Skoči na vsebino

Kako najceneje in kvalitetno nadgraditi skuter


Crownless

Priporočene objave

Že nekaj časa se zanimam za nadgradnjo skuterja iz 50ccm na 70 cmm.

Kaj vi priporočate, vaše izkušnje. Katere firme so najbolj ugodne?

Naj peljem na servis in mu tam naročim kaj naj da noter al doma šraufam?

Crownless

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dele kupi v italiji, šraufaj pa rajše ne, ker boš več zasral kot pa dobrega naredo. samo mehanik pa bo računal za vgradnjo 70ccm nad 10000... :wacko:

najboljše če ti kdo, ki ga poznaš in se spozna na stvar kolko tolko to not vgradi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehe Italija odpade k nimam prevoza do ke:)

No ja pomoj tist bi že znou spacat skupi...pač vse je enkrat prvič.

Sam kje v Sloveniji dobit najcenejše dele pa da so dost kvalitreteni, da nebo pol zaribal za prvim ovinkom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hum, to spacat skup ni ravno najbolša ideja :) lahko dosti zajebeš :) pol pa dnarnica trpi :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v italiji je res poceni, vem iz izkušen :)

sicer pa smo zaj v EU pa naroči kaj :)

če ti že res ni škoda keša, da ti nebo žal pol ko ti bo vse vkup zružlo, pa pol spet gnare vun devo,....tak kot eni od nas :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lej v SLO je nekje pri kitu za 45jurjov (v italiji) dražje za 12jurjov. Seveda govorim o generalnem uvozniku. Vsak tok je za moj kit razlika.

Rajši še malo počakaj in boš lahko prek neta naročal :)

Oz. piši na info@scooterkit.com

prej pa seveda poglej www.scooterkit.com

Tam majo najbol normalne cene. Vsaj kolk so moje izkušnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Crownless!

Na tvojem mestu bi zgrabil Polini. In to gus (siva litina). Cena je v SLO enaka kot v Italiji. Približno 28.000 SIT. Pa vse rezervne dele dobiš v enem dnevu, bate za 4 ali 5 brušenj, ojnice, tesnila. Je sicer res, da Polini ni najcenejši, dobiš pa največ za svoj denar.

Z navodili, ki jih dobiš s kitom lahko z malo tehničnega znanja vse sam vgradiš.

Duke

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

AC sploh ni problem vgradit. Odšraufaš, potegneš cilinder dol, izbiješ svornik da menjaš bat, namažeš vse s oljem ter potisneš cilinder nov nazaj ter zašraufaš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene zanima, kaj ste pa pol vi naredli z orignial cilindri pa bati? ste jih prodali al vam pač doma ležijo?

:?

kr pomoje se pol orginal splača prodat ne, si kompenziraš malo stroške :)

Popravljeno . Popravil Ciko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ta polini kokr si ga ti umenu ni cena tok visoka....še sprejemljivo:)

Kaj bi biu pa naslednji korak..po polini kitu? Kaj bi mogu pol dat not?

Jst bom meu stari bat doma za tehničnega če se mi bo dal menat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz mojih izkušenj ti moram povedat da imam namrec MHR Replico, ki je bla v italiji okol 40k, nato pa sem se cez en mesec po glavi tolko ko sm vido da za ta dnar dobim skoraj dva Airsala T6, ki sta približno iste kvalitete in imata nekje isto KM! Razlika je le v tem da se MHR Replico neda kaj prevec tunat mogoce kaksnega konja al pa dva, medtem ko Airsal T6 se da tunat skoraj na dirkalno raven! Okol 20 KM! Vse te tuning cilindra pa najdete nekje na netu! Ko jo najdem posljem link!

Aja pa zdajle se ti sploh splaca Airsal T6 uzet ker je znizan na 22k, res uzami pa ti nebo zau, res je dober cilinder! Aja pa se to, ce pac pri nas to ni znana firma se ne pomeni da je slaba roba! V spaniji kjer jih delajo je No.:1!!! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene zanima, kaj ste pa pol vi naredli z orignial cilindri pa bati? ste jih prodali al vam pač doma ležijo?

:?

kr pomoje se pol orginal splača prodat ne, si kompenziraš malo stroške :)

cilinder in bat stari še mam doma, pač če kaj pikne in slučajno če treba pol dugo čakat na novi bat :)

drugo pa sem vse prodal večinoma :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

menjaj:

-kit

-fergazer 17,5 maš dovol

-varijator VARIOMATIK MALOSSI MULTIVAR 2000 €69.58

-prenose primarne okol 18000 SIT

-ojnica RACINGWELLE MALOSSI (HPC) €149.94

-kuplonga KUPPLUNG MALOSSI FLY-CLUTCH D.107 €45.08

-jermen močnejši kaki malossi okoli 7500 SIT

če to menjaš bi moglo it al sem še kaj pozabo ? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v bistvu če delaš sam al pa kdo naredi za đabe, te pride okol 100k al pa malo več :) samo airsal je aluminijast, kak pa je to glede vzdržlivosti?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čist odvisno kaj on pričakuje... Ker močnejši kit (13+KM) potegne še marsikatere stroške za sabo, ki pri manj močnih niso potrebni..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolje da zagrabiš vse pozitivne prednosti ki ti jih prinašata evropska konkurenca in slovenski zastopniki. Kupi cilinder v Italiji ali ga naroči po pošti (osnovni Polini za Typhoon, kataloška 140.0181 je 99 € v Gorici, če je v akciji še ceneje), rezervne dele pa kupuj po potrebi v Sloveniji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!