Skoči na vsebino

Zračni filtri K&N, Dynojet, razni - čiščenje...


alexb

Priporočene objave

govorim o K&N,BMC,champion in podobnih,katere lahko peres in ponovno uporabis.

minimalno povecan navor in eventuelno moc.ce so se razplinjaci pravilno nastavljeni,se ti lahko poraba malo zmanjsa.in najkasneje po tretjem pranju zacnes sparati denar.

to je razlika v novem stanju obeh filtrov.ce pa samo originalnega za novi original zamenjas,je tudi boljse,saj masina lepse deluje,svecke ne "zamastijo",poraba normalna itd.

-----

who dares wins

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

quote:

quote:

Verjetno pa za kake ekstremne pogoje in če hočeš motor imeti dalj časa, ni primeren.

za ekstremne pogoje ne vem (na endurah imajo vsi spuzvo,tako da sklepam,da K&N ni za take pogoje),za _normalno_ cestno uporabo je pa vec kot zadosten.

tisto z daljso uporabo pa ne vem kaj mislis: K&N filtri imajo neumejeno garancijo na zivljensko dobo,ker:

1. so ponovno uporabljivi,potem ko jih izperes in naoljis

2. je filterski element "vpet" med dva sloja nirosta zice

kaj si ga vrgel stran,potem ko je bil umazan?!

Uredil - Ice on 07/12/2001 07:36:20

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MAT:

quote:

quote:

za ekstremne pogoje ne vem (na endurah imajo vsi spuzvo,tako da sklepam,da K&N ni za take pogoje),za _normalno_ cestno uporabo je pa vec kot zadosten.

Ice- mogoče si že govoril o tem, pa sem prezrl. Ali imaš na motorju razen K&N, še kaj drugega predelanega? Sam sem imel na dveh prejšnih motorjih UNI filtre(isto kot K&N, samo cenejši,USA), pa mi je pri enemu naredil luknjo v moči, pri drugemu je pa vse delovalo kot je treba. Zanima me pa z Dyno jetom, ali se ti tudi poveča poraba? Na tujih forumih je toliko različnih izjav, da več ne veš kaj je res?

mat

http://vara_mat.tripod.com/

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

quote:

na voljo imam stage I, III, VI...sam ne vem kaka je razlika med III in VI

razlike so v oblikah igel in na katero zarezo bi se naj vgradile.

pozabil: in seveda v periferiji.

npr.stage III ti ne bo pri serijskem izpuhu prav nic pomagal.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Uredil - Ice on 06/12/2001 17:56:37

kolkr sem jaz zasledil so stage III posamezni filtri za vsak vplinjac, stage VI pa naj bi bil racing kit (gledano po diagramih, ki jih najdes na Dynojetu), sam mislim da je stage VI samo v kombinaciji z drugimi dizami

torej: Stage III in drug ror pa bo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Saj dela,(kot sem že omenil, se je, po vgraditvi filtra in ostalih posegih ,stvar nekoliko izboljšala) samo, še vedno se v območju, kjer je bil navor poprej najbolj brutalen, sedaj obnaša motor za odtenek bolj medlo, je pa pri visokih obratih čisto druga pesem.

kaj pa nastavitve ki so na njihovem HP?

jih je kr nekaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

trenutno je gor K&N stage III z dvojnimi zracnimi filtri (2x2) in scorpino lonec.

poraba se ni cisto nic povecala,nisem pa spremenil nacina voznje.

nastavitev celega sistema je bilo pa sisifusovo delo,ker igle niso bile za ´01 model,temvec za do ´00.prodane pa so bile kot za ´01.

sva se z mehanikom odlocila,da ne bo posiljal nazaj,ampak probal nastaviti kot je treba.2 dni in 22 poskusov na roli kasneje je rezultat dobrih 12% vec moci in navora na zadnjem kolesu. in tudi glas je lepo _avto.rit.n.teta_ n,da se plocevinke na cesti umikajo.

to je ze moj tretji motor z dynojet in K&N in lahko recem,da ce je vse pravilno nastavljeno ni nikakrsnih problemov.bi pa odsvetoval to poskusati nastaviti doma v garazi,ker se nikoli 100% ne mores zanesti na navodila,ki so zraven.zaradi tega in zaradi optimalne nastavitve so "potegi" na roli obvezni.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

tisto z daljso uporabo pa ne vem kaj mislis: K&N filtri imajo neumejeno garancijo na zivljensko dobo,ker:

1. so ponovno uporabljivi,potem ko jih izperes in naoljis

2. je filterski element "vpet" med dva sloja nirosta zice

kaj si ga vrgel stran,potem ko je bil umazan?!

Uredil - Ice on 07/12/2001 07:36:20

'jutro,

ha, ha, ha, ta bi bila pa močna, da bi K&N vrgel vstran! S tem "dalj časa" sem mislil na motor. Če bi imel kak bolj vsestranski motor,(malo asfalt, malo prašne vaške ceste, malo potovanja ipd.) in bi ga mislil imeti dalj časa (dosti prevoženih km), nebi vgradil K&N.

Je pa s K&N in Dinoyetom točno tako, kot si opisal.

---------

Bolje hladna plavolaska, kot topli brat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

kolkr sem jaz zasledil so stage III posamezni filtri za vsak vplinjac, stage VI pa naj bi bil racing kit (gledano po diagramih, ki jih najdes na Dynojetu), sam mislim da je stage VI samo v kombinaciji z drugimi dizami

torej: Stage III in drug ror pa bo?

stage III filtri so 2+2,se pravi en filter-element za dva razplinjaca.

o nastavitvi sem ze pisal tukaj.

sam,sem tudi to ze dozivel,da je nekdo vrgel stran K&N-filter in sel kupiti novega.v trgovini so ga potem o zmoti poucili.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Uredil - Ice on 07/12/2001 08:46:05

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da vam opišem mojo izkušnjo z Dynojet/K&N kombinacijo. Glede na to, da sem dal na mojega Monstra 600 direktne izpuhe so mi priporočili, da si vgradim še omenjeno zadevo. Odločil sem se za Stage 1, kar pomeni uporaba K&N filtra z originalnim airbox-om in rahlo povečanje premera diz. Dynojet sem naročil v UK in sicer za Monstra European model (na voljo je bil še US model). Vse lepo in prav, dokler nisem motorja peljal k mehaniku. Ko je razdrl uplinjače so bile notri dize 132, medtem ko so bile v Dynojet kitu 124 (kao za standardne izpuhe) in 128 (za direktne izpuhe). Potem mi je objasnil, da so Ducatiji pri nas italjanske verzije in so malo manj "zamorjeni". Hvala bogu, da se mu je po delavnici valjalo kar precej diz, tako da je brez težav našel številko 148, ki jo je potem vgradil. Potem sem se odločil, da mi odreže še pokrov airboxa, tako da sem v končni kombinaciji pristal na Stage 2 kitu za italijanske modele Monstrov.

Situacija je zdaj taka, da izpuhe slišim le tam nekje do polovice gasa, potem pa se sliši le še "hrup" iz airboxa, ki pa je res kot pesem za ušesa. Odzivnost motorja pa je končno malo manj "astmatična", predvsem v prvi polovici vrtljajev.

Torej vsi, ki se boste odločali za vgradnjo Dynojet-a, dobro preverite trenutno situacijo v vašem motorju in na podlagi te naročajte primerne dele.

Bye

Desmo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Torej vsi, ki se boste odločali za vgradnjo Dynojet-a, dobro preverite trenutno situacijo v vašem motorju in na podlagi te naročajte primerne dele.

mislim,to bi pa naj bilo samoumevno.....da se ve,kaj trenutno je/ni vgrajeno v/na motoju PREDEN se zacne narocevati dele.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

quote:

Hoj,

a je to normalno, da se pri pranju K&N iz filtra izloča barva?!

Jaz sem filter posprejal s sprejem za čiščenje motorja in ga nato izpral s curkom vode, pri tem je od filtra odtekala belo-roza obarvana voda, filter pa je po pranju skoraj razbarvan. A se je to že zgodilo komu? Po moje sem ga zaje*** s sprejem! Bojim se, da ima sedaj filter dosti večjo propustnost (če ga pogledaš proti luči, se vidijo majhne luknjice skozi katere prodira svetloba).

Seveda je normalno. K&N filter je narejen tako, da drobne delce lovi na tej rdeči tekočini. Zaje*** boš, če ga ne boš nazaj nasprejal s to rdečo zadevo...

Bye

Desmo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Seveda je normalno. K&N filter je narejen tako, da drobne delce lovi na tej rdeči tekočini. Zaje*** boš, če ga ne boš nazaj nasprejal s to rdečo zadevo...

Bye

Desmo

Ups, hvala za odgovor, sem si že oddahnil, samo še rdečo zadevo nabavim!

LP Sam.

---------

Bolje hladna plavolaska, kot topli brat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam,

cisti filter samo s tekocino,ki jo priporocje K&N; ALI pa z navadno vodo in milom (zajfnca po domace),potem pa z veliko vode izprati.kaksne druge cistilce (a la motoper) bi ti odsvetoval.

sam "uporabljam" zajfnco ze vec let (ocistim filtre parkrat na leto) in se nisem imel problemov.in z K&N-oljem ponovno nasprejaj filter (tista rdeca zadeva).

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Na koliko KM, je pa priporočljivo/nujno prati K&N filter ??

Glede na to, da ne voziš preveč po prašnih cestah bi lahko pucal tudi na 50.000km ali več, čeprav najbrž ne škodi tudi prej. Jaz bom to naredil pri ene 20.000km...

Bye

Desmo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Na koliko KM, je pa priporočljivo/nujno prati K&N filter ??

ker nimam vec air-boxa in lezita filtra vec ali manj zunaj,jih perem na ca.8-10k,odvisno od razmer na cesti.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

A bi bilo kaj fejst narobe, če bi na pokrov filtra (oz. air box-a) zvrtal eno malo luknjo. S tem mislim malo pridobit na glasu motorja. Imam pa ER-5 in K&N filter.

Se z uporabo K&N filtra kaj poveča poraba?

lp,

zagi

Jebi ga....al pa tudi ne...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

narobe najbrz ne bi bilo,samo moras potem nastaviti razplinjace na povecan dotok zraka.

meni je pri vseh motorjih poraba ostala vsaj enaka,kot z uporabo serijskega fltra,pri nekaterih se je zmanjsala.odvisno od desnega zapestja.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

A bi bilo kaj fejst narobe, če bi na pokrov filtra (oz. air box-a) zvrtal eno malo luknjo.

Jaz imam kompleten pokrov odrezan, tako da je ostal samo še okvir, ki drži filter. Je pa ta modifikacija priporočena za Stage 2 DynoJet kit. Luknje verjetno lahko navrtaš tudi pri Stage 1.

Bye

Desmo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za maščenje zračnih filtrov lahko uporabite vsako olje namenjeno zračnim filtrom - neglede na kros ali cestni tip motorja.

Dokaj kvalitetno olje ima Motul in to v sprej varianti 400 ml kar pove že samo imenovanje " AIRFILTER SPRAY " cena pa je cca 2.000,- sit ali kot tekočino " AIRFILTER OIL " pakirano po 750 ml in ceni cca 2.400,- sit.

Pa ne okol govort !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

...in z K&N-oljem ponovno nasprejaj filter (tista rdeca zadeva).

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

A mogoče veš, kje se kaj dobi (morda na Štajerskem) K&N olje za filter? Še lepše bo, če poveš tudi ceno.

sigurno v gericke,graz (takrat) ATS 99.-,je danes ca.EUR 7,20.

najbrz ga dobis tudi v motorradklinik,leibnitz.

za SLO ti ne vem povedati.morda motorjet,MB.ike?

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!