Skoči na vsebino

Yamaha YZF 1000 Thunderace


Priporočene objave

Objavljeno

ima mogoče kdo navodila v slovenščini ali nemščini motor je letnik 97 ?

LP

Borut

Objavljeno

ima mogoče kdo navodila v slovenščini ali nemščini motor je letnik 97 ?

LP

Borut

Imam service manual za yzf1000, je pa 37mb velik.

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Helow,

a ima kdo mogoče izkušnje z menjavo celotnega izpušnega sistema natančneje za akrapovičevega.

Se pravi, da originalni kolektor z EXUP ventilom odpade.

Kako se to odraža pri navoru po celotnem območju?

LP :krneki:

  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno

ve kdo slucajno tut za kakega, ki ni bil na tleh, ki se prodaja....za cca. 1Mio sit? :?

Dec lahko ga takoj odpelješ :lol1:

Drugače pa kdo vse ga še sploh fura?

Objavljeno

Se mi zdi da si sam za 3 leta falu :OK:

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

pozdravljeni!

eno vprašanje imam!

kako bi zgledalo, če bi na motorju (yamaha yz fthunder ace 1000) zamenjal zadek od R1, kako bi zgledal?

:rolleyes:

Objavljeno

Slike obeh motorjev in škarje! Ali pa programček za obdelavo slik in seveda zoped sliki obeh motorjev. Saj veš kaj pomeni WYSWYG.

Ko boš spesnil objavi da ocenimo.

:whistle: al pa oba motorja in orodje .....

Objavljeno

Jaz sem isto razmišlal da bi dal zadek od r1 na thundercat-ko....zgledal bi neki posebnga 100% sam nevem če je treba pol nosilce predelat k tega pa nebi lihk počel....

A ma kdo zadek za r1 da probam če je to to???

Objavljeno

Na nemškem forumu je naredil en forumaš zadek od R1 gor...Seveda je treba tudi švasat blo....Meni ne zgleda ravno lepo (rdeč).. Bolj se mi dopade oni moder in zelen (samo tu je dela še ja još)...Pri tunderace pa je zadeva podobna, saj sta tudi motorja precej enaka..

post-16576-1237472170_thumb.jpg

post-16576-1237472224_thumb.jpg

post-16576-1237472350_thumb.jpg

post-16576-1237472422_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

aja, sem pozabil omenit, da brezveze kaj se spravit delat....Raje nabaviš kakšno širšo felno (5.5), pa počiš eno 180 gumo gor...Na koncu še ga zadaj malo zvišaš za ene 2,5-3 cm, pa je bomba...Bo ziher bolj poceni, zgledalo bo super, pa še manj zajebancije..

Popravljeno . Popravil Salieri
Objavljeno (popravljeno)

tunderace ma že original 180.

Popravljeno . Popravil simonsi
Objavljeno

ja ta modra se mi ful dopade!! Mogoče bom šel kr v akcijo predelave :evilgrin:

Objavljeno
tunderace ma že original 180.

V mislih sem imel Thundercat...

Objavljeno (popravljeno)
aja, sem pozabil omenit, da brezveze kaj se spravit delat....Raje nabaviš kakšno širšo felno (5.5), pa počiš eno 180 gumo gor...Na koncu še ga zadaj malo zvišaš za ene 2,5-3 cm, pa je bomba...Bo ziher bolj poceni, zgledalo bo super, pa še manj zajebancije..

Ja sam bi mogu po vsej verjetnosti menjat nihajko-posledično pa vse kar paše zraven, disk, možno zobnik itd. Bi se kr zajebavu-z raznimi pušami, vpetjem amortizerja, dogbonesi itd.

Popravljeno . Popravil trojan69
Objavljeno

Na nemških forumih pravijo da gre 5.5 široka felna v original nihajko. Edino plastiko nad kolesom je treba odstranih, ker bi rajsalo gor.

Objavljeno
V mislih sem imel Thundercat...

thundercat ima 180 tud v hom. knjigi tako da ne rabš menat feltne...

Mislm pa da je cena feltne približno enaka kot cena repa r1...gre pa seveda za stvar okusa

Objavljeno (popravljeno)
thundercat ima 180 tud v hom. knjigi tako da ne rabš menat feltne...

Mislm pa da je cena feltne približno enaka kot cena repa r1...gre pa seveda za stvar okusa

pa si že videl 180 gumo na 5J felni? Zgleda ko 170 na 5.5 ali pa še manj...

Felno z malo sreče dobiš na ebayu za džabe...

Popravljeno . Popravil Salieri
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni.Imam yamaho tunderace 97!Zanima me ali obstaja stabilizator krmila za ta motor,se ga da dobit?V glavnem kako je s tem?Hvala.LP

Objavljeno

Obstaja samo € je treba porint :)

Jest sem na mojega dal "univerzalnega" LSL 150mm (tadolg). Objemko sem potem moral narediti sam.

Dobu sem ga na EBAY za ~90€

Po mojem mnenju ga na T-Ace ne rabiš, ker je motor že sam po sebi dost stabilen.

Meni je veliko več kot stabilizator prineslo novo olje v vilicah pa kraki spuščeni za 1cm v križih...

Preveri nastavitve dušenja!

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdrav vsem.Na yamahi t-ace 1000 mi je začela drseti sklopka na visokih obratih.Verjetno bo treba menjat lamele.Sklopka je hidravlična.Je imel že kdo podobne težave in ali je še kaj drugega lahko razlog za to.Kje so najcenejše lamele,kje nabavljate?Prosim za nasvet.Hvala.LP

Objavljeno

Lamele se pač obrabijo-nimaš tukaj kaj. Pri hidravličnih sklopkah zna bit tudi, da je olje vezalo vodo, ki se potem segreje in razširi, kar sproži sklopko-ampak to pri tebi verjetno ni problem. koliko Km pa ima sklopka?

Aja pri menjavi je dobro zamenjati še ˝kovinske lamele˝ pa vzmeti.

Objavljeno

N nujno da so lamele, lahko so tudi vzmeti(fedrce), če pa že enkrat menjavaš, je pa najbolje vse skupaj.

Objavljeno

Ja možno tudi to. Sam najbolš zamenjat vse skupaj, da nimaš potem problemov pa da ne menjavaš vsake stvari posebaj. Če pa trenutno ni finanf za menjavo lahko pa tudi podložiš vzmeti z podložkami, je pa to zgolj začasna rešitev.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!