Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

ja kit je bat + cilinder pa še tesnila pa to, roba točno ve, mogla bi pa bit med original pa 70kit kr opazna razlika predvsem v pospeških, če pa hočeš hitrost, pa je potrebno menjat primarne prenose, kr majo originalni enostavno tako razmerje da več kot 90 skoraj ne more it .)

Objavljeno

dobr recmo da se mal pozna na pospeskih,sam kolkr se spomnem glih nism druge nevem kolk stresal na startih.

drugace pa bi mogu dat se frgazr drug da bi bil efekt

Objavljeno
dobr recmo da se mal pozna na pospeskih,sam kolkr se spomnem glih nism druge nevem kolk stresal na startih.

drugace pa bi mogu dat se frgazr drug da bi bil efekt

Pol pa maš kit že malo hin :) Jaz sem mel na začetku samo 70 +zx pa sem se izstrelil iz štarta glede na druge 50-tke LC. Lahko pa daš noter v org. fergazer večjo dizo, npr. 80 (org. 70) in športni gobico v airbox (RMS, red sponge - 700sit) in bo že druga zgodba s majhnimi stroški. Pazit moreš edino da ne bo motor vlekel preveč zraka, tako kot je meni s športnim filtrom. V tem primeru moraš povečat dizo, oz. zmanjšat dovod zraka (jaz sem to lahko delal, ker mam lukne navrtane v airbox) Ker če bo preveč zraka oz. premalo bencina se bo agregat pregreval kar privede do klonkkkkkk :cry: Pač AC mašina. Zato morajo imeti 2t mašine nekaj viška bencina ker bencin ob izgorevanju hladi mašino.

Objavljeno

ti dej bom jets tale tvoj zadnji post objavu v unmu postu k je nov KAKO ODSTRANITI VSE BLOKADE NA TYPHOONU pa bomo tam nadaljevali

Objavljeno

No danes sem odpru diferencijal in tukaj so slike od nastale skode!!!

in spet nevem zakaj mi je zmlelo ta zobnik

16536109_0951_th-med.jpg

No zanima me ce ti k si sraufu,ce si opazil recimo na tisti osi k je kolo gor nasejeno in zasraufano ce z roko mocno primes in probas malo levo desno premikat ce imas luft?kajti jest ga imam za cca 1mm..??

pa se glede osi me zanima,ko je zasraufana ce se premika za cca 5mm notr in ven?

Naslednja slika kaze velik zobnik in ta je tokeat ostal nekako ne poskodova.Pa se neki da ne pozabim ta zabnok je na os nataknjen in ga varuje varovalka in ce primes ta zobnik ima tudi luft za cca 1mm amapk to verjetno je ze v orginalu.

16536109_0953_th-med.jpg

Pa se pokrov,pokrov v bistvu je ostal se mi zdi cel(mislim zobnik k je gor nasajen)ampak ima ta os v tem pokrovu zelo mehek cca 1 mm luft?to verjetno ni normalno in to bi resilo samo presanje lagerja nato pa zabiti gor nazaj os (mogoce ves kdo to dela? v lj?)

16536109_0948_th-med.jpg

Na koncu mi lahko se poves od kje je ta gumica(to k zgleda kot palcka) men se niti sanja ne ,zgleda da ima glih tak premer kot v diferencijalu ta srednji zobnik,mogoce je tudi od sklopke nevem.

16536109_0954_th-med.jpg

Objavljeno

No se na teli sliki so vidni sledovi ko sta zobnika zaradi (verjetno)zamakjenosti drsala ob material

in ce dobro pomislim da je desni tavelik zobnik drsal ob aluminij z spodnjim delom je moral biti zategnjen na VZGOR (tako da je spodnji konec potegnilo notr ob aluminij),to pa po moji logiki rata samo tako da ker kolo stoji namestu se vsa teza motorja prenese na to os in prtiska dol in teoreticno tisti trenutek kolo sili gor in to je to.Upam da si bos znal predstavljati

Samo stos je v tem ker nima tista os tolk lufta kot pravim 1mm in se to bolj na tesko odkrijes.Za moje pojme bi to mogl bit nevem 4mm lufta KAJ PRAVIS TI

samo poseg zamenjave tega lagerja je pa zelo zaje*an in se motorj komplet je treba nekumu peljat.

16536test_th-med.jpg

Objavljeno

to sm pa se pozabu,da ceje os cist notr da pa potem ni lufta,luft je samo takrat ko je tistih 5mm ven.mogoce da kaksna podlozka manjka al pa nebi smel bit tazga lufta?II

Objavljeno

a obstaja na netu kaksen service manual za typhoona da bi tocno vedu ce kaj slucajno fali

Objavljeno

tle se ze pajcuna nabira

Objavljeno
to sm pa se pozabu,da ceje os cist notr da pa potem ni lufta,luft je samo takrat ko je tistih 5mm ven.mogoce da kaksna podlozka manjka al pa nebi smel bit tazga lufta?II

Ne vem če je tam kakšna podložka :hmm: Saj vidiš, tolk more bit zobnik ven, da paše na nasljednjega

Objavljeno

Hum...al majnka podlozka,al je unicen lezaj kamor je vpet primarni zobnik,ali pa je sel lezaj na osi za kolko....Ce potem vse plesem...

Objavljeno

ja lahko grem pogledat ce se zobnik ujema.V glavnem nekaj je tukaj narobe da mi tko zobnike lom.

To vse skupaj pa zgleda tko da ko prides do hitrosti cca 40km/h zacne vse skupaj vibrirati v zadnjem delu motorja.

Sam kot pravim ni vidne napake,razen da sm podlozko kam napacno dal in da je te problem nastal zaradi tega 1ga milimetra debeline podlozke.

A sploh kdo ve na kater zobnik pride ta podlozka?

se najbolj bi pa bilo da bi kdo imel kaksen service manual-nacrt za menjalnik

Objavljeno

oki a ti se ne spomnis kje je bla podloska?

Objavljeno
oki a ti se ne spomnis kje je bla podloska?

Ena podložka pride na tisti konec malega sek. zobnika kjer se potem natakne pokrov. Za druge pa nebi vedel, ker ta podložka ti vedno ven pade ko odpreš :lol: .)

Objavljeno

a to mislis na teli sliki,da das na tole os k je zobnik gor,potem gre pa ta os v tisti lagr k je notri v gestelu menjalnika

kaj pa tista gumica ti je kej jasno kam to pride?

16536109_0948_th-med.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Zadaj za tem rdece pobarvanim sekundarni zobnikom bi naj prisla podlozka ce se ne motim...

post-18-1083496220.jpg

Popravljeno . Popravil _Roba_
Objavljeno

u matr to je pa cist drugacn menjalnik od mojega,kaj je to kaksen nrg

Objavljeno
u matr to je pa cist drugacn menjalnik od mojega,kaj je to kaksen nrg

Nep...DNA je

Objavljeno

kaj to pomen dna?

drugace ti je mogoce se znano od kje naj bi tista gumica stran padla (na sliki)

Objavljeno
kaj to pomen dna?

drugace ti je mogoce se znano od kje naj bi tista gumica stran padla (na sliki)

Gilera DNA

Kje mas kako gumico?Semering al kaj druga? :hmm: :?

Objavljeno

tale palcka je gumica in nimam pojma iz kje se je vzela mogoce iz notranjosti mogoce pa da je padlo kej iz sklopke

16536109_0954_th-med.jpg

Objavljeno

To je ta podložka, ki gre na oni mali zobčenik, gumica pa nevem

Objavljeno

na kater mali zobnik ?Dej eno od mojih slik vzem pa oznac da bom vedu.Pa se na katero stran gre?na pokrov ali v fixen del v motorju?

Objavljeno

Tam, ko je _Roba_ označil na prejšnji strani. Podožka je potem med tem malim zobnikom in pokrovom .) od dna je gearbox obrnjen ...

Objavljeno

aha se pravi ta sredinski zobnik,podlozka pa pride med pokrovom in zobnikom,vredu ja.

Bom sel pogledat jutri me prov zanima zakaj mora bit tm.

Bi te lahko se prosil da bi pri svojem tyohoonu pogledu ce ti gre kolo vn in notr ce ma kej takega lufta.

Zdej me ze vse skupaj mori ker nevem kje naj iscem napako.

Vem da ima os v pokrovu mehek luft 1mm hoda in da ima os z velkim zobnikom vgestelu motorja tam kjer pride nasajeno kolo 1mm trdega lufta ce je teh 5mm ven ce je pa cisto notri mislim najblizje gestelu motorja pa ni lufta.

Matra me predvsem k nevem al je lahko luft al ne sme biti? in ce je zaradi teh 2 luftov nastal ta problem

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!