janez999 Objavljeno Maj 11, 2004 Opozori Objavljeno Maj 11, 2004 Živjo, zanima me, a bi mi lahko mehanik dal gor 100 kubični agregat od aeroxa100 na mojga 50-kubičnega? A so potrebne hude predelave, a se vijaki ujemajo. Vem, da moram menjati tudi vplinjač ... A moram zamenjati tudi Leo Vinceja ZX? In končno cena, če je to možno narediti. Hvala za odgovore. Pero :)
jrk0 Objavljeno Maj 11, 2004 Opozori Objavljeno Maj 11, 2004 najboljse bi blo pogledat temo o prestavljanju masine ki ze obstaja, grr. drugace pa VSE SE DA CE SE HOCE. :) prestavi celi blok od skutera na svojega pa je to to...samo masuina ne bo sla.
_Roba_ Objavljeno Maj 11, 2004 Opozori Objavljeno Maj 11, 2004 Z elektriko bodo verjetno problemi za vpetje pa nevem....Pa itaq da mores ZXa menjat :wacko:
dj_runner Objavljeno Maj 11, 2004 Opozori Objavljeno Maj 11, 2004 kaj pa hlajenje kolko ajz vem je 100ccm AC 50ccm pa LC kaj to nima nobenega vpliva :? :?
k&4 Objavljeno Maj 11, 2004 Opozori Objavljeno Maj 11, 2004 zihr je cenej 100ccm aeroxa tok zablokirat da bo šu sam 45km/h
c00L3r Objavljeno Maj 11, 2004 Opozori Objavljeno Maj 11, 2004 zihr je cenej 100ccm aeroxa tok zablokirat da bo šu sam 45km/h Zakaj pa bi ga hoto zablokirat???? Mislim da ti bo ta menjava težko uspela, saj je 100ccm zračno hlajen kot je že dj_runner napisal. Samo cilindra sigurno ne gre menjat, te moraš menjat celoten motor, če pa to paše pa nevem. Dobro bi blo tudi vedet kakšna je kaj razlika v variatorju ori obeh.... Sicer pa še te pač varijator menjaš. Samo mislim da te pride ceneje če kupiš 70ccm kit, pa glih tak vreji gre....
cime Objavljeno Maj 11, 2004 Opozori Objavljeno Maj 11, 2004 cilinder 100ccm na blok od 50ccm bo bol težko pasal.... treba menjat komplet motor + elektriko.. tko da ni to glih biznis...
k&4 Objavljeno Maj 11, 2004 Opozori Objavljeno Maj 11, 2004 glede na to da bi predelu 50ccm na 100ccm predvidevam da ma on aeroxa in izpit za 50 ccm in on bi to predelu in mev registreran pod 50ccm ker hoče met registriran za 50ccm če pa hočeš 100ccm registrerat kot 50ccm more bit pa tud tok počasn zato da prideš čez tehnični od tod meni prejšna izjava
Jebediah Objavljeno Maj 11, 2004 Opozori Objavljeno Maj 11, 2004 brez zamere...ti si malo :doze: pejt si brat eno temo...tehnični pregledi, oz neki podobnega po tvoji logiki si kupim aprilio 1000ccm, pa eno hudo blokado ne vem že kam, pa gre 45, pa se lahk vozm,? :lol1:
k&4 Objavljeno Maj 11, 2004 Opozori Objavljeno Maj 11, 2004 brez zamere...ti si malo :doze: pejt si brat eno temo...tehnični pregledi, oz neki podobnega po tvoji logiki si kupim aprilio 1000ccm, pa eno hudo blokado ne vem že kam, pa gre 45, pa se lahk vozm,? :lol1: brez zamire sam tko delajo z runercami 180ccm in 125ccm
Jebediah Objavljeno Maj 11, 2004 Opozori Objavljeno Maj 11, 2004 ja itaq...sej se vozjo ja...sm k pridejo do polcije je pa shit? ka mislš, da je dost, da stvar zablokiraš da gre 45 pa lahk vozš? :? ok no, to je preveč zame ;)
cime Objavljeno Maj 11, 2004 Opozori Objavljeno Maj 11, 2004 če se ne motim policaji niso strokovno usposobljeni da ti lahko opravijo tehnični kr sredi ceste ?!
Jebediah Objavljeno Maj 11, 2004 Opozori Objavljeno Maj 11, 2004 sicer nisem sigurn, ampak ni tak, da na tehnični te vseen lahk peljejo? in pa, ka je že kdo naredu tak ko je on reku? da je vozu runnera 180, zablokiranega na 45kmh in to počel popolnoma legalno (poleg različne kubikaže)?
WacKer Objavljeno Maj 11, 2004 Opozori Objavljeno Maj 11, 2004 in pa, ka je že kdo naredu tak ko je on reku? da je vozu runnera 180, zablokiranega na 45kmh in to počel popolnoma legalno (poleg različne kubikaže)? Ja je kr dost folka to ze nrdil in tud poznam enga mudela k ma tko nrjen (180ccm ma reg. na 50ccm)
aerox Objavljeno Maj 11, 2004 Opozori Objavljeno Maj 11, 2004 če se ne motim policaji niso strokovno usposobljeni da ti lahko opravijo tehnični kr sredi ceste ?! policaji ti nič ne morejo naret! lahko te samo zbašejo v kombi, pa te pelajo z skuterom vred na tehničnega, pol pa tam lahko POOBLAŠČENI SERVISER šraufo keko mu paše :angry: zato pa tak je, nikol policije čakat :D
mjemec Objavljeno Maj 11, 2004 Opozori Objavljeno Maj 11, 2004 Amm prejle sm gledu na zdf reportažo od enih nemških kapsov k so prov specializirani (so v civilnem kombiju, not majo pa tiste valčke za hitrost mert pa to) za predelane skutrje (k jih je v nemčij na miljone) pa so enga tipa k je meu vgrajen omejevalec obratov pogruntal da ma to pa mu še enkrat zmerl hitrost pa je šu tipu skutr čez 90 :afro1: ! Še dobr da so pr nas tolk zabiti da ne odkrijejo takih naprav!!
denZ Objavljeno Maj 11, 2004 Opozori Objavljeno Maj 11, 2004 zato pa tak je, nikol policije čakat :D hvala za nasvet.......obljubim da se bom ga držal (oz. se ga že) O:-) O:-)
dj_runner Objavljeno Maj 11, 2004 Opozori Objavljeno Maj 11, 2004 pa škife tak boli za to kolko ti gre pa? to dela samo zato da te zafrkava ker misli da je nevem kaj zdaj ker je naredo 4letni program+ 2 leti izobraževanja :BUA: :BUA: :BUA:
janez999 Objavljeno Maj 12, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Maj 12, 2004 Jaz sem se zajebal z aerox-om 50ccm, saj imam že 12 let A-kat. Najprej sem rekel, ah saj to leti kot svinja, zdej bi pa "ubijal" za vsak km/h več. Dal bi še 200k zraven, pa bi pela ranerca 180. Ne vem, kako je enim uspelo registrirat MOTORNO KOLO runer 180 kot moped, saj moraš iti skozi A-test, poleg tega ti pa v homologaciji jasno piše za kakšno zadevo gre in seveda tudi v prometni. Res, da so nekateri tipsoni bukovi na tehničnih, o policajih se pa raje vzdržim, ker te fantje, OK, 70 % je res lolekov. Pozdrav, Pero. B)
Jebediah Objavljeno Marec 30, 2005 Opozori Objavljeno Marec 30, 2005 hm...kak že to gre? ne morem se zdele spomnt čist točno....neki v zvezi s tem da daš gor drugo serijsko (od ene razbite mašine recimo)....pa ti je aerox100 po papirjih aerox50 nekak tak? no...vsi tisti k pravte, da poznate ljudi k majo večjo kubikažo pa registrirano pod H....najbrž majo nekak tako narejeno, al ja?
X-JuRe Objavljeno Marec 30, 2005 Opozori Objavljeno Marec 30, 2005 hh... :D no ja, jest sm kr pred kratkim naredu izpit za H oz. moped pa so mi postemplal se A oz. motorno kolo.. AMPAK, :D pod opombe pise d lahko furam A-le do 50 kmh! :)
c00L3r Objavljeno Marec 30, 2005 Opozori Objavljeno Marec 30, 2005 hh... :D no ja, jest sm kr pred kratkim naredu izpit za H oz. moped pa so mi postemplal se A oz. motorno kolo.. AMPAK, :D pod opombe pise d lahko furam A-le do 50 kmh! :) ← To samo pomeni da lahko voziš tudi tiste starejše mopede ki letijo 50km/h in ne 45km/h. Torej lahko pelaš starega APN-a, Avtomatika, itd. Ne smeš pa vozit motorjev nad 50ccm, ki letijo več kot 50km/h.
slovenc46 Objavljeno April 6, 2005 Opozori Objavljeno April 6, 2005 najbols je ko prie policaj pa mas 180runerco registrirano kot 50 pa vidi avspuh pa se slisi zvok pa itak da bo vedu :OK: di ni neki tole ok
nitro freek Objavljeno April 6, 2005 Opozori Objavljeno April 6, 2005 Zazy ma runnerja 180 reg. pod 50 ccm. Pa še v homologaciji mu piše da je 50 ccm. V resnici pa je motor seriska 180 gilera runner. Pa se vozi okol z rumeno tablco.
Mopedist Objavljeno April 6, 2005 Opozori Objavljeno April 6, 2005 Ni se dobr igrat s policaji, enkrat ti samo reče, da greš z njimi na tehnični, ko vidijo da gre dost čez 100(govorim za 180 runnerco)lepo peljejo na servis. Serviser kasneje obvesti policijo da motor ni 50kubičen in ti dajo kazen da si ponarejal dokumente. V nemčiji ima policaj pravico, da stestira skuter, tako da ga da na tačke in privije gas.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se