Skoči na vsebino

Yamaha TZR 50


ditech

Priporočene objave

mogoče veš kaj je bilo krivo? :mellow: to je pa moglo tudi koštat precej. jas nisem mel prvih 10000km nobenih problemov(razen eno dihtungo sem mogel menjat), potem sem dal pri 10000 km (to je blo avgusta lani) mhr 80 gor pa vse kar paše zraven pa sem do zdaj naredil še dod. 12000 km skup. torej 22ooo km in še ni nič crknlo razen zadnje ponzicije pa kake malenkosti... seveda pa sem menjal potrošni material kot je zad. guma, ketna+zobniki, svečke

.. kar priča da so tzr-ke eden od najvzdržljivejših 2t 50cc ( če ne celo najvzdrljivejše ) :worship: :worship: :worship: :worship:

yamaha rulz

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na žalost :unsure:

nisem še nikoli slišal da bi mel nekdo s kitom prevoženih 12 000 km brez popravila. andreMHR podira rekorde :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nisem še nikoli slišal da bi mel nekdo s kitom prevoženih 12 000 km brez popravila. andreMHR podira rekorde :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

in 22 000 skupnih brez popravila v mašini :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.. kar priča da so tzr-ke eden od najvzdržljivejših 2t 50cc ( če ne celo najvzdrljivejše ) :worship: :worship: :worship: :worship:

yamaha rulz

ja kar sem sam videl na moji, kaj je predržala ko nekateri pravijo da se ne more učakat 20000 km, se strinjam, samo vseeno ... veeeelik strošek po moje, je pa res, da nabiraš izkušnje, pa uživaš dokler ti ne postane premalo :worship: :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja kar sem sam videl na moji, kaj je predržala ko nekateri pravijo da se ne more učakat 20000 km, se strinjam, samo vseeno ... veeeelik strošek po moje, je pa res, da nabiraš izkušnje, pa uživaš dokler ti ne postane premalo :worship: :worship:

strošek je res velik, uživaš pa tudi ko ti je premalo (vsaj jas), vsaj po ovinkih če že ne drugje :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in 22 000 skupnih brez popravila v mašini :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

.. in moped z 22 000 pa nikoli paden ali kaj podobnega, ohranjen v nulo :worship: :worship: :worship: :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in 22 000 skupnih brez popravila v mašini :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

ja samo to moraš prepoloviti, pri 10000 je bila menjava cilindra, sklopke, pa še drugih orig. delov, ki bi z zdajšnjimi km verjetno bili že zanič.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja samo to moraš prepoloviti, pri 10000 je bila menjava cilindra, sklopke, pa še drugih orig. delov, ki bi z zdajšnjimi km verjetno bili že zanič.

ja samo vseeno ne poznam nikogar ki pri tolkio prevoženih ne bu imel problemov :whistle:

še 4 objave pa bom imel največ objav na celem forumu danes :worship: :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pomoje je za to precej prispeval leo vince v6, ki ga imam na tzr-ki že od 3000 km dalje. resonance zmanjka pri 10500, pri teh obratih pa posebej kak mid race cilinderkit ne občuti kakega napora in pač gre par km več, če seveda ne zariba ali kaj podobnega od drugih vzrokov. glede ohranjenosti pa padcev(ki jih na srečo še ni bilo) pa je pač pomoje dosti prispevala sreča.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja samo vseeno ne poznam nikogar ki pri tolkio prevoženih ne bu imel problemov :whistle:

še 4 objave pa bom imel največ objav na celem forumu danes :worship: :worship:

saj jih ti tudi nimaš :worship: :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pomoje je za to precej prispeval leo vince v6, ki ga imam na tzr-ki že od 3000 km dalje. resonance zmanjka pri 10500, pri teh obratih pa posebej kak mid race cilinderkit ne občuti kakega napora in pač gre par km več, če seveda ne zariba ali kaj podobnega od drugih vzrokov. glede ohranjenosti pa padcev(ki jih na srečo še ni bilo) pa je pač pomoje dosti prispevala sreča.

.. in ametna vožnja, brez tveganih prehitevanj ipd. :worship: :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejte mi povedat kako se kej s tem motorjem da ovinke polagat :rolleyes: pa kje so najboljsi ovinki za ta motor(kje se da najbl pelat)(kraj)

LP

Popravljeno . Popravil Pupi13
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aha, kok so pa orginal ?

11-60, samo ob odvzetju blokad ti zadnji zobnik nadomestijo s 47. tak ko maš odblokiranega maš prenose 11-47, leti pa 90 kmh mogoče kaj preko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

11-60, samo ob odvzetju blokad ti zadnji zobnik nadomestijo s 47. tak ko maš odblokiranega maš prenose 11-47, leti pa 90 kmh mogoče kaj preko.

kok prbližn pa kej stane odblokiranje...

:? :? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejte mi povedat kako se kej s tem motorjem da ovinke polagat :rolleyes: pa kje so najboljsi ovinki za ta motor(kje se da najbl pelat)(kraj)

LP

Planina :D

kok prbližn pa kej stane odblokiranje...

:? :? :?

Nov auspuh. Drgač mi pa še zdej ni jasn zakaj majo novejše tzr-ke zadi manši zobnik k starejše...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejte mi povedat kako se kej s tem motorjem da ovinke polagat :rolleyes: pa kje so najboljsi ovinki za ta motor(kje se da najbl pelat)(kraj)

LP

Prebold :worship:

sm da se ti nebi zvrtel pol :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejte mi povedat kako se kej s tem motorjem da ovinke polagat :rolleyes: pa kje so najboljsi ovinki za ta motor(kje se da najbl pelat)(kraj)

LP

če maš dobre gume gor pa je dober asflat se ga da tudi z fustrahtaron po tleh vlečt :worship: . probano

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!