joza009 Objavljeno Maj 22, 2004 Deli Objavljeno Maj 22, 2004 Zanima me ce lahko registriras 125ccm3 skuterja kot 50ccm3,zanima me ce na tehnicnem kej poznajo te zadeve ali ne.Ali mors cifre met druge ali mors rect da nimas racuna in ti naredijo nove kot 50ccm3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
[rain] Objavljeno Maj 22, 2004 Deli Objavljeno Maj 22, 2004 mors met papirje od 50ccm... aja, pa 45 more it :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
nighthawk Objavljeno Maj 22, 2004 Deli Objavljeno Maj 22, 2004 vse se da :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
WacKer Objavljeno Maj 22, 2004 Deli Objavljeno Maj 22, 2004 Ja da se registrerat samo mores zablokirat motor da gre le 45km/h. Aja paperjev ud 50ccm sploh ne rabs zato ker lahko recs da si jih zgubu oni ti bodo preverili le stevilko sasije in ce motor ne bo ukraden dobis rumeno tablico (tko je meu en kolega narejen) :P Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
denZ Objavljeno Maj 22, 2004 Deli Objavljeno Maj 22, 2004 zablokirati ga je potrebno da gre 45 pa bi moglo it... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
joza009 Objavljeno Maj 22, 2004 Avtor Deli Objavljeno Maj 22, 2004 To me zanima zato,da nebi rabil motor frizirat in zato zmetat dost denarja,kajti 125ccm3 motor gre tistih lepih 100 pa do 120 in je to dost.Ker ce bi kupil navadnega res pride dosti denarja za cilindr 70ccm3,blajerca,sklopka,variomat, frgazr in se in se. Glede dokumentov se da rect da si jih zgubu ampak je potem malo daljsi postopek,ker morajo preverjat cifre,pisat nove listine itd.Zato me je zanimal ce bi vrjetno imel kupoprodajno od prodajalca in bi prodajalec napisal gor ime,firmo in kubikazo motorja katera naj bi bila 50ccm3 in bi pomoje bilo zadosti.Nevem pa ce nujno rabijo racun,ali je tudi zadosti kupoprodajna pogodba.Verjetno da tudi ni problemov potem pri avto hisi z papirji ker verjetno ne rabi biti tam tudi motor ali ni tako? Za kasneje me pa tudi matra da se nebojo naslednje leto recimo spomnili kaksen drug sistem za preverjanje kubikaze motorja.Pa upam da imajo teli motorji 1 auspuh kajti 2 sta ze prepoznavna za 125ccm3. Motor se pa verjetno da brez vecjih problemov spravit na 45km/h. Kaj pravite na tako razmislanje? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
HAWKey Objavljeno Maj 22, 2004 Deli Objavljeno Maj 22, 2004 :hmm: sam, pomoj niso tak bedaki na tehničnem. nevem no, postopka pri prodajanju pa tud ne poznam da bi vedu če se da.... :hmm: p.s.: pomoje se ne da Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
joza009 Objavljeno Maj 22, 2004 Avtor Deli Objavljeno Maj 22, 2004 Treba bi bilo videti ali pa vedeti ce je kaj vizualne razlike na motorjih.Pa na stevcu lahko vidi da imajo 50ccm3 do 120km/h ,125ccm3 pa verjetno do kaksnih 160km/h Ce pa ni razlike vizualne med 50 in pa 125ccm3 pa nemore nikakor vedeti,ker motorjev ne poznajo razn ce bi na kaksnega maherja zahaklu. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
[rain] Objavljeno Maj 22, 2004 Deli Objavljeno Maj 22, 2004 med 50ccm runnerco in pa 180 ni razlike, razn auspuh, filtr je vecji in pa na stevcu je do 160 al kolk ze.... zato je pa tolk 180 runerc z rumeno tablco Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
WacKer Objavljeno Maj 22, 2004 Deli Objavljeno Maj 22, 2004 Med 50/180ccm3 runnercami ni opaznih razlik razen filtra pa avspuha aja pa za par cm je visja od 50ccm . Ja v kupoprodajno se lahko napise da je 50ccm in na teh. pregledu reces da si izgubu papirje in da mas samo kupoprodajno pol bos neki cajta caku in dubu bos policijske paperje (dokument v katerem je crno na belem napisano da motor ni ukraden) Na 45 km/h se ga pa da za salo zablokirat .) Al ga pa registreri na 125ccm ker ce te dobijo z "50ccm3" ter rumeno tablco na radar z hitrostjo vecjo kot 45km/h (v tem primeru priblizno 100km/h ) ti vzamejo motor in dajo na izredni tehnicni pregled tam bodo 100% ugotovili da motor ni 50ccm3 POTEM PA LAHKO POSTANEJO RAZNI PROBLEMI :doze: ...... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Čriček Objavljeno Maj 22, 2004 Deli Objavljeno Maj 22, 2004 Kaj pa če pogledaš z druge strani. Razlika v ceni registracije med 50ccm in 125 ccm niti ni tako velika. Na ta način vsaj bonifikacijo nabiraš na poceni način. In če če boš kdaj kasneje kupil 600ccm ali več boš imel že visok bonusni razred in takrat boš prišparal precej več kot sedaj. Sedaj šteje razlika v nekaj tisočakih, pri višji kubaturi pa se bo v nekaj deset tisočakih, ker je vprašanje, če ti bodo bonifikacijo od 50 ccm upoštevali ko boš prešaltav na višjo kubaturo in boš moral spet od začetka štartat v 14 br. No, sej se tudi za te reči se najde rešitev, če le koga tapravga poznaš. LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
slovenc46 Objavljeno Maj 22, 2004 Deli Objavljeno Maj 22, 2004 fora bo ko te bojo zmerl 130 na radar pa bos meu rumeno tablco. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
WacKer Objavljeno Maj 22, 2004 Deli Objavljeno Maj 22, 2004 Sam potem ko te dubijo 130 na radar mors it na tehnicnega ...neki cajta si brez mutorja pa ko bodo mehaniki ugotovili da je to 125/180 ccm ti bodo po moznosti dali nazaj 50ccm pa se kup kazni in racunov ti bodo iztavili :BUA: Zato pravm da se bl splaca reg. na 125ccm pa nimas teh frk s prekoraceno hitrostjo :wacko: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
joza009 Objavljeno Maj 22, 2004 Avtor Deli Objavljeno Maj 22, 2004 Vsa zabava je v tem da jest nimam izpita za 125ccm3,drugace sploh nebi razmisljal o tem. Glede kiflcev je pa tko da ce te dobijo z navadnim predelanim 70ccm3 na radar bos imel tezke stroske,ce te pa z 125ccm3 je pa kazen k nimas izpita za to kategorijo pa verjetno ker je registriran kot 50ccm3 kar je pa njihova napaka. Gre se zato da nebi friziral na 70ccm3 pa se tresu da kej ne ribne (pa ceprav imam 70ccm3 cilinder)ampak bi imel 125ccm3 motor k vem da bo delu in sel tistih 100km/h. Pa seveda se tako da nebi noben dojel da je 125ccm tudi v bodoce in da bi potem kr naenkrat mogu menjat motor. Tudi zdi se mi da motor 125ccm3 vizualno mal vecji in bolj nabitzgleda in nevem ce nebi uni dojel da je 125ccm3,je pa tudi res da se jih dosti vozi na tak nacin. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
WacKer Objavljeno Maj 22, 2004 Deli Objavljeno Maj 22, 2004 Vsa zabava je v tem da jest nimam izpita za 125ccm3,drugace sploh nebi razmisljal o tem. Glede kiflcev je pa tko da ce te dobijo z navadnim predelanim 70ccm3 na radar bos imel tezke stroske,ce te pa z 125ccm3 je pa kazen k nimas izpita za to kategorijo pa verjetno ker je registriran kot 50ccm3 kar je pa njihova napaka. Gre se zato da nebi friziral na 70ccm3 pa se tresu da kej ne ribne (pa ceprav imam 70ccm3 cilinder)ampak bi imel 125ccm3 motor k vem da bo delu in sel tistih 100km/h. Pa seveda se tako da nebi noben dojel da je 125ccm tudi v bodoce in da bi potem kr naenkrat mogu menjat motor. Tudi zdi se mi da motor 125ccm3 vizualno mal vecji in bolj nabitzgleda in nevem ce nebi uni dojel da je 125ccm3,je pa tudi res da se jih dosti vozi na tak nacin. Pol ga pa registreri na 50ccm pa bo use ok ce te bodo pa slucajno dobili na radar in bos mogel na tehnicnega se pa povej da nisi vedel da je 125ccm ker povsod v papirjih pise 50ccm (tako ti ne morjo nic .) ) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
slovenc46 Objavljeno Maj 22, 2004 Deli Objavljeno Maj 22, 2004 :yea2: :yea2: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
c00L3r Objavljeno Maj 22, 2004 Deli Objavljeno Maj 22, 2004 Te pa ni to nekak tak, da si lahko reko da nimaš dokumentov, takrat ko so se začele registracije mopedov/skuterjev. To obdobje, da so samo preverjali, če je ukraden, potem pa izdali nove dokumente pa je trajalo le določen čas? Tak da mislim, da zdaj že rabiš dokumente. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
WacKer Objavljeno Maj 22, 2004 Deli Objavljeno Maj 22, 2004 Te pa ni to nekak tak, da si lahko reko da nimaš dokumentov, takrat ko so se začele registracije mopedov/skuterjev. To obdobje, da so samo preverjali, če je ukraden, potem pa izdali nove dokumente pa je trajalo le določen čas? Tak da mislim, da zdaj že rabiš dokumente. Ne dokumentov ne rabis (preverjeno :P ) lahko imas le kuprodajno pogodbo overovljeno pri notarju not se napise 50ccm in to je to :rolleyes: Sj to kr dost folka pocne :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
G-L-I-H-Y Objavljeno Maj 22, 2004 Deli Objavljeno Maj 22, 2004 No jaz imam Runneja 180 ccm.Kupil sem ga pred slabim mesce....Sprva sem ga hotel registrerat sam pol me je minil...no jaz prvi teden še nisem bil 100% da bom dobil paperje od tega motorja zato sem jih gor klical da sem zgubu paperje (qaja motor še ni bil nikol registreran)..pa če bi lahko jaz to registreral...Oni so mi odvrnili:ker letnik pa je motor?jest rečem 2000 oni pravjo nene ne bo šlo da moram poklicat tam kjer sem motor kupu u uno trgovino...da mi dajo duplikat računa... kličem čez par dni mi spet odvrnejo...da morm poklicat oz jit tam kjer je bil mototr kuplen da mi dajo račun..bal bla bla... pol mi dajo telefonsko od neke pravne enote al kaj je že..pokličem gor uprašam spet odvrnejo Da ža ne bo ŠLO brez paperjo <_< Kličem unga lastnika za paperje pravi da mi jih bo drug teden poslal ..povprašam ga kje je motor kupil...on pravi Trgo avto v kopru... jaz kličem gor jim povem situacijo on men odvrne ne računa oz homolagacije ne boš dobil če nimaš ORIGINAL računa <_< <_< spet zvisu! Mislil sem že da sem se zafukal ko se kupo ta motor ... pol nasrečo se je un le podvizal in najdu vse paperje in mi jih poslal :D To se pravi da motorja ne moreš registrerat če nimaš original računa oz vsaj homologacije! (pred enim oz dvema letoma se je dalo) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
joza009 Objavljeno Maj 22, 2004 Avtor Deli Objavljeno Maj 22, 2004 Tudi mozno ampak jest ko sm spraseval na amzsju me nihce ni spraseval o letniku. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
zazy Objavljeno Maj 22, 2004 Deli Objavljeno Maj 22, 2004 Da se ga registrirat, če je biu že prej registriran pod 50ccm oz. če ni bil še nikoli registriran! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tomozuki Objavljeno Maj 24, 2004 Deli Objavljeno Maj 24, 2004 Kaj pa če pogledaš z druge strani. Razlika v ceni registracije med 50ccm in 125 ccm niti ni tako velika. Na ta način vsaj bonifikacijo nabiraš na poceni način. In če če boš kdaj kasneje kupil 600ccm ali več boš imel že visok bonusni razred in takrat boš prišparal precej več kot sedaj. Sedaj šteje razlika v nekaj tisočakih, pri višji kubaturi pa se bo v nekaj deset tisočakih, ker je vprašanje, če ti bodo bonifikacijo od 50 ccm upoštevali ko boš prešaltav na višjo kubaturo in boš moral spet od začetka štartat v 14 br. No, sej se tudi za te reči se najde rešitev, če le koga tapravga poznaš. LP No, jas mam zdaj 250ccm, prej sem imel 50ccm in so pri zavarovalnici rekli, da ni problema prenest bonifikacije. Trenutno pa koristim fotrovo ;) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
erzo Objavljeno Maj 24, 2004 Deli Objavljeno Maj 24, 2004 sej te na tehničnem vidijo kaki ror maš sprve, to je eno! Kot drugo moreš met za prvo registracijo homologacijo, kjer ti piše kolk kubičn je. Če nimaš homologacije jo moreš na novo dobit, tu pa te odkrijejo da maš 125ccm, ni varjante da bi to šlo, ziher so še kake zanke, če ne bi vsi to delali! Nevem zakaj ga potem ne registriraš kr kot 125, dost dražje ni! lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
c00L3r Objavljeno Maj 24, 2004 Deli Objavljeno Maj 24, 2004 Eni grejo pač na finto, da če registrijajo za 50ccm ne rabijo izpita A kategorije, pa tukaj prišparajo približno 100k. :naughty: Samo kake pa so kazni, če te dobijo, to pa rajši ne bi rad vedo :BUA: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
WacKer Objavljeno Maj 24, 2004 Deli Objavljeno Maj 24, 2004 Eni grejo pač na finto, da če registrijajo za 50ccm ne rabijo izpita A kategorije, pa tukaj prišparajo približno 100k. :naughty: Samo kake pa so kazni, če te dobijo, to pa rajši ne bi rad vedo :BUA: Kazni so take da ti vzamejo motor (poznam primer) ter ga predelajo na 50ccm not dajo 50ccm cilinder,14 fergazor....v glavnm vse kar ma not 50ka pa 45km/h ti bo su :unsure: PA VSE STROSKE MONTAZE DELOV NOSIS SAM :xx: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se