Skoči na vsebino

Olje v menjalniku


x_darc

Priporočene objave

' date='7 Apr 2004 @ 19:52'] Ki se ga pa da dobit? Pa kolko stane?

Aja pa kolko ga sploh rabiš :)

Dobiš ga v stupitu, šerbineku. Stane pa 500 sit 1dcl. Rabiš pa mislim da 1dc oz. 1.5dcl <_< Mislim da deci pa pol

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za prenose od skuterja lahko uporabiš katerokoli "olje za menjalinke" z oznako 80W-90 ali 85W90. Na Istrabenzu stane 1 liter manj kot 800 SIT. Potem pa še v lekarni kupi taveliko inekcijo (brizgo; 20ml), da boš lahko olje brez packanja noter nalil. Pa še ene 10 kolegom ga lahko potem zamenjaš. V večino skuterjev gre manj kot 1 deci olja (govorim za Piaggio 50-125).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za prenose od skuterja lahko uporabiš katerokoli "olje za menjalinke" z oznako 80W-90 ali 85W90. Na Istrabenzu stane 1 liter manj kot 800 SIT. Potem pa še v lekarni kupi taveliko inekcijo (brizgo; 20ml), da boš lahko olje brez packanja noter nalil. Pa še ene 10 kolegom ga lahko potem zamenjaš. V večino skuterjev gre manj kot 1 deci olja (govorim za Piaggio 50-125).

Moj ma več kot deci olja not. Ker sem stisnil celo tubo pa še nekaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti imaš Typhoona 50, ane?

Po tovarniških podatkih gre notri približno 0,85 deci. Možno da gre tudi več, ampak verjetno je 0,85 dovolj. Ali ti olja kaj ven zmeče po daljšem tiščanju?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti imaš Typhoona 50, ane?

Po tovarniških podatkih gre notri približno 0,85 deci. Možno da gre tudi več, ampak verjetno je 0,85 dovolj. Ali ti olja kaj ven zmeče po daljšem tiščanju?

Jaz sem olja nalil toliko, da sem skuter postavil v vodoravni položaj, ko pa je začelo ven tečt pri luknji, sem pa zašraufal šrauf not.

Kje bi pa lahko ven metalo olje? Če je menjalnik zadihtan :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar pri šraufu ti ga ven butne. Pri hexagonu je tako, pa ne samo pri mojem. Sicer burne samo prvič po menjavi, ko ga nekaj časa tišiš, da se močno ogreje.

Runner 180 pa ima npr. kar oddušek, in ga tam ven zmeče, če ga je kaj preveč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar pri šraufu ti ga ven butne. Pri hexagonu je tako, pa ne samo pri mojem. Sicer burne samo prvič po menjavi, ko ga nekaj časa tišiš, da se močno ogreje.

Runner 180 pa ima npr. kar oddušek, in ga tam ven zmeče, če ga je kaj preveč.

Ne, to še nisem opazil. Sem pa menjal tesnilno maso ker mi je pri stari puščalo olje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na skor vseh minarelli masinah gre pa not 1,1dc..........

je pa res tko kt je jason napisu..........skor kerkol olje za menjalnike

btw; jst sm na svojmu oddušek zapru, ker mi je svinjarija not letela.........(mors pa pazt na to da je not tolk olja kt predpisano in ne vec,...............

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem pa menjal tesnilno maso ker mi je pri stari puščalo olje

Mislim da bom tudi jaz moral menjati to tesnilno maso. A mi lahko poveš kaj je to za ena stvar (komercialno ime) in kje se kupi. Pa koliko stane, in ali se rabi kakšna posebna naprava za nanašanje, ali je že v taki embalaži, da je mogoč nanos. Ali je treba biti na kaj posebej pozoren?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da bom tudi jaz moral menjati to tesnilno maso. A mi lahko poveš kaj je to za ena stvar (komercialno ime) in kje se kupi. Pa koliko stane, in ali se rabi kakšna posebna naprava za nanašanje, ali je že v taki embalaži, da je mogoč nanos. Ali je treba biti na kaj posebej pozoren?

Dobi se poseben silikonski kit za menjalnike. Jaz sem ga kupil v navadni trgovini s avtodeli. Kit je odporen proti visokim temperaturam, olju ... Prišel je pa okoli jurja - jurja pa pol. Kit je v tubi, nanaša se pa tako, da spredaj gor zašraufaš priložen nastavek (trahtarček), katerega odrežeš na željeni širini nanosa kita. Pazit ni treba nevem kaj posebaj. Pač ne nanest preveč, pa ne premalo. Najbolj praktično je nanest na pokrov menjalika, potem pustiš nekaj časa ( kakšno dobro uro - piše tud v navodilih) da se malo strdi in potem daš pokrov gor, zašraufaš malo, potem pustiš spet kakšnih 15 minut da malo prime, šele nato zategneš do konca. Vsaj tak sem jaz delal, ker če zategneš takoj na začetku ko je kit še mehak, verjetno izpodrineš maso in nisi naredil nič.

p.s. mi smo nanašali kit gor brez onega nastavka, ker sem ga zgubil. Zato je masa nekoliko grše razporejena. Pač malo s prstom popraviš pa je :)

post-18-1081846391.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko potem do konca zategneš, ti odvečna masa ven pogleda. Boljši malo več kot pa premalo. Sem pa porabil samo enih 20% tube

post-18-1081846597.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Kar pri šraufu ti ga ven butne. Pri hexagonu je tako, pa ne samo pri mojem. Sicer burne samo prvič po menjavi, ko ga nekaj časa tišiš, da se močno ogreje.

To, kar sem tukaj napisal je narobe. Imam novo teorijo:

Če naliješ preveč olja v menjalnik, ti ga ne vrže ven pri šraufu za nalivanje. Prav tako ne uničiš tesnilne mase. Olje pride ven skozi odprtino, ki naj bi igrala vlogo odduška. Runner 180 ima lepo vidnega, pri hexahonu pa ga nisem takoj našel, zato sem mislil da ga ni. Ampak zdaj nekako živim v prepričanju, da ima oddušek za olje od prenosov vsak (Piaggio) skuter. Tudi 50ccm.

In kje naj bi bil?

To je tale odprtina, ki je označena z rdečo puščico.

Če sem pa spet mimo udaril, me pa popravite.

(OKI, tebi je pa tesnilna masa ni začela puščati zaradi prevelikega pritiska, kot sem ti enkrat rekel, ampak verjetno zaradi odpiranja in zapiranja prenosov. Tovarna namreč priporoča, da se po vsakem odprtju nanese nova masa.)

post-18-1082585545.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 let pozneje...

a mi lahko kdo pove kje je pri skuterjih do 50ccm običajno menjalniško olje .... ?? mislim da mora biti samo nekje v spodnjem predelu in da je vijak ki se samo spusti ven olje .... Ali je veliko dela, če bom zaradi olja moral pri skuterju vzeti stran plastiko ... ?? =)

LP, alex

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

levo od zadnje gume zadi na bloku je tak vijak. zdej ne vem kak je pri baotianu nareto, ampak večina skuterjev (razen peugeotov) ma dva vijaka sepravi pri spodnjem spustiš, pri zgorjnem naliješ :D upam da sma se prav razumela.

>klikni tule<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!