Skoči na vsebino

Prinzip delovanja izpuha pri 2T


Priporočene objave

Objavljeno

Pust original ror na meru prvi del lahko pucas zadnji pa ne k ma not katalizator saj moja ma letnik 95. In ce si kar kol zgal pa not zlivu si verjetn ze vse zajebu k si satje od katalizatorja poskodoval sezgal ali zamasil. Nared tko k sm ti reku pjt v ita in kupi nov zadnji dusilec od drugega proizvajalca pa das 15000 pa je mer za zmer pa se leps zgleda naslov od strani sm ti pa dal tko da vids cene.

Pa ne ga srat vec zato ce bos katalizator vn zrezu ti pa motor ne bo vec nikamor sov zato k ma pol premal upora oz podtlaka v izpuhu. Za stos dj dol zadnji del pa se pjt pelat brez pa bos vidu kako bo slo nikamor.......................

:)

Objavljeno
Pust original ror na meru prvi del lahko pucas zadnji pa ne k ma not katalizator saj moja ma letnik 95. In ce si kar kol zgal pa not zlivu si verjetn ze vse zajebu k si satje od katalizatorja poskodoval sezgal ali zamasil. Nared tko k sm ti reku pjt v ita in kupi nov zadnji dusilec od drugega proizvajalca pa das 15000 pa je mer za zmer pa se leps zgleda naslov od strani sm ti pa dal tko da vids cene.

Pa ne ga srat vec zato ce bos katalizator vn zrezu ti pa motor ne bo vec nikamor sov zato k ma pol premal upora oz podtlaka v izpuhu. Za stos dj dol zadnji del pa se pjt pelat brez pa bos vidu kako bo slo nikamor.......................

:)

ne pisat takih neumnosti:grrr

tdr ni ferari

Objavljeno

Neumnosti teb se sanja ne kaj je 2T motor ja ce pri 4t motorju to nardis kar si ti reku pol bi to slo sam pr 2t pa ne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Se enkrat preberi sm ze probu na svoji by the way in mi ne pametvat mal si poglej delovanje 2t motorja in kaksno vlogo ima izpuh pri 2t motorju mal drugace kot pri 4t.

Ne pametuj pa mal na net poglej vse o 2t!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:xx: :topic: :topic: :topic: :topic: :topic: :topic: :topic: :xx:

Objavljeno

Pa Gianelli za tdr ne stane 100 000 ampak 60 000sit!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:lol1:

Objavljeno

ICE_MAN, pri izpuhu dvotaktnika je pomembno se vse kej drugga k tlak (BTW, podtlaka pri izpuhu ni)! konstruiranje izpuhov dvotaktnikov je z resonanco cela znanost, ki vkljucuje obrate, hitrost plinov, temperaturo, kubaturo, kot izpuha, faktor zeljene elasticnosti motorja, obrati, kjer naj bi bila najvecja moc motorja, in za en izpuh izracunat porabis ohoho casa, tk da se js kr z reblom strinjam - ne pisat neumnosti. .)

Objavljeno

Ledenko ma prav, podtlak v izpuhu je potreben, da vsega vsesanega bencina ne izpihne čez izpuh.

Po drugi strani pa bolj bose od te da se katalizatorja ne sme odstranjevati, ker bo slabše šel še nisem slišal :lol1: :lol1: :lol1:

Taka fora, kot piše v tomosovi knjižici, da predelava originalnega izpuha posalbša delovanje motorja :D

Objavljeno (popravljeno)
Ledenko ma prav, podtlak v izpuhu je potreben, da vsega vsesanega bencina ne izpihne čez izpuh.

Po drugi strani pa bolj bose od te da se katalizatorja ne sme odstranjevati, ker bo slabše šel še nisem slišal :lol1:  :lol1:  :lol1:

Taka fora, kot piše v tomosovi knjižici, da predelava originalnega izpuha posalbša delovanje motorja :D

ti verjetno mislis nadtlak? pri resonanci ni tako. pri resonanci dolocen del svezih plinov uide v izpuh, potem pa jih povratni sunek spravi nazaj v cilinder, v naslednjem trenutku pa se exhaust port zapre. razen sesanja sveze zmesi ni v masini nobenega podtlaka. .)

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno

Ja nadtlak in podtlak. Kolikor vem dela oboje, podtlak da ven potegne izpušne pline, nadtlak pa skrbi za povratni sunek, val, etc. Kako kje kdaj zakaj pa me ne spraševat.

Najbolj simpl 2T auspuh je dolga ravna cev z enakim premerom, pol jo pa skrajšuješ na tisto dolžino, ki motorju najbolj paše. Itak bo pol ućinkovito laufu samo pod najvišjimi obrati. Pobrano mislim da z ene tomosove strani.

Objavljeno

napaća. .) nadtlak iz cilindra potisne pline v izpuh, in nadtlak iz izpuha potisne pline v okolico, kjer je normalen tlak (okrog 1 Bar). podtlak je tukaj le med uplinjacem in cilindrom. se med sesalnim taktom gre v bistvu za nadtlak, ko tlak pod batom (v karterju) potisne zmes po kanalih v cilinder. .)

za povratni sunek pa skrbi oblika izpuha - dva konusa - en se razsirja, in ko zacetni val zadane drugega, ki se oza, se od njega odbije. masina mora delovati v resonanci (v obratih, za katere je izpuh narejen), in pi tem je izpuh dobil ime resonancni izpuh. .)

Objavljeno

Kokr se jst spoznam na tole mislm da ma Zok kr prov...auspuh se more od cilindra razširjat pol pa na neki točki začet zoževt...kje kdaj zakaj kako se pa vse v tovarnah zračuna k to more bit use ful do mm točno!

Objavljeno
...auspuh se more od cilindra razširjat pol pa na neki točki začet zoževt...kje kdaj zakaj kako se pa vse v tovarnah zračuna k to more bit use ful do mm točno!

o tem bi znala Roost in Profi kaj konkretnega napisat. .)

Objavljeno
Neumnosti teb se sanja ne kaj je 2T motor ja ce pri 4t motorju to nardis kar si ti reku pol bi to slo sam pr 2t pa ne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Se enkrat preberi sm ze probu na svoji by the way in mi ne pametvat mal si poglej delovanje 2t motorja in kaksno vlogo ima izpuh pri 2t motorju mal drugace kot pri 4t.

Ne pametuj pa mal na net poglej vse o 2t!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:xx: :topic: :topic: :topic: :topic: :topic: :topic: :topic: :xx:

sam meu tdr in ga 100x prešrawfu, tako da ,če želiš imaš laho prav.... ampak vseeno mi je vedno delal motor

in če se hočeš prepričet da se ne motim glede pregrad in katalizatorja, si poskusi nabit nekaj starih nogavic v izpuh in se vozi :grrr

Objavljeno
napaća. .) nadtlak iz cilindra potisne pline v izpuh, in nadtlak iz izpuha potisne pline v okolico, kjer je normalen tlak (okrog 1 Bar). podtlak je tukaj le med uplinjacem in cilindrom. se med sesalnim taktom gre v bistvu za nadtlak, ko tlak pod batom (v karterju) potisne zmes po kanalih v cilinder. .)

za povratni sunek pa skrbi oblika izpuha - dva konusa - en se razsirja, in ko zacetni val zadane drugega, ki se oza, se od njega odbije. masina mora delovati v resonanci (v obratih, za katere je izpuh narejen), in pi tem je izpuh dobil ime resonancni izpuh. .)

Hm, ne boš verjel, ampak povedal in napisal nisi čisto nič novega.

In kaj drugega je ta tvoj "povratni sunek" kot povečan tlak v izpuhu, ki mora biti večji od tistega v cilindru.

Sam ta tema bi se morala preimenovati v izpuhe :rolleyes:

Objavljeno
Hm, ne boš verjel, ampak povedal in napisal nisi čisto nič novega.

In kaj drugega je ta tvoj "povratni sunek" kot povečan tlak v izpuhu, ki mora biti večji od tistega v cilindru.

ne, povratni sunek ni enak nadtlaku, ampak povratnemu valu, ki ni vewlik cez cel auspuh, ce govoris o tlaku, pa se misli tlak v kompletnem izpuhu, kot recimo v izpuhu 4T motorjev.

in ne bos verjel, ampak povedal in napisal nisi cisto nic uporabnega. malo si preberi literature o teh zadevah, pa potem pametuj. .)

Objavljeno (popravljeno)
podtlak v izpuhu je potreben, da vsega vsesanega bencina ne izpihne čez izpuh.

ti si napisal tole. ce bi namesto podtlak napisal nadtlak, in ce se govori o dvotaktnikih z navadnim izpuhom (katerih pa skoraj ni - kaka motorka, izvenkrmni motor, lakserca in podobno, motocikel pa razen tomosa nobeden!), teorija delno (DELNO!!) celo drzi. ce je pa govora o resonancnih izpuhih ali o 4T motorjih, pa je trditev popolnoma napacna.

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno

Ja sej čist točno stvari jst ne poznam mi je pa to govoru en že dolgoletni motorist k je sicer za 50ccm mopede sam izdelvov bl amaterske izpuhe in je mal stvar pozna!

Objavljeno

Zej sm razrezu zadn lonc.V delta teamu mi je reko mehanik da je mot sam ena cev in da na kaoncu lonca odrežeš po varu in vzameš cev ven ter je stvar rešena.Govoru mi je da je to čist enostavn nardit.In js sm tko naredo ko mi je on reko in sm ugotovu da je not cel kup cevi in dve pregradi tak da sm ga še razrezu po varu na začetku in stolko vse ven.Sam zej je pa problem da ma tak "prdeč":)

zvok.Kak bi js zej zrihtu da bi mel klkr tolk zvok?

Objavljeno

ICE MAN za tisto stran ko si mi dal za izpuhe ki bi pa to stavr naročo, ka na strani niker na piše da se da naročit.sam zgledajo pa zakon ej!

Objavljeno

in ne bos verjel, ampak povedal in napisal nisi cisto nic uporabnega. malo si preberi literature o teh zadevah, pa potem pametuj. .)

Vzem auspuh dol, pa mal gas navijaj, pa poglej na sesalni in izpušni strani, kaj se dogaja :wacko:

Literatura je eno, kar sam sprobaš pa drugo. Praksa je velikokrat čist drugačna od teorije. Jaz od svojih izjav ne odstopam, če ti pa kaj ni prav, se pa na moped used, pa pejt dva kroga okol bajte, pol se bomo pa naprej pogovarjal.

Najlažje je nekaj prebrat, pol pa nabijat na pamet teorijo, ki nobenmu nič ne koristi.

Objavljeno

sem to ze na veliko delal. in praksa je do zdej se vedno podprla teorijo.

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!