Skoči na vsebino

Curijeva gre 270 (po novem že 275)


curi

Priporočene objave

uuu , teoretiziramo, fizikalno , o fz6. . .ajlajkit

A ni to res da motor z 100KM in 190kg lahko doseže tam 240-245km/h realno, in da ima pol oklepa tako kot FZ6S.

Tudi v praksi je tako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisto da ma blokado na 245 ne bi ravno reko ker po logiki, ter po fiziki 100 več skoraj ne mora letet  :hmm:  !!! Pri 245 nima več moči da bi dalje letel. Če bi se v breg peljal enako kot po ravnem, 245 potem lahko govoriš o blokadi.

Sej to sem tud mel čas za probat! Ziher sem, ker se je obratomer ustavil na 12.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

teoretično v vseh idealnih pogojih lahko, v praksi skoraj ne, s fz6 pa sigurno ne

no FZ6 brez maske ne gre toliko. To je jasno. Verjetno če se česti na tank vležeš bi prišel tam do 230 mogoče :hmm: ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri 9500 rpm

kaj pa v zvezi z auspuhom ? Se da originalnega prevrtat ? Kaj pa kaj z Akrapovičem, in kolk so cene. se potem pozn kaj več moči ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj pa v zvezi z auspuhom ? Se da originalnega prevrtat ? Kaj pa kaj z Akrapovičem, in kolk so cene. se potem pozn kaj več moči ?

Lahk prevrtaš, lahko ga tudi komplet odstraniš in imaš "open" rore ... Akrapovič ti da 20 emocionalnih sanjskih konjev (čeprav se jih ne da zmerit na dinamometru), cena pa je "odvisno, kak se zmeniš al pa če ga komu ukradeš...".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj pa v zvezi z auspuhom ? Se da originalnega prevrtat ? Kaj pa kaj z Akrapovičem, in kolk so cene. se potem pozn kaj več moči ?

Moc naj bi bila vecja, sicer pa pri 100HP tesko obcutis kakega konja vec. Res pa je, da je obcutek, ko normalno peljes motor 5000-7000rpm, in grmi da je joj, kar v redu. Ce se peljes po kraju z 7000rpm, mislijo, da pristaja sutel. No bi rekel, da je avspuh vreden cene in ne bos nikoli vec pomislil na originalnega. Seveda je to misljeno brez dusilca (odprta varianta). Z tehnicni pregled pa vstavis dusilec in pokazes homologacijo pa je vse OK. Moci ima dovolj ze originalen avspuh (za normalne zemljane), glasa pa ne. Kjer je glas je tudi moc. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahk prevrtaš, lahko ga tudi komplet odstraniš in imaš "open" rore ... Akrapovič ti da 20 emocionalnih sanjskih konjev (čeprav se jih ne da zmerit na dinamometru), cena pa je "odvisno, kak se zmeniš al pa če ga komu ukradeš...".

Da ti da auspuh 20KM to je nemogoče :BUA: !!! Kolk pa stane akrapovič okvirna cena ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moc naj bi bila vecja, sicer pa pri 100HP tesko obcutis kakega konja vec. Res pa je, da je obcutek, ko normalno peljes motor 5000-7000rpm, in grmi da je joj, kar v redu. Ce se peljes po kraju z 7000rpm, mislijo, da pristaja sutel. No bi rekel, da je avspuh vreden cene in ne bos nikoli vec pomislil na originalnega. Seveda je to misljeno brez dusilca (odprta varianta). Z tehnicni pregled pa vstavis dusilec in pokazes homologacijo pa je vse OK. Moci ima dovolj ze originalen avspuh (za normalne zemljane), glasa pa ne. Kjer je glas je tudi moc. :OK:

Če sem prav videl maš ti na TVOJI FZ6 Akrapoviča gor ??? In lahko s prakse poveš če se pozna kaj več moči ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če sem prav videl maš ti na TVOJI FZ6 Akrapoviča gor ??? In lahko s prakse poveš če se pozna kaj več moči ?

Po obcutku bi rekel, da zacne prej vlect, pri 9500rpm pa znori, tako, da ce to delas s prvo brzino, nimas casa saltat v drugo, prehitro pride v rdece obrate in vklopi blokado pri cca 15500rpm (obratomer do konca, prvi konc pa v tla). Sicer se pa bol malo vozim, ker je letos "prelepo vreme", ce se pa ze vozim, pa ne podiram rekordov in ostalih objektov na cesti in ob njej. Tko, da ne vem kolk gre ta motor v resnici. Povem, ko bo prilika sprobat (prazna cesta, brez kovcka...).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po obcutku bi rekel, da zacne prej vlect, pri 9500rpm pa znori, tako, da ce to delas s prvo brzino, nimas casa saltat v drugo, prehitro pride v rdece obrate in vklopi blokado pri cca 15500rpm (obratomer do konca, prvi konc pa v tla). Sicer se pa bol malo vozim, ker je letos "prelepo vreme", ce se pa ze vozim, pa ne podiram rekordov in ostalih objektov na cesti in ob njej. Tko, da ne vem kolk gre ta motor v resnici. Povem, ko bo prilika sprobat (prazna cesta, brez kovcka...).

ja bi proso če mi javiš. Ker se zanimam za FZ6 N. Ker razmišljam o nakupu motorja spet v orihodnosti. Sem pa od malega že mel same Yamahe, pa vem da so kvalitetni motorji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja bi proso če mi javiš. Ker se zanimam za FZ6 N. Ker razmišljam o nakupu motorja spet v orihodnosti. Sem pa od malega že mel same Yamahe, pa vem da so kvalitetni motorji.

Upam, da ves, da se bos na naked varianti pri brzini cez 180 moral ze kar fejst drzat, da te ne odpihne. Moja ima masko, pa se mal skrijes pa gre.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upam, da ves, da se bos na naked varianti pri brzini cez 180 moral ze kar fejst drzat, da te ne odpihne. Moja ima masko, pa se mal skrijes pa gre.

ja vem ker sem lani skuso na CBR 1000RR Honda ko sem pri 288 z glavo nekaj migal pa mi je malo zrak prišel pod čelado me je hotelo zadavit !!!

Kaj pa potem če si na naked daš tisto malo šibko vrejetno je bolj malo saj ???

Sicer pa si to nekupim da bom po avtocesti 50km v eno puno vozo ampak za normalne ceste, po ovinkih ga stiskaš. Tisto kar se pa pelješ preko 200 pa traja na avtocesti par minut, na normalni cesti pa mogoče 10-20 sekund.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahk prevrtaš, lahko ga tudi komplet odstraniš in imaš "open" rore ... Akrapovič ti da 20 emocionalnih sanjskih konjev (čeprav se jih ne da zmerit na dinamometru), cena pa je "odvisno, kak se zmeniš al pa če ga komu ukradeš...".

Ti pa res pretiravaš!!! :blink:

Baje dajo Wingsi 12,75 konjev, Akrapovič pa nekje 15,33!

Razlika je očitna!

Krasti se ga ne splača, ker je kar zajeb... postopek demontaže in montaže. Mogoče se ti potem bolj splača ukrasti cel motor, ga odpeljat domov v garažo, odmontirat svoj izpuh dol, odmontirat akrapoviča, zmontirat tvoj izpuh na ukraden motor, Akrapoviča pa na svojega. Potem "ukraden" (izposojen) motor odpelješ nazaj na isto mesto kje si ga vzel (si ga izposodil) in konec! Najbolje je, da to storiš v eni noči, da ne bo prevelike panike. Ampak moraš biti toliko pošten, da res samo izpuhe zamenjaš in ne kradeš ostalih delov.

Če nisi mojster ključavnic je še vedno bolje, da si izposodiš kombi za 10.000 SIT in motor naložiš-razložiš-naložiš-razložiš!

P.S.: pa ne povedati, da si to od mene zvedel!!!

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti pa res pretiravaš!!!  :blink:

Baje dajo Wingsi 12,75 konjev, Akrapovič pa nekje 15,33!

Razlika je očitna!

Krasti se ga ne splača, ker je kar zajeb... postopek demontaže in montaže. Mogoče se ti potem bolj splača ukrasti cel motor, ga odpeljat domov v garažo, odmontirat svoj izpuh dol, odmontirat akrapoviča, zmontirat tvoj izpuh na ukraden motor, Akrapoviča pa na svojega. Potem "ukraden" (izposojen) motor odpelješ nazaj na isto mesto kje si ga vzel (si ga izposodil) in konec! Najbolje je, da to storiš v eni noči, da ne bo prevelike panike. Ampak moraš biti toliko pošten, da res samo izpuhe zamenjaš in ne kradeš ostalih delov.

Če nisi mojster ključavnic je še vedno bolje, da si izposodiš kombi za 10.000 SIT in motor naložiš-razložiš-naložiš-razložiš!

P.S.: pa ne povedati, da si to od mene zvedel!!!

Lp

dobar ideja ja, samo tako kot si ti to povedal se mi zdi da je že preverjeno !!! :OK: !!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:D Mater kolk ste nabili s+trani v enem dnevu. :fight2: :fight2: :fight2: .Ne vem,če še katera tema tak laufa :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!