Skoči na vsebino

izpuhi


denZ

Priporočene objave

No, zdaj se že kar nekaj časa odločam o nakupu avspuha za rs 50..........nekateri mi priporočajo enega, drugi drugega.....tak da res newem kaj naj vzamem........glavna favorita sta LeoVince V6 in Gianelli....kaj mislite vi??

SLIKE&GRAFI:

LeoVince:

50leovinceTi.jpg

RS50LeoPipeDyno.jpg

Gianelli

giannelli.jpg

24mmGianelliStock.jpg

Malossi

3212222.jpg

RS50MalossiWildLionDyno.jpg

Jolly-Moto

jolly50.jpg

RS50JMDyno.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kot vidis iz grafov, dajo vsi izpuhi od sebe problozno enak ucinek (razen Giannelli, zgleda da je tista meritev bla opravljena z drugace pripravljenim motorjem) - moc dvignejo iz 11 na pribl. 12,5 konjev. js bi vzel giannellija, ker imam izkusnje z njim, in vem da je kvaliteten, drugace pa - ker je ucinek priblizno enak - bi ti priporocal, da o izbiri govori cena. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, za gianellija je bila meritev narjena na original cilindru..........in gianelli se mi še zdaj najbolj dopade, ker deluje predvsem v viskih obratih (kjer je največ časa moja rs-ka B) )

Mogoče kdo ve kolko je cena?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni se po grafih zdi, da leovince boljše deluje v visokih obratih, saj ima gianelli med 9500rpm in 11000rpm velik padec v moči, medtem ko pri leovinceju moč do 11000rpm narašča

nekako se mi zdi graf leovincija bolj prepričljiv :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja samo pol pa začne moč pr leovinciju strmo padat, gianelli pa še nekako fajn potegne v obrate do 13k (vsaj tolk sem slišal od lastnikov) samo moraš tudi upoštevat da je meritev pri gianelliju narjena na original cilindru ki je za drek

sicer pa ne preveč gledat na grafe, gor sem jih prilimal tak zarad primerjave, bolj bi mi prav pršli praktični nasveti&co

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

en tip iz ptuja ima na rs-ki leovinčeja v6

sam ga osebno ne poznam, poznam pa ga po videze :)

bil je poleg buffalo-ridersov na našem mitinge v mb zadnič

kolko sem po zvoči čul ma zelo močn zvok, tipično leovinči pač :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vem da se ni dobro zanašat na grafe ja, ker niso vsi narejeni z istimi predelavami, ampak vseeno je po grafu sodeč malossi še najbolj za visoooke obrate .)

pomoje je leovince v6 kr vredu .) izkušenj z njim pa nimam tak da ne me za besedo držat :)

Popravljeno . Popravil Ciko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hm, izenačena sta

kaj te zdaj naj kupim?

evo še nekaj opisa s testa (nažalost v ang)

Gianelli:

Designed especially for big-bore or 50cc size RS50s. This pipe begans to pull as low as 6,500rpm and continues to scream on out to 13,000rpm with a big bore cylinder kit. It is a mild steel expansion chamber mated to a superb carbon fiber silencer that is not too loud but has an awesome ripping sound. When I first saw one of these pipes I thought it would not perform very well. My surprise when I pulled over 13.5 horsepower when it was mated to a TP75cc cylinder was extreme. I cannot express enough how well this pipe works for the price. Street and race riders alike will be impressed with the power this pipe makes. We have made over 11.5 horsepower using this pipe and ported 50cc cylinders and very close to 14 horsepower on non-ported TP75cc kits. Combined with a 21mm carb kit and a Malossi 68cc kit this pipe makes an awesome high performance street package.

This pipe features an adapter bushing that will allow it to fit on all RS50's even the late model Euro spec 50cc cylinders with the reduced exhaust port diameter. The adapter bushing allows the same pipe to fit also on most all aftermarket cylinders with full size exhuast ports.

The best value high performance exhaust we have tested to date.

For a racer this pipe is the next best thing to a Jolly-Moto 70cc pipe.

Excellent craftsmanship and low price makes this exhaust a winner. Over 1/2 of the 50cc bikes we tuned for racing in the CMRA series are using this system, including 2003's 50cc champion Laura Black.

LeoVince:

Works well for big-bore and stock engines and is the only available titanium canister for the RS50. The expansion chamber is made of mild steel rolled and formed sections expertly welded together to form a chamber that has good resonance over a broad range of rpm. The expansion chamber terminates in a beautiful oval section titanium silencer that is very efficient at removing the loud exhaust sounds while still flowing plenty of air. The Leo system starts making power at about 7,000 rpm and continues to pull all the way out 12,000rpm with authority. The peak horsepower on a tuned motor will occur at about 11,000rpm with a good spread of torque.

This pipe features an adapter bushing that will allow it to fit on all RS50's even the late model Euro spec 50cc cylinders with the reduced exhaust port diameter. The adapter bushing allows the same pipe to fit also on most all aftermarket cylinders with full size exhuast ports.

Fits '99-'03 RS50 only

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

leovinči

Gianelli, zgleda da ma rajši 70ccm, pa leovinči mi lepši tgleda, boljša, bolj funkcionalna oblika, pa zaradi imena B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz pa se zdaj bolj nagibam k gianelliju, ker nucam obrate in on se vrti preko rdečega polja.........leovince mi je tud dober, samo newem od kod pa do kod je njegovo podrčje ko res vleče

mogoče ve kdo kolko stane gianelli

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tu piše, da je gianelli absolutni prvak če gledamo vradnost(zmogljivost) na ceno :)

gianelli vleče od 6500rpm pa do 13000rpm, leovince pa od 7000rpm, max moč pa ima na 11000rpm :) z gianelliom so uspeli stisnit z 75cc kitom skoraj 14konjev

zgleda da je gianelli boljša odločitev za obrate, tu piše da ga uporabljajo tudi na dirkalnikih, med dirkači z gianelliom je tudi prvakinja leta 03' v 50cc Laura Black :)

to je to v bistvu :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nevem, tu piše samo da je cena nizka (excellent craftsmanship and low price) tak da pomoje nekje v rangu leovinceja :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst tut mislm da je gianeli boljši,ker sm se že pelu na aeroxu k je meu gor enga gianeija pa so se mu za pbr. 1.5 dvignl obrati. B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa to ni primerljivo, za skutere so praviloma boljši leovince kot gianelli, sicer pa :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kot kaže je dobra izbira B) mislim da je tudi igralec mel na njegovi gianellija al se motim mogoče :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja mel je ja........mam zvočno datoteko od njega doma (zvok z gianellijem) pa nekaj slik je poslal

to je ena z njegovim gianellijem

post-18-1084133774.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in je bil zadovoln z njim al ne?

ja........mašina naj bi se mu vrtela nekje do 13.500 obratov, pa v šesti bi mu naj prišel do konca rdečega polja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!