Skoči na vsebino

Volkswagen Concept C


Špilferderber

Priporočene objave

Volkswagen Concept C

Nova tehnična osnova študije kabriolet-kupe srednjega razreda

Prilagodljiva trda zložljiva streha z integriranim steklenim pomičnim oknom

Wolfsburg/Ženeva. Volkswagen je na 74. ženevskem avtomobilskem salonu svetu prvič predstavil študijo Concept C, ki se je močno približala serijski proizvodnji. C pomeni kabriolet ali kupe. Povsem upravičeno: nova generacija zložljive jeklene strehe v nekaj sekundah štirisedežnik spremeni iz elegantnega kupeja v prav tako ekskluzivni kabriolet. Ali obratno. Genialno integrirano: stekleno pomično strešno okno. Poleg tega Concept C tudi sicer kaže veličino: študija namreč razkriva pogled na to, kako bi poleg uspešnega novega Beetle Cabrioleta lahko izgledal novi Volkswagnov kabriolet višjega razreda. Za pogon študije skrbi motor FSI z močjo 110 kW/150 KM.

Nova generacija vozil

Novo sozvočje dimenzij. Progresivna zasnova Concepta C esencialne kovinsko srebrne barve temelji na številnih novih komponentah. Ti moduli omogočajo izredno prepričljivo sozvočje dimenzij. Concept C zapušča razred kabrioletov segmenta A: pač kabriolet – in hkrati kupe – nižjega srednjega razreda. Poleg tega je Concept C širši od kateregakoli drugega kabrioleta v segmentih A in B. In to ima zelo dinamične posledice: zaradi ekstremne širine 1,81 m (višina 1,43 m, dolžina 4,41 m) študija tako prožno stoji na štirih kolesih kot pravo prvorazredno športno vozilo.

Polnokrvni štirisedežnik. Poleg tega se mere karoserije pozitivno odražajo na prostorskih dimenzijah v prav tako na novo zasnovani, z usnjem in lesom oplemeniteni notranjosti. Tako ne le spredaj, temveč tudi zadaj ponuja najboljša ergonomska in prostorska razmerja.

Najinovativnejši strešni sistem na svetu

Streha kupe-kabriolet: impresiven je že sam način, kako petstopenjski strešni sistem izgine iz vidnega polja. Ko aktiviramo mehanizem za odpiranje, se pomično strešno okno najprej pomakne v smeri nazaj (1. stopnja). Skorajda hkrati se zadnji del strehe (stebriček C, vključno z zadnjim steklom) dvigne in zdrsne v smeri naprej (2. stopnja). Takrat je stekleno okno pod zadnjim delom strehe in tako nastane kompakten »sendvič«. Sistemska hidravlika dvigne in poklopi pokrov prtljažnika z zadnjo polico v smeri nazaj (3. stopnja). Strešna vodila se ločijo od okvira vetrobranskega stekla in se skupaj s kompaktnim »sendvičem« pričnejo pomikati proti zadnjemu delu vozila. Nato se pomaknejo v vdolbine (kasneje zaprte s pokrovi), ki so poleg zadnjih stranskih oken. In glej – iz kupeja je nastal kabriolet.

Volkswagnov design prihodnosti

Sprednji del. Krepka arhitektura in filozofija oblike Concepta C dajeta konkreten pogled na novi design bodočih Volkswagnovih vozil. Nezamenljivi izgled aluminijaste mreže hladilnika v obliki grba in pozornost zbujajoča okrogla sprednja žarometa oblikujejo nov, napredni videz sprednjega dela vozila. Položaj žarometov in mreža hladilnika močno vplivata tudi na modulacijo pokrova motornega prostora Concepta C. Zasnova mreže hladilnika v obliki črke V se nadaljuje v široki vdolbini na pokrovu. Njeni stranski robovi so rahlo obrnjeni navzgor, kar daje izrazit in značilno poudarjen videz blatnikov in kolesnih ohišij. Rezultat tega je izrazito mišičast ramenski del.

Zadnji del. Nič manj atletska ni zasnova zadnjega dela vozila. Tako kot pokrov motornega prostora se tudi tukaj blatnika dvigata nad ohišji koles v rahlem, navzgor obrnjenem loku. Aerodinamično oblikovan pokrov prtljažnika (s 400 litri prostornine za prtljago) je tako dinamično umeščen med blatnikoma.

Silhueta. Zanjo je značilna klinasta, zadaj nekoliko dvignjena oblika. Posebno pozornost vzbujajo stranske reže, ki potekajo po celotni stranski dolžini vozila ter pokrova motornega prostora in prtljažnika, ki segata vse do blatnikov. Linija, ki ločuje pokrov motorja in sprednja blatnika, skoraj nevidno prehaja v spodnji rob stranskih stekel. Zadnja od teh, tako imenovanih rež pokrova, predstavlja vizualno nasprotje loku stranskih stekel. Zaradi harmonije vseh stranskih oblik ima Concept C z zaprto streho izjemno elegantno in oblikovno prijetno zunanjo obliko kupeja. Odprt Concept C pa tudi od strani očara s karizmatičnim šarmom velikega kabrioleta. Tako samoumevna pa ni izjemno homogena zasnova okvira vetrobranskega stekla: ker ne sega pregloboko v notranjost, potnikom zagotavlja nemoteno uživanje v vožnji s kabrioletom.

povzeto po http://www.volkswagen.si

več na http://www.vwvortex.com/artman/publish/aut...ticle_690.shtml

"samo 4 slikce "

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..baje, da bo serijski :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, zgleda, da so Volkswagnovi ljudje brali naš forum in poslušali kritike na račun konzerva-tivne oblike in stopili so korak v prihodnost. Upam, da se spet nebodo prilagajali penzjonistom in bo tale avto nekoč ugledal tudi luč prihodnosti. Upam, da nebo predloglo časa samo koncept, saj zna tudi oblika zastareti ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!