Markko Objavljeno Februar 24, 2011 Opozori Objavljeno Februar 24, 2011 Evo glede na to da se tukaj govori o SV650 pa da mam slučajno tud jaz enega me zanima če je že kdo od vas mel probleme če motor stoji več kot ene 14 dni. Pri mojem je problem da če ga nekaj časa ne vžgem potem ga je treba kar mal dlje vžigat da oživi. KO enkrat rata nima veze al je mrzel al topel normalno dela na svojih obratih. Vedno vžge brez da bi stisnu plin. Po moje mora nekje mu bencin uhajat in potem dokler ga ne potegne ni šans da bi ga vžgal. Je pa letnik 2001. Pa daš zauh?
markox5 Objavljeno Februar 24, 2011 Opozori Objavljeno Februar 24, 2011 Ma če dam zauh je še slabše. Motor se prvič k stisnem štarter zažene pol pa crkne. Isto če dam gas. K lani mi je vedno vžgal brez zauha al pa gasa.
Vikking Objavljeno Februar 25, 2011 Opozori Objavljeno Februar 25, 2011 Ma če dam zauh je še slabše. Motor se prvič k stisnem štarter zažene pol pa crkne. Isto če dam gas. K lani mi je vedno vžgal brez zauha al pa gasa. Svečke si preveru? Sploh tista, ki je dostopna iz strani hladilnika. Tam ima varovalna guma, ki se natakne na svečko, luknjice. Se rado nabere kondez na svečki in začne oksidirat.
Natko78 Objavljeno Februar 25, 2011 Opozori Objavljeno Februar 25, 2011 Probaj sledeče. Preden vžgeš obrni dvakrat ali trikrat ključ na kontakt, da pumpa porine dovolj goriva po sistemu. Nato vžgi.
Markko Objavljeno Februar 25, 2011 Opozori Objavljeno Februar 25, 2011 Probaj sledeče. Preden vžgeš obrni dvakrat ali trikrat ključ na kontakt, da pumpa porine dovolj goriva po sistemu. Nato vžgi. Mislim, da letnik 2001 nima pumpe, vsaj ne sliš se nič.
colin Objavljeno Februar 25, 2011 Opozori Objavljeno Februar 25, 2011 mel me podučite fantje......al ni to tak, da če ima motor še zaug...potem nima pumpe in ima navadne vplinjače!
Barracuda Objavljeno Februar 26, 2011 Opozori Objavljeno Februar 26, 2011 Evo glede na to da se tukaj govori o SV650 pa da mam slučajno tud jaz enega me zanima če je že kdo od vas mel probleme če motor stoji več kot ene 14 dni. Pri mojem je problem da če ga nekaj časa ne vžgem potem ga je treba kar mal dlje vžigat da oživi. KO enkrat rata nima veze al je mrzel al topel normalno dela na svojih obratih. Vedno vžge brez da bi stisnu plin. Po moje mora nekje mu bencin uhajat in potem dokler ga ne potegne ni šans da bi ga vžgal. Je pa letnik 2001. Tudi meni na moji 1000 je podobno. Ko pa dam za odtenek gasa pa je to to...
markox5 Objavljeno Februar 28, 2011 Opozori Objavljeno Februar 28, 2011 Kokr js vem ima moj motor navaden uplinjač zato odpade verzija z večkratnim dajanjem kontakte. Bom pa probal če bo dajanje gasa kaj pomagalo. Če ma pa kdo še kako drugo rešitev od zgoraj naštetih pa kr :-)
colin Objavljeno Februar 28, 2011 Opozori Objavljeno Februar 28, 2011 jst sem imel Suzo 650......in se mi je to dogajalo samo takrat, ko se je nabralo preveč kondenza v vplinjačih....Torej čez zimo.Tako da sem ga potem pokrival z odejo......dodajanje gasa je pomagalo le v tem primeru......da sem to naredil večkrat in potem motor pustil cca 10 min......potem pa je kresnu..... Verjetno je tisti kondenz malo razpihalo.....
ironbeeper Objavljeno Marec 2, 2011 Opozori Objavljeno Marec 2, 2011 (popravljeno) Ali ve kdo jke se nahaja 'Neutral Switch' na tem Suzukiju (2005)? Popravljeno Marec 2, 2011. Popravil ironbeeper
rosse20 Objavljeno Marec 2, 2011 Opozori Objavljeno Marec 2, 2011 Zdravo! Namen mam naročit tale regler za mojga SV-ja: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=370447454835&viewitem=&sspagename=rvireg:1:1&category=35594#ht_519wt_939 Spodaj piše da ga je naredil rick electronics. Je to potem kakšen cheap shit ? In zamina me še, če se to kaj carini? hvala lp zakaj pa rabiš regler? katera je tista reč, ki te zafrkava?
Markko Objavljeno Marec 3, 2011 Opozori Objavljeno Marec 3, 2011 zakaj pa rabiš regler? katera je tista reč, ki te zafrkava? Regler je kaput. Je pa zdej že zamenjan tko da sam še na toplejše dni počakam.
rosse20 Objavljeno Marec 3, 2011 Opozori Objavljeno Marec 3, 2011 tudi jaz sem kupila drugega za tega sv-ja, pa sem na koncu ugotovila, da sploh ni bil regler kriv. zato pa sprašujem.
colin Objavljeno Marec 3, 2011 Opozori Objavljeno Marec 3, 2011 Zgleda da so SV-ji podvrženi napaki z elektroniko oz.....z reglerji!
danci1973 Objavljeno Marec 3, 2011 Opozori Objavljeno Marec 3, 2011 Zgleda da so SV-ji podvrženi napaki z elektroniko oz.....z reglerji! Moj se tej napaki uspešno izmika že 97000km. D. Gregc in ironbeeper 1 1
Vikking Objavljeno Marec 3, 2011 Opozori Objavljeno Marec 3, 2011 jaz tudi nobenih problemov z reglerjem. Naj bi pa odpovedal predvsem takrat, če vžigaš motor s kabli priklopljen na avtomobil (avtomobil pa je takrat prižgan).
Markko Objavljeno Marec 3, 2011 Opozori Objavljeno Marec 3, 2011 tudi jaz sem kupila drugega za tega sv-ja, pa sem na koncu ugotovila, da sploh ni bil regler kriv. zato pa sprašujem. Kaj pa je blo potem narobe? Štern je ugotovu da je regler kriv, kaj je blo pa res pa pitaj boga
FANGIO Objavljeno Marec 15, 2011 Opozori Objavljeno Marec 15, 2011 Pozdravljeni Tudi jst si po novem lastim SV-ja. Imam pa en problem. Motor ima zaenkrat nehomologiran izpuh leovince s kodo SGI 6340 e13 0232 in bi prosil za certifikat, če ga kdo ima. lp.
rosse20 Objavljeno Marec 15, 2011 Opozori Objavljeno Marec 15, 2011 Kaj pa je blo potem narobe? Štern je ugotovu da je regler kriv, kaj je blo pa res pa pitaj boga potrebno je bilo kupit novo hupo :naughty: Pozdravljeni Tudi jst si po novem lastim SV-ja. Imam pa en problem. Motor ima zaenkrat nehomologiran izpuh leovince s kodo SGI 6340 e13 0232 in bi prosil za certifikat, če ga kdo ima. lp. če se da dobiti certifikat, si ga lahko natisneš iz leo strani. poglej temo o leo izpuhih. tam sem ga jaz našla za svoj izpuh.
motofil Objavljeno Marec 19, 2011 Opozori Objavljeno Marec 19, 2011 -ko smo že pri izpuhih,poslušate zakaj imam rad 2 valja in SV-ja :naughty: Markko in ironbeeper 2
Markko Objavljeno Marec 19, 2011 Opozori Objavljeno Marec 19, 2011 Lepo ja drgač pa tud Devil Magnum ni švoh.
FANGIO Objavljeno April 5, 2011 Opozori Objavljeno April 5, 2011 Ima kdo za posodit dušilec za izpuh leovince ali pa kje bi lahko kupu. Hvala
joshi Objavljeno April 8, 2011 Opozori Objavljeno April 8, 2011 Za SV 650, K4, nujno rabim podatek o navoju termo stikala na hladilniku hladilne tekočine motorja. Original stikalo namreč včasih dela po svoje oz. se ne izklopi tud, ko je motor hladen. Ker novo pride 110 EUR, sem malce pogledal še drugam. Na spletni strani podjetja FACET sem našel termo stikalo, ki je namenjeno več tipom osebnega avta znamke Suzuki, priklop ustreza, vizualno je enak kot na Sv-ju. Stikalo pride cca. 15 EUR, kar je dosti manj kot 110. So dve verziji navoja, M 16 in M 18. Zato me zanima kakšen je navoj na SV-ju. Kaj bi bilo bolje glede temp. območja delovanja? Namreč original stikalo deluje med 92-98 stopinjami, za avto pa so dve verziji, ena je od 92-95 in druga od 95-100 stopinj Celzija. Termostat na SV-ju odpira na 88 stopinjah Celzija. Za konkreten nasvet bom hvaležen
stankolovski Objavljeno April 9, 2011 Opozori Objavljeno April 9, 2011 Pozdrav! Zanima me kaj bi vi izbrali na mojem mestu, sv 650 naked, ali sv 650 s? Najlepsa hvala za odgovore..:notworthy: Lp
joshi Objavljeno April 9, 2011 Opozori Objavljeno April 9, 2011 Pozdrav! Zanima me kaj bi vi izbrali na mojem mestu, sv 650 naked, ali sv 650 s? Najlepsa hvala za odgovore..:notworthy: Lp Odvisno kaj ti vizualno bolj sede. Meni osebno je S izvedba lepša, vendar je mogoče za nekoga moteč položaj za krmilom, ker je dvodelno. V MOTOPULS-testu, sicer za SV 1000S je avtor zapisal, da je položaj sedenja celo bolj ekstremen kot na GSX-R; krmilo naj bi zelo obremenjevalo roke. Mene osebno ne moti.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se