Ciko Objavljeno April 28, 2004 Deli Objavljeno April 28, 2004 ja kit je bat + cilinder pa še tesnila pa to, roba točno ve, mogla bi pa bit med original pa 70kit kr opazna razlika predvsem v pospeških, če pa hočeš hitrost, pa je potrebno menjat primarne prenose, kr majo originalni enostavno tako razmerje da več kot 90 skoraj ne more it .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
joza009 Objavljeno April 28, 2004 Avtor Deli Objavljeno April 28, 2004 dobr recmo da se mal pozna na pospeskih,sam kolkr se spomnem glih nism druge nevem kolk stresal na startih. drugace pa bi mogu dat se frgazr drug da bi bil efekt Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_OKI_ Objavljeno April 28, 2004 Deli Objavljeno April 28, 2004 dobr recmo da se mal pozna na pospeskih,sam kolkr se spomnem glih nism druge nevem kolk stresal na startih. drugace pa bi mogu dat se frgazr drug da bi bil efekt Pol pa maš kit že malo hin :) Jaz sem mel na začetku samo 70 +zx pa sem se izstrelil iz štarta glede na druge 50-tke LC. Lahko pa daš noter v org. fergazer večjo dizo, npr. 80 (org. 70) in športni gobico v airbox (RMS, red sponge - 700sit) in bo že druga zgodba s majhnimi stroški. Pazit moreš edino da ne bo motor vlekel preveč zraka, tako kot je meni s športnim filtrom. V tem primeru moraš povečat dizo, oz. zmanjšat dovod zraka (jaz sem to lahko delal, ker mam lukne navrtane v airbox) Ker če bo preveč zraka oz. premalo bencina se bo agregat pregreval kar privede do klonkkkkkk :cry: Pač AC mašina. Zato morajo imeti 2t mašine nekaj viška bencina ker bencin ob izgorevanju hladi mašino. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
joza009 Objavljeno April 28, 2004 Avtor Deli Objavljeno April 28, 2004 ti dej bom jets tale tvoj zadnji post objavu v unmu postu k je nov KAKO ODSTRANITI VSE BLOKADE NA TYPHOONU pa bomo tam nadaljevali Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
joza009 Objavljeno April 29, 2004 Avtor Deli Objavljeno April 29, 2004 No danes sem odpru diferencijal in tukaj so slike od nastale skode!!! in spet nevem zakaj mi je zmlelo ta zobnik No zanima me ce ti k si sraufu,ce si opazil recimo na tisti osi k je kolo gor nasejeno in zasraufano ce z roko mocno primes in probas malo levo desno premikat ce imas luft?kajti jest ga imam za cca 1mm..?? pa se glede osi me zanima,ko je zasraufana ce se premika za cca 5mm notr in ven? Naslednja slika kaze velik zobnik in ta je tokeat ostal nekako ne poskodova.Pa se neki da ne pozabim ta zabnok je na os nataknjen in ga varuje varovalka in ce primes ta zobnik ima tudi luft za cca 1mm amapk to verjetno je ze v orginalu. Pa se pokrov,pokrov v bistvu je ostal se mi zdi cel(mislim zobnik k je gor nasajen)ampak ima ta os v tem pokrovu zelo mehek cca 1 mm luft?to verjetno ni normalno in to bi resilo samo presanje lagerja nato pa zabiti gor nazaj os (mogoce ves kdo to dela? v lj?) Na koncu mi lahko se poves od kje je ta gumica(to k zgleda kot palcka) men se niti sanja ne ,zgleda da ima glih tak premer kot v diferencijalu ta srednji zobnik,mogoce je tudi od sklopke nevem. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
joza009 Objavljeno April 29, 2004 Avtor Deli Objavljeno April 29, 2004 No se na teli sliki so vidni sledovi ko sta zobnika zaradi (verjetno)zamakjenosti drsala ob material in ce dobro pomislim da je desni tavelik zobnik drsal ob aluminij z spodnjim delom je moral biti zategnjen na VZGOR (tako da je spodnji konec potegnilo notr ob aluminij),to pa po moji logiki rata samo tako da ker kolo stoji namestu se vsa teza motorja prenese na to os in prtiska dol in teoreticno tisti trenutek kolo sili gor in to je to.Upam da si bos znal predstavljati Samo stos je v tem ker nima tista os tolk lufta kot pravim 1mm in se to bolj na tesko odkrijes.Za moje pojme bi to mogl bit nevem 4mm lufta KAJ PRAVIS TI samo poseg zamenjave tega lagerja je pa zelo zaje*an in se motorj komplet je treba nekumu peljat. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
joza009 Objavljeno April 29, 2004 Avtor Deli Objavljeno April 29, 2004 to sm pa se pozabu,da ceje os cist notr da pa potem ni lufta,luft je samo takrat ko je tistih 5mm ven.mogoce da kaksna podlozka manjka al pa nebi smel bit tazga lufta?II Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
joza009 Objavljeno April 30, 2004 Avtor Deli Objavljeno April 30, 2004 a obstaja na netu kaksen service manual za typhoona da bi tocno vedu ce kaj slucajno fali Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
joza009 Objavljeno April 30, 2004 Avtor Deli Objavljeno April 30, 2004 tle se ze pajcuna nabira Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_OKI_ Objavljeno April 30, 2004 Deli Objavljeno April 30, 2004 to sm pa se pozabu,da ceje os cist notr da pa potem ni lufta,luft je samo takrat ko je tistih 5mm ven.mogoce da kaksna podlozka manjka al pa nebi smel bit tazga lufta?II Ne vem če je tam kakšna podložka :hmm: Saj vidiš, tolk more bit zobnik ven, da paše na nasljednjega Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_Roba_ Objavljeno April 30, 2004 Deli Objavljeno April 30, 2004 Hum...al majnka podlozka,al je unicen lezaj kamor je vpet primarni zobnik,ali pa je sel lezaj na osi za kolko....Ce potem vse plesem... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
joza009 Objavljeno Maj 1, 2004 Avtor Deli Objavljeno Maj 1, 2004 ja lahko grem pogledat ce se zobnik ujema.V glavnem nekaj je tukaj narobe da mi tko zobnike lom. To vse skupaj pa zgleda tko da ko prides do hitrosti cca 40km/h zacne vse skupaj vibrirati v zadnjem delu motorja. Sam kot pravim ni vidne napake,razen da sm podlozko kam napacno dal in da je te problem nastal zaradi tega 1ga milimetra debeline podlozke. A sploh kdo ve na kater zobnik pride ta podlozka? se najbolj bi pa bilo da bi kdo imel kaksen service manual-nacrt za menjalnik Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
joza009 Objavljeno Maj 2, 2004 Avtor Deli Objavljeno Maj 2, 2004 oki a ti se ne spomnis kje je bla podloska? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_OKI_ Objavljeno Maj 2, 2004 Deli Objavljeno Maj 2, 2004 oki a ti se ne spomnis kje je bla podloska? Ena podložka pride na tisti konec malega sek. zobnika kjer se potem natakne pokrov. Za druge pa nebi vedel, ker ta podložka ti vedno ven pade ko odpreš :lol: .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
joza009 Objavljeno Maj 2, 2004 Avtor Deli Objavljeno Maj 2, 2004 a to mislis na teli sliki,da das na tole os k je zobnik gor,potem gre pa ta os v tisti lagr k je notri v gestelu menjalnika kaj pa tista gumica ti je kej jasno kam to pride? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_Roba_ Objavljeno Maj 2, 2004 Deli Objavljeno Maj 2, 2004 (popravljeno) Zadaj za tem rdece pobarvanim sekundarni zobnikom bi naj prisla podlozka ce se ne motim... Popravljeno Maj 2, 2004. Popravil _Roba_ Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
joza009 Objavljeno Maj 2, 2004 Avtor Deli Objavljeno Maj 2, 2004 u matr to je pa cist drugacn menjalnik od mojega,kaj je to kaksen nrg Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_Roba_ Objavljeno Maj 2, 2004 Deli Objavljeno Maj 2, 2004 u matr to je pa cist drugacn menjalnik od mojega,kaj je to kaksen nrg Nep...DNA je Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
joza009 Objavljeno Maj 2, 2004 Avtor Deli Objavljeno Maj 2, 2004 kaj to pomen dna? drugace ti je mogoce se znano od kje naj bi tista gumica stran padla (na sliki) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_Roba_ Objavljeno Maj 2, 2004 Deli Objavljeno Maj 2, 2004 kaj to pomen dna? drugace ti je mogoce se znano od kje naj bi tista gumica stran padla (na sliki) Gilera DNA Kje mas kako gumico?Semering al kaj druga? :hmm: :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
joza009 Objavljeno Maj 2, 2004 Avtor Deli Objavljeno Maj 2, 2004 tale palcka je gumica in nimam pojma iz kje se je vzela mogoce iz notranjosti mogoce pa da je padlo kej iz sklopke Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_OKI_ Objavljeno Maj 2, 2004 Deli Objavljeno Maj 2, 2004 To je ta podložka, ki gre na oni mali zobčenik, gumica pa nevem Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
joza009 Objavljeno Maj 2, 2004 Avtor Deli Objavljeno Maj 2, 2004 na kater mali zobnik ?Dej eno od mojih slik vzem pa oznac da bom vedu.Pa se na katero stran gre?na pokrov ali v fixen del v motorju? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_OKI_ Objavljeno Maj 2, 2004 Deli Objavljeno Maj 2, 2004 Tam, ko je _Roba_ označil na prejšnji strani. Podožka je potem med tem malim zobnikom in pokrovom .) od dna je gearbox obrnjen ... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
joza009 Objavljeno Maj 2, 2004 Avtor Deli Objavljeno Maj 2, 2004 aha se pravi ta sredinski zobnik,podlozka pa pride med pokrovom in zobnikom,vredu ja. Bom sel pogledat jutri me prov zanima zakaj mora bit tm. Bi te lahko se prosil da bi pri svojem tyohoonu pogledu ce ti gre kolo vn in notr ce ma kej takega lufta. Zdej me ze vse skupaj mori ker nevem kje naj iscem napako. Vem da ima os v pokrovu mehek luft 1mm hoda in da ima os z velkim zobnikom vgestelu motorja tam kjer pride nasajeno kolo 1mm trdega lufta ce je teh 5mm ven ce je pa cisto notri mislim najblizje gestelu motorja pa ni lufta. Matra me predvsem k nevem al je lahko luft al ne sme biti? in ce je zaradi teh 2 luftov nastal ta problem Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se