joza009 Objavljeno April 26, 2004 Opozori Objavljeno April 26, 2004 Mislim motor znam sraufat,samo ga bom po 3 letih malo dal na cesto,registriral ga pa nebom,glih tolk da kaksen km naredi k stoji tolk cajta. Zdej je pa problem zanima me ce je ze kdo popravljal zadnji diferencijal/zobnike?? Recimo ce kdo pozna je notri zobniska piramida in le ta je vpeta na eni starni v motor na drugi pa na pokrov motorja tam kjer je guma nasraufana,no in ce recemo temu pokrov,je v tem pokrovu kjer je piramida vpeta lagr (kako se mu ze rece IGLICNI /vlacki) no in ta lagr razpade in piramida ni vec vpeta kot mora biti in cez cas zacne brusit zobnike,no in to se mi je tudi zgodilo pred 3 leti in sem to sam lepo kot je treba tudi zrihtal,ampak zadeva je funkcijonilara ene 5 mesecov potem se je pa pojavil spet isti problem in zdej bi ga spet resil sam ker te verjetno predrago pride da vse novo kupis pa se nekemu serviserju das delat in pod 50k sit ne prides. Zdej meni se je lahko napaka ponovila zaradi rabljene robe al pa nevem cesa.. Zanima me tudi ce ima kdo to piramido pa tisti pokrov za prodati al pa ce kdo pozna kaksno alternativo. pa se za zadnjo feltno kjer pakna drsa ob feltno ce je le ta rob narezan notri al je gladek (bobn) ce ma kdo se sprednjo navadno gubo rabljeno seveda za prodat in se zadnjo luc rdeco???
_OKI_ Objavljeno April 26, 2004 Opozori Objavljeno April 26, 2004 menjava prenosov na mojem typhoonu <_< Maš slike pa vse Bobn je gladki ...
joza009 Objavljeno April 26, 2004 Avtor Opozori Objavljeno April 26, 2004 aha bom jutr pogledu zdej grem pocasi spat,ampak ti si menjal zobnike za hitrejse,nisi pa imel problem ki ga navajam ne? aha bobn je gladek se pravi mam jest unicenega kajti mam reze notr,res pa da nevem kako je do tega prsl,no ce bi menjal pakne ko bi bilo treba ... :rolleyes:
zazy Objavljeno April 27, 2004 Opozori Objavljeno April 27, 2004 Če mislis kupit nove prenose kupi tecnomoto prenose ker so že sprešani na os tako da samo menjas!Kvalitete so pa iste kot malossi,so pa 18k primarni.
joza009 Objavljeno April 27, 2004 Avtor Opozori Objavljeno April 27, 2004 ja 18ksit je kr malo prevec za tale sport,jest morm osnovno ta motro zrihtat da bo delu in to je to rabim/KUPIM pa: RABLJENE DELE ta pokrov k je piramida notri vpeta piramido zadnjo 96 srebrno feltno zadnjo rdeco luc
_OKI_ Objavljeno April 27, 2004 Opozori Objavljeno April 27, 2004 ja 18ksit je kr malo prevec za tale sport,jest morm osnovno ta motro zrihtat da bo delu in to je to rabim/KUPIM pa: RABLJENE DELE ta pokrov k je piramida notri vpeta piramido zadnjo 96 srebrno feltno zadnjo rdeco luc Kaj pomeni ta piramida :hmm: Misliš na oni mali zobnik ko je vprešan v malo večjega :hmm:
joza009 Objavljeno April 27, 2004 Avtor Opozori Objavljeno April 27, 2004 ja sem mal zamesu ne piramida ampak tisti k je na osi ki se drzi TISTEGA POKROVA k ga odsraufas. Ce ti po pravici povem to je tam kjer se ena os od teh dveh fiksira notri v pokrov,ta pokrov ima pa iglicni lezaj notri in ta meni poci in takrat os vec ni fixirana in zacne lomit zobinke.Zdej pa nevem al je to kaka napaka al mam glih jest to sreco. Spravu se ga bom enkrat posraufat in zato se hocem se malo tukaj prej pozanimat.
joza009 Objavljeno April 27, 2004 Avtor Opozori Objavljeno April 27, 2004 (popravljeno) lej to je ta lelezaj k je fiksiran notri:na sliki desna zadnja luknja,pa tudi lezaj se vidi k je IGLICNI vpresan v pokrov zobnik je pa tale k je isto na desni strani ta velik iz tega zobnika strli tale preostanek osi 1cm ven in to se fixira v zgornjo sliko (luknjo-iglicni lezaj je notri) in ko mi ta lezaj poci se ta preostanek osi po ferzenka in rata piramida namesto orginalnega valja in ta os in zobnik zacneta opletat notri in takrat mi pocasi unici ves prenos(ponavadi ta tavelik zobnik in tistega majhnega ki je vpet v ta pokrov(prva slika) in zdej jest nevem al imam kaksen luft v gumi v tem pokrovu da do tega pride al sem pa tudi takrat rabljen pokrov dobil ze zjahan Popravljeno April 27, 2004. Popravil joza009
joza009 Objavljeno April 27, 2004 Avtor Opozori Objavljeno April 27, 2004 SKRATKA KUPUJEM POKROV NA PRVI SLIKI IN NAJVECJI ZOBNIK NA DRUGI SLIKI
_OKI_ Objavljeno April 27, 2004 Opozori Objavljeno April 27, 2004 SKRATKA KUPUJEM POKROV NA PRVI SLIKI IN NAJVECJI ZOBNIK NA DRUGI SLIKI Saj če zobnik še ni pobran fejst lahko kupiš samo os. Predvidevam da maš skuter starejši od leta 98 in maš isto os kot jaz (zgornje slike so od mojga - os s zobci) Tako da os samo menjaj pa ležaj kupi novi
joza009 Objavljeno April 27, 2004 Avtor Opozori Objavljeno April 27, 2004 ja vem da se da raztavit vse skupaj,zato sem pa tudi vprasal ce ma kdo za prodati ker se glih nebi zafrkavu se z presanjem zobnika al pac kakorkoli gre dol(ceprav se mi zdi da ima samo eno varovalko tam pa bi bilo verjetno res najbolje novo os kupit) sploh se pa ne mislim zafrkavati z presanjem tistega iglicnega lagerja v pokrovu ker tudi neverjamm da gre tko na izzi,mislm nimam naprav za tako pocetje. drugace pa hvala za tvojo pomoc pa vidim da si ocitno edini k mas typhoona in k znas neki posraufat
cime Objavljeno April 27, 2004 Opozori Objavljeno April 27, 2004 če ti rabi os od sekundarnih prenosov imam jaz za prodat (to je una ki je kolko gor zašravfano)
joza009 Objavljeno April 27, 2004 Avtor Opozori Objavljeno April 27, 2004 ne tiste osi se mi zdi ne rabim ,pa tudi nebi verjetno znal presat in nevem kaj se vse razen v skrajnih primerih ZA OKIJA ja bom jest mogoce naslednji teden raztavu tisti diferencijal in sploh pogledal kaj je potanovem fuc kej poslikal in bom sele potem povedal kaj sploh v tanovem primeru rabim prosil bi te pa se,ce bi mi lahko nastel vse kluce k jih rabim za ta poseg,da si bom lahko orodje nabral Prblizno vem da rabim-ce ne me popravi za snemanje pokrova tam kjer je jermen KLJUC 10 ali 8 notri morm odsraufat sklopko ali pac karkoli je ze tisto z kljucom 13 ali 14 kolo odsraufam z kljucom 22? in pa tisti pokrov k se zdej pogovarjamo o njem z kljucom verjetno 10? sraufov verjetno da ni aja pa kako ti sklopko odsraufas mislim kako jo zadrzis ko odtegujes srauf,jest sm jo z tistim jermenom za cevi odvijat lepo zategnu potem pa sraufu,pa se zanima me ce je treba tisti srauf na sklopki ko bom zapiru full zategn da se kej ne odsraufa ali pac ni treba pretiravat? pa katera je ze tista tuba za diferencijal da jo lahko kupim k je en omenju da je full dobra,kolk stane in kje jo lahko kupim
cime Objavljeno April 27, 2004 Opozori Objavljeno April 27, 2004 rabiš 8 ključ (najboljše da gedoro, drugače ne boš mogu pokrova od prenosov odšravfat), ključ 15, ključ za filtre za avte al kej podobnega, da blokiraš pokrov sklopke in varjator, in ključ 24 za feltno odšravfat
_OKI_ Objavljeno April 27, 2004 Opozori Objavljeno April 27, 2004 rabiš 8 ključ (najboljše da gedoro, drugače ne boš mogu pokrova od prenosov odšravfat), ključ 15, ključ za filtre za avte al kej podobnega, da blokiraš pokrov sklopke in varjator, in ključ 24 za feltno odšravfat Tako kot je cime napisal. Plus tega pa še rabiš 10 ključ za izpuh ter 13 za nosilce izpuha. S 10-tko boš tud lahko odvil šrauf, pri katerem boš spustil ven olje iz menjalnika in pri šraufu malo višje ga nalil. Olje pa kupi motul scooter gear (450sit) Tako zgleda pokrov od zunaj. Verjetno boš rabil še kakšen pajsar, da ga boš zrahlal, ker tesnilna masa pikne. Ko boš dobil vse dele in boš skuter zadnjič zašraufal skupaj za vožnjo pa menjaj še tesnilno maso (1000k )
cime Objavljeno April 27, 2004 Opozori Objavljeno April 27, 2004 _OKI_ : sej nisem pozabu na ključe za avspuh, ampak sem se spovnu da sploh ne rabi dol vzemat kolesa, ker enosatvno potegnes vn prenos in je toto, ne rabi avspuha dol vzemat :P :D
_OKI_ Objavljeno April 27, 2004 Opozori Objavljeno April 27, 2004 _OKI_ : sej nisem pozabu na ključe za avspuh, ampak sem se spovnu da sploh ne rabi dol vzemat kolesa, ker enosatvno potegnes vn prenos in je toto, ne rabi avspuha dol vzemat :P :D Ja to drži ja :) samo če hoče os menjat, more dol vzet izpuh&kolo, pa še olje lažje naliješ
cime Objavljeno April 27, 2004 Opozori Objavljeno April 27, 2004 za os more samo kolko odšravfat in potegnit vn os, ne rabi avspuha dol dajat.. edino za lažje nalit olje not.. :)
joza009 Objavljeno April 27, 2004 Avtor Opozori Objavljeno April 27, 2004 (popravljeno) kaksno tesnilno maso morm zamenat,mislis tisto k pokrov tesni?to vem ja samo takrat sem mel eno pasto zdej pa tega nimam vec tako da se priporocam ce mi poves kje se jo dobi in ali je to pasta k jo sam namazes kot silikon al je to kot pri stiku cilindrazblokom motorja k je ze narejeno tesnilo v obliki tega pokrova? a mogoce ves cene za nove te zobnike osi ,pokrov itd recimo: pokrov ena os,druga posamezni zobniki itd in kje to kupujete orginal PS2 pa se to me zanima to ki si ti menu ,zobnik za vecjo hitrost k si reku da stane 18ksit,a to je samo zobnik tolk dnarja al komplet set zobnikov? sej bi se mogoce tudi v kej tazga spustu sam se nemislm zafrkavat z presanjem osi,zobnikov itd. Popravljeno April 27, 2004. Popravil joza009
_OKI_ Objavljeno April 27, 2004 Opozori Objavljeno April 27, 2004 kaksno tesnilno maso morm zamenat,mislis tisto k pokrov tesni?to vem ja samo takrat sem mel eno pasto zdej pa tega nimam vec tako da se priporocam ce mi poves kje se jo dobi in ali je to pasta k jo sam namazes kot silikon al je to kot pri stiku cilindrazblokom motorja k je ze narejeno tesnilo v obliki tega pokrova? Kupi se v avtotrgovini tesnilna masa za menjalnike, ki je odporna na temp., olje, ... Samo naneseš jo po robu, počakaš kakšno uro, da se malo strdi (tak ko silikon) potem pa zašrufaš
joza009 Objavljeno April 27, 2004 Avtor Opozori Objavljeno April 27, 2004 a mogoce ves cene za nove te zobnike osi ,pokrov itd recimo: pokrov ena os,druga posamezni zobniki itd in kje to kupujete orginal PS2 pa se to me zanima to ki si ti menu ,zobnik za vecjo hitrost k si reku da stane 18ksit,a to je samo zobnik tolk dnarja al komplet set zobnikov? sej bi se mogoce tudi v kej tazga spustu sam se nemislm zafrkavat z presanjem osi,zobnikov itd.
_OKI_ Objavljeno April 27, 2004 Opozori Objavljeno April 27, 2004 a mogoce ves cene za nove te zobnike osi ,pokrov itd recimo: pokrov ena os,druga posamezni zobniki itd in kje to kupujete orginal PS2 pa se to me zanima to ki si ti menu ,zobnik za vecjo hitrost k si reku da stane 18ksit,a to je samo zobnik tolk dnarja al komplet set zobnikov? sej bi se mogoce tudi v kej tazga spustu sam se nemislm zafrkavat z presanjem osi,zobnikov itd. To nebi vedo kolk pride org. Vprašaj na trgo avto To za 19-k podaljšani prenosi pa dobiš primarne ali sekundarne. Primarni so sprednja os (kjer je pritrjena sklopka) in sprednji srednji zobčenik, sek. pa zadnji veliki in oni čisto majhen.
joza009 Objavljeno April 27, 2004 Avtor Opozori Objavljeno April 27, 2004 in kolk tebi zdaj leti proti prej? in ce mogoce koga poznas k bi to rabljeno prodajal komplet?
Ciko Objavljeno April 28, 2004 Opozori Objavljeno April 28, 2004 (popravljeno) za te prenose boš rabil 70cc kit, ker drugače motor za te podaljšane prenose nima dovolj moči in neboš nič dosegel, se zna prej vse poslabšat kot pa izboljšat, popravite me če nimam prav ;) Popravljeno April 28, 2004. Popravil Ciko
joza009 Objavljeno April 28, 2004 Avtor Opozori Objavljeno April 28, 2004 cisto vrjamem,jest pa imam ze 70ccm samo cilinder gor in nic drugega,motor gre pa trudi cist isto mogoce 1% vec.Tudi kit cilinder ni samo cilinder,kaj pa vsemuje se kit?Ker frgazr mam orginal tko k vse ostalo.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se