Roky Objavljeno April 16, 2007 Opozori Objavljeno April 16, 2007 si jo pa prodajal, ane? jst sem jo tut prodala. kater letnik pa si imel in za koliko si prodal? JA,sem prodajal.Imel sem 2005 letnik,prodal pa sem za 1950 EUR,imela je skoraj 14k KM
rosse20 Objavljeno April 18, 2007 Opozori Objavljeno April 18, 2007 jst pa sem mela letnik 2006, dobla sem 2350€ s 4500km.
Roky Objavljeno April 18, 2007 Opozori Objavljeno April 18, 2007 jst pa sem mela letnik 2006, dobla sem 2350€ s 4500km. Jaz sem jo dobro prodal glede na kilometre,je bila pa ohranjena + Leovince pa športna sklopka.Mi je pa mal žal, da sem jo sploh kadarkol kupu,res je, da mi je prinesla 14k km izkušenj in lepih turc ampak preveč zgubiš na njej pa še prodat jo je dost težko.Je pa fajna zadevca za rezmetavat čez ovinke,RSko je treba mal bolj "potisnt" v nagib :)
reesko Objavljeno April 18, 2007 Opozori Objavljeno April 18, 2007 Jaz sem jo dobro prodal glede na kilometre,je bila pa ohranjena + Leovince pa športna sklopka.Mi je pa mal žal, da sem jo sploh kadarkol kupu,res je, da mi je prinesla 14k km izkušenj in lepih turc ampak preveč zgubiš na njej pa še prodat jo je dost težko.Je pa fajna zadevca za rezmetavat čez ovinke,RSko je treba mal bolj "potisnt" v nagib :) rska gre 100x težje v ovink...kar se tiče polaganja je tzrka BOMBA .)
XeNon Objavljeno April 18, 2007 Opozori Objavljeno April 18, 2007 (popravljeno) jst pa sem mela letnik 2006, dobla sem 2350€ s 4500km. wau... kok mislte d bi je pol zdej vredna moja... 2005 pa slabih 3k kilometru? čist mal spraskan sm tist bom še poštimu. ne prodajam. zanima me sm zarad firbca :D aja pa še V6 mam. Popravljeno April 18, 2007. Popravil XeNon
rosse20 Objavljeno April 18, 2007 Opozori Objavljeno April 18, 2007 ja a maš navadno al rossi? že tu je razlika. navadne se da kupit povsod po trgovinah, rossi pa sam tam, kjer še majo slučajno kaj na zalogi, zato se tudi rabljene lažje proda, ker so bolj iskane. moja je bla ko nova. niti enga risa nikjer. tak da ne vem, kolko je tvoja vredna
Roky Objavljeno April 18, 2007 Opozori Objavljeno April 18, 2007 rska gre 100x težje v ovink...kar se tiče polaganja je tzrka BOMBA .) RSke se morš mal navadt pa se jo da velik bolš podirat v ovinke,že zarad drugih gum,original so Dunlop D208,ko se ogrejejo držijo,na TZRki pa originalne Sport Demon niso ravno nevem kaj,vsaj jaz nisem bil zadovoljen,sprednja guma mi je delovala nesigurno.Da ne omenjam treslajev,pri TZRki, če maš Leovicinja gor se že v štantgasu use neki trese,pr RSki dozdej kokr sm jo gonu minimalni treslaji.Mal je offtopic :)
Fric Objavljeno April 18, 2007 Opozori Objavljeno April 18, 2007 rs-ka ma original pireli gume sej drgac je pa skor isto sranje itak je masina ista sam ma pa tzr-ka bol svoh plastike
XeNon Objavljeno April 18, 2007 Opozori Objavljeno April 18, 2007 ja a maš navadno al rossi? že tu je razlika. navadne se da kupit povsod po trgovinah, rossi pa sam tam, kjer še majo slučajno kaj na zalogi, zato se tudi rabljene lažje proda, ker so bolj iskane. moja je bla ko nova. niti enga risa nikjer. tak da ne vem, kolko je tvoja vredna je rossi :)
rosse20 Objavljeno April 18, 2007 Opozori Objavljeno April 18, 2007 veš da ne vem... jst sem pri svoji spustila samo 50€ kupcu in niti 1€ več :nono: sem rekla, če ga uzame, ga uzame, drugače ne. pa so 2 uri rabl, da so se odločl. sej mogoče ga sploh ne bi uzel, samo je potem ta mlajši sin padel in so ga mogli uzet. :headbang:
cheff Objavljeno April 19, 2007 Opozori Objavljeno April 19, 2007 veš da ne vem... jst sem pri svoji spustila samo 50€ kupcu in niti 1€ več :nono: sem rekla, če ga uzame, ga uzame, drugače ne. pa so 2 uri rabl, da so se odločl. sej mogoče ga sploh ne bi uzel, samo je potem ta mlajši sin padel in so ga mogli uzet. :headbang: Ko so kupovali je pado?? :slap:
rosse20 Objavljeno April 19, 2007 Opozori Objavljeno April 19, 2007 (popravljeno) ja. preden so se dokončno odločili :headbang: ma sej ni nč počl, samo porisal je... če sliko pogledaš (na veliko) se vidi Popravljeno April 19, 2007. Popravil ross|e20
rosse20 Objavljeno April 20, 2007 Opozori Objavljeno April 20, 2007 sej sem jo jst tut do danes... bomo videli kako bo od jutri naprej, ko bo v garaži stal drug motor :OK:
replica Objavljeno April 20, 2007 Opozori Objavljeno April 20, 2007 sej sem jo jst tut do danes... bomo videli kako bo od jutri naprej, ko bo v garaži stal drug motor :OK: kateri pa ?
rosse20 Objavljeno April 27, 2007 Opozori Objavljeno April 27, 2007 (popravljeno) mam suzuki sv650s :OK: Popravljeno April 27, 2007. Popravil ross|e20
Scremer Objavljeno April 29, 2007 Opozori Objavljeno April 29, 2007 Oj, sem si vzel čas in prebral vseh 58 strani bolj ali manj uporabnih prispevkov... Kupujem namreč 50 kubični motor, no včasih smo temu rekli moped in v ožji izbor je prišla Yamaha tzr 50, Aprilia SR50 in morda Gilera DNA. Za novega se mi zdi škoda denarja, konec koncev je to še vedno moped. V poštev rabljeni, saj so njihove cene glede na starost še vedno (pre)visoke, a precej bolj razumne kot za novega. Torej, glede nato, da bo moped star, da bo imel za seboj nekaj kilometrov me zanima kako je s potrošnimi sklopi motorja. Sem prebral, da naj bi se delal servis na cca 1000, 4000 in nato 11000 km, vendar so rabljeni te kilometre že prevozili. Kakšni so torej nadaljni servisni intervali? Kaj od večjih stvari je potrebno pri določenih kilometrih zamenjati (veriga, sklopka,...). Mogoče kdo v grobem ve kakšne so cene teh materialov? Kakršnekoli informcije bodo jako dobrodošle. Vem recimo, da je popravilo poškodb precej drago, vem kako se "odklene" kazalec za hitrost, vem da nima skale za prikaz goriva... Kako je z ostranitvijo predelav oz. vračanjem motorja v prvotno stanje. V primeru, da so blokade odstranjene bom zadevo verjetno pustil na mir, kaj pa če je šel lastnik dlje. Omenjajo se neki kiti, izpihi,... Hvala za odgovore. lp Scremer
replica Objavljeno April 29, 2007 Opozori Objavljeno April 29, 2007 Oj, sem si vzel čas in prebral vseh 58 strani bolj ali manj uporabnih prispevkov... Kupujem namreč 50 kubični motor, no včasih smo temu rekli moped in v ožji izbor je prišla Yamaha tzr 50, Aprilia SR50 in morda Gilera DNA. Za novega se mi zdi škoda denarja, konec koncev je to še vedno moped. V poštev rabljeni, saj so njihove cene glede na starost še vedno (pre)visoke, a precej bolj razumne kot za novega. Torej, glede nato, da bo moped star, da bo imel za seboj nekaj kilometrov me zanima kako je s potrošnimi sklopi motorja. Sem prebral, da naj bi se delal servis na cca 1000, 4000 in nato 11000 km, vendar so rabljeni te kilometre že prevozili. Kakšni so torej nadaljni servisni intervali? Kaj od večjih stvari je potrebno pri določenih kilometrih zamenjati (veriga, sklopka,...). Mogoče kdo v grobem ve kakšne so cene teh materialov? Kakršnekoli informcije bodo jako dobrodošle. Vem recimo, da je popravilo poškodb precej drago, vem kako se "odklene" kazalec za hitrost, vem da nima skale za prikaz goriva... Kako je z ostranitvijo predelav oz. vračanjem motorja v prvotno stanje. V primeru, da so blokade odstranjene bom zadevo verjetno pustil na mir, kaj pa če je šel lastnik dlje. Omenjajo se neki kiti, izpihi,... Hvala za odgovore. lp Scremer usaj nove teme nisi odpru zarad tega. ce sem te prav razumel, bi rad imel motor le brez blokad brez vecjih predelav ? iz kaksnega razloga pa to ? policaji, mogoce starsi ? omenjajo se kiti, izpuhi .. ce kupis motor s tem setup-om oz. nastavitvami, bodo stroski za vrnitev v prvotno stanje previsoki in bos to opcijo odmislil (razen ce ti prodajalec k motorju prilozi tudi original dele). dobro bi blo tud vedet, ce je prodajalc menju cilinder zarad tezav z original deli al zarad njegovih potreb po visji hitrosti. priporocam pa ti, da gre na ogled motorja s tabo tudi kak motorist ali mehanik, ta ti pa lahko o predelavah zagotovo vec pove. LP
Scremer Objavljeno April 29, 2007 Opozori Objavljeno April 29, 2007 Mopeda ne kupujem za sebe ampak svoj podmladek. Nočem da mu moped že v štartu leti 120... Toleriram tam nekje do 80, čeravno slišim, da že po odstranitvi blokad zadeva gre nekoliko več. Kaj torej želim izvedeti od vas? Ali ima smisel sploh gledat predelane motorje z mislijo, da jih vrneš v prvotno stanje (bržda ne je predrago izjema so domenvam le prodajalci ki priložijo originalne dele). Kako se da omejiti končno hitrost, če sploh, da bi šel recimo tam okoli 70km/h? Kakšen strošek bo predstavljalo vzdrževanje takšnega rabljenega motorja (če odmislim popravilo poškodb)? Kakšno je splošno zadovoljstvo z motorjem? Po prebranem sodeč ste načeloma zadovoljni, čeravno je debata večji del časa tekla v smeri koliko komu "potegne" in kaj bi kdo še lahko predelal. lp Scremer
Roky Objavljeno April 29, 2007 Opozori Objavljeno April 29, 2007 Mopeda ne kupujem za sebe ampak svoj podmladek. Nočem da mu moped že v štartu leti 120... Toleriram tam nekje do 80, čeravno slišim, da že po odstranitvi blokad zadeva gre nekoliko več. Kaj torej želim izvedeti od vas? Ali ima smisel sploh gledat predelane motorje z mislijo, da jih vrneš v prvotno stanje (bržda ne je predrago izjema so domenvam le prodajalci ki priložijo originalne dele). Kako se da omejiti končno hitrost, če sploh, da bi šel recimo tam okoli 70km/h? Kakšen strošek bo predstavljalo vzdrževanje takšnega rabljenega motorja (če odmislim popravilo poškodb)? Kakšno je splošno zadovoljstvo z motorjem? Po prebranem sodeč ste načeloma zadovoljni, čeravno je debata večji del časa tekla v smeri koliko komu "potegne" in kaj bi kdo še lahko predelal. lp Scremer Pozdravljen! Malo je vam podobnih, da prašajo mlajše o mnenju,mi je zelo všeč to :) Je pa tako,Yamaha gre ravno brez blokad okol 80km/h tako, da bi bilo najbolše pogledat za kakšno,ki nima blokad ampak ima originalen izpuh in ostale dele.Da bi predelane motorje vrnil v prvotno stanje se mislim, da ne splača,tu bi prišel v poštev bolj kakšen omejevalec obratov,ki je samo en gumb zvezan na tokokrog motorja (če se ne motim :hmm: ) in, če je vklopljen ti motor omeji na 45km/h,ko pa bo sine imel dovolj izkušenj mu pa "skriti" gumb preprosto izklopite ;) Če je motor redno vzdrževan in je notri točeno kvalitetno olje (sam priporočam Motul ScooterExpert),ima potrjeno servisno knjigo nebi smelo biti preveč stroškov poleg bencina in olja.Je pa res, da nikoli neveš kdaj ti bo kaj crknilo. Splošno zadovoljstvo je tako,pri 14 letih tak "motor" so sanje marsikaterega fanta,moped ti prinese nekakšne osnovne izkušnje za nadaljni motociklizem,ko se bo tega dodobra navadil mislim, da mu nebo problem presedlati na kakšno 125ko.Je pa res, da mu ne preveč omejevati hitrosti saj je recimo 45km/h po mojem mnenju zelo nevarna hitrost kajti vsi ostali te prehitevajo,kakšne voznike pa najdemo danes na cesti se pa ve in včasih vidim ko kdo prehiteva kakega skuterja pa te za hip kar malo stisne ko vidiš, da mu skoraj ogledalo odbije :ninja: Tako, da vam priporočam, da mu kupite neko z odstranjenimi blokadami pa bo za nekaj časa kar dovolj pa še stroškov nebi smelo biti preveč :)
rosse20 Objavljeno April 29, 2007 Opozori Objavljeno April 29, 2007 En lep pozdrav! Sem prebral, da naj bi se delal servis na cca 1000, 4000 in nato 11000 km, vendar so rabljeni te kilometre že prevozili. Kakšni so torej nadaljni servisni intervali? Kaj od večjih stvari je potrebno pri določenih kilometrih zamenjati (veriga, sklopka,...). Kako je z ostranitvijo predelav oz. vračanjem motorja v prvotno stanje. V primeru, da so blokade odstranjene bom zadevo verjetno pustil na mir, kaj pa če je šel lastnik dlje. Omenjajo se neki kiti, izpihi,... Servisni intervali so na 1000, 6000, 12000, 18000,... torej vsakih 6000 km (z izjemo prvih). Nekateri serviserji pišejo v knjige tudi vmesne intervale, vendar po zagotovilu serviserjev uvoznika, vmesnih servisov ni potrebno delati, ker je to le dodaten zaslužek serviserjev. Ti intervali so zapisani tudi v priročniku (za katerega ste mi pisali). Kako se da omejiti končno hitrost, če sploh, da bi šel recimo tam okoli 70km/h? Kakšen strošek bo predstavljalo vzdrževanje takšnega rabljenega motorja (če odmislim popravilo poškodb)? Kakšno je splošno zadovoljstvo z motorjem? Po prebranem sodeč ste načeloma zadovoljni, čeravno je debata večji del časa tekla v smeri koliko komu "potegne" in kaj bi kdo še lahko predelal. Moj motor je imel končno pri 90-93 km/h po števcu na mojem motorju in števcu po fantovem 4-kolesniku in avtu. Koliko je bilo to v resnici, nimam pojma. Motorju je bila odstranjena blokada in pa zamenjana diza. To je bilo vse od predelav. Je pa tako, da si niti ne predstavljam, kako bi se s tem strojem bilo peljati 45 km/h, zaradi same varnosti. Bila sem res zadovoljna z motorjem, samo sem ga že res prerasla (to sem ugotovila sedaj, ko preizkušam Suzuki SV650S :OK: ). Če bi bila teh let, ko se vozi takšen motor (50 ccm), potem bi ga verjetno še kar imela in ga res ne bi prodajala. tu bi prišel v poštev bolj kakšen omejevalec obratov,ki je samo en gumb zvezan na tokokrog motorja (če se ne motim :hmm: ) in, če je vklopljen ti motor omeji na 45km/h Če je motor redno vzdrževan in je notri točeno kvalitetno olje (sam priporočam Motul ScooterExpert), Je pa res, da mu ne preveč omejevati hitrosti saj je recimo 45km/h po mojem mnenju zelo nevarna hitrost kajti vsi ostali te prehitevajo,kakšne voznike pa najdemo danes na cesti se pa ve in včasih vidim ko kdo prehiteva kakega skuterja pa te za hip kar malo stisne ko vidiš, da mu skoraj ogledalo odbije Omejevalec obratov se nastavi po želji (ni nujno da na 45 km/h). Jaz pa priporočam Motul 710, katerega sem tudi sama uporabljala. Tudi sama ne bi preveč omejevala motorja, ker je kar nevarno s tako malo hitrostjo se peljati po cesti. Najbolj nevarni so tovornjaki in avtobusi (ti malo manj). Če pa motor ni omejen, se lahko komot pelješ pred njim in te ni strah, da bi te šel prehitevat. To je zelo podobno kot na kolesu, ko te prehiti tovornjak, samo da je tu še malo večja hitrost motorista, teža motorja je večja od teže kolesa in ga je težje obdržat za vožnjo naravnost. Drugače pa ja... Mi je bilo kar težko pri srcu ko sem prodala mojo TZR-ko. Glede na to, da sem jo prodala ene 20 km stran od doma, sem imela celo pot solzice v očeh :cry: . Še zdaj ko se spovnim na njo, mi ni vseeno, ker me je varno peljala 4500 km. Samo se zdaj tolažim z drugim strojem :P
Roky Objavljeno April 29, 2007 Opozori Objavljeno April 29, 2007 Jaz pa priporočam Motul 710, katerega sem tudi sama uporabljala. Motul 710 je malo pregost za navadno TZRko,mogoče s kakšnim kitom bi bil 710 vredu.710 tankam v 125ko tako, da za TZRko je ScooterExpert ravno pravšnji .)
XeNon Objavljeno April 29, 2007 Opozori Objavljeno April 29, 2007 js mam tut 710... ka to narobe sploh kej?
Roky Objavljeno April 29, 2007 Opozori Objavljeno April 29, 2007 js mam tut 710... ka to narobe sploh kej? Zdej, da bi bilo kaj hudo narobe to ne.Ampak brezveze mečeš denar stran,vzemi ScooterExpert,sem z njim prevozil 15.000km pa ni bilo nobenih problemov,710 je pa optimalen za sedanjo RS125.Razen,če nimaš kaj extra predelane,potem vzemi rajši 710 .)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se