Skoči na vsebino

Yamaha FZR 500


Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni.

Zanima me ta motor YAMAHA FZR 500 baje je bil delan samo za avstrijski trg. Zanima me vse o njej predvsem vzdrzljivost baje je to 4in line in ima okoli 70hp. Prosu bi vas ce kdo kaj ve o tem oz ce bi tud kdo kaksno slikco gor dal.

Thnks

LP

Objavljeno

V osnovi so bli delani za japonski trg (omejitve) se pa kaka tud v evropi pojavi, pa ne sam yamaha tud suze kave itd. O katerem letniku konkretno tece beseda?

Objavljeno

Ja letnik 89 vidu sm eno na avto netu zato me zanima.

Objavljeno

Ja, to bo motor za japonski trg. Motorji za japonski trg imeli enake oznake, FZR, ZXR GSX-R)kot za ostali svet, le, da so bili omejeni do 500 ccm. Masine so bolj navite, saj se vrtijo tudi do 18.000 obratov. Celo koliko sem jih imel priliko videti so imeli vsi po vrsti malo naprednejse tehnicne resitve, recimo GSX-R-R 500 je imel l 90 ze banana arm , kar pri evropskih, 750 ali 1000, nisem zasledil itd. So pa vsi po vrsti malce manjsi in krajsi, kot evropski. Skratka za japoncke! Pri nas se ne dobi delov, razen seveda, da jih diler naroci iz J. Zgodba je pa taka. L 90 so zaceli uvazati rabljene motorje v evropo iz Osake, kjer je bil najvecji exportni center. Tudi pri nas je to pocela firma Mel iz NM. Sam sem uvozil nekaj motorjev po isti spuri, le, da sem jih jaz kupil v Grciji, motorji so bili blazno poceni za nase pojme. Nekaj novih FZR 500 se je dalo kupiti tudi v avstriji, ampak zelo malo, ce te se kaj konkretnega zanima... da se ne razpisem prevec. LP

Objavljeno

Vem samo za FZR400, slišal in videl pa sem tudi ZZR500 za katerega se mi ni niti sanjalo da obstaja. Si probal kaj na netu? Kupuješ ta motor ali kaj? Ne vidim dobrega argumenta za nakup?!?

LP bajsi

Objavljeno
Vem samo za FZR400, ...

Ops... se opravicujem, vse kar sem napisal velja za 400 ccm...v mislih sem imel 400 in sele bajsijev post me je zdramil :wacko:

Objavljeno (popravljeno)

na netu najdem podatke za Fzr 500...imel naj bi 496 ccm in 70/72Ks....letnike 1990-92...

za cene poglej tukaj

Popravljeno . Popravil Thundercat
Objavljeno

Kupujem motor do 500cc pa sm vidu v oglasniku eno nikjer skor na netu pa tega motorja ni razn 400cc in 600cc pa vec. Primec yamahin serviser mi je reku da nj rajs uzamem fzr 500 kot pa gpz? Zato me zanima uzdrzljivost...

Objavljeno
Kupujem motor do 500cc ...

Primec yamahin serviser mi je reku da nj rajs uzamem fzr 500 kot pa gpz?

Objektivno mnenje, ni kaj :notworthy:

Rekel..."kupi Yamaho, super motor, poceni deli" O:-)

In si zraven mislil..."to bomo služili" :naughty:

Dvomim, da je lahko tole dober nakup. No, za kakega mazohista, ki bo poleti sedel pred garžo in se mučil ob čakanju delov ter pri tem užival... :hmm:

Še majhen namig... KUPI GPZ!

Objavljeno

Tudi GPZ 500R obstaja... inline 4, vodno/oljno hlajen, 70KM... pa še cilindre/bate lahko samo zamenjaš, pa imaš 600....

500S ne gre nikamor.

Za yamahco... odvisno kolk je ohranjena, pa če ne papa nič oljčka, zakaj pa ne....

LP

PS: Vzemi koga sabo, da ti izmeri kompresijo.

Objavljeno

FZR 600 naj bi bila bolj vzdržljiva kot CBR 600.

Objavljeno

Pa ne vem od kod vam info da Yamahe pijejo olje?!? Imel sem FZR600 93' ni papala olja - oz. če sem jo po AC gonil do fula pol malo (ponavadi sem na 10.000 dolil 2 - 3 deci) Vozil sem Vmaxa 45000km pa ni pil olja čisto nič. Vozim XJR1300 (do zdaj 4000km) pa ne manjka olja ama ništa! Jaz ne vem al ste vsi sami Rossiji al pa na AC živite?

LP Bajsi

P.S.: GPZ 500 R ma po mojih info 78km - ne bom trdil zagotovo, ga je prijatelj vozil.

Objavljeno
Pa ne vem od kod vam info da Yamahe pijejo olje...

To, da FZR-ke pijejo olje bajsi je misljeno za tisocke. Meni so vse po vrsti, tudi nove, pile cca 5 deci na 1000 km. Res pa je, da jih vrtim od 8000 obratov pa naprej, zadnja mi je zrla se malo vec. Smo razdrli eno , okol 100.000 km je imela, pa so bati, cilindri...kot novi, pa ,ker smo ze narocili materjal smo tudi vse menjali, ampak (brez potrebe) pije pa se vedno, ceprav smo menjali vse, kar je samo malo smrdelo da bi lahk blo zmatrano... Drugi, ki pa vozijo pod manjsimi obrati, pa seveda temuprimerno skurijo kak deci, dva manj, (Recimo KLR 650 skoz pod fulom KK, Porec pa nazaj do KK, 5 deci, ce smo sli pa na izi pa nic) V bistvu tega motorja, ce ti kaj ne zamelje not, skoda razdirat, samo gas:)

Objavljeno

Eh jebi ga od 8000RPM naprej pri XJR ni skoraj nič, isto pri Maxu, samo FZRkaje šla do 11.500 če se prav spomnim.

LP bajsi

Objavljeno (popravljeno)

Večina starih yamah k sem jih vidu je papala olje.. tud moja. Sicer ni tok hudo kot pr suzukijih, ampak vseen.

Nič kar nova vodila ventilov, tefloni pa bati nebi mogl rešit. Pa naštelani frgazarji.

LP

Popravljeno . Popravil strom
Objavljeno

Sam tele fezeerke so pa pregovorno vzdržljive :D

Objavljeno

Kaj pa deli ce je blo teh motorjev full mal(fzr-yamaha) men je yamahin serviser reku da kawasaki pa deli je vse bl tko.

Nocem se vec vozit iz 2T motorji in sm se odlocu da bom kupu 4t stvarco in tja do 500cc zarad registracije pol sm pa prsu do teh motorjev fzr500 gpz500 cb500 gs500. Tko da bom kupu tja do letnika 93max pa upam da bo 1 let drzal brez generalne pol jo bomo pa ze nardil k bomo mal do kesa prsli.

Objavljeno

Serbuss.

Lega poba...na srce ti polagam..tale tvoj serviser te hoce po domace receno zajebat u podn...nasrat do konca in na tvojih dijaških oz. študentskih žepih ali žepih tvojih staršev mastno služit. Pošlji ga v tri krasne...Tolk o serviserju.

Kupuješ star motor...ampak to se ni najvecji problem, najvecji problem je da kupuješ model FZR 500 ...pazi..petstotka je..kar pomeni..izredno malo teh motorjev vozi po naših cestah, izredno tezko dobit dele, kar je totalno sranje. Sam po vsej verjetnosti nisi mehanik in hkrati začetnik, kar pomeni, da takoj ko kaj ne bo vredu, bos visel na servisu in tam pustil vse svoje prihranke. Rezervne dele za kawasaki (GPZ 500S), se dosti lažje dobi, ni nujno da nove, lahko tudi rabljene a kljub temu uporabne, teh motorjev je po naših cestah polno, je super motorcek za zacetnika, nizka registracija in preizkušen agregat. Kar se tiče oblike FZR-ke...ok ne bi o tem, vsake oci majo svojega malarja, meni je po domače rečeno "yamahin strel v prazno"...Kar se tice agregata, GPZ-za njo ne zaostaja nic, GPZ-ji se vedno vozijo po cestah, modeli stari mogoce pet let ali manj, ki se ne razlikujejo od starejših modelov prav nic, le druge barve so. Dele za kawasaki sploh ni problem dobit in so v povprecju cenejsi od yamahe. Torej odsvetujem nakup FZR-ke 500, poglej raje za kaksnim ohranjenim GPZ-jem, serviserja....poci okol uses, ce ne ga bom jst in to z najvecjim uzitkom.

Objavljeno

Hvala za nasvet jst tud mislm da gpz bolsa ideja. Dj poglej enega na avto net http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/motornakolesa2002/ogla...asp?og=&id=8771 stane 420k mal bi mu zbil se ceno.

Ma naslednji let sm mislu kupt si drug motor pa me je letos moja yamaha tdr mal presenetla v vzdrzljivosti saj ves 2T motorji. Tko da jo bom prodal in tko zelo na horuk kupujem 4t motor tja do 500cc. Kako prepoznam da je z motorjem vse ok. kaksen tezek zacetnik vec nisem lansko leto sem prevozil 12000 se prej pa 20000km. Sam ker sem student me finance mal stiskajo zato pa tak motor.

Objavljeno

Js jo mam že peto sezono. Kar se delov tiče ni blo nobenih večjih problemov tiče, kvarla se pa tud ni. Na olje pa tud ni požrešna, čeprou je letnik 89. Js se sam izogibam kšnih Šternov pa Rapalov, k tm ji pa res niso znal pumagat, zato je pa zdej moja, kje prejšn lastnik obupu. :D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!