Skoči na vsebino

Proton


BlazS

Priporočene objave

Teme o protonih se ni objavljene zato...

Na avtonetu sem opazil, da so cene teh avtomobilov res nizke, kljub temu, da imajo dosti opreme(npr. klima).

Kako se kaj obnesejo? Se pogosto kvarijo? Kako s servisi? Kaksna je povprecna poraba pri 1.3 in 1.5 agregatih?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi bil do tele znamke mal skeptičen, se je s cele Evrope (men se zdi da z izjemo VB) umaknila.

Drugače pa nekaj med KIO in Daewoojem, se pravi ni ravno Hyundai al pa kaki Japonc po kvaliteti, se pa fantje trudijo, še posebno z notranjostjo (imitacija lesa, kovine... lično ). Glede prostornosti je treba pa mal bit pazljiv, če si 190 cm, kot jaz, potem nimaš prostora za noge in ga niti v sanjah ne kupuj, srednja konzola je zelo široka, tud zic gre bolj malo nazaj tko da zna bit huda kriza, jaz sem komaj ven iz avta priplezal. Torej, za visoke udobje na ravni Mazde MX5 :BUA: . Aja, pazi da ne pokasiraš takega z avtomatskim menjalnikom, sam 3 prestave pa hudo velik kuri.

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi smo ga imeli (model 313i) pri hiši tri leta kot drugi avto, naslednje tri leta pa že isti zelo dobro služi sinu družinskih prijateljev.

Kaj naj rečem, avto je narejen an mehaniki Mitsubishijevega colta (skoraj vsak drug del na avtu ima tudi Mitshubishijevo oznako), tako, da tisto o Kii in Daewoojem ne vzemi resno. V garanciji je bilo samo eno manjše popravilo, ki pa so ga zaradi neresnosti serviserja (mislim, da nek Kogovšek iz Dravelj, ki niti zavornih valjev takrat ni imel :BUA: )popravljali trikrat, tretjič, ko mojstra ni bilo in je avto prevzel in zrihtal eden od vajencev oz. zaposlenih... banalnost, pri sestavljanju zadnjih zavor je prišlo do tega, da je mast prišla na obloge, kar je mladi mojster v tretjem poskusu končno uredil...

Drugače pa, 75 rasnih konjičev z 12V tehniko je mnogo bolje dihalo kot 75 konjičkov v Puntu, katerega smo imeli prej... Lega na cesti dobra do zelo, dobra, motil je edino malo večji volanski obroč (avto ni imel serva) in precej težek volan na mestu (ipaq je bil avto kupljen za ženo)

Drugače tisto o prostoru drži, kar je RudiB napisal, zadnji potniki so tam zasilno, vstop in izstop je precej otežen, zadaj za visoke glave ni bilo prostora....

Motor... v visokih obratih precej glasen, drugače pa trpežen in nezahteven za vzdrževanje, v svojem razredu takrat (danes ga težko primerjaš z raznimi FSI in Renaultovimi 16V benc motorji) soliden, z dobrim navorom in zveznim vlekom, edino poraba goriva je bila precej korejska (kljub temu, da je avto madi in Malesya) , pri zmerni oz. lepi vožnji si težko porabil pod 8.5l bencina, kar za to kubaturo in ta avtomobilski razred ni ravno malo....

Izkušnje s servisom sem ti napisal, menda je v (bil?) Dolskem boljši serviser, mreža je enaka, kot je bila pri Subarujih... ker je bil tudi uvoznik isti (Industrijaiimport). Kaj se dogaja po njihovem bankrotu, oz. odhodu blagovne znamke Proton iz našega trga pa ne vem....

Torej, če se želiš voziti v relativno lepi škatli... s športnim navdihom (sedenje v avtu je zelo nizko, volan je precej neposreden, kljub velikosti upravljalca) in si pripravljen na malo loterije, kako in kaj bo z deli, potem boš zadovoljen....

Matr, sej jest sem pa napisou ceu test tega avtomobila, a me kdo vzame za avtomobilističnega novinarja? :yea2: :rolleyes:

Popravljeno . Popravil lojzi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!