MX_Peter Objavljeno Februar 10, 2009 Opozori Objavljeno Februar 10, 2009 @Salsa, pridem...Žal ne, smo pa z njim testiral in je bil zelo zadovoljen, isto njegov trener Johnny O'Mara...žal pa je RD preveč vezan na Paytona. Vozi in zmaguje pa zato letos JS. Ej Gidl, kolk si ti kej velik...opažam, kolk je Stewart manši od vaju s Slavcem, pa me zanima, kolk je kej velik....Carmichael, je pa tak tudi nekje kot Stewart ane?
MX_Peter Objavljeno Februar 10, 2009 Opozori Objavljeno Februar 10, 2009 Danes je baje preminil ne dolgo nazaj ponesrečeni FMX Jeremy Lusk....RIP...we will miss you :cry: ŠE video...je res grd padec, tako da ogled ne priporočam ravno....:( VIDEO
stuhec Objavljeno Februar 10, 2009 Opozori Objavljeno Februar 10, 2009 ta je bil pa res kar hud škoda, laka mu
MX_Peter Objavljeno Februar 10, 2009 Opozori Objavljeno Februar 10, 2009 Ej Pirurirko, kaj si se pa v Mantovi tolk štulil, da te je na vsaki sliki za videt :naughty: hehehe ;) :OK:
gidl Objavljeno Februar 10, 2009 Opozori Objavljeno Februar 10, 2009 Mogoče pa je vezanost na PC vzrok da Dungey ne zmaguje???? Niti ne, RD je za moje pojme preveč neučakan, pa slab štarter...sicer pa če ste opazl HONDE letos dobro štartajo... Ej Gidl, kolk si ti kej velik... 186
pirurirko Objavljeno Februar 11, 2009 Opozori Objavljeno Februar 11, 2009 Ej Pirurirko, kaj si se pa v Mantovi tolk štulil, da te je na vsaki sliki za videt :naughty: hehehe ;) :OK: ja čist sm not padu
pirurirko Objavljeno Februar 11, 2009 Opozori Objavljeno Februar 11, 2009 Pozdravljeni! Sem nov na forumu, pa nism nikjer najdu teme ki bi mi pomagala. Zanima me če mogoče kdo ve čemu bi služila ta luknjica(na sliki označeno, bolj slabo se vidi ker je slikano iz navodil), iz katere mi teče ven olje. Poskušal sem to očistiti vendar se je na novo nabralo olja in spet teče. Prosim če mi nekdo pove, ali more to biti tako da malo teče ali zakaj je to tako. lp slika: A tega še zdej noben ne ve???? Mogoče imaš počen blok in skozi to luknjico priteče olje???? Kolikšna pa je količina tega olja?????
carmichael4 Objavljeno Februar 11, 2009 Opozori Objavljeno Februar 11, 2009 (popravljeno) Mogoče ti je šel semering... pa da ni olje v medprostoru je tule narejen izhod... Nisem ziher je pa možno semering na glavni gredi? Popravljeno Februar 11, 2009. Popravil carmichael4
rockyes Objavljeno Februar 12, 2009 Opozori Objavljeno Februar 12, 2009 (popravljeno) Mogoče ti je šel semering... pa da ni olje v medprostoru je tule narejen izhod... Nisem ziher je pa možno semering na glavni gredi? semering na glavni gredi sem že menjal. A tukaj ko je luknjica,...tja v mašino noter more bit olje ali ne?... lp Popravljeno Februar 12, 2009. Popravil rockyes
carmichael4 Objavljeno Februar 12, 2009 Opozori Objavljeno Februar 12, 2009 (popravljeno) Kje če mora bit olje? v štromu ga nesme bit, v menjalniku pa :naughty: A semering si zdej menjal pa ti kljub temu olje teče vn? al je blo to pred določenimi urami...? Popravljeno Februar 12, 2009. Popravil carmichael4
rockyes Objavljeno Februar 12, 2009 Opozori Objavljeno Februar 12, 2009 Kje če mora bit olje? v štromu ga nesme bit, v menjalniku pa :naughty: A semering si zdej menjal pa ti kljub temu olje teče vn? al je blo to pred določenimi urami...? ja vem da v štromu ne sme bit olje, v menjalniku pa. Sam js ne vem če more bit olje tam, kjer vodi ta odprtina (proti notranjosti mašine), al mora bit tam suho noter? Semering sem menjal zdaj,...sploh še ni bil nič vožen motor po tistem, samo zalaufan.
gidl Objavljeno Februar 12, 2009 Opozori Objavljeno Februar 12, 2009 Pozdravljeni! Sem nov na forumu, pa nism nikjer najdu teme ki bi mi pomagala. Zanima me če mogoče kdo ve čemu bi služila ta luknjica(na sliki označeno, bolj slabo se vidi ker je slikano iz navodil), iz katere mi teče ven olje. Poskušal sem to očistiti vendar se je na novo nabralo olja in spet teče. Prosim če mi nekdo pove, ali more to biti tako da malo teče ali zakaj je to tako. lp slika: Teče zato ker ti pušča blok na sredini, lahko je tesnilo ali pa tesnilna masa...odvisno od letnika. Olje se ti nabira v slepi del bloka motorja in teče pri elektriki ven. Starejši modeli so imeli luknjo kar na spodnjem delu, vendar se je tam velikokrat nabirala voda in blato, zato so luknjo prestavili na ugodnejše mesto...
pirurirko Objavljeno Februar 13, 2009 Opozori Objavljeno Februar 13, 2009 Pa smo našli napako :worship: :worship: :worship: :worship:
rockyes Objavljeno Februar 13, 2009 Opozori Objavljeno Februar 13, 2009 najlepša hvala usem ko ste pomagal :D:D
gizmOkak Objavljeno Februar 16, 2009 Opozori Objavljeno Februar 16, 2009 alo klapa, kaj usi trenirate, da nihče nč ne napiše... mi smo bli z urbasi v mantovi v soboto in nedeljo! Špica. So bli pa hkrati z nami še eni profiji... poglejte filmček kako se fura. Mi smo ostali samo :worship: :blink: Profiji v Mantovi
carmichael4 Objavljeno Februar 17, 2009 Opozori Objavljeno Februar 17, 2009 Haha dobr group goon ride ja :grim
MX_Peter Objavljeno Februar 17, 2009 Opozori Objavljeno Februar 17, 2009 Jaz sem pa mislu, da se res ne znate vozit :naughty: :evilgrin: hehehhehe ;)
pirurirko Objavljeno Februar 17, 2009 Opozori Objavljeno Februar 17, 2009 (popravljeno) Bravo Gizmo + banda, veselje mora bit. Jest sm pa na mrazu skaku za novimi posnetki. In jih tud ujel jerry ga je nagnu , pol tisto ni Urbas in še pozdrav iz Montevarchi-a. pa sm spet naredu mal prometa temule MS-u Popravljeno Februar 17, 2009. Popravil pirurirko
gizmOkak Objavljeno Februar 17, 2009 Opozori Objavljeno Februar 17, 2009 mi na take tekme ne hodimo... nimamo kaj počet med tistimi profiji :D Lepe slikice. Na drugi pa ni Theo ne. Sam smeti imaš pa za izvažat z objektiva :lol1:
pirurirko Objavljeno Februar 18, 2009 Opozori Objavljeno Februar 18, 2009 Allesi u Italiji :grrr :grrr :grrr :grrr Gizmo če te moti, ti pošlem fotoshop, pa boš mal treniru :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:
gizmOkak Objavljeno Februar 20, 2009 Opozori Objavljeno Februar 20, 2009 Allesi u Italiji :grrr :grrr :grrr :grrr Gizmo če te moti, ti pošlem fotoshop, pa boš mal treniru :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: V tem mescu mamo akcijo čiščenja senzorja in objektivov... No ma sej sva se slišala. Fotošop pa mam :D Sam ga raj ne nucam, razn če je prou nuja. Sam bi blo fajn če bi mal amerikanci uleteli v EU pogledat oz v GP
carmichael4 Objavljeno Februar 22, 2009 Opozori Objavljeno Februar 22, 2009 Pourcel gre na perfect season :worship:
pirurirko Objavljeno Februar 23, 2009 Opozori Objavljeno Februar 23, 2009 (popravljeno) Belanco twin wall Renthal mam na prodaj Popravljeno Februar 23, 2009. Popravil pirurirko
gidl Objavljeno Februar 23, 2009 Opozori Objavljeno Februar 23, 2009 Nosilci so Bud racing, tako da dvomim da so slabo obdelani. Evo še slikca: Aja, če so pa Bud Racing...pol pa sploh ni mogoče da se jim kaj zgodi...mislim... Ti raje preveri če so radiji pobrani in ne zanašaj se na nalepko...zarad mene če jih je KranjskiJanez naredu, pa če radiji niso pobrani ti bo vsako balanco sila na "strig" prelomila! Sicer pa...beri spodaj! It is important if you are installing the handlebars yourself to have the factory service manual specific to your model. This will guide you through the steps and give you all the necessary torque specs and correct cable routing. If you are not confident in your mechanical ability, please have your handlebars installed by a professional. It is very important when fitting the handlebars that any sharp edges are removed from the handlebar mounts where they come in contact with the handlebar (see illustration 1). Failure to remove these sharp edges could lead to a fatigue failure. 11 To make sure that the handlebar is aligned centrally use the laser marked positioning grid for centre and rotational location (see illustration 3). The positioning grid also allows you to replace the handlebars in exactly the same position should you need to remove the handlebar from the bike for any reason. IMPORTANT WARNINGS In the event of any crash, it is a wise precaution to make sure that the handlebars have not been damaged. Check also that none of the controls have come loose and that the handlebar has not moved in the triple top clamps. In the event of a severe crash the handlebar must be replaced. This is because in a crash the handlebar is the most stressed component on the motorcycle. Do not remove the crossbrace from a Renthal 7/8" handlebar, doing so could compromise the strength of the bar and lead to failure. The handlebar crossbrace clamps are fitted from the factory with a special adhesive that will prevent loosening of the clamp and bolt. Do not attempt to loosen the bolts on the crossbrace clamp. If your crossbrace clamps have become loose for any reason, you need to replace your handlebars immediately. We do not sell replacement crossbraces or clamps specifically for this reason Do not attempt to straighten the handlebar!!! Do not modify the handlebars. Do not centre punch or in any way mark the handlebar. Physical marking of the handlebar can lead to stress raisers. Do not clean the handlebar with any form of metal polish or concentrated cleaning fluids. The use of these products could damage the anodised finish of the handlebars. Note that now even Silver 7/8" handlebars are anodised.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se