Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

evo jst bi pa rabu en predlog... kupujm rabl motor ke do 3 let, odlocam se pa med 125 oz. 250 4t in sicer med yamaho in hondo. Zdej je pa tko. Motor bo za ene 3 - 4 leta pol bom pa zamenu. Ne morm se pa odloct zarad tega, ker mata zmogljivosti oba zlo dobre, sam pr 125 mi je mal plusa zarad tega k je 2t, se prav visji obrati pa to, pr 4t 250 pa mi je usec manj vzdrzevanja pa potegovanje v nizkih obratih. Zdej mal prevaguje na 250, sam tle pa nastop cena. Zdej bi mi pa prov prsu se ksn predlog od vas. Hvala! :) :OK:

Objavljeno

evo jst bi pa rabu en predlog... kupujm rabl motor ke do 3 let, odlocam se pa med 125 oz. 250 4t in sicer med yamaho in hondo. Zdej je pa tko. Motor bo za ene 3 - 4 leta pol bom pa zamenu. Ne morm se pa odloct zarad tega, ker mata zmogljivosti oba zlo dobre, sam pr 125 mi je mal plusa zarad tega k je 2t, se prav visji obrati pa to, pr 4t 250 pa mi je usec manj vzdrzevanja pa potegovanje v nizkih obratih. Zdej mal prevaguje na 250, sam tle pa nastop cena. Zdej bi mi pa prov prsu se ksn predlog od vas. Hvala! :) :OK:

Ti keri so to manjši stroški pri 4T? Pozabu si navest za kolk dnarja se kupuje motor?

Objavljeno

Zapravu boš na začetku za 250 4T več, ampak potem boš pa kar neki cajta zadovolen (kar se mehanskih delov tiče ..). Pa še 125 cc postane kmal premal ... :)

Ti keri so to manjši stroški pri 4T?

Vzdržvanje sigurno ...

Objavljeno

jah zj bo padu tm do 5 let str 125, k itaq meu ga vec k ene 3-4 leta ne bom, bo pol pa 250 al pa se kej mocnejsga... drgac pr 4t je manj stroskov pr vzdrževanju

.) :D

Objavljeno

kup 250 2T pa ga maš lahko za 10 let

na začetku pazi kaj delaš z gasom,samo ko se ga boš pa navadil,ti pa ne bo žal,ker ti ga ne bo treba nič prodajat pa močnejšega kupovat kot če sprva 125 kupiš,zato ker boš imel dovolj močen motor,pa še manj se mašina obrablja kot 125,ker ga težko tako puliš kot 125

vzdrževanje je pa pr 4T tud tko no,ponavad če se ti kaj zjebe v mašini pr 4T boš več plaču za popravilo,kot pri 2T pa 4T težko sam pošravfaš mašino,ker je bolj zapleten,4T cross so tud racing mašine kot 2T in zahtevajo dost vzdrževanja,je pa nasplošno res da dalj cajta zdržijo,ker pod nižjimi obrati vlečejo

potem maš pa še vzdrževanje,kar se olja tiče pa verižnikov,ležaji itd pri čemer pa nima veze a je 2 a 4 takt,pri obeh je treba gume menjat če se zližejo :D

potem pa še pretehtaš kaj ti da več veselja 2t ali 4t

jest bi reku da kar se stroškov tiče si bolj na istem,pri 4t daš več dnarja za motor pa manj za vzdrževanje,pri 2t pa manj za motor pa več za vzdrževanje

Objavljeno

evo jst bi pa rabu en predlog... kupujm rabl motor ke do 3 let, odlocam se pa med 125 oz. 250 4t in sicer med yamaho in hondo. Zdej je pa tko. Motor bo za ene 3 - 4 leta pol bom pa zamenu. Ne morm se pa odloct zarad tega, ker mata zmogljivosti oba zlo dobre, sam pr 125 mi je mal plusa zarad tega k je 2t, se prav visji obrati pa to, pr 4t 250 pa mi je usec manj vzdrzevanja pa potegovanje v nizkih obratih. Zdej mal prevaguje na 250, sam tle pa nastop cena. Zdej bi mi pa prov prsu se ksn predlog od vas. Hvala! :) :OK:

Ker je 4T motor dražji, je pri 2T več šraufanja.Na koncu se mi zdi je vse isto.Iz svoje izkušnje povem, sem imel Huso TC 610 pa se na zaprti cros progi nisem nikakor znašel, ker je motor bil močan kot bik.Namesto da bi se vozil, sem se lovil z motorjem.Pri vožnji na odprti progi oz. po daljših ovinkih, pa je bil motor zakon.Žal nisem imel možnosti preizkusa 450 ali 250 4T.Na 125 pa je stvar popolnoma drugačna, lahko se lepše peljem in ga bolje izkoristim, čeprav ga ne gre podcenjevati, ker si lahko hitro na tleh.Če pa imaš name se voziti še drugje, pa je bolje vzeti 250.

Objavljeno

ma ne sej za vzdrzevanje ni problema :OK: drgac bom pa najbrz nasledn let ze zamenu...aja pa ce kdo ve kej kaka kvaliteta je husqvarna cr125 l.2005? :?

Objavljeno

ma ne sej za vzdrzevanje ni problema :OK: drgac bom pa najbrz nasledn let ze zamenu...aja pa ce kdo ve kej kaka kvaliteta je husqvarna cr125 l.2005? :?

Jaz osebno Husqvarne nebi mel, predragi deli, pa še kej bi se našlo. Če bi zdele vzel 125cc letnik 2005 bi vzel ali KTM ali pa Kawasaki ;) Prej KTM-ja

Kar se pa tiče 125cc 2T ali pa 250cc 4T, je pa tako. Če se misliš amatersko vozit in tudi kej sam pošraufat se sigurno bolj splača vzet 2T. Če pa misliš tekmovat in bit na krog hitrejši za sekundo al pa dve, pa če ti ni problem motorja vozit na servis potem pa vzami 4T. Kar se tiče vožnje je še vedno čar crossa vozit 2t mašine ker tukaj se res občuti, ko ti motor zaživi, med tem ko 4t so bolj "umirjeni" čeprav močnejši.

No samo tako za primer. Zdej bosta dva moja kolega prodala svoja 250 4t motorja in jih menjala za 125cc 2T. Razlog preveliki stroški servisov, pa preveč zakomplicirane mašine, da bi kej sam pošraufal.

Odločitev je tvoja

Tukaj se teorija da je 4T vzdrževanje ceneje čisto izniči, pa še to je temeljeno na primerih, ne pa na (sem slišal) ;)

Objavljeno

hja ta husqvarna je en let stara, jo grem u soboto tut pogledat. drgac dragi deli... lej ce jst uzamm en 5 let star, zgonjen motor, sm kej prsparu? pr en let starmu motorju servise delat pa tiste batke, verizne sete,... ni problema... 4t mi je pa zaenkrat predrag sam tuki je s5 use od rednga vzdrzvanja, pa od tega kok ga matras odvisn...

drgac pa... brez veze sparat, ce bi meu probleme z dnarjam sploh neb motorja kupvou, pa zabava tut more bit : :D :OK:

Objavljeno

hja ta husqvarna je en let stara, jo grem u soboto tut pogledat. drgac dragi deli... lej ce jst uzamm en 5 let star, zgonjen motor, sm kej prsparu? pr en let starmu motorju servise delat pa tiste batke, verizne sete,... ni problema... 4t mi je pa zaenkrat predrag sam tuki je s5 use od rednga vzdrzvanja, pa od tega kok ga matras odvisn...

drgac pa... brez veze sparat, ce bi meu probleme z dnarjam sploh neb motorja kupvou, pa zabava tut more bit : :D :OK:

Imel sem več Husqvaren, ker so dobri stroji.Problem je bil le pri "mojstrih" in mehanikih."Mojstrov" z znanjem v malem prstu je bilo veliko, mehanik pri nas pa je po moje samo Gidl, kar se huse tiče.Z dobavo delov, nastavitvijo, servisi, garancijo,.... ni bilo nobenih problemov.Kar si hotel, to si dobil in kar si rekel to ti je naredil.Plačat pa tako moraš povsod

Objavljeno

Ne vem kaj je tako zakompliciranga pri 4T, da ne bi mogu sam pošraufat???

Objavljeno

hja ta husqvarna je en let stara, jo grem u soboto tut pogledat. drgac dragi deli... lej ce jst uzamm en 5 let star, zgonjen motor, sm kej prsparu? pr en let starmu motorju servise delat pa tiste batke, verizne sete,... ni problema... 4t mi je pa zaenkrat predrag sam tuki je s5 use od rednga vzdrzvanja, pa od tega kok ga matras odvisn...

drgac pa... brez veze sparat, ce bi meu probleme z dnarjam sploh neb motorja kupvou, pa zabava tut more bit : :D :OK:

Kdo bi šparu? Motokros (in ostali podobni športi) je pa tko al pa drgač metanje denarja skoz okno. Huska je draga to je dejstvo in osebno bi jo meu samo še v primeru, da ni nč več druzga, jest bi se pa vseen pelu. (eno sm že pustu tm u blatu in glih 125 je bla). MX Peter je skor idealno opisu primerjavo vzdrževanja 2T in 4T. Jest se z njim strinjam in še dodajam. En liter olja za 4T mašino stane 4000 sit. V mašino ga gre 1.5 l cca plus njegov filter 2000 sit in smo na osmih jurjih. Za 5 ur vožnje, potem pa od začetka. Govorimo o rednem vzdrževanju. Pri 2T motorjih stane liter 4500 sit in z njim zmešamo cca 33 litrov benza, kar je približno 4 ure vožnje. Na cca 10 ur zamenjamo še olje v mašini cca 650 cl, 1l je pa dva jurja.

Ko zamenjaš bat je razlika v ceni za 25 eur. Dražji je seveda 4T . Poleg tega je skor nujno v istem momentu zamenat še ketnco u mašini (ki seveda ni zastonj). Za razlago se obrnte na kšnga dobrga mehanika in če vam bo reku da je to brez veze in vas v to tud prepričal je dobr govorec in bo iz muhe naredu slona.(pol k bo v vaši mašini fajn počl in bo treba še mnogo več zamenat, kot je predlagano- ventili so sploh občutljiva tema)Tema bo pa padla na oči kot bomo ugledali račun za servisne storitve in material. Kot je reku en kolega, to so dirkalne mašine in to je treba vrtet, če ne je brez veze. In ta drug kolega mi je z neta sprintu en komentar o vzdrževanju 4T mašin. In v njem je navedeno - hotl ste met dirkalne mašine v prosti prodaji - zdej jih mate pa jih še vzdržujte. Pa veliko užitkov v motokrosu.

Objavljeno

Kdo bi šparu? Motokros (in ostali podobni športi) je pa tko al pa drgač metanje denarja skoz okno. Huska je draga to je dejstvo in osebno bi jo meu samo še v primeru, da ni nč več druzga, jest bi se pa vseen pelu. (eno sm že pustu tm u blatu in glih 125 je bla). MX Peter je skor idealno opisu primerjavo vzdrževanja 2T in 4T. Jest se z njim strinjam in še dodajam. En liter olja za 4T mašino stane 4000 sit. V mašino ga gre 1.5 l cca plus njegov filter 2000 sit in smo na osmih jurjih. Za 5 ur vožnje, potem pa od začetka. Govorimo o rednem vzdrževanju. Pri 2T motorjih stane liter 4500 sit in z njim zmešamo cca 33 litrov benza, kar je približno 4 ure vožnje. Na cca 10 ur zamenjamo še olje v mašini cca 650 cl, 1l je pa dva jurja.

Ko zamenjaš bat je razlika v ceni za 25 eur. Dražji je seveda 4T . Poleg tega je skor nujno v istem momentu zamenat še ketnco u mašini (ki seveda ni zastonj). Za razlago se obrnte na kšnga dobrga mehanika in če vam bo reku da je to brez veze in vas v to tud prepričal je dobr govorec in bo iz muhe naredu slona.(pol k bo v vaši mašini fajn počl in bo treba še mnogo več zamenat, kot je predlagano- ventili so sploh občutljiva tema)Tema bo pa padla na oči kot bomo ugledali račun za servisne storitve in material. Kot je reku en kolega, to so dirkalne mašine in to je treba vrtet, če ne je brez veze. In ta drug kolega mi je z neta sprintu en komentar o vzdrževanju 4T mašin. In v njem je navedeno - hotl ste met dirkalne mašine v prosti prodaji - zdej jih mate pa jih še vzdržujte. Pa veliko užitkov v motokrosu.

Jasno in lepo napisano.Še naprej bomo na 2T.

Objavljeno

Heh. Ni to malo pretirano? Vsi ti blazni stroški s 4T stroji. To bi pomenilo da so hard endure blazno bolj vzdržljive ... stroškov z njimi je pa malo. Res pa je, da imam yamaho, za KTM ne bi vedel.

Objavljeno

Imel sem več Husqvaren, ker so dobri stroji.Problem je bil le pri "mojstrih" in mehanikih."Mojstrov" z znanjem v malem prstu je bilo veliko, mehanik pri nas pa je po moje samo Gidl, kar se huse tiče.Z dobavo delov, nastavitvijo, servisi, garancijo,.... ni bilo nobenih problemov.Kar si hotel, to si dobil in kar si rekel to ti je naredil.Plačat pa tako moraš povsod

Prosim, ne preveč hvalit Gidla (se sicer strinjam z napisanim :OK: ), ker je že sedaj težko pri njemu najti prost termin za servis :D

Objavljeno

Preveri če prodajalec da zraven tudi tisti betonski blok na katerem je motor ... :devil:

Sicer pa ... gume so kar dobre :P

Objavljeno

Prosim, ne preveč hvalit Gidla (se sicer strinjam z napisanim :OK: ), ker je že sedaj težko pri njemu najti prost termin za servis :

Zakaj ga pa neb pohvalu? Ko sem imel probleme, mi je povedal kar po tel. kaj je narobe. Drugače pa sem ga peljal k njemu in kar je bilo za zamenjat, je bilo v original enbalaži, cena takšna kot je rekel in narejeno do takrat kot je rekel, včasih tudi prej! Pri nekaterih drugih Husa " mojstrih in mojstru" pa so bili deli v vrečko nametani, cena je bila cca približno, na koncu pa dosti večja, pa še šraufalo se je dolgo ( več mesecev )

Res je da je sedaj ekipa in več motorjev, tekem,...bi pa vseeno počakal in dal motor njemu na servis.

Objavljeno

Saj sem rekel, da se popolnoma strinjam s tabo .) .. Tam servisiram moped in ravno sedaj moped pri njemu čaka na vrsto, zunaj pa sonček :( zato sem se pošalil...

Objavljeno

7.5.2006 Svetovno prvenstvo MX1 v Nemčiji

15.00 Race 1

16.00 Race 2

Prenos dirke bo na EUROSPORT 2.

Objavljeno

Saj sem rekel, da se popolnoma strinjam s tabo .) .. Tam servisiram moped in ravno sedaj moped pri njemu čaka na vrsto, zunaj pa sonček :( zato sem se pošalil...

Potem pa si podobne " sreče ".Ko je lepo vreme sem v službi, ..., v glavnem ni časa.Ko pa hočem izkoristit kakšno uro, pa ponavadi pretiravam in kaj polomim.Danes navsezgodaj zjutraj sem že odlomil ročko za prednjo premzo in šel v pol ure domov.

Objavljeno

7.5.2006 Svetovno prvenstvo MX1 v Nemčiji

15.00 Race 1

16.00 Race 2

Prenos dirke bo na EUROSPORT 2.

A prov nobena dirka ne bo na eurosportu ? :(

Objavljeno

Ob 14.00 in 15.00 pa si lahko na SI SportItalia pogledate dirko razreda MX2.

Objavljeno

yamahayz če hočeš dirkat rajs uzem 2t mašino,če boš pa kavl mev še tko mav za pa gmajni pa kaka bolj enduro furca pol pa rajs pejd na 4t bo manj stroškov...govorim iz lastnih izkušenj.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!