denZ Objavljeno Maj 9, 2004 Opozori Objavljeno Maj 9, 2004 No, zdaj se že kar nekaj časa odločam o nakupu avspuha za rs 50..........nekateri mi priporočajo enega, drugi drugega.....tak da res newem kaj naj vzamem........glavna favorita sta LeoVince V6 in Gianelli....kaj mislite vi?? SLIKE&GRAFI: LeoVince: Gianelli Malossi Jolly-Moto
Zok Objavljeno Maj 9, 2004 Opozori Objavljeno Maj 9, 2004 kot vidis iz grafov, dajo vsi izpuhi od sebe problozno enak ucinek (razen Giannelli, zgleda da je tista meritev bla opravljena z drugace pripravljenim motorjem) - moc dvignejo iz 11 na pribl. 12,5 konjev. js bi vzel giannellija, ker imam izkusnje z njim, in vem da je kvaliteten, drugace pa - ker je ucinek priblizno enak - bi ti priporocal, da o izbiri govori cena. .)
denZ Objavljeno Maj 9, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Maj 9, 2004 ja, za gianellija je bila meritev narjena na original cilindru..........in gianelli se mi še zdaj najbolj dopade, ker deluje predvsem v viskih obratih (kjer je največ časa moja rs-ka B) ) Mogoče kdo ve kolko je cena?
Ciko Objavljeno Maj 9, 2004 Opozori Objavljeno Maj 9, 2004 meni se po grafih zdi, da leovince boljše deluje v visokih obratih, saj ima gianelli med 9500rpm in 11000rpm velik padec v moči, medtem ko pri leovinceju moč do 11000rpm narašča nekako se mi zdi graf leovincija bolj prepričljiv :)
denZ Objavljeno Maj 9, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Maj 9, 2004 ja samo pol pa začne moč pr leovinciju strmo padat, gianelli pa še nekako fajn potegne v obrate do 13k (vsaj tolk sem slišal od lastnikov) samo moraš tudi upoštevat da je meritev pri gianelliju narjena na original cilindru ki je za drek sicer pa ne preveč gledat na grafe, gor sem jih prilimal tak zarad primerjave, bolj bi mi prav pršli praktični nasveti&co
aerox Objavljeno Maj 9, 2004 Opozori Objavljeno Maj 9, 2004 en tip iz ptuja ima na rs-ki leovinčeja v6 sam ga osebno ne poznam, poznam pa ga po videze :) bil je poleg buffalo-ridersov na našem mitinge v mb zadnič kolko sem po zvoči čul ma zelo močn zvok, tipično leovinči pač :)
Ciko Objavljeno Maj 9, 2004 Opozori Objavljeno Maj 9, 2004 (popravljeno) vem da se ni dobro zanašat na grafe ja, ker niso vsi narejeni z istimi predelavami, ampak vseeno je po grafu sodeč malossi še najbolj za visoooke obrate .) pomoje je leovince v6 kr vredu .) izkušenj z njim pa nimam tak da ne me za besedo držat :) Popravljeno Maj 9, 2004. Popravil Ciko
denZ Objavljeno Maj 9, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Maj 9, 2004 hm, izenačena sta kaj te zdaj naj kupim? evo še nekaj opisa s testa (nažalost v ang) Gianelli: Designed especially for big-bore or 50cc size RS50s. This pipe begans to pull as low as 6,500rpm and continues to scream on out to 13,000rpm with a big bore cylinder kit. It is a mild steel expansion chamber mated to a superb carbon fiber silencer that is not too loud but has an awesome ripping sound. When I first saw one of these pipes I thought it would not perform very well. My surprise when I pulled over 13.5 horsepower when it was mated to a TP75cc cylinder was extreme. I cannot express enough how well this pipe works for the price. Street and race riders alike will be impressed with the power this pipe makes. We have made over 11.5 horsepower using this pipe and ported 50cc cylinders and very close to 14 horsepower on non-ported TP75cc kits. Combined with a 21mm carb kit and a Malossi 68cc kit this pipe makes an awesome high performance street package. This pipe features an adapter bushing that will allow it to fit on all RS50's even the late model Euro spec 50cc cylinders with the reduced exhaust port diameter. The adapter bushing allows the same pipe to fit also on most all aftermarket cylinders with full size exhuast ports. The best value high performance exhaust we have tested to date. For a racer this pipe is the next best thing to a Jolly-Moto 70cc pipe. Excellent craftsmanship and low price makes this exhaust a winner. Over 1/2 of the 50cc bikes we tuned for racing in the CMRA series are using this system, including 2003's 50cc champion Laura Black. LeoVince: Works well for big-bore and stock engines and is the only available titanium canister for the RS50. The expansion chamber is made of mild steel rolled and formed sections expertly welded together to form a chamber that has good resonance over a broad range of rpm. The expansion chamber terminates in a beautiful oval section titanium silencer that is very efficient at removing the loud exhaust sounds while still flowing plenty of air. The Leo system starts making power at about 7,000 rpm and continues to pull all the way out 12,000rpm with authority. The peak horsepower on a tuned motor will occur at about 11,000rpm with a good spread of torque. This pipe features an adapter bushing that will allow it to fit on all RS50's even the late model Euro spec 50cc cylinders with the reduced exhaust port diameter. The adapter bushing allows the same pipe to fit also on most all aftermarket cylinders with full size exhuast ports. Fits '99-'03 RS50 only
simonsi Objavljeno Maj 9, 2004 Opozori Objavljeno Maj 9, 2004 leovinči Gianelli, zgleda da ma rajši 70ccm, pa leovinči mi lepši tgleda, boljša, bolj funkcionalna oblika, pa zaradi imena B)
denZ Objavljeno Maj 9, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Maj 9, 2004 jaz pa se zdaj bolj nagibam k gianelliju, ker nucam obrate in on se vrti preko rdečega polja.........leovince mi je tud dober, samo newem od kod pa do kod je njegovo podrčje ko res vleče mogoče ve kdo kolko stane gianelli
Ciko Objavljeno Maj 9, 2004 Opozori Objavljeno Maj 9, 2004 tu piše, da je gianelli absolutni prvak če gledamo vradnost(zmogljivost) na ceno :) gianelli vleče od 6500rpm pa do 13000rpm, leovince pa od 7000rpm, max moč pa ima na 11000rpm :) z gianelliom so uspeli stisnit z 75cc kitom skoraj 14konjev zgleda da je gianelli boljša odločitev za obrate, tu piše da ga uporabljajo tudi na dirkalnikih, med dirkači z gianelliom je tudi prvakinja leta 03' v 50cc Laura Black :) to je to v bistvu :)
denZ Objavljeno Maj 9, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Maj 9, 2004 verjetno bom pol kar gianellija vzel..........kolk pa je kaj cena?
Ciko Objavljeno Maj 9, 2004 Opozori Objavljeno Maj 9, 2004 nevem, tu piše samo da je cena nizka (excellent craftsmanship and low price) tak da pomoje nekje v rangu leovinceja :?
MIC-CAR Objavljeno Maj 9, 2004 Opozori Objavljeno Maj 9, 2004 Jst tut mislm da je gianeli boljši,ker sm se že pelu na aeroxu k je meu gor enga gianeija pa so se mu za pbr. 1.5 dvignl obrati. B)
Ciko Objavljeno Maj 9, 2004 Opozori Objavljeno Maj 9, 2004 pa to ni primerljivo, za skutere so praviloma boljši leovince kot gianelli, sicer pa :topic:
Ciko Objavljeno Maj 9, 2004 Opozori Objavljeno Maj 9, 2004 kot kaže je dobra izbira B) mislim da je tudi igralec mel na njegovi gianellija al se motim mogoče :?
denZ Objavljeno Maj 9, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Maj 9, 2004 ja mel je ja........mam zvočno datoteko od njega doma (zvok z gianellijem) pa nekaj slik je poslal to je ena z njegovim gianellijem
denZ Objavljeno Maj 9, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Maj 9, 2004 in je bil zadovoln z njim al ne? ja........mašina naj bi se mu vrtela nekje do 13.500 obratov, pa v šesti bi mu naj prišel do konca rdečega polja
Ciko Objavljeno Maj 9, 2004 Opozori Objavljeno Maj 9, 2004 najverjetneje bo gianelli prava izbira pomoje :OK:
denZ Objavljeno Maj 9, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Maj 9, 2004 Končna? njegova končna je bila nekje 115 samo je še mel original fergazar (14mm)
firefox f-15 Objavljeno Maj 9, 2004 Opozori Objavljeno Maj 9, 2004 den2, kaj maš pa zj za en auspuh :hmm: !?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se