Skoči na vsebino

Za motokrosiste


jhribar1

Priporočene objave

To sm tud jst že bral, da naj bil v razvoju motor na štrom, moč naj bi bila primerljiva z 250f, zvoka pa nobenega!!!! Fuj se rajš s kolesom vozim :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma jest se pa puscam presenetit...definitivno je bodocnost v tem! motor je prakticno isti kot klasicen ampak ma namesto masine in rezervoarja elektromotor ter baterije! celoten sklop (baterije + EM) naj bi tehtu 17 kg, 40 Nm navora in moc kot 250 4-taktni bencinar! Torej definitivno bo motor lazji kot bencinski in nobenega dela z vzdrzevanjem (razen menjava ksnega lezaja v vagi; ups KTM nima vage =P).

v 2010 se bodo nekateri lohka ze vozil s to zadevo =)

In tuning motorja bo samo še nakup močnejše baterije in debelejše žice... Komur pa ne bo problem nosit en mali rucak na hrbtu pa si nabaše not še ene 30komadu AAA duracel ter veže zaporedno in bo na štartu nabil use po vrsti za 10m :worship: Že švasam nosilce za kamijonske, gre vsaj na 24v :naughty:

Kolk bo pa zdržala takle baterija? Pa ko bo zuni zima kot je zdej bomo furali pol počasnej ker se celice od baterije ne bojo zbudile :lol1:

Lahko so koncepti, ma naj pri njih tudi ostane.

p.e.s. Sej audi je tudi naredu koncept vozila na elektromotor. Vsako kolo poganja svoj elektro motor in proizvede 1000KM vsak. Končna hitrost vozila preseže 430km/h. Lahko se pa z njim peleš celih 27minut :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

p.e.s. Sej audi je tudi naredu koncept vozila na elektromotor. Vsako kolo poganja svoj elektro motor in proizvede 1000KM vsak. Končna hitrost vozila preseže 430km/h. Lahko se pa z njim peleš celih 27minut :winkiss:

Veyronu gume pri top speed zdržijo 15 minut, poln rezervoar pa 12 minut... se pravi je 27 minut cela večnost... :lol1:

Jaz pa mislim, da bo uporaba električnih zadev dobra, od avtov, do motorjev. Tišina, nobenega ropota, poceni vožnja... kako bo pa na dirkah... tam mora ropotati, lahko kak MP3 player vdelajo zraven, pa izbereš kak zvok hočeš imeti na cross motorju... od F1 do kosilnice za travo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

smo bežno spremljali, ampak nad nečem sem začuden pa se mi ne da iskat kje je bil v lites Canard? Torrenta pa zaeknrat še ni :wacko:

Popravljeno . Popravil carmichael4
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

smo bežno spremljali, ampak nad nečem sem začuden pa se mi ne da iskat kje je bil v lites Canard? Torrenta pa zaeknrat še ni :wacko:

Canard izpadu v LCQ

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma jest se pa puscam presenetit...definitivno je bodocnost v tem! motor je prakticno isti kot klasicen ampak ma namesto masine in rezervoarja elektromotor ter baterije! celoten sklop (baterije + EM) naj bi tehtu 17 kg, 40 Nm navora in moc kot 250 4-taktni bencinar! Torej definitivno bo motor lazji kot bencinski in nobenega dela z vzdrzevanjem (razen menjava ksnega lezaja v vagi; ups KTM nima vage =P).

v 2010 se bodo nekateri lohka ze vozil s to zadevo =)

ups da boš vedo KTM že ima vago

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KTM ima vago le v MX1 in MX2 prvenstvu! Ko je Everts prsu v ekipo je ugotovu da je tale PDS mnogo slabsi kot vaga in so takoj popravli to napako!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KTM ima vago le v MX1 in MX2 prvenstvu! Ko je Everts prsu v ekipo je ugotovu da je tale PDS mnogo slabsi kot vaga in so takoj popravli to napako!!

Madona tega pa še sam nisem vedel da sem WM MX1 dirkač,ko sem ga vozil.He he Peter ima delno prav model 2010 bo verjetno prišel na trg z vago drugače ga pa že dolgo vozijo določeni ljudje. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Madona tega pa še sam nisem vedel da sem WM MX1 dirkač,ko sem ga vozil.He he Peter ima delno prav model 2010 bo verjetno prišel na trg z vago drugače ga pa že dolgo vozijo določeni ljudje. :OK:

Ma pa o kaki "vagi" zdej vi debatirate!?? :ninja: :blink: :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KTM ima vago le v MX1 in MX2 prvenstvu! Ko je Everts prsu v ekipo je ugotovu da je tale PDS mnogo slabsi kot vaga in so takoj popravli to napako!!

Ah sj ni res...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Madona tega pa še sam nisem vedel da sem WM MX1 dirkač,ko sem ga vozil.He he Peter ima delno prav model 2010 bo verjetno prišel na trg z vago drugače ga pa že dolgo vozijo določeni ljudje. :OK:

Vsa čast da imaš informacije iz prve roke. Dej to še navedi zraven, ker to da napišeš da ma KTM vago pomeni da nima več PDS sistema. Kaj vozijo pa fabrški fantje je pa druga pesem. Mam pa na temo sistem vzmetenja eno fajn fotko

post-22316-1231790623_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Pirurirko: Ta sistem sem pa videl že v času 2T KX250. Mislim da ga je Tanel Leok vozu takrat...okrog leta 2005 se mi zdi hmmmm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsa čast da imaš informacije iz prve roke. Dej to še navedi zraven, ker to da napišeš da ma KTM vago pomeni da nima več PDS sistema. Kaj vozijo pa fabrški fantje je pa druga pesem. Mam pa na temo sistem vzmetenja eno fajn fotko

Tako je nima več PDS sistema in s tem ima tudi spremenjeno nihajko in del okvirja.Pa tudi sx250f ima tako kot 450 električni štarter.Me pa prav zanima če pride motor z tako dobrim vzmetenjem in motorjem v serijsko proizvodno.Za primerjavo vam lahko samo povem da se motor pelje dosti boljše od moje cr 250f l.08 in da je imel motor prevoženih 96ur.Lansko leto sem imel možnost preizkusit Husaberga z novo mašino,vendar v MX izvedbi in zadeva ni bila slaba nisem pa pelo serijskega enduro Husaberga 09 da bi lahko primerjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!