Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

še enkrat prosim, če kdo ve kakšen link, kjer bi lahko videl seznam in cenik rezervnih delov za HONDO CR 250

prosim za čimhitrejše odgovore

Objavljeno

BlazS, ti mi boš sigurno znav še najbolje povedat, na kaj naj še posebej pazim privzdrževanju, kako veš, kdaj je potrebno menjati bat in membrane, pa še kakšne malenkosti, menjava olja v mašini, ležaji.......

Objavljeno

aja, pa še to

moj prjatu bi rad kupil kros 250 letnik 96,97 ali 98, kolikšna je sploh še vrednost takih letnikov, na koliko denarja bi ocenili posamezni letnik, če ima naprimer narejeno generalno pa nove gume:

jaz mislim nekako tako:

l.96 = 280 do 320k sit

l.97 = 300 do 350k sit

l.98 = 350 do 400k sit

kakšno pa je vaše mnenje

aja, pa rekel je še da bi kupil samo hondo, yamaho ali kawasakija

Objavljeno

Glede vzdrzevanja je tako. Vsaj jaz sem tako delal. So doloceni deli k jih je bolje preventivno zamenjat. Ce jih ne je strosek popravila veliko vecji kot pa strosek, ki bi ga imel sicer. Jaz sem bat menjal 1X na sezono. To je priblizno 30ur voznje. Sesalne lamele(membrane) ti ni treba menjat ce ti motor dobr dela. Ce ti vziga tko kt je treba pa ce ma moc taksno kot je treba. Olja ti gre v masino 0.8 L.1 L je dobre 2000SIT. Jaz sem ga menjal 1x na 10 ur voznje. To je se najmanjsi strosek. Drugace pa bos itak sam vidu kaksen olje bo ven pritekel in bos razsodil a si ga prepozno zamenjal. Lezaje menjas ko so fuc(ti zaribajo) oz. majo velik lufta. Fajn je ce stvar vsake toliko casa podres in jih namazes. Jaz sem vago podiral cca. 3x na leto, ocistil lezaje in jih namazal. 1x na sezono sem podru kriz spredaj in naredil isto. Pametno je tudi naredit to z lezaji v zadnji vilici. Sicer bos pa sam vidu. Ce bos stvar dal narazen in bojo iglice(od iglicnih lezajev) kar ven zacele letet poj bos gotovo sklepal da bi bolj mogel vzdrzevat. Fora vzdrzevanja lezajev je to da ti jih ni treba zamenjat. Ce jih ne vzdrzujes ti lahko zaribajo in strosek je velik. Je pa odvisno za kere lezaje gre.

Jaz sem mojo CR250 letnik 98 prodal za 470 kSIT. So pa Honde drazje. Jaz vprasanje ce bi ponovno kupil Hondo. Originalni deli za Hondo so se enkrat drazji kot pa za Yamaho. Vsaj kolikor jest vem. Pa tud dobava je bolj tko. Baje ima KTM najhitrejso dobavo.

Objavljeno

hvala za odgovor

glede membrane, za motor nima občutka da slabo vleče, ker ga še nisem navajen, mam pa težave z vžigom, če imam več kot 1 dan zaprt bencin in mi motor stoji v garaži, sem probal tudi že z zaugom, pa ne pomaga, možno je tudi to, da še nisem dovol močan (imam 57kg, star slabih 16 let)

ali mogoče veš kaj bi lahko bilo narobe

Objavljeno
hvala za odgovor

glede membrane, za motor nima  občutka da slabo vleče, ker ga še nisem navajen, mam pa težave z vžigom, če imam več kot 1 dan zaprt bencin in mi motor stoji v garaži, sem probal tudi že z zaugom, pa ne pomaga, možno je tudi to, da še nisem dovol močan (imam 57kg, star slabih 16 let)

ali mogoče veš kaj bi lahko bilo narobe

aja, ponavadi mi ga potem zalaufa foter, se mal pumatra pa eneparkat mal puskače pu kickerju :OK:

Objavljeno

na kolk ur vožnje si pa mazov verigo, pa s čim si jo (jst sm jo s sprejem), pa kolkrat na sezono si spucov zračn filter, kolk more bit disk min debel, da je še dober, kje pa je kšna merca d bi lohk vidu kolk olja je v mašini, kolk procentno mešanico si delal pa s katermu oljam

Objavljeno

glede užiganja je pomembna tehnika in ne le moč. Kaj pa če ti ugasne nekje, kak ga pa potem vžgeš? :hmm: Jaz sem verigo namazal po vsaki vožnji, ker sem ga zmeraj opral, ko sem prišel nazaj. Zračni filter se čisti vsako drugo vožnjo, če je veliko prahu, ga je potrebno očistit po vsaki vožnji (najprej z čistilom, ko se posuši pa še z oljem posebnim za filterje)

Glede količine olja v mašini pa ima vsak motor majhno okence, kjer vidiš kolk ga imaš in rabiš.

Jaz sem delal 3% mešanco, ampak večina daje 2% odvisno kako motor navadiš.

Jaz sem vse uporabljal od Motorexa in sem bil zelo zadovoljen, le cena je mal visoka.

LP

Objavljeno

Zracni filter je tko da vec kot ga pucas boljs je.Cimveckrat v glavnem. Jaz sem ga po potrebi.Ce je cist suho pa velik prahu sem za skor vsakic. Pr men Honda ni imela okenca za olje.Ima pa en majhen vijak na desni strani ce sedih na motorju. Tist sraufek odsraufas in kot nalivas olje v masino ti v dolocenia fazi zacne skoz tisto luknjico ven teci. Takrat ves da je dost olja notr. Sej bos vidu da ga gre lih tam okol 0.8L notr.

Verigo sem na zacetku mazal z Motul sprajem za cross, pa sem ga prehitro ponucal, sicer je bil se kar dober. Najbolj sem bil zadovoljen z Motorexom za cross. Cenejs je pa vec ga je notr. Verigo sem pa namazal vsakic po pranju oz. vsakic preden sem se sel peljat. Pa ne mazi ketne s spraji za cestne motorje k samo packarijo nardis na ketn.

Men k sem zamenjal sesalne lamele mi je zalaufal v prvo brez zauga. Brez problema. K sem dal obnovit cilinder in dal notr nove lamele in ko sem ga sestavil mi je po treh mesecih zalaufal v tretjo.

2T drugac res ni problem zalaufat. Mal je vazna tehnika in pa da dobr brcnes dol. Ce ga fotr zalaufa razmeroma hitr poj je vredu.

Mesanco sem pa delal z Motulom 600 in to 3%.

Objavljeno (popravljeno)

Na tej sliki imas sraufek st. 9 tisti k je za nivo olja gledat.

St. 11 je pa za hladilno tekocino ven spustit. Sam za info.

post-1231-1113939002_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil BlazS
Objavljeno

ko je motor topav ga lahko užgem tudi sam, tudi če imam bencin zaprt do ene ure, ga še lahko sam užgem, drugače pa ne morem

Objavljeno

aja, pa še glede hladilne tekočine, ali jo je treba kaj dolivati, kdaj?

Objavljeno
aja, pa še glede hladilne tekočine, ali jo je treba kaj dolivati, kdaj?

Kakšna vprašanja .)

...ko je primanjkuje :yes:

Objavljeno

danes mi je med vožnjo razneslo sprednjo gumo in sem padel, skrivil se mi je obroč zadnje feltne, :( :BUA: zanima me če se ga da kako poravnati, če se ga ne da, me zanima če ima kdo rabljen obroč za prodat

krosla=strošek

preklemano res drži :angry2:

Objavljeno

zanima me ce je honda 80ccm. cross, letnik 1994 dober motor, ker sem zainteresiran, da bi ga kupil.

Objavljeno

Js sem se pa včeraj prvič v življenju po kros progi vozil, danes mam pa tak muskelofiber, da se komaj premikam :wacko:

Objavljeno
zanima me ce je honda 80ccm. cross, letnik 1994 dober motor, ker sem zainteresiran, da bi ga kupil.

Honda dela ta model u osnovi še vedno. Če je ta tvoj izbran u dobrem stanju, kaj čakaš??

Objavljeno
danes mi je med vožnjo razneslo sprednjo gumo in sem padel, skrivil se mi je obroč zadnje feltne, :(  :BUA: zanima me če se ga da kako poravnati, če se ga ne da, me zanima če ima kdo rabljen obroč za prodat

krosla=strošek

preklemano res drži :angry2:

Za ravnanje obročeu sm slišu da rabš kr velik kladu

Objavljeno

pri motorju je sla sklopka ker ni mela olja, pa sem mehaniku placal popravilo pa se doplacal za grust, vse skupaj me je prislo 200.000, danes sem dobil motor in je zelo dober (narejeno generalno)

Objavljeno

Kot ste že najbrš slišali, da bo letos zadnjič potekalo tekmovanje v motocrossu (državno prvenstvo) v Rakeku, zaradi predvidene industrijske cone, ki bo v bližini proge! :hmm:

Predlagam, da jutri pridemo v čim večjem številu gledat dirko s to razliko, da zraven prinesemo še veliko transparentov z napisi in verzi. Kot naprimer:

-Še mal pa bomo v Sloveniji ostali brez motocross prog za treniranje!

-Najbrš želi država in industrija, da se še bolj vozimo po naših lepih gozdovih!

-S tem samo škodujete temu športu,...itd

Z idejami na plan pa v akcijo! Kaj pravitein si mislite ostali???? :hmm:

Še enkrat v akcijooooooooooooooo! :devil: :devil: :devil:

Objavljeno

Yo

Tole bo za Rakek prvo državno prvenstvo. Prvič , zadnjič in nikoli več. Po mojem da ne. Un folk tm u MK notrnska bo že našu nou plac za progo. Tko da se ni treba nč kej dost bunit in protestirat, sam na vsa MX dogajanja k se pr ns dogajajo je treba hodt, pa bomo najbl pripomogl k preživetju krosa.

Za koga pa kej navijamo? Men bo najbolš gledat 125 ccm , k so res hudi konkurentje tm med pet. Pa tud Kragla bo zanimiu vidt na Rakeku po full dobrem uspehu na MX3 u Astiju. Bomo pol zvečer še mau pokomentiral.

"Totalna revolucija za njega ni rešitev , Janez kurvin sin hoče samopotrditev"

Pankrti - Totalna revolucija

Objavljeno
Kot ste že najbrš slišali, da bo letos zadnjič potekalo tekmovanje v motocrossu (državno prvenstvo) v Rakeku, zaradi predvidene industrijske cone, ki bo v bližini proge!  :hmm:

Predlagam, da jutri pridemo v čim večjem številu gledat dirko s to razliko, da zraven prinesemo še veliko transparentov z napisi in verzi. Kot naprimer:

-Še mal pa bomo v Sloveniji ostali brez motocross prog za treniranje!

-Najbrš želi država in industrija, da se še bolj vozimo po naših lepih gozdovih!

-S tem samo škodujete temu športu,...itd

Z idejami na plan pa v akcijo! Kaj pravitein si mislite ostali????  :hmm:

Še enkrat v akcijooooooooooooooo! :devil:  :devil:  :devil:

Popolnoma se strinjam! Ko je že tako malo prog za trenirat, pa še te ukinjajo. Še malo pa bomo mogli it trenirat kar v tujino, pa čeprav to delamo bolj za veselje!

Tuki na savnjsko šaleških koncih sploh proge ni. Najbližje pa pod 50km, če se ne motim ni! :BUA: :BUA: Motocrossistov in endurašev pa zmeraj več! :OK:

Bi blo res fajn če bi tudi na naših koncih bil kak urejen motocross poligon! :yea2:

Objavljeno

Nekaj fotk iz Škednja (Akrapovič pokal)

post-5647-1114634258_thumb.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!