gizmOkak Objavljeno December 29, 2006 Deli Objavljeno December 29, 2006 A Vrtojba jutri obratuje normalno, al že praznjujejo? to ti pa res ne znam povedat... dans mamo v dvorani nek žur z bendi ipd... tako, da dvomim da bo jutri kej... razn rehabilitacije :P če mi daš telefonsko (lahko mi pošleš tudi kontat sms, moja je v profilu) ti sporočim jutri dopoldan, če ne bo prepozno :) mantova slikce.... team official KTM (nekateri piloti): Philipaerts jr :D pa naša konjenica na počitku :P Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Pirurirc Objavljeno December 30, 2006 Deli Objavljeno December 30, 2006 Kaj pa ti je zatajil?? Smet u frgazerju. :headbang: :slap: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MX_Peter Objavljeno December 30, 2006 Deli Objavljeno December 30, 2006 Dans sem se pa mal po Ležnu preganjal. Kako je pasalo po dolgem času :OK: :OK: :OK: Spolzko je blo pa za znoret :BUA: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
NiX MX Objavljeno December 30, 2006 Deli Objavljeno December 30, 2006 Dans sem se pa mal po Ležnu preganjal. Kako je pasalo po dolgem času :OK: :OK: :OK: Spolzko je blo pa za znoret :BUA: ...in tu ko drsi, se voznik (najbolj) kali. Navadiš se prenašat težišče na motorju. Lahko pa uporabiš zimsko opremo - gume al pa verige :P :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MX_Peter Objavljeno December 30, 2006 Deli Objavljeno December 30, 2006 Sej zato sem pa vstrajal :D :P PS: Gume mam pa že zimske :lol: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
NiX MX Objavljeno December 30, 2006 Deli Objavljeno December 30, 2006 Sej zato sem pa vstrajal :D :P PS: Gume mam pa že zimske :lol: Pol boš pa v začetek sezone štartal 120% pripravljen :naughty: P.S.: men pa zimska guma nič ne koristi, ker še imam "koline" na motorju Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
tomyyy Objavljeno December 31, 2006 Deli Objavljeno December 31, 2006 (popravljeno) mal sm tule prebrau par strani pa vidim da kr obvladate :OK: no tk je, jst sm še mal nov pri motokrosu (nism glih začetnik več) in me mal matrajo skoki. Namreč v 90% pristanem na spredno kolo. Zdj nevem ka bi lahk naredil narobe ker zmeraj se vozim tako, da me nekdo gleda in mi kaj pove nikoli pa ni bil kdo zraven mene z še kakšnim motorjem da bi mi pokazal kako pa kaj. kdaj moram dodati gas kdaj spustiti in tako naprej. Imam pa približno dvajset let staro dirkalno husqvarno 250cr (gre ko hudič) :) Popravljeno December 31, 2006. Popravil tomyyy Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
reXton Objavljeno December 31, 2006 Deli Objavljeno December 31, 2006 najbl pomembn pr skakanju je, v kaksni pozi se prpeles na skok: -noge do kolena so PRAVOKOTNO NA MOTOR, kolena so MALO POKRČENA(ravno toliko, da lahko amortiziraš), glava je NAD BALANCO s tako pozo poskbis da je tezisce na sredini motorja -ko odskočiš, sprosti roke(tako imas vecjo kontrolo motorja v zraku)- ne drži motorja na trdo -za uravnavanje motorja si lahko pomagaš z blokiranjem zadnjega kolesa v zraku(nagib naprej)... -lahko se sam nagibaš naprej/nazaj ... sam de te ni strah pa se bos naucu :D pol pa freestyle :kva2: :kva2: :kva2: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
goldmeister Objavljeno December 31, 2006 Deli Objavljeno December 31, 2006 Če te vleče na nos, v drugi polovici skoka dodaj gas. S tem ti bo zadnje kolo potegnilo navzdol. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
NiX MX Objavljeno December 31, 2006 Deli Objavljeno December 31, 2006 Imej isto hitrost - gas, dokler ne skočiš. Samo ne pretiravaj na začetku in ne pejt v 2. ali 3. prestavi na ful :nono: , ali pa v zraku daj gas, te tud potegne nazaj :yes: Še prej pa preveri amortizerje, če delujejo pravilno .) Poskusi in poročaj o napredku :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gizmOkak Objavljeno December 31, 2006 Deli Objavljeno December 31, 2006 hja, vse je odvisno od skoka... če ma skok bunko na vzletišču ti ne pomaga prou nč razn to, da ga "naložiš" pa daš rit nazaj... če je položnejši je spet rit bol zadi... pa če greš hitro in ful gas moreš met gobec hmal nad sprednjim blatnikom... furaj se pa boš vidu :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
tomyyy Objavljeno December 31, 2006 Deli Objavljeno December 31, 2006 hja zdj se še nism nč vozu da bi probu to bom pa vrjetn kr kmal si spet zrihtu prikolco da grem na progo probat! drgač pa mi je star ata (ko je moj "trener" pa zna zlo dobr to ko je njegov sin (moj stric) bil tud državni prvak) tut neki razlagu sam niti slučajno mi pa ni kj takiga povedu. Sam je pa zanimivo mi to da ko sm prvič skoču sm skoču super. Sm kr visoko skoču pa lepo pristal tam ko je blo narjeno za pristajanje pa še to lepo na zadnje kolo. Kasneje mi pa tega ni uspelo ponovit :huh: sam to mi pa res ni jasno ka mi to pomaga da zabremzam al pa dam gas v zraku. Sm že študiru sam si ne pridem gor :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
NiX MX Objavljeno December 31, 2006 Deli Objavljeno December 31, 2006 sam to mi pa res ni jasno ka mi to pomaga da zabremzam al pa dam gas v zraku. Sm že študiru sam si ne pridem gor :? Če daš gas te potegne nazaj, če zabremzaš gre naprej (in držiš sklopko da motor ne ugasne), moraš pa delat tudi s telesom (al se nagibaš čez belanco, al pasediš na zadnem blatniku), odvisno al greš čez kanal al čez zglajen del. Če pa uloviš kanal samo z enim kolesom, pa (ponavadi ) nobena telovadba ne pomaga, ker te že v zraku razmeče Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
reXton Objavljeno Januar 1, 2007 Deli Objavljeno Januar 1, 2007 a mi zna kdo dat cist natančna navodila kko ga zakrivit(položot) pa predvsem odkrivit v zraku? vem sam de se postran prpeleš po skoku pol pa motor položiš mal pred odskokom...to mi je mal(nism se pretiravu) ratal sam sm pol postran prletu... pa a gre letos kdo kej u akrapovic r2 vozt? :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
goldmeister Objavljeno Januar 1, 2007 Deli Objavljeno Januar 1, 2007 sam to mi pa res ni jasno ka mi to pomaga da zabremzam al pa dam gas v zraku. Sm že študiru sam si ne pridem gor :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gizmOkak Objavljeno Januar 2, 2007 Deli Objavljeno Januar 2, 2007 (popravljeno) a mi zna kdo dat cist natančna navodila kko ga zakrivit(položot) pa predvsem odkrivit v zraku? vem sam de se postran prpeleš po skoku pol pa motor položiš mal pred odskokom...to mi je mal(nism se pretiravu) ratal sam sm pol postran prletu... pa a gre letos kdo kej u akrapovic r2 vozt? :OK: za ga ukrivit si že pogruntal, na skoku se nagneš kot bi hotu zavit, samo pri tem pazi da ga ne "naložiš" k pol te u drugo stran odbije :D naravnaš se z nogami... al maš pribite na stopalkah... mal pobrcaš motor levo-desno :P tko se js ugliham, pa z gasom. Itak pri whipu je ponavad sprednje kolo "na gobec", pa če daš mal gasa, ne škodi, naravna pa te tudi mal :) pa če mal postrani pristaneš itak ni važno, tko al tko ob pristankih morš met gas, pa te gas naravna potleh če ne drugje :D 125 R2 greva letos z bratom :grim :blush: pa bomo vidli kje smo :rolleyes: P.S. Whip znajo izkoriščat samo amerikanci. Ta skok naj bi bil nižji in kao "preletni" tako da prej takneš tla (v zraku izgubljaš na hitrosti in času). Tle EU in vsi ostali so za publiko :D Popravljeno Januar 2, 2007. Popravil gizmOkak Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
reXton Objavljeno Januar 2, 2007 Deli Objavljeno Januar 2, 2007 za ga ukrivit si že pogruntal, na skoku se nagneš kot bi hotu zavit, samo pri tem pazi da ga ne "naložiš" k pol te u drugo stran odbije :D naravnaš se z nogami... al maš pribite na stopalkah... mal pobrcaš motor levo-desno :P tko se js ugliham, pa z gasom. Itak pri whipu je ponavad sprednje kolo "na gobec", pa če daš mal gasa, ne škodi, naravna pa te tudi mal :) pa če mal postrani pristaneš itak ni važno, tko al tko ob pristankih morš met gas, pa te gas naravna potleh če ne drugje :D 125 R2 greva letos z bratom :grim :blush: pa bomo vidli kje smo :rolleyes: P.S. Whip znajo izkoriščat samo amerikanci. Ta skok naj bi bil nižji in kao "preletni" tako da prej takneš tla (v zraku izgubljaš na hitrosti in času). Tle EU in vsi ostali so za publiko :D ok hvala :OK: se bom nauču... jst bom šou nek sred sezone vozt... oz ns bo 5 :OK: prva polovica lea bojo pa treningi... :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gizmOkak Objavljeno Januar 2, 2007 Deli Objavljeno Januar 2, 2007 ok hvala :OK: se bom nauču... jst bom šou nek sred sezone vozt... oz ns bo 5 :OK: prva polovica lea bojo pa treningi... :OK: ti samo furaj pa skači... pa pazi d ne boš predolg, kukr sm biu js u mantovi :whistle: k na flat z ene 4,5m višine je težko pristat :krneki: :lol1: :lol1: sploh nevem kaj mi je šlo po glavi takrat :headbang: primorci treniramo pozimi :naughty: pridi h nam kdaj pogledat... je lepo toplo (danes je npr 9°C) :kva2: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
reXton Objavljeno Januar 2, 2007 Deli Objavljeno Januar 2, 2007 sam de pride trener pa uni k so slizravn iz spanije pa bom prsu kej, k drgac nimam prevoze(mal premlad de bi meu izpit) :OK: a pa za krivit je nujno de postran prpeles na skok pa zavijes al lohka sam zavijes pa tezo preneses? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gizmOkak Objavljeno Januar 2, 2007 Deli Objavljeno Januar 2, 2007 sam de pride trener pa uni k so slizravn iz spanije pa bom prsu kej, k drgac nimam prevoze(mal premlad de bi meu izpit) :OK: a pa za krivit je nujno de postran prpeles na skok pa zavijes al lohka sam zavijes pa tezo preneses? ma u skoku je težko premikat pod kotom motor, levo desno ni problem, krivit pa bol težko, ko si enkrat u zraku... oz tega ne znam, tako da če ti kdo drug pove, bom tudi js z veseljem prebral :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
reXton Objavljeno Januar 2, 2007 Deli Objavljeno Januar 2, 2007 nene nisva se zastopla. mislu sm de ce se peles na skok naravnost(ne postran) pa zavijes in preness tezo mal predn odletiš :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
T.hOr Objavljeno Januar 2, 2007 Deli Objavljeno Januar 2, 2007 a mi zna kdo dat cist natančna navodila kko ga zakrivit(položot) pa predvsem odkrivit v zraku? vem sam de se postran prpeleš po skoku pol pa motor položiš mal pred odskokom...to mi je mal(nism se pretiravu) ratal sam sm pol postran prletu... pa a gre letos kdo kej u akrapovic r2 vozt? :OK: ja jst pa še dva bomo vozil upam da večino dirk :D dva bova 125 r2 eden pa open r2!! :OK: rexton za ker team boš vozu?? lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
reXton Objavljeno Januar 2, 2007 Deli Objavljeno Januar 2, 2007 MK Zai Gic Racing Team :OK: :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gizmOkak Objavljeno Januar 2, 2007 Deli Objavljeno Januar 2, 2007 nene nisva se zastopla. mislu sm de ce se peles na skok naravnost(ne postran) pa zavijes in preness tezo mal predn odletiš :OK: ja sej naravnost moreš, ne postrani :kva1: samo nagnjen, buh ne daj postrani, boš zletu dol :ninja: :lol1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
reXton Objavljeno Januar 2, 2007 Deli Objavljeno Januar 2, 2007 no to sm rabu :OK: pa a sedis al stojis :? sam se to rabm :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se