Skoči na vsebino

Renault Modus


Špilferderber

Priporočene objave

Ženeva nam za letošnjo jesen napoveduje Renault Modus..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A naj bi bilo to slucajno nadomestilo za Clio, ki naj bi letos dobil naslednika baje?

Verjetno ne, je malo vecja zadeva to ... pomislek: steklena streha + sibka klimatska naprava = :?

Sicer ima pa kar zanimivo obliko.

P.S.: so to koncne ali se studijske slike?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa še nekaj slikc serijske proizvodnje:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Renault Modus

03.03.2004 ob 08:39, ice

Kompaktni avtomobil še nikdar doslej ni bil tako prostoren. Renault na 74. avtomobilskem salonu v Ženevi premierno razstavlja inovativno interpretacijo kompaktnega avtomobila. Oblikovalska študija MODUS napoveduje vozilo, ki bo na avtomobilski trg zapeljalo proti koncu leta 2004. Gre za alternativo tradicionalni ponudbi peterovratnih limuzin nižjega razreda, ki dopolnjuje modela Twingo in Clio. S svojimi zunanjimi merami je povsem primerljiv s Cliom, toda MODUS se postavlja z notranjo prostornostjo, ki je izjemna v tem velikostnem razredu, in zapeljuje z iskrivo ter toplo osebnostjo. S svojo bivalnostjo in opremljenostjo se MODUS uvršča tik nad Clio. Med njegove poglavitne značilnosti sodijo enoprostorska zasnova, inovativna funkcionalnost in oprema, ki je bila do zdaj na voljo v višjih razredih, ter še posebej varnost in užitek v vožnji. Zaradi svoje vsestranskosti se izjemno dobro znajde v mestu in na odprtih cestah.

Simpatična in izrazita osebnost

Oblikovno se MODUS odločno razločuje od Renault Twinga in Renault Clia. Izvirno in sodobno zunanjost označujeta simpatičen prednji del in tekoče oblikovana boka. Velike steklene površine že na prvi pogled napovedujejo izjemno prostorno notranjost. Velika 17-palčna kolesa in poudarjeni loki na blatnikih poudarjajo trdnost in stabilnost. Za MODUS so izbrali posebno ledeno modro barvo, s katero sta pobarvana tudi sprednji in zadnji odbijač.

Mehka črta, ki poteka od zunanjih vzvratnih ogledal preko kljuk na vratih, se izteka pri zadnjih lučeh in poudarja tekočo obliko bokov. Enoprostorski značaj MODUSa je poudarjen z zaokroženim prednjim robom pokrova motorja in s skoraj neopaznim prehodom enotne linije med gornjim robom blatnika, prednjim stebričkom do roba strehe. Identiteta znamke Renault je jasno prepoznavna zaradi značilnega navpično nameščenega romba na maski motorja. Na zadku je zaščitni znak nameščen na sredi nad napisom MODUS.

Svetla in gostoljubna notranjost

V notranjosti MODUS potrjuje prostorsko velikodušnost, ki jo napoveduje njegova zunanjost. Prozorna streha in odločno naprej potegnjeno vetrobransko steklo poudarjata občutek prostornosti. Velike steklene površine zagotavljajo prav tako svetlo notranjost, kot jo ponujajo večji enoprostorski avtomobili.

MODUS potnike sprejme v gostoljubno okolje. Oblikovalci so se še posebej posvetili izbiri materialov, tkanin in barvnih odtenkov, njihovi povezavi, ter skladni umestitvi vsakega od teh elementov. Površine so mehke na dotik, kar velja za armaturno , ki je prevlečena z usnjem, kot tudi za osrednjo konzolo, prekrito z značilno na otip mehko in toplo barvo. Prostor za potnike popestrijo igrivi kontrasti med barvami in razpoloženji. Spodnji del armaturne plošče in obloge vrat so prevlečeni s svetlo sivim usnjem, kar poudarja sproščeno vzdušje, zgornji del armaturne plošče in držalo prestavne ročice pa sta prevlečena z usnjem temnejšega sivega odtenka.

Oblikovalska študija MODUS ponuja inovativne s fotografijo pokrajine potiskane prevleke sedežev. Slika je na tkanino natisnjena s postopkom brizganja barve (ink-jet). Ta postopek omogoča natančen tisk slike, pestro paleto barv in natančnost odtenkov ter senc.

Fotografija pokrajine popolnoma prekriva prevleke sedežev, saj sega od sedalne površine preko naslona sedežev do vrha vzglavnika. Poslikava sedalne površine se neopazno nadaljuje tudi na talnih oblogah.

Na enak način prozorna streha učinkuje kot podaljšek slike neba na vzglavnikih. Potniki MODUSa se tako vozijo “z nogami na zemlji in z glavo med oblaki”. Deli krajine se nadaljujejo tudi na oblogah vrat, kar spet prispeva k vtisu o prostornosti in k panoramskemu razgledu. Kombinacija poslikave in prozorne strehe napeljuje na odprtost k zunanjemu svetu.

Merilniki so na sredini armaturne plošče in zato v vidnem polju vseh potnikov. Kot pravo nasprotje nekaterih vsiljivo prenatrpanih merilnikov in gumbov v klasičnih limuzinah ima MODUS armaturno ploščo prečiščenih in enostavnih oblik. Njena gladka zaobljenost ter mehkost oblik in materialov poudarjata prijetno gostoljubje. Vse informacije so zgoščene na instrumentni plošči, ki je nameščena v sredini pod mehko zaobljenim nadstreškom. Vgrajena sodobna tehnologija je uravnovešena in nevsiljiva. Zaslon s tekočimi kristali ima modro osvetlitev na črni podlagi, ki spominja na ledeno modro barvo karoserije in zagotavlja natančno čitljivost. Satenasto obdelan krom, ki obroblja merilnike, se oblikovno povezuje z volanskim obročem, z obrobo manšete prestavne ročice, z ročicami in kljukami na vratih, z gumbom ročne zavore in z gumbi za nastavitev prezračevalnih rež. Na osrednji konzoli so združeni: upravljanje s samodejno klimatsko napravo, gumb samodejne osrednje ključavnice in radio s CD predvajalnikom ter močjo 4x40 W.

Izjemen bivalni prostor za tako kompakten avtomobil

Študija MODUS je še en dokaz predanosti Renaulta udobju in dobremu počutju. Cilj je vsem potnikom, ne glede na sedež, na katerem sedijo, zagotoviti enak užitek v vožnji in ponuditi inovativne rešitve za potrebe posameznikov v skupnem bivalnem prostoru.

Občutek prostornosti je presenetljiv in čisto v nasprotju s kompaktnim zunanjim videzom. Modus je po dolžini (3.792 mm) povsem primerljiv s klasičnimi avtomobili nižjega razreda, toda ponuja daleč najbolj prostorno notranjost v tem segmentu; največ prostora za glave spredaj in zadaj, na zadnjih sedežih pa 226 mm prostora za kolena in 1.345 mm notranje širine v višini komolcev. MODUS tudi dokazuje, da manjši avtomobili ne pomenijo nujno tudi težav z vstopom in izstopom. Zasnova enoprostornika z višino 1.589 mm, ozek srednji stebriček in skrbno dognana širina vrat olajšajo doseganje in zapuščanje potniškega prostora.

Inovativna uporabnost

MODUS postavlja nova merila na področju udobja in preprostosti uporabe, saj omogoča uporabnikom, da notranjost prilagajajo lastnim potrebam.

Osnovna novost je deljiva, zložljiva in vzdolžno pomična zadnja klop “Triptic”, ki ima tudi zložljivo srednje sedalo. Klop z drsno nastavljivostjo za 170 mm naprej oziroma nazaj ima lahko štiri položaje, glede na potrebe pa ponuja prostor dvema ali trem osebam. Kadar je namenjena paru, lahko ta izbere eno od štirih vzdolžnih nastavitev, pri konfiguraciji za tri osebe pa sta na voljo dve. Prehod s sedežne klopi za dva v klop za tri osebe je možen v tretjem položaju, ko se s pomočjo ročice na desni strani sedalni površini razmakneta, mednju pa se spusti sredinski del, ki je bil prej postavljen pokonci.

Po višini nastavljiva vzglavnika na zunanjih sedežih sta večja od tistega v sredini, zato ob sleherni postavitvi ponujata suvereno oporo glave. Taka rešitev omogoča odraslim in otrokom ne glede na višino in težo izbiro pravšnje nastavitve. Obenem klop zagotavlja tudi izdatno prilagodljivost prtljažnika, saj jo je moč po korakih zlagati v razmerju 40/60, s čimer še bolj pride do izraza prilagodljivost tega avta.

MODUS ima dvodelna zadnja vrata, ki jih možno odpreti v celoti ali le spodnji del. Tako je prtljažnik dostopen tudi na tesnih parkirnih prostorih. Dvojno odpiranje je posebej priročno za prevoz manjših predmetov, za nakladanje katerih vrat ni treba odpreti v celoti.

Za MODUS so zasnovali poseben nosilec koles “Velofix”, ki ga je moč izjemno hitro in preprosto namestiti oziroma odstraniti. Zloženega se pospravi v prtljažnik, ne glede na položaj zadnjih sedežev. Sidrišči nosilcev sta vgrajeni v odbijač in zadnji del karoserije. “Velofix” omogoča prevažanje dveh koles za odrasle s skupno maso do 30 kg.

Oprema prevzeta iz avtomobilov višjih razredov

Od enoprostorskega avtomobila se pričakujejo predvsem prostornost, uporabnost in prilagodljivost, torej tisto, kar olajša in obogati življenje potnikov. S posebno opremo, kakršna je bila doslej na voljo le v višjih avtomobilskih razredih, MODUS ponuja še veliko več. Velik, svetel in gostoljuben prostor za potnike ter bencinski motor 1,6 16V z največjo močjo 85 kW (115 KM) vabita na potovanje po mestnih in po podeželskih cestah.

MODUS tudi na področju varnosti ponuja največ v segmentu. Odlično preglednost zagotavlja podnevi in ponoči, neodvisno od razmer na cesti. Žarometa za ovinke sta edinstvena novost v tem razredu: čvrsto vpeti luči se vklopita ob zavijanju in tako zelo razširita vidno polje voznika. Samodejno nastavljiva ksenonska žarometa z dvojnim svetlobnim snopom podaljšujeta vidno polje tako, da se zasenčeni snop postopoma krepi in dopolnjuje nezasenčenega. Poleg tega ima MODUS nič manj kot 1,32 kvadratnega metra veliko vetrobransko steklo, pod spodnjim robom pa nameščena brisalnika s križajočim se gibom. Zunanji vzvratni ogledali sta tako nameščeni na vratih, da čimmanj ovirata pogled naprej.

Pri prijetnosti vožnje MODUS izstopa s svojo vsestranskostjo, kakršno dosega le peščica avtomobilov tega razreda. Zavoljo majhnih zunanjih mer in obeh previsov je izjemno vodljiv ter zato odličen za vožnjo po mestu. Toda med poglavitne adute MODUSa sodijo dinamične vozne lastnosti, ki jih je še posebno mogoče občutiti na daljših vožnjah. MODUS združuje občutek obvladovanja ceste, kar je del njegove izvirne zasnove, z limuzinskim položajem voznika, ki povečuje ugodje med vožnjo.

MODUS napoveduje ofenzivo Renaulta v nižjem avtomobilskem razredu

Renault ima ključno vlogo v evropskem segmentu B, kar dokazuje priljubljenost in prodajna uspešnost njegovih avtomobilov. MODUS bo v bližnji prihodnosti razširil ponudbo Renaulta v tem segmentu, saj bo novinec prostornejši od modela Clio in bolj prilagodljiv kot Twingo. Dodatna prilagodljivost in prostornost bosta MODUS uvrstili nekoliko nad Clia. MODUS tako ustreza nameri Renaulta, da tudi v tem tržnem segmentu razvije ponudbo avtomobilov, s katerimi bo lahko zadovoljil želje in potrebe slehernega kupca.

(vir: http://www.avtomobilizem.com/modules/articles/?art_id=286

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Una s proizvodnega traku hehe - kot noc in dan <_<

saj veš.. slika je že ta prava, samo brez milijon doplačljivih dodatkov..

bajdevej: mojstri, ki imate kakšne morebitne insajderske informacije: cena :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako, ja, steklena streha +300k, feltne +150k itd. :P

Cena? Ne, lahko samo ugibamo da bo med cliom in meganeom tudi kar se cene tice. Kar pomeni med 2.5 in 3.0 miljoni bi se moralo zaceti, glede na to da se tam nad tremi miljoni kmalu megane zacne. Lahko pa sem seveda brcnil v temo :)

--

Se popravljam, po prebranem (1.6 masina in naceloma oprema iz visjih razredov (kar so verjetno vseeno bolj buce kot ne)) - kake dobre tri miljone, manj verjetno ne, vec pa odvisno kaj doplacas :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kot novi(ponovni) lastniki renaulta smo dobili prejšnji teden domov zahvalo da smo kupili reno bla bla in nato prošnjo da rešimo en vprašalnik in seveda obljubljene nagrade ob žrebu.....no hotu sem povedat to da je na dnu pisma bil narisan koncept enega vozila ki je nevarno podoben omenjenemu le da so vrata oblikovana drugače in odpirajo se tud drugače....tako da ne vem če gre za isto vozilo ali le za osnutek to je vozilo ki je še v razvoju....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morda gre za kako fancy studijo, iz katere je Modus nastal?

mogoče...na narisanem modelu je drugače to da se vrata odpirajo drugače in sicer prva vrata so normalno kot vsa druga.... pri zadnjih se pa odpirajo tam kjer se prva zaprejo....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm. Kako mnenje imate o cvrstosti take potniske kabine - pri taki stekleni varjanti zgoraj? In potem - a to se nudi efekt faradejeve kletke ali se moras posledicno bati strel? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ženevska predstavitev:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!