Skoči na vsebino

Yamaha TZR 50


ditech

Priporočene objave

Jaz sn zaj šou skozi temo da sn malo prebrau kak pa kaj. Zaj pa me zanima če je vredi če bi dau na mojo tzr zdaj v kratkem ko grem na 1. servis druge prenose (12-47), drug auspuh (Leovince v6), drugo dizo. Za dizo nevem katero 88 ali 95 oz. katero drugo? Napišite če bi kaj spremenili od tega kar sem našteu oz. če mi povete če je tak vredi da nebom meu pol problemov. Zanima me pa še če mi lahko to vse zmontirajo im nastavijo fergazer v Moto Nautika v Miklavžu na servisu, da nebom meu potem problemov.

Hvala in Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sn zaj šou skozi temo da sn malo prebrau kak pa kaj. Zaj pa me zanima če je vredi če bi dau na mojo tzr zdaj v kratkem ko grem na 1. servis druge prenose (12-47), drug auspuh (Leovince v6), drugo dizo. Za dizo nevem katero 88 ali 95 oz. katero drugo? Napišite če bi kaj spremenili od tega kar sem našteu oz. če mi povete če je tak vredi da nebom meu pol problemov. Zanima me pa še če mi lahko to vse zmontirajo im nastavijo fergazer v Moto Nautika v Miklavžu na servisu, da nebom meu potem problemov.

Hvala in Lp

če boš dal v6 gor bo tam okoli 88 vredi diza, samo daj rajši kakega giannellia ipd. gor ker se pozna v končni, moči in obratih... z giannelliom ti bo šlo 5-10km/h več ko pa z v6 ker giannelli se bolj zvrti od leovincija... no sicer je to na tvojem... na servisu ti lahko to naredijo ja... moje mnenje biggrin.gif

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko dobim kak naslov kjer bi lahko dobo v6 in zobnik 47. Ker na cilindru ni. Al se da to tud na servisu dobit?

zobnik 47 na servisu, v6 pa ne kupuj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko dobim kak naslov kjer bi lahko dobo v6 in zobnik 47. Ker na cilindru ni. Al se da to tud na servisu dobit?

vse se da dobit na servisu... v6 je 184e. zobnik pa mislim da okoli 30 biggrin.gif

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja a niso toti auspuhi bol primerni za predelane? Ker res nebi rad meu pol problemov.

so tudi za predelave sam ti bolj leti z gianelli-jom kot pa z leovince-jem!

pa zvok je :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja a niso toti auspuhi bol primerni za predelane? Ker res nebi rad meu pol problemov.

tud, ampak jih komot daš na 50cc. Jz mam na rs-ki arrowa in je super, na končni se pozna 10km/h, pa tud pospeški se zlo poznajo. Pač motor se hitrej pa dle zvrti. Aja pa še to giannelli pa arrow delajo v isti tovarni, saj tko so men rekl k nism mogu giannellija dobit. Tako da kerga od teh dveh uzamš falu neboš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jas ti priporočam da pustiš originalni aspuh...meni je žal tistih 230€ pa še marsikateremu-to ugotoviš šele takrat ko motor prodaš...surrender.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jas ti priporočam da pustiš originalni aspuh...meni je žal tistih 230€ pa še marsikateremu-to ugotoviš šele takrat ko motor prodaš...surrender.gif

zake pa bi mu blo zal??? :closedeyes: na pospeskih se kr pozna pa končna je večja! :whistle:

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha.. Ja jaz zn zaj tud klico dol na moto nautiko in nimajo tam v6 na cilinder je pa tak ni tak da odpade pol. Zaj me pa zanima kje bi dobo giannelli ali arrow da bi paso na mojo tzr in kakšna diza se da potem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha.. Ja jaz zn zaj tud klico dol na moto nautiko in nimajo tam v6 na cilinder je pa tak ni tak da odpade pol. Zaj me pa zanima kje bi dobo giannelli ali arrow da bi paso na mojo tzr in kakšna diza se da potem?

js sm ga dobo na yamaha servisu v celju

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha.. Ja jaz zn zaj tud klico dol na moto nautiko in nimajo tam v6 na cilinder je pa tak ni tak da odpade pol. Zaj me pa zanima kje bi dobo giannelli ali arrow da bi paso na mojo tzr in kakšna diza se da potem?

da se mau večjo dizo potem, pač naštelat je treba da bo lepo laufal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jas ti priporočam da pustiš originalni aspuh...meni je žal tistih 230€ pa še marsikateremu-to ugotoviš šele takrat ko motor prodaš...surrender.gif

se strinjam biggrin.gif

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jas pa bi prvo kupil ta rableni giannelli ker je bil na motorju od mojega brata in vem da je brat kupil ta aspuh nov februarja 2009 ko še je mel on to tzr...ugodno je!worship.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eh saj ni panike ker sem tak najdo zaj na Autocommerce giannelli-ja. Samo če mi povete kera diza pride zaj poleg? Pa kaka je razlika med navadnim in karbonskim giannelli-jem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eh saj ni panike ker sem tak najdo zaj na Autocommerce giannelli-ja. Samo če mi povete kera diza pride zaj poleg? Pa kaka je razlika med navadnim in karbonskim giannelli-jem.

kupi set diz 90-100 tu nekje mislim da bi moglo bit vredi... razlika pa je samo v ceni ter videzu

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kupi set diz 90-100 tu nekje mislim da bi moglo bit vredi... razlika pa je samo v ceni ter videzu

kaj aprilie do leta 06 imajo enake oblike avspuha>??? mislim če bi pasal avspuh od aprilie na tzr ??? :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj aprilie do leta 06 imajo enake oblike avspuha>??? mislim če bi pasal avspuh od aprilie na tzr ??? huh.gif

zej neven točno kak je,samo kolega ma tzr od njega sosed pa ma rs50(stari model) pa ma gor V6 pa sta probala dat gor na tzr pa ne paše..zej pa nevembiggrin.gif

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!