Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Mene zanima, če kdo ve kako bi se dalo priti do tega motorja, ker sm se v njega zaljubil na prvi pogled. Sem že pošiljal emaile v trgovine, pa so mi napisali, da ni za evropski trg. Močno upam, da to ni res in da se ga da kje dobiti. Hvala že vnaprej za odgovore! Slika motorja je na strani:

http://www.bikepics.com/honda/cbr250/03/pics.asp :wub:

Lp

Objavljeno

Ja fant, lepa stvar ti je padla v oči. :D

Niti vedel nisem, da taka igračka obstaja.

V glavnem se po slikami videl ČingPingFu iz kitajske itd... :naughty:

Ja, daleč bo treba it po to Hondo :xx:

Objavljeno

HM, če ni za evropo pol bo mal težje. Najbolje, da greš do naših uvoznikov pa se z njimi dogovoris, da ti zadevo nekako uvozijo ( bo pa mal drag šport, kupi raje 600 :D )sledi homologacija in druge pizdarije, proti koncu sezone pa se že znaš kaj peljat. Drugače pa vso srečo in upam, da ti uspe.

Objavljeno

A so komu poznani kakšni podatki o tem motorju? V nemčiji se bo gotovo kak našel.

@neo_neo kolko let imaš da kupuješ tak motor? Je po mojem zelo kratkoročen nakup..... :?

LP Bajsi

Objavljeno

uuuuuuuuu O:-) O:-) O:-) ful lep motor. a ma mogoce kdo tehnicne podatke od tega motorja? (hp, speed..?)

Objavljeno

Motorček naj bi imel okoli 40 konjičev. Končna nekaj čez 160kmh.Brez blokade se vrti do 21.000RPM, plus odprt avspuh in takrat naj bi šla kar precej več, dodal sem naslov nekega zanesenjaka iz UK če se ne motim, je tudi nekaj LQ video posnetkov gor.

Link: http://hondacbr.netfirms.com/specs.htm

Here are the specs for the 250RR 99 model, there are a few blanks I would like to fill in, does anyone know them?

Type 4-stroke, liquid-cooled, DOHC

Cylinder arrangement Inline - 4 cylinder

Displacement 249 cc

Bore x Stroke 48.5 x 33.8 mm

Compression Ratio 11.5:1

Maximum power 40PS/ 14,500 rpm

Maximum Torque 2.4kg-m @ 11,500 rpm

Starting System Electric

Lubrication Sump

Carburation In-line slant x 4

Transmission Type Constant mesh 6-speed

Gear Ratio 1st 2.733

Gear Ratio 2nd 2.000

Gear Ratio 3rd 1.590

Gear Ratio 4th 1.333

Gear Ratio 5th 1.153

Gear Ratio 6th 1.035

Ignition System Digital

Final Transmission Chain

Chassis

Overall Length 1975 mm

Overall Width 675 mm

Overall Height 1080 mm

Seat Height 735 mm

Wheelbase 1345 mm

Minimum Ground Clearance 130 mm

Dry Weight 158 kg

Frame Type Aluminium

Fuel Tank Capacity 13 L

Front Suspension 37 mm fork

Front Shock Absorber

Rear Suspension

Front Wheel Aluminium

Front Wheel Travel

Rear Wheel Aluminium

Rear Wheel Travel

Front Brake 275 mm diam - dual disc - dual piston callipers

Rear Brake 220 mm diam - single disc - single piston calliper

Front tyre 110/70 R17

Rear tyre 140/60 R17

LP Bajsi

Objavljeno

Konkurenca ZZR 250, a?

Sam so pa norci, 250 kubikov pa 4 cilindri :blink:

Objavljeno

:wub: :wub: :wub: AAAAAAAAAAAAA :wub: :wub: :wub: , kdaj bo ta motor v sloveniji :cry: :? . glas ma pa :notworthy: :notworthy:

Objavljeno

Verjetno nikoli! Delajo ga že od '89.

LP Bajsi

Objavljeno

Bolj kot računam, manj se tale prdula splača, je več kot 125 ccm, več kot 25 kW, simbolični navor, konjev nič :hmm: oblika :cry:

No ja, mogoče teža samo, ne vem če se sploh slike splača gledat, pod kakim GPZ 500 al pa ER 5 sploh brez veze gledat (no la mogoče še ZZR 250 sam tud ta ni več v nobeni ugodni kategoriji).

lp

Rudi

Objavljeno
...je več kot 125 ccm, več kot 25 kW, simbolični navor, konjev nič  :hmm: oblika  :cry:

...na servis pa k urarju! :lol1:

Objavljeno (popravljeno)
...na servis pa k urarju!  :lol1:

O ja, kako pa ventile štelat s pinceto? :P Pa 3,3cm hoda bata :blink: :wacko:

pa 6 cm batki noro, to pod modelarstvo spada

Popravljeno . Popravil simonsi
Objavljeno
Pa 3,3cm hoda bata :blink: :wacko:

pa 6 cm batki noro, to pod modelarstvo spada

tomosi majo hod bata 43 mm, vrtino pa 38 mm.

125 cc aprilie imajo hod 54,5 mm in vrtino 54 mm.

6 cm batki sploh niso tako majhni.

Objavljeno

Velikost batov je premosorazmerna s stroški nakupa in vzdrževanja bombnika v katerem so vgrajeni. :lol1:

Objavljeno
tomosi majo hod bata 43 mm, vrtino pa 38 mm.

125 cc aprilie imajo hod 54,5 mm in vrtino 54 mm.

6 cm batki sploh niso tako majhni.

Niso 6cm, ampak slabih 5cm, nad njimi pa sta še dve odmični gredi, ventili,... :hmm:

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Tale hondica je pa prov čudovita stvarca ane, tko da me res zanima če se je kdo pozanimal kej če bi se jo dalo kako uvozit pa kakšna naj bi bila cena zanjo?

Objavljeno (popravljeno)

Poglej mal na tem naslovu Ebay!;ogoc pa kaj najdes!

Lepa stvarca ta cbr :OK:

Popravljeno . Popravil justaboy
Objavljeno

@DGUZELJ, poišči tle temo o nsr 250, to je šele lepotica :)

Objavljeno

ja nsr-ka je pa res cortkana :P sam so jo delal sam za azijski (indijski) trg :BUA:

se fotka

post-4450-1120300211_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

uuuu tale kitajc je pa pravi gangsta :lol1:

post-5062-1120306185_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Kontraband
Objavljeno

bogi .... najbrz tam na drugem koncu sveta drugac "sredince" kazejo :">

vem vem... :topic:

Objavljeno
ja nsr-ka je pa res cortkana :P sam so jo delal sam za azijski (indijski) trg  :BUA: 

se fotka

men se tole full zdi da je predelava slike

Objavljeno

ma boli me kurac ;) tud ce, motor je za popizdit lep :wub: !!! spredi dvojn disk :P tole mora bit japonska razlicica aprilie RS 250 :OK: sj ze obstaja tema o njej... a kdo ve kok KM ma? odpiste u temi od NSR 250 aith

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!