Skoči na vsebino

Vzmet pritisne plošče


c00L3r

Priporočene objave

Na strani http://www.scooterkit.com/indexSL2.htm sem pod povezavo Predelave, kjer opisujejo zamnejavo clindra in izpuha našel sledečo izjavo

Tako med posameznimi fazami kot tudi po vseh izvršenih predelavah je potrebna kalibracija transmisije (primerni valjčki variomata, vzmeti sklopke, vzmet pritisne plošče) in uplinjača (glavna šoba). Opozorilo: v primeru nestrokovne kalibracije so posledice za agregat lahko katastrofalne!

Vse tukaj mi je jasno, razen tega kaj je vzmet pritisne plošče. Ve kdo mogoče kaj je to??? :hmm:

Popravljeno . Popravil c00L3r
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je ta vzmet za sklopko, ki uravnava pritisk v zadnji jermenici na jermen. Bolj trša je fedra, bolj stiska skupaj jermen in s tem preprečuje drsenje jermana in drži skuter bolj na obratih pri pospeševanju

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

' date='15 May 2004 @ 11:00'] Kaj se pa zgodi če je ta fedra preveč trda?

ce je fedr pretrd gre sklopka rakom zvizgat :xx:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej bi se naj ta fedra menjala (za tršo), takrat ko predelamo skuterja in ta dobi takšno moč da začne jermen drseti?

Ali se motim?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kak pa sploh čutiš recimo da jermen drsi?

oz recimo pr men gre tak:

dam gas....

zavrti obrate, da fedrci primejo

ful potegne za ene 20-30 kmh

pol pa ful spusti moč pa pade pa bul počas začne vlečt

torej...začetni sunek, pol pa manjša moč

je to to? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale fedra preprečuje zdrsavanje jermena do neke mere. Jermen zateguje tudi zadnja pomična poljermenica, ta je samozaporna, se pravi da ko jermen rahlo zdrsne (to se dogaja vedno) ta jermenica pritisne na jermen.

Pri predelanih scooterjih zaradi večje moči je potrebno zamenjati tole vzmet, stranski učinek močnejše vzmeti pa je tudi rahlo povišanje obratov, saj kontrira sili valjčkov v varjatorju z večjo silo.

Jermen ponavadi zdrsne pri nižji hitrosti (približno ko konča delati sklopka); takrat je površina jermena v kontaktu s sprednjo jermenico relativno majhna. Za ugotavljat drsenje je potreben predvsem občutek; čuti se da pospešek motorja ni tak kot postane ko se hitrost nekoliko poveča (ko jermen neha drset). Ko jermen drsi se tudi obrati nekoliko povečajo.

Po mojih izkušnjah veliko scooteristom z predelanim motorjem jermen drsi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

notri so 7,6 polini

če dam pa recimo 7g al pa 6,5g pa ful pade končna

sej zdej bom probal dobit drugo vzmet, sm zamenat jo bo shmorn ;)

aja, še komu ideja...zaka mi jih tak hitr pobira? 1000km pa so fuc

končna padla iz 100 na 90 (po števcu) :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!