Skoči na vsebino

Za motokrosiste


jhribar1

Priporočene objave

fergazar; razkopls, spihas, operes z benciom, pazs de ni nobenih smeti, de je use uredu, sestavs, zategnes dize(z obcutkom) :OK: to cist lohk sam nardis, nimas kej zajebat

za ostalo ti pa zal jst ne znam pomagat...

razstavit, spucat, spihat, sestavit je najmanjši problem, samo nastavit fergazer je pa druga pesem ;) je pa res da če fergazer ni lepo sestavljen in če so kake smeti notri, se ga tut nastavit ne da :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fergazer sem že se raztavil spihal in nikak noče delat tak ko treba. zato bi bil zaželjeni nekdo ko obvlada mogoče kak diza neštima. ker ko je blo mrzlo je normalno delal (pol se en čas nisem fural mi je sestrična ga prevrgla in je blok poknil) in pol sem ga sestavil skupaj in je počasi začel zezat zadnje čase vedno bolj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

iz litije greš prot ponovičam, pol pa u samih ponovičah levo zaviješ proti konju, oz. vačam, nato se ecesta razcepi, ti zaviješ desno, se peleš dober kilometer po asvaltu, potem pa hmalu vidis levo po hribu del proge

okolica Litije

A je to taiststi kos zemle, o kerem je blo govora par strani nazaj. Okolica Litije al sem čist zaj... ? Jest bi se pršu mau pelat, če je možno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne to je druga proga ;) bom pol zvecer probu poiskat ksn zemljevid litije...

A pa nisi preveč navdušen nad idejo o mojem gostovanju?

Sej najdu bi tud brez mape.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se oproscam, nism najdu zemljevida, ki bi me urisano to cesto...

no pa evo napotke:

Ko pridete v Litijo iz smeri Ljubljana, se peljete naravnost cez semafor, nato se peljete 5, 6km po cesti, cez kraj Ponoviče, mimo stare graščine, nato pa spet pridete do naselja, kjer je makadamski odcep levo(zraven teče potok). Peljete se po omenjeni makadamski cesti, nato pridete do razcepa, vi zavijete desno(asvaltirana cesta navzgor) in se peljete se priblizno 3km, nato pridete do vrha hribe, kjer se levo spodaj vidi del proge. Zavijete levo proti kmetiji, kjer zivi lastnik in... voila :OK: :OK:

Popravljeno . Popravil YamahaYZ
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yo. Se mi zdi da nimaš nč proti če pridem. Po napotkih bom najdu, ni panike, drgač bom že prašu, kje se praši in brni. Ampak še urnik. Kdajj se sme pelat. Vsak dan??????? Verjetn popoldne???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čimprej :OK:

Pirurirc: Na tvoje izkušnje... Kaj ti je bl pr srcu vozit: 250 2T al 450 4T... tko mal na grobo opiš razlike, če maš cajt pa vojo :) HVALA

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 T je igrača, lažji , okretnejši. Men k sm se s tem športom začel ukvarjat šele pr 29-tih (zdej sm dopolnu 35) je 2T še vedno zlo pri srcu. Uno, brivnik. Zavežeš gas pa šaltaš. Sam jest ne z 250 ccm. Prou zarad tega sem si pred dvemi leti kupu 125 Hondo l. 97. Železn okvir -zakon. Zrihtu sm si amortizacijo, mašine nisam dirao. Šla ni nikamor, sam sm jo pa lohk do konca vrtel. To je blo res noro. Vozu sm jo samo po suhem, ker bi jo v blatu kr tm lohk pustu. Eno sezono je to trajal. Za spoznavat 4-T se pol nabavu mališanca. Bud 107 ccm. Uno, BMX z motorjem al mini cross al kva jest vem kako se mu reče. Drgač sm se kr neki prevozu z 4 T motorji. Na progah so dal kolegi eno furo. Pa sm znan po tem da k grem enkrat gor, me dol ne morjo dobit. Ta prvega sm probu Yamaha 250 l. 02 in se takoj naudušu.Yamaho 250 03 sem meu šanso pelat na mivki. Ceu vikend. Tist mi je blo ceu žur. NAVOR. Motorja ni blo treba čakat da potegne. To je bil glavni adut teh mašin. Že skor bi kupu, sam so začele crkvat. Kr usem. Honde Yamahe KTM-emi. To je šlo use u bučke. In sm si mislu da moram še mau počakat, da se to izpopolni. No pa se jekolega dvakrat polomu s Suzukijem, taistim omenjenim malce nazaj. In ker sem ta model že temeljito sprobal in ker je kolega motor napedenu (pa so rekl da je k ribnška nevesta) med drugim v Makita raketo in ker mi je cena 11ooooo s odgovarjala sm se zapufu u mater in ga kupu. In to je res noro. Pol sm delu tko. Pred dirko in dirko sm vozu Suzukita pol pa nazaj na Hondo. Pa sm meu ful probleme ko sm se vraču na 2T. Predvsem ker sem se razvadu na prej omenjen navor. Pol k sm šou spet na 4T pa spet vesellje do konca. Je pa kle dejstvo da sta Suzuki vs Honda je težko primerljiva zgodba. Žutokljunac je itak da najbolj vodljiv, to tud ptiči že čivkajo. Pa če bi mel hondo vsaj z letnikom primerljivo, sam je tri leta razlike. Res da ma že tretjo generacijo alu okvirja sam je še vedno trda v primerjavi s Suzo. Pelu sm tud Hondo 450 l.06 sam ga ni čez Suzuki. Je pa res da sm mel s S probleme ker mi ga je na skokih :lol1: mal počes nosil da sm prdelu precej adrenalina, kar mi ni preveč po godu. No u grobem. Na kar se navadš to je zakon, bl k je motor spedenan (ne našminkiran) bolš se da pelat. 2 T- 4 T si se pa lahko na lastne oči prepriču, kako sm fantoma nakazu na Planini. Stroški so pa poglavje zase.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še eno fotko za vse ljubitelje 2 T :kva2: . Mantova enkrat pozimi, ko sm meu sposojenga RM-a :yea1: . Za Hondo sm čaku bat, k ga ni blo za dobit :slap: in se me je kolega Jože P, zvani Švanc, usmilu in mi posodo malo zverinco :worship: .

post-7006-1152989270_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pol k sm pa fotografa napalil da sm vreden da me prtisne, sm suzukita parkiru in prosu Saša da mi da njegovo CRF 250 za nadaljne poziranje in tako je nastala še ta fotka ki jo poklanjam vsem zapriseženim voznikom štiri taktnih mašin. Za slovo pa še ena moja predelava Siddharte; "Če bi meu ves dnar in doma zlato, pol bi si kupu eno firtaktrco"

post-7006-1152990053_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ZAKON :OK: Lepo napisano in fotodokumentirano :grim

Sej enkrat sem te tudi v vrtojbi vidu, sta bla z Mulcem dol :D

Pr nas mamo pa drugi dve mašini za primerjat: CR 125R 2t od brata, pa mojga KX250F 4t

Navor je kar me najbol prepričuje, da se na bratovo ne usedem več :P in precej bol vodljiv je, in majn te zmuči pri vožnji kxf! Mogoče se pove dovol, da bo za sezono 2007 prišel namesto dvotaktarce h hiši še en štirtaktmašin powered by yamaha najbrž :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še eno fotko za vse ljubitelje 2 T :kva2: . Mantova enkrat pozimi, ko sm meu sposojenga RM-a :yea1: . Za Hondo sm čaku bat, k ga ni blo za dobit :slap: in se me je kolega Jože P, zvani Švanc, usmilu in mi posodo malo zverinco :worship: .

Sej če neboš najdu... pa tud lahko vprašaš Jožkota kje je to, k je on z Lukatom pa Damjanom treniral gor na vačah. A ti si drugač iz istga konca k Jožko? Ker doskrat prletim naokol pa te ne poznam...

Pridem tud jz mal pelat se gor... nesmem pa pretiravat ker sm mel 4 tedne nazaj ramo spahnjeno... :cry: :wacko:

se vidmo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lp, a kdo mogoče pozna Osek Sandija, k ma na avto netu kr neki motorjev kateri zgledajo solidno ohranjeni.

Piše pa da je nov bat ter nastavljeni ventili (yz250f, letnik 03.), zdej me pa skrbi ker ne morš nobenmu res zaupat glede tega. Zanima me pa koko bi se lahko prepričav, da je generalna res bla narjena??????

:?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

heheh

sej to sm že jaz pisal ene 10 strani nazaj kle na forumu... Pa ni znal nobeden velk povedat... in sem potem kr sam šel pogledat motor (CRF 250). Ja on res skoz ene 3 al ap 4 prodaja.... so motorji tud iz Nem. baje.

Jst sam se nism odloču da bi ga pr nemu kupil ker čist preprosto je bil predrag za takšno ceno kot je bil motor ohranjen, oz., mi ni izkazal zaupanja. Ma pa kšnga vredu ohranjenega.... kakšngea slabega al ap je predrag.... mislm d apa odličnega pri njemu neboš dobil... ker on je samo "trgovina". Dobrega pa dobiš smao od nekoga ki se profesionalno ukvarja al pa od mulca k mu ga je kupil ata... da se bo poba mal pelu...

Če pa pogledaš oglase... pa vidiš da posvsod piše nekaj od tega : "Nov bat... opravljen veliki servis.... skoraj nov.... kot nov... malo vožen itd.itd" tko da ti priporočam da si motor ogledaš do optankosti... sploh ti nič bit nerodn...preglej vse možno... kje so kakšni lufti...če kje teče kako olje... so sploh lepi vijaki itd,itd... in če je pametna cena in si zadovoljen z ogledom.... pelji do svojega mehanika... odprite kapo z motorja in boš hitro videl kakšen je bat in obročki in boš vedel kaj si kupil!! če si se najebal boš dal še nekej keša... počakal 1 teden in boš mel motor malo preplačan-... amapk si za celo sezono urejen.... saj ni nobene stvari več da bi jo popravil.. če pa je bat in to že pri kupljenem ureu..... potem pa sam GAS!! :worship:

To je moje mnenje.... mislm pa da vem tud jaz za eno YZF 250 l.03... (nevem če jo kolega še prodaja) za katero sem pa siguren da je zelo zelo vredu ohranjena.... oz. nebodo je prodali slabo ohranjene...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gizmokak...ce pridete za vikend kaj na planino,sporoč

bom :grim čeprou dvomim da bo kej ta vikend, smo zasedeni doma :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OJ!!! :OK: :OK: :OK:

A kdo ve, kdaj je kaka dirka v Turiski vasi pri Slovenjgradcu? Sam nimam motorja, vendar sem ful navdusen nad tem sportom.

Se neki. Zanima me, ce je telesna visina zelo pomembna za voznjo kroske? Sam sem bol na "kratkih" nogah - 165cm.

LP!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, ce je telesna visina zelo pomembna za voznjo kroske? Sam sem bol na "kratkih" nogah - 165cm.

LP!!!

ne, js tudi nism pr ta dolgih (173) pa nimam problemu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OJ!!! :OK: :OK: :OK:

A kdo ve, kdaj je kaka dirka v Turiski vasi pri Slovenjgradcu? Sam nimam motorja, vendar sem ful navdusen nad tem sportom.

Se neki. Zanima me, ce je telesna visina zelo pomembna za voznjo kroske? Sam sem bol na "kratkih" nogah - 165cm.

LP!!!

Pa ti si idealen za šampiona. Ricky Carmichael je tut prbližn en tolk velik. U Sg pa verjetno da je za letos konc z dirkam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mirchy je zanč sprašvou za ceno pa evo en oglas:

Zelo drago prodam krosko Suzuki RM-Z450 letnik 05. Je zariban, menat je treba ojnico, oljno pumpo, cilinder in bat komplet. Ostalo je v brezhibnem stanju za njegovih 50 ur. Števec ur je uključen, prav tako , holeshot device, pokrovček na pumpi frgazerja, TAG belanca, ARC pedalo prednje bremze, nove gume , Akrapovič izpuh komplet + standard, Roman Jelen MD team plastike + nove brez dekorja, predelana federacija cca 70 kg. Cena 800k sitnih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!