c00L3r Objavljeno Maj 14, 2004 Opozori Objavljeno Maj 14, 2004 (popravljeno) Na strani http://www.scooterkit.com/indexSL2.htm sem pod povezavo Predelave, kjer opisujejo zamnejavo clindra in izpuha našel sledečo izjavo Tako med posameznimi fazami kot tudi po vseh izvršenih predelavah je potrebna kalibracija transmisije (primerni valjčki variomata, vzmeti sklopke, vzmet pritisne plošče) in uplinjača (glavna šoba). Opozorilo: v primeru nestrokovne kalibracije so posledice za agregat lahko katastrofalne! Vse tukaj mi je jasno, razen tega kaj je vzmet pritisne plošče. Ve kdo mogoče kaj je to??? :hmm: Popravljeno Maj 14, 2004. Popravil c00L3r
_OKI_ Objavljeno Maj 14, 2004 Opozori Objavljeno Maj 14, 2004 To je ta vzmet za sklopko, ki uravnava pritisk v zadnji jermenici na jermen. Bolj trša je fedra, bolj stiska skupaj jermen in s tem preprečuje drsenje jermana in drži skuter bolj na obratih pri pospeševanju
c00L3r Objavljeno Maj 15, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Maj 15, 2004 Hmmm.... zanivmo :hmm: Hvala, to me je zanimalo :OK:
x_darc Objavljeno Maj 15, 2004 Opozori Objavljeno Maj 15, 2004 Kaj se pa zgodi če je ta fedra preveč trda?
WacKer Objavljeno Maj 15, 2004 Opozori Objavljeno Maj 15, 2004 ' date='15 May 2004 @ 11:00'] Kaj se pa zgodi če je ta fedra preveč trda? ce je fedr pretrd gre sklopka rakom zvizgat :xx:
c00L3r Objavljeno Maj 15, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Maj 15, 2004 Torej bi se naj ta fedra menjala (za tršo), takrat ko predelamo skuterja in ta dobi takšno moč da začne jermen drseti? Ali se motim?
Jason Objavljeno Maj 15, 2004 Opozori Objavljeno Maj 15, 2004 Men se zdi, da se malo motiš. Vzmet ni namenjena (samo) preprečevanju zdrsavanja jermena.
Jebediah Objavljeno Maj 15, 2004 Opozori Objavljeno Maj 15, 2004 kak pa sploh čutiš recimo da jermen drsi? oz recimo pr men gre tak: dam gas.... zavrti obrate, da fedrci primejo ful potegne za ene 20-30 kmh pol pa ful spusti moč pa pade pa bul počas začne vlečt torej...začetni sunek, pol pa manjša moč je to to? :hmm:
roost Objavljeno Maj 15, 2004 Opozori Objavljeno Maj 15, 2004 Tale fedra preprečuje zdrsavanje jermena do neke mere. Jermen zateguje tudi zadnja pomična poljermenica, ta je samozaporna, se pravi da ko jermen rahlo zdrsne (to se dogaja vedno) ta jermenica pritisne na jermen. Pri predelanih scooterjih zaradi večje moči je potrebno zamenjati tole vzmet, stranski učinek močnejše vzmeti pa je tudi rahlo povišanje obratov, saj kontrira sili valjčkov v varjatorju z večjo silo. Jermen ponavadi zdrsne pri nižji hitrosti (približno ko konča delati sklopka); takrat je površina jermena v kontaktu s sprednjo jermenico relativno majhna. Za ugotavljat drsenje je potreben predvsem občutek; čuti se da pospešek motorja ni tak kot postane ko se hitrost nekoliko poveča (ko jermen neha drset). Ko jermen drsi se tudi obrati nekoliko povečajo. Po mojih izkušnjah veliko scooteristom z predelanim motorjem jermen drsi.
roost Objavljeno Maj 15, 2004 Opozori Objavljeno Maj 15, 2004 Jebediah: najbrž imaš preveč težke valjčke ob preveč trdih vzmeteh sklopke.
Jebediah Objavljeno Maj 15, 2004 Opozori Objavljeno Maj 15, 2004 notri so 7,6 polini če dam pa recimo 7g al pa 6,5g pa ful pade končna sej zdej bom probal dobit drugo vzmet, sm zamenat jo bo shmorn ;) aja, še komu ideja...zaka mi jih tak hitr pobira? 1000km pa so fuc končna padla iz 100 na 90 (po števcu) :?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se