Skoči na vsebino

Suzuki SV 650


Priporočene objave

Objavljeno

Evo glede na to da se tukaj govori o SV650 pa da mam slučajno tud jaz enega me zanima če je že kdo od vas mel probleme če motor stoji več kot ene 14 dni. Pri mojem je problem da če ga nekaj časa ne vžgem potem ga je treba kar mal dlje vžigat da oživi. KO enkrat rata nima veze al je mrzel al topel normalno dela na svojih obratih. Vedno vžge brez da bi stisnu plin. Po moje mora nekje mu bencin uhajat in potem dokler ga ne potegne ni šans da bi ga vžgal. Je pa letnik 2001.

Pa daš zauh?

Objavljeno

Ma če dam zauh je še slabše. Motor se prvič k stisnem štarter zažene pol pa crkne. Isto če dam gas. K lani mi je vedno vžgal brez zauha al pa gasa.

Objavljeno

Ma če dam zauh je še slabše. Motor se prvič k stisnem štarter zažene pol pa crkne. Isto če dam gas. K lani mi je vedno vžgal brez zauha al pa gasa.

Svečke si preveru? Sploh tista, ki je dostopna iz strani hladilnika. Tam ima varovalna guma, ki se natakne na svečko, luknjice. Se rado nabere kondez na svečki in začne oksidirat.

Objavljeno

Probaj sledeče. Preden vžgeš obrni dvakrat ali trikrat ključ na kontakt, da pumpa porine dovolj goriva po sistemu. Nato vžgi.

Objavljeno

Probaj sledeče. Preden vžgeš obrni dvakrat ali trikrat ključ na kontakt, da pumpa porine dovolj goriva po sistemu. Nato vžgi.

Mislim, da letnik 2001 nima pumpe, vsaj ne sliš se nič.

Objavljeno

mel me podučite fantje......al ni to tak, da če ima motor še zaug...potem nima pumpe in ima navadne vplinjače!

Objavljeno

Evo glede na to da se tukaj govori o SV650 pa da mam slučajno tud jaz enega me zanima če je že kdo od vas mel probleme če motor stoji več kot ene 14 dni. Pri mojem je problem da če ga nekaj časa ne vžgem potem ga je treba kar mal dlje vžigat da oživi. KO enkrat rata nima veze al je mrzel al topel normalno dela na svojih obratih. Vedno vžge brez da bi stisnu plin. Po moje mora nekje mu bencin uhajat in potem dokler ga ne potegne ni šans da bi ga vžgal. Je pa letnik 2001.

Tudi meni na moji 1000 je podobno. Ko pa dam za odtenek gasa pa je to to...

Objavljeno

Kokr js vem ima moj motor navaden uplinjač zato odpade verzija z večkratnim dajanjem kontakte. Bom pa probal če bo dajanje gasa kaj pomagalo. Če ma pa kdo še kako drugo rešitev od zgoraj naštetih pa kr :-)

Objavljeno

jst sem imel Suzo 650......in se mi je to dogajalo samo takrat, ko se je nabralo preveč kondenza v vplinjačih....Torej čez zimo.Tako da sem ga potem

pokrival z odejo......dodajanje gasa je pomagalo le v tem primeru......da sem to naredil večkrat in potem motor pustil cca 10 min......potem pa je kresnu.....

Verjetno je tisti kondenz malo razpihalo.....

Objavljeno (popravljeno)

Ali ve kdo jke se nahaja 'Neutral Switch' na tem Suzukiju (2005)? :)

Popravljeno . Popravil ironbeeper
Objavljeno

Zdravo!

Namen mam naročit tale regler za mojga SV-ja:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=370447454835&viewitem=&sspagename=rvireg:1:1&category=35594#ht_519wt_939

Spodaj piše da ga je naredil rick electronics. Je to potem kakšen cheap shit ?

In zamina me še, če se to kaj carini?

hvala lp

zakaj pa rabiš regler?

katera je tista reč, ki te zafrkava?

Objavljeno

zakaj pa rabiš regler?

katera je tista reč, ki te zafrkava?

Regler je kaput. Je pa zdej že zamenjan tko da sam še na toplejše dni počakam.

Objavljeno

tudi jaz sem kupila drugega za tega sv-ja, pa sem na koncu ugotovila, da sploh ni bil regler kriv. zato pa sprašujem.

Objavljeno

Zgleda da so SV-ji podvrženi napaki z elektroniko oz.....z reglerji!

Objavljeno

Zgleda da so SV-ji podvrženi napaki z elektroniko oz.....z reglerji!

Moj se tej napaki uspešno izmika že 97000km.

D.

Objavljeno

jaz tudi nobenih problemov z reglerjem.

Naj bi pa odpovedal predvsem takrat, če vžigaš motor s kabli priklopljen na avtomobil (avtomobil pa je takrat prižgan).

Objavljeno

tudi jaz sem kupila drugega za tega sv-ja, pa sem na koncu ugotovila, da sploh ni bil regler kriv. zato pa sprašujem.

Kaj pa je blo potem narobe? Štern je ugotovu da je regler kriv, kaj je blo pa res pa pitaj boga :)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni

Tudi jst si po novem lastim SV-ja. Imam pa en problem. Motor ima zaenkrat nehomologiran izpuh leovince s kodo SGI 6340 e13 0232 in bi prosil za certifikat, če ga kdo ima.

lp.

Objavljeno

Kaj pa je blo potem narobe? Štern je ugotovu da je regler kriv, kaj je blo pa res pa pitaj boga :)

potrebno je bilo kupit novo hupo :naughty:

Pozdravljeni

Tudi jst si po novem lastim SV-ja. Imam pa en problem. Motor ima zaenkrat nehomologiran izpuh leovince s kodo SGI 6340 e13 0232 in bi prosil za certifikat, če ga kdo ima.

lp.

če se da dobiti certifikat, si ga lahko natisneš iz leo strani. poglej temo o leo izpuhih. tam sem ga jaz našla za svoj izpuh.

Objavljeno

-ko smo že pri izpuhih,poslušate zakaj imam rad 2 valja in SV-ja

:naughty:
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Lepo ja drgač pa tud Devil Magnum ni švoh.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Ima kdo za posodit dušilec za izpuh leovince ali pa kje bi lahko kupu. Hvala

Objavljeno

Za SV 650, K4, nujno rabim podatek o navoju termo stikala na hladilniku hladilne tekočine motorja. Original stikalo namreč včasih dela po svoje oz. se ne izklopi tud, ko je motor hladen. Ker novo pride 110 EUR, sem malce pogledal še drugam. Na spletni strani podjetja FACET sem našel termo stikalo, ki je namenjeno več tipom osebnega avta znamke Suzuki, priklop ustreza, vizualno je enak kot na Sv-ju. Stikalo pride cca. 15 EUR, kar je dosti manj kot 110. So dve verziji navoja, M 16 in M 18. Zato me zanima kakšen je navoj na SV-ju.

Kaj bi bilo bolje glede temp. območja delovanja? Namreč original stikalo deluje med 92-98 stopinjami, za avto pa so dve verziji, ena je od 92-95 in druga od 95-100 stopinj Celzija. Termostat na SV-ju odpira na 88 stopinjah Celzija. Za konkreten nasvet bom hvaležen

Objavljeno

Pozdrav!

Zanima me kaj bi vi izbrali na mojem mestu, sv 650 naked, ali sv 650 s? Najlepsa hvala za odgovore..:notworthy:

Lp

Objavljeno

Pozdrav!

Zanima me kaj bi vi izbrali na mojem mestu, sv 650 naked, ali sv 650 s? Najlepsa hvala za odgovore..:notworthy:

Lp

Odvisno kaj ti vizualno bolj sede. Meni osebno je S izvedba lepša, vendar je mogoče za nekoga moteč položaj za krmilom, ker je dvodelno. V MOTOPULS-testu, sicer za SV 1000S je avtor zapisal, da je položaj sedenja celo bolj ekstremen kot na GSX-R; krmilo naj bi zelo obremenjevalo roke. Mene osebno ne moti.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!