Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
Lep pozdrav :naughty:

Rabim pomoč :evilgrin: In sicer: Kupil bi kross-a 125ccm ali 250ccm 2t letnik od 98 do 02 cena max2000€ ...Odločam se med Hondo in kawasakijem...čeprav mi je cr 250 bolj pr srcu kot kx :krneki: zanima me vzdrževanje: Na koliko ur menjaš bat,ojnico itd. Cena generalke ??? Vem da je to relativno ampak vsak pameten nasvet bo dobrodošel :worship:

Najlepša hvala

Cr od letnika 02 dalje ma spoštljiv geštel. Tisto kar so rdeči nardil iz aluminija prej je zelo togo. Tud pol za primerjqavo je železo blo bolj vodljivo. Tko da KX zna bit boljša igrača.

ČE, seveda je ostalo dobro vzdrževano.

Ne vem kdo bo majster, ki bo šaril po tvoji novi zveri. Večina znalcev ve v kakšnem stanju je zadeva.

Bat menjaš na 100 ur. Pod pogojem, da je vse OK. Jest sm jih menjal na 25 tko kot je po PSju pa sm uniču cilinder. SEVEDA predvidevam da po gozdu ne bo šla tvoja kroska na full. Ker za na full je treba menjat na 25.

Ojnica se menja preventivno na 80 ur. PREVENTIVNO in to pri tekmovalcih, ki se peljejo. Oz. gre na full. Če boš žgal po travnikih bo material kar trpel.

generalna pride...odvisno od majstra. In kaj je generalna???? Ojnica, bat, glavni ležaji. Pokičeš k uvozniku in prašaš. Delo pa računa kukr kdo..

Zračni filter je zadeva, ki MORA bit namazana. Njegova menjava je nujna čim bolj pogosto. Sam jih imam 10 in jih menjam kot gate.

Olje v menjalniku je naslednja zadeva, ki se menja pogosto.

Mešanca je 3% da lahko žgeš na full po travnikih.

Upam da boš zadovoljen z odgovori.

Za ostalo Z veseljem še kdaj...

srečno

Popravljeno . Popravil RCforsure
Objavljeno

RCforeshur :worship: Najlepša hvala za odgovore..Nikakor ne mislim dirkat...še ker še nikoli nism mel krosa sm pa slišu da je treba kar pogosto menjat filter :unsure: Drgač bi pa sam šravfu mam delavnico in sm na skutrju naredu generalko tako da mislim da nebo panike :whistle:

Objavljeno (popravljeno)

Kaj pa na Anaheim 1 ste pa kr pozabil? :naughty: Jst že težko čakam na rezultate, sm gledov če bi bil kje na netu v živo prenos ampak ni. Freecaster bi mogu namest FIM motocrossa ama prenašat, ker za FIM jih ma tko al tko večina že doma Eurosport 2... :cry: Posebej zanimiva bo lites kategorija, ker jih je večina v west coastu, tud SX razred ne bo slab, najbolš vsega skup pa je da bodo prisotni skoraj vsi namreč je ta moment zloo mal poškodovanih ampak pomoje bo že po Anaheimu kšn več :hmm:

Popravljeno . Popravil carmichael4
Objavljeno

Tale SX sezona bo več kot zanimiva :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Objavljeno (popravljeno)
Tale SX sezona bo več kot zanimiva :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

O ja pa še kako bo zanimiva :D :naughty: Kaj si kje mogoče gledal? Na TVU playerju so Speed Tv ukinli barabe :headbang:

Popravljeno . Popravil MX_Peter
Objavljeno

Nisem še gledal ampak se mi zdi da nisem več daleč od tam :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Objavljeno
No pa poglejte tukile kako in kaj je blo:

ama round 1

woow.... kok kud šow je tole v resnic :naughty: - pa tud speed TV se je zlo ptrudu...

Salsa - se priporočam še za kašn tak torrent nasledn tedn! :whistle: :worship:

Objavljeno

a je sploh cel torrent na razpolago, ker meni nekam počasi pobira glede na ostale ponavadi... :hmm:

komi čakam d mi sune dol celga

Objavljeno
a je sploh cel torrent na razpolago, ker meni nekam počasi pobira glede na ostale ponavadi... :hmm:

komi čakam d mi sune dol celga

Restarti torrent program, mogoče bo potem bolje. Meni ga je povleklo za en dva tri :D

In ja je cel torrent vse dirke + otvoritev :)

Objavljeno

Za pirček prpravte drobiž....

B) B) B)

Objavljeno (popravljeno)

Evo ravno pogledu anaheim 1 sx + lites :worship:

Ekstremno zanimivo, v Ameriki pa res znajo naredit show s telimi ceremonijami, naredijo da misliš da si kr na Angel stadionu. :D

Reed in Stewart mislim da sta enakovredna in bojo še dvoboji letos. Pri letošnjih borbah bo Reed v prednosti zgleda tud za to k ma Suzukija fuel-injected, ker ste vidl kako užigajo nove mašine, Villopototu je po padcu Kawasaki takoj butnu in že gremo naprej. Ampak Stewart ne zdrži na drugem mestu zgleda, ker enostavno reskira vse če ni prvi. Po padcu pa Erin pokazal kako je jezen . Pomoje bo pokalo ta vikend v Pheonixu. Vilopotto mislim da če bo v naslednjo brez padca jim bo mešal štrene zgoraj, Windham pa se zgleda stara. :D Grantu privoščimo ne?

Lites pa bo tudi nekaj, fantov, ki lahko zmagajo je res velik Dungey, Canard, Lawrence, Weimer, Morais..... Me zanima kako se bodo udarli če ostanejo na 2 kolesih. Glede na to kakšno smolo je imel v Heat 1 Dungey in kakšno štartno pozicijo je pršu kr visok, mislim pa da če bi main event v lites trajal 20 krogov da zmaga.

See ya in Pheonix

Popravljeno . Popravil carmichael4
Objavljeno (popravljeno)

Si pa Short zasluži tudi omembe vredno besedo. Drugo mesto je dokaz dobre forme. Andrew bo še mešal štrene, lepo pa bi ga bilo videti na vrhu stopničk.

Popravljeno . Popravil pirurirko
Objavljeno

Ali ste slišali o teh spremembah pravil? Kaj menite, meni se zdijo zelo zanimive in tudi po eni strani pomembne, saj je dosti ljudi enostavno nehalo voziti motokros od kar so $T postali tako požrešni do naše denarnice ;). :wacko:

PS: Bodo še zanimivi boji, ne samo med vozniki in znmkami motorjev. Sedaj še med navduenci two stroke faith in for stroke power :D

Objavljeno
Ali ste slišali o teh spremembah pravil? Kaj menite, meni se zdijo zelo zanimive in tudi po eni strani pomembne, saj je dosti ljudi enostavno nehalo voziti motokros od kar so $T postali tako požrešni do naše denarnice ;). :wacko:

PS: Bodo še zanimivi boji, ne samo med vozniki in znmkami motorjev. Sedaj še med navduenci two stroke faith in for stroke power :D

Če sem prav razumel ta nova pravila, bojo lahko 250 2T vozil samo amaterji, sam kdo pa je amater če vozi v tako elitni kategoriji? A bosta potem imela samo Yamaha in KTM 250 2T, al bojo tud pri Hondi, Kawasakiju in Suzukiju uzel 250 2T zadnjih letnikov?

Objavljeno
Nisem slišal????

Tole sem še pozabil v prejšnji post dodat :blush: :

Od 2010 v MX2 kategoriji 2T 250 proti 4T 250, V USA že od 2009

Objavljeno (popravljeno)
Če sem prav razumel ta nova pravila, bojo lahko 250 2T vozil samo amaterji, sam kdo pa je amater če vozi v tako elitni kategoriji? A bosta potem imela samo Yamaha in KTM 250 2T, al bojo tud pri Hondi, Kawasakiju in Suzukiju uzel 250 2T zadnjih letnikov?

Amaterji v Ameriki so lahko že celo sezono 2008 vozili z 250cc 2T motorji v lites kategoriji. Amaterska zloglasna dirka je pri njih naprimer Loretta Lynn, kjer so zmagali kot so Villopoto, Canard, Stewart,...itd, po tej zmagi so priši v PRO rang, kot je supercross in motocross ;)

Nekaj se že govori, da bi naj Tomy Searle vozil SX250 v motocross prvenstvu. Po moji oceni zlo pametna odločitev KTM-a če bodo to res naredili, ker veliko vlagajo v 2T tehnologijo in imajo dobro izbiro motorjev ;) in če slučajno zmaga kakšno dirko...sej veste kaj govorijo....Win on sunday sell on monday :D

Popravljeno . Popravil MX_Peter
Objavljeno

Pro Circuit Kawasaki KXF250 po mojem še vedno rules.

Je pa to dobra možnost, da se amater pokaže in izkaže in s tem dobi priložnost da pride v dober team.

Tudi za team z manjšim budgetom je OK da bi imeli 2T motorje.

Objavljeno

Ta inovacija se mi zdi pametna če čjo nekaj naredit na tem da 2T ne bo izumrlo. Mislim da bomo vidli neki zweitakterjev v AMA lites national letos. Vsaj upam!

Objavljeno

fantje ekologija, ekologija... :whistle:

motokrosa ne bo več ker je to onesnaževanje ozračja brez potrebe oz ni nujno potrebno za vsakdanje preživetje. Kaj vi veste kako mi s temi motorji debelimo plast tople grede in uničujemo koristni ozon in navsezadnje: Zadnja leta so dokazali, da se je črna luknja povečala ravno zaradi bivših 2t motorjev, in to ne katerihkoli, a ne ne. Točno zaradi tisti namenjenim za motokros :krneki:

Objavljeno

fantje pomoje enkrat lansko leto sm v neki reviji prebrau in se celo slikca je bla zraven da KTM razvija (oz so ga skoraj razvili) elektricni cross motor pa tudi v ameriki majo neke take ''motorje'' ki sicer glih vredni tega imena ker so bl bicikli z baterijo in elektromotorjem (ampak so za offroad)!!

tko da motocross bomo se vozil...ce ne na bencin pa na elektriko...samo kaj bo takrat akrapovic delu :)

Objavljeno
...samo kaj bo takrat akrapovic delu :)

Baterije :alien1:

Bo pa res lepo slišat, ko bo mimo pelu :headbang: Ko bojo motorji na elektriko se vpišem v društvo za ohranitev zdrave pameti

Objavljeno

Ma jest se pa puscam presenetit...definitivno je bodocnost v tem! motor je prakticno isti kot klasicen ampak ma namesto masine in rezervoarja elektromotor ter baterije! celoten sklop (baterije + EM) naj bi tehtu 17 kg, 40 Nm navora in moc kot 250 4-taktni bencinar! Torej definitivno bo motor lazji kot bencinski in nobenega dela z vzdrzevanjem (razen menjava ksnega lezaja v vagi; ups KTM nima vage =P).

v 2010 se bodo nekateri lohka ze vozil s to zadevo =)

Objavljeno

U hoohl je treba vtipkat pa se najde tudi to.

Gizmo svaka čast za to razmišljanje. Ampak za nafto se ubija tko da še nekaj časa ne.

Bi pa jest to takoj vozu, če mi ga kdo da :worship: :worship: :worship: :worship:

Akrapovič pa da na akumulatorje prešalta, ta je lepa ja :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!