Skoči na vsebino

Za motokrosiste


jhribar1

Priporočene objave

Zaka te je pa RM-Z tolk brezdušnega pustil ? Pa si se pelal z EFI in brez, da si občutil razliko????

Vozil sem RMZ 08 z nekaj dodatki(izpuh, sedež in druga amortizacija) ter RMZ 07 serijskega, z slednjim sva se kar hitro ujela tudi menjalnik z 4-mi brzinami mi je zelo odgovarjal, verjetno da bi tudi štoparica pokazala boljši čas kot z CRF-om. Predvsem v ovinkih je RMZ deloval bolj stabilno ostalo se kaj dosti ni razlikovalo od CRF-a. Za RMZ08 pa sem mogoče preveč pričakoval, kot sem pol pri vožnji doživel pa ne mislim samo na EFI temu je verjetno pripomogla trša nastavitev motorja in nekaj več PS. EFI pa me tudi ni toliko prepričal da bi zdaj strmel k nakupu le teh motorjev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dobro s ti to napisal. Men je bil RMZ EFI cool. Sam EFI mi je fenomenalen, sej ni da bi boga za jajca držu, ampak vseeno je cool. Vodljivost K8 mi je boljša kot K7. Mi je pa zanimivo, ker si na Hondi skor korenine pognal, bil takoj v sožitju z RMZjem. Jest sm na Suzija šel prav iz Honde in se v zraku oz. preden sem skočil doživljal prave šoke. Suzi mi je bil pre mehak, pre vodljiv , premalo tog.

Sem pa danes prijel CRF450R9. Hmmm nice. Pa še lepa je. Samo krivina izpuha zna stradat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem pa danes prijel CRF450R9. Samo krivina izpuha zna stradat.

Aja, zakaj? :blink:

Kako pa da to nikol nis omeniu ko se je vozilo 2T?

Se mi zdi da je bil lonc pri 2T še veliko občutljivejši od cevi na CFR ki...se mi zdi no...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede 450 motorjev se bi lahko kaj hitro privadil na ostale iz konkurence, edino YZF me je vozla po svoje, le na ravnih delih je bila kot puščica ostalo pa :wacko: Husqvarne še nisem probal, čeprav mi je na očke zelo lep motor. Ene 2leti nazaj nam je g.Zupin razkazal celo fabriko in ne dvomim, da v njegovem laboratoriju spodaj in malo v zgornjem štuku ne bi pripravli vrhunski motor .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja Gidl vsekaor. Točno zarad tega. Sam pr 4T ma zaenkrat samo CRF450R9 takšno krivino.

Pa me res zanima , kaj se ti zdi????

Popravljeno . Popravil RCforsure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja Gidl vsekaor. Točno zarad tega. Sam pr 4T ma zaenkrat samo CRF450R9 takšno krivino.

Pa me res zanima , kaj se ti zdi????

Kaj si za letos med rdeče presedlal??? :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Učer sm gledu AMA SX 2003 pa sm se na RCja spomnu.

Predučerejšnjim pa AMA SX 1996 MC je takrat vozu rdeče belo CRko

dons sm šou pa pogledat ta novo bjač, glih tm mem sm meu posla

use kar so poševnooki otočani nardil je kul

sm meu pa enkrat eno huskqarko in so mi mehaniki računal tolk, da bi lohk tri đepse vzdržvou

banda pokvarjena

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a 2009 Yamaha pa ni kul? Ker kukr sm jst prebrau/vidu na enih testih je bla ful dobra. Ne vem no..

Yamaha za leto 2009 ni naredila nekih drastičnih sprememb....mislim, da je celo v večini takšna kot v letu 2007. Lahko da se motim, popravte me prosim, če se motim..... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

YZ450F 2009 dobi kolega. Še trenutek ali dva pa bom na latne noge vedel, kako gre pod štant gasom in mal čez

:naughty: :naughty: :naughty: :naughty: .

Bi bila pa to moja trenutna izbira, če bi kupoval 2009 letnik. navdušuje me tudi standard; šus plata in široke stopalke

pa Yamaha je trotl zihr, dobro se pelje, če nisi ravno mesar dobro drži material :worship: :worship: :worship: :worship:

fergazer je pa fergazer....še za marsikoga ki je veliko hitrejši od mene, pravijo; slišano na lastna ušesa

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Baje so sam neki spremenil zadnjo nihajko pa zadnjo pest, kej bl dramaticnega pa ni kao...

A kdo uporablja helmet cam, al si jo je pa kdaj prej lastil? Mene mika da bi si kupu eno sam ne glih ful neki drago sam tko za na kolo, za bordat pa za na motor. A kdo kej predlaga, kkšn model?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A pa je že kdo kdaj kkšno uporablju, da bi mi lahko svetoval, ali pa kej predlagal? Sam jst sm gledu kamerce za 150 € :whistle: PRIMER sam ne vem kok se to zdej splača kupovat, če je pol podn od podna??

Glejte Klemna Gerčarja v Ameriki

, saj cifra na motorju je ista :rolleyes: :D :grrr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A pa je že kdo kdaj kkšno uporablju, da bi mi lahko svetoval, ali pa kej predlagal? Sam jst sm gledu kamerce za 150 € :whistle: PRIMER sam ne vem kok se to zdej splača kupovat, če je pol podn od podna??

Ej halo, uno kar je posneto iz mantove in iz vrtojbe je izprobano oz. posneto, zmontirano v lastni režiji.

Glede tvojega PRIMERA za 150 Eur jo ma frend. Po mojem ti jo posod za stestirat, če jo ni u kanto vrgu. Zakaj? zadeva izgleda super, dokler ne pogledaš kako je posneto. Namreč ogromno je tresljajev. To se pravi idealna za umirjeno panoramsko vožnjo, po čim bolj gladki površini. Če sem nesramen, za našraufat na baby voziček in z njim prehodit letališče tipa Frankfurt. No mogoče bi šlo tudi z kakšnim lowriderjem, ampak ne vem. Za action sports pa ni šans, kvečjemu če hočemo gledalcu povzročit glavobol, ko bo poizkusil sledit tresenju posnetega materiala. Tolk o tem , kar smo sprobal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sm levak, ta prvega filmcka nism pogledu pol pr ta drugm (mantova) pa sploh nism pokaperu da je to Piruirc dodal. :headbang: :grrr O:-)

Kaj češ pač levak/amater.

A pa je tuki na Youtubu slabša grafika kot na racunalniku, al je ista? Ker se mi zdi da Youtube mal poslabša grafiko.

Kaj pa tole KLIK še filmček JE TUKI

Popravljeno . Popravil MXRideR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fantje...eno butasto vprasanje pa vendar...

kaj pr 450 motorjih ce mate akrapovica gor, date un vlozek za ubijanje hrupa vn al ga pustite notr in kaksna je kej razlika z ali brez?

...namrec se nism uspel sprobat!

pravijo da za 250 kubicne je bols da kr not pustis...

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fantje...eno butasto vprasanje pa vendar...

kaj pr 450 motorjih ce mate akrapovica gor, date un vlozek za ubijanje hrupa vn al ga pustite notr in kaksna je kej razlika z ali brez?

...namrec se nism uspel sprobat!

pravijo da za 250 kubicne je bols da kr not pustis...

lp

Js ga mam.... v predalu pri orodju, vedno sabo, nikol na motorju :D Mal slabš potegne na nizkih z njim not, po drugi strani pa, če ga nimaš not, pa za trenutek "zalije" mašino ko vn iz špure naviješ do poda... Js ga mam zuni predvsem za to, ker mislim d sm hitrejši če mi bol prdi zadi :yea1: pa drugi se ustrašjo kaj zaena profi leti ozadi :ninja: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

You tube sliko dobro popači. Bom enkrat dal gor kej za primerjat. Samo se lahko zavleče na dve leti.

Kar se vložka pri avspuhih akrapovičevih tiče je Gizmo dobro razložu, mogoče se pa celo Gidl javi in strokovno razloži.

Meni je bilo svetovano naj pustim tako kot so naredili oni, ker že vedo zakaj so tako naredili.

Dodane kamerce ne poznam, prvič videl..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rattray bo vozil MX1 za KTM.

uradna verzija KTM štaba

Press Release: KTM and Tyla Rattray mutually agree to part in 2009

Date: 2008-12-04 17:56:42 | Author: KTM

KTM and its factory rider Tyla Rattray have reached a mutual decision to terminate the South African's existing contract for the 2009 racing season so that Tyla may pursue his long-term dream of competitive riding in the USA.

The company, while still convinced that the MX2 World Champion's career would have been better served by remaining in the Motocross World Championship to contest the MX1 title in 2009, nevertheless respects his desire and wishes him well in the next phase of his racing career.

in še za vse ki jim angleščina dela težave (samodejni prevod!!!!)

thumb_Rattray_MxGp14NL.jpg Press Release: KTM and Tyla Rattray mutually agree to part in 2009 Press Release: KTM in Tyla Rattray vzajemno dogovorijo, da sodeluje v letu 2009

Date: 2008-12-04 17:56:42 | Author: KTM Date: 2008-12-04 17:56:42 | Avtor: KTM

KTM and its factory rider Tyla Rattray have reached a mutual decision to terminate the South African's existing contract for the 2009 racing season so that Tyla may pursue his long-term dream of competitive riding in the USA. KTM in njenih predelovalnih jahač Tyla Rattray dosegli vzajemno odločitvi, da odpoveduje južnoafriški obstoječe pogodbe za leto 2009 racing season, tako da Tyla lahko nadaljujejo njegovo dolgoročno sanje konkurenčnih jahanja v ZDA.

The company, while still convinced that the MX2 World Champion's career would have been better served by remaining in the Motocross World Championship to contest the MX1 title in 2009, nevertheless respects his desire and wishes him well in the next phase of his racing career. Družbe, čeprav je še vedno prepričan, da je MX2 svetovni prvak kariere bi bilo bolje služila s tem da je ostala v Motokros Svetovno prvenstvo za izpodbijanje MX1 naslov v letu 2009, kljub temu spoštuje njegovo željo in mu želi tudi v naslednji fazi svoje kariere dirke.

:yawn: :yawn: :yawn: :yawn:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!