rs125black Objavljeno Marec 23, 2010 Opozori Objavljeno Marec 23, 2010 ke si mi bolj spraca kupit arrowa al V6??? splaca iz lastnih izkušen arrow/giannelli..
norc 16 Objavljeno Marec 29, 2010 Opozori Objavljeno Marec 29, 2010 ima kdo za prodat orginal celinder z batom za tzrko.
Izprijenec Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 ne jas nimam!!!! mene pa zanima kak pa sploh zgleda diza pa kakšno naj dam not( za vun blokado) v glavnem kakšne funkcije ima diza?? :? vem da je mal glupo vprašanje sam vseeno!!!
Izprijenec Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 pa še neki! kakšen zobnik naj dam odspredaj?? 13,14,15?? kaj priporočate ??? sam mora nekam potegnit ne pa da cakam pol ure do končne!!! za odgovere se vam lepo zahvaljujem!
666 Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 pa še neki! kakšen zobnik naj dam odspredaj?? 13,14,15?? kaj priporočate ??? sam mora nekam potegnit ne pa da cakam pol ure do končne!!! za odgovere se vam lepo zahvaljujem! spredaj daj 11 al pa 12 če boš mel org. aspuh zadaj pa 46.. diza za odblokiranega z org. aspuhom pa mislim ka bi bla dobra tan nekje med 70 pa 80 bajkr88 1
Izprijenec Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 Jao!!! pa jas ze mam 11-47!!! sam ce dam 13 al pa 14 se mi bo dosti poznalo na koncni????
bajkr88 Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 Jao!!! pa jas ze mam 11-47!!! sam ce dam 13 al pa 14 se mi bo dosti poznalo na koncni???? pozna se že.. sam če maš 50 ccm pol nikamor ne bo vlekl.. js mam 14 spredi in je Ok. je pa res da je kit gor...
fbevc93 Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 Jao!!! pa jas ze mam 11-47!!! sam ce dam 13 al pa 14 se mi bo dosti poznalo na koncni???? pusti 11-47 če že res hočeš lahko daš 12 spredaj, kar je več je pa brezveze, ker se ti nebo zvrtela 6 brzina, končna bo pa še vedno okol 100 po števcu .)
rs125black Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 pusti 11-47 če že res hočeš lahko daš 12 spredaj, kar je več je pa brezveze, ker se ti nebo zvrtela 6 brzina, končna bo pa še vedno okol 100 po števcu z prenosi 11-47 in z normalnim vetrom tzr brez blokad gre max 93km/h po števcu bajkr88 1
fbevc93 Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 z prenosi 11-47 in z normalnim vetrom tzr brez blokad gre max 93km/h po števcu 1. ka je to normalen veter ? :surrender: 2. mam na onboardu posneto da gre 97 se mi zdi, po ravnini seveda v rahel klanec navzdol tud do 105 pride
rs125black Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 1. ka je to normalen veter ? 2. mam na onboardu posneto da gre 97 se mi zdi, po ravnini seveda v rahel klanec navzdol tud do 105 pride normalen veter to pri nas pomeni da ni vetra...sory za prleščino -se trudim da nebi... tebi gre 97 če je veter od ozadi...v rahel klanec pride meni 108..pa mam 14-53 prenose pa giannellia da lažje pride na velke obrate...
fbevc93 Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 normalen veter to pri nas pomeni da ni vetra...sory za prleščino:P -se trudim da nebi... tebi gre 97 če je veter od ozadi...v rahel klanec pride meni 108..pa mam 14-53 prenose pa giannellia da lažje pride na velke obrate... ni blo vetra nič.. lahko ti posnamem po isti cesti v obe smeri če hočeš pa js mam original avspuh :whistle:pa še ti maš daljše prenose.. 14-53 je nek enako kot 12-47..
Izprijenec Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 kaj mi lahko kdo pove kak sploh zgleda diza????
Xzibit Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 in ti bi se loteval friziranja tzr ? Izprijenec, bajkr88 in rs125black 1 2
Roky994 Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 in ti bi se loteval friziranja tzr ? Izprijenec in rs125black 1 1
Stirkac Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 kaj mi lahko kdo pove kak sploh zgleda diza???? Ti pa si legenda...Ma uzam si eno staro 4 ko (Tomos Apn) al pa Automatika pa šraufaj malo predn bi se ti nad Tzr spravoo xD Owcathesheep, rs125black, bajkr88 in 1 other 2 2
Izprijenec Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 Ma dej či ne mislis pomagat te se raje niti ne oglašaj!!! hvala lepa tebi in tebi podobnim!!!! Owcathesheep in bajkr88 1 1
carjevic Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 Pozdravljeni. sem novi član. Yamaho Tzr imam že od lani je letnik 2009, sedaj pa sem se odločil da bi dal ven blokade in drugi avspuh. sedaj, vem da je bilo že veliko debate o tem, ampak ima letnik 2009 elektronsko blokado? Pa katri avspuh bi priporočali in kje kupiti... edino za cilinder.si vem... hvala. LP
Izprijenec Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 Ti pa si legenda...Ma uzam si eno staro 4 ko (Tomos Apn) al pa Automatika pa šraufaj malo predn bi se ti nad Tzr spravoo xD Ves ke jas om delo s svojo tzr-ko ke mi paše tak da me neje ti neki tu kurblaj!!!! :nono:
PeterFortuna Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 Ves ke jas om delo s svojo tzr-ko ke mi paše tak da me neje ti neki tu kurblaj!!!! :nono: gre se za to, da pr štirki niaš praktično nič za zjebat, tud če, te ne stane veliko, pri tzr je pa stvar, kar se neizkušenosti ter šraufanja tiče, malce dražja. moje mnenje če te pa zanima: diza je takšna okrogla medenisnasta stvar z navojem in lukno skozi. ponavadi je m6 navoj, nahaja pa se na spodnji strani vplinjača (odpreš šalčko vplinjača) in je ponavadi na sredini (ker sta notri še vsaj 2 dizi - pospeševalna ter diza prostega teka). z dizo uravnavaš razmerje med zrakom ter bencinom, seveda če daš malce večjo dizo, moraš tudi povečati dotok zraka (ali s šraufkom za štelat zrak ali z bolj odprto gobo ali bolj odprtim filtrom (športni filtri). povečevanje bogatosti mešanice (do neke mere) seveda poveča moč ter odzivnost agregata vendar prav tako poveča porabo
Roky994 Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 Ves ke jas om delo s svojo tzr-ko ke mi paše tak da me neje ti neki tu kurblaj!!!! :nono: Zakrubljen si ti s to svojo ptujščino :glare:
Izprijenec Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 gre se za to, da pr štirki niaš praktično nič za zjebat, tud če, te ne stane veliko, pri tzr je pa stvar, kar se neizkušenosti ter šraufanja tiče, malce dražja. moje mnenje če te pa zanima: diza je takšna okrogla medenisnasta stvar z navojem in lukno skozi. ponavadi je m6 navoj, nahaja pa se na spodnji strani vplinjača (odpreš šalčko vplinjača) in je ponavadi na sredini (ker sta notri še vsaj 2 dizi - pospeševalna ter diza prostega teka). z dizo uravnavaš razmerje med zrakom ter bencinom, seveda če daš malce večjo dizo, moraš tudi povečati dotok zraka (ali s šraufkom za štelat zrak ali z bolj odprto gobo ali bolj odprtim filtrom (športni filtri). povečevanje bogatosti mešanice (do neke mere) seveda poveča moč ter odzivnost agregata vendar prav tako poveča porabo Hvala lepa !!! pa če bi kakšno sliko prilepil tudi nebi škodlo! :trance_27_notworthy: :trance_27_notworthy:
PeterFortuna Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 http://www.scooterpart.net/productimages/A4/A4_Carb_Jet.jpg
Izprijenec Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 http://www.scooterpart.net/productimages/A4/A4_Carb_Jet.jpg HVALA!
rs125black Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 priporočam da peleš na servis ker maš o motorjih toliko znanja kot jas z računalniki (malo)...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se