Barracuda Objavljeno April 9, 2011 Opozori Objavljeno April 9, 2011 Odvisno kaj ti vizualno bolj sede. Meni osebno je S izvedba lepša, vendar je mogoče za nekoga moteč položaj za krmilom, ker je dvodelno. V MOTOPULS-testu, sicer za SV 1000S je avtor zapisal, da je položaj sedenja celo bolj ekstremen kot na GSX-R; krmilo naj bi zelo obremenjevalo roke. Mene osebno ne moti. Jaz sem zdaj še svojega 1000S zadaj dvignil za 20mm spredaj spustil za 7mm. Pred to predelavo sem delal po 800km na dan brez težav, čeprav ga je kolega takrat peljal cca 10 km in že tarnal kako ga bolijo roke. Kako bo po predelavi še pa javim, pomoje nič drugače...
Vikking Objavljeno April 10, 2011 Opozori Objavljeno April 10, 2011 Za SV 650, K4, nujno rabim podatek o navoju termo stikala na hladilniku hladilne tekočine motorja. Original stikalo namreč včasih dela po svoje oz. se ne izklopi tud, ko je motor hladen. Ker novo pride 110 EUR, sem malce pogledal še drugam. Na spletni strani podjetja FACET sem našel termo stikalo, ki je namenjeno več tipom osebnega avta znamke Suzuki, priklop ustreza, vizualno je enak kot na Sv-ju. Stikalo pride cca. 15 EUR, kar je dosti manj kot 110. So dve verziji navoja, M 16 in M 18. Zato me zanima kakšen je navoj na SV-ju. Kaj bi bilo bolje glede temp. območja delovanja? Namreč original stikalo deluje med 92-98 stopinjami, za avto pa so dve verziji, ena je od 92-95 in druga od 95-100 stopinj Celzija. Termostat na SV-ju odpira na 88 stopinjah Celzija. Za konkreten nasvet bom hvaležen Če gre za del z oznako 13650-57F00, potem je velikost senzorja temperature vode: 1.Spanner Size: S19 2.Screw: M12*1.5
Vikking Objavljeno April 10, 2011 Opozori Objavljeno April 10, 2011 (popravljeno) Veliko lažje boš našel nadomestni del, če prvo lociraš serijsko številko oz. kodo izdelka ki ga iščeš. Za svoj del boš našel tukaj: http://www.alpha-sports.com/spst/2004 SV650,S/44.htm (kot sem že napisal, naj bi ta del imel oznako 13650-57F00) Potem samo to oznako napišeš v EBAY in ti najde ogromno nadomestnih delov od 10€ naprej. Lahko se odločiš za kopijo ali original... naprimer: http://cgi.ebay.at/Kuehlmitteltemperatur-Sensor-SUZUKI-Grand-Vitara-Samurai-/400174519568 Popravljeno April 10, 2011. Popravil Vikking
rosse20 Objavljeno April 10, 2011 Opozori Objavljeno April 10, 2011 Pozdrav! Zanima me kaj bi vi izbrali na mojem mestu, sv 650 naked, ali sv 650 s? Najlepsa hvala za odgovore..:notworthy: Lp meni osebno je s model veliko lepši, tudi imela sem ga... in če bi še enkrat kupovala, bi 100% vzela s model! nikoli nisem imela nobenih težav s kakšnimi bolečinami, medtem ko mojemu fantu drža sploh ni ustrezala. odločitev pa je vsekakor tvoja.
stankolovski Objavljeno April 10, 2011 Opozori Objavljeno April 10, 2011 Fantu ni ustrezala drza na S modelu ali N? Lp
rosse20 Objavljeno April 12, 2011 Opozori Objavljeno April 12, 2011 Pozdrav! Zanima me kaj bi vi izbrali na mojem mestu, sv 650 naked, ali sv 650 s? Najlepsa hvala za odgovore..:notworthy: Lp sem se zdaj spomnala, da ti bo suhi najlažje povedal, kakšna je konkretna razlika v vožnji med s in n modelom. on je imel oba (sicer različnih letnikov). vprašaj ga!
yamaha Objavljeno April 12, 2011 Opozori Objavljeno April 12, 2011 mojemu fantu drža sploh ni ustrezala Valjda če je zadaj sedel suhi in rosse20 2
rosse20 Objavljeno April 12, 2011 Opozori Objavljeno April 12, 2011 Valjda če je zadaj sedel nop. ko ga je vozil! do torka sva imela vsak svoj motor! upam pa, da ga bova tudi od danes naprej imela! :naughty:
suhi Objavljeno April 12, 2011 Opozori Objavljeno April 12, 2011 sem se zdaj spomnala, da ti bo suhi najlažje povedal, kakšna je konkretna razlika v vožnji med s in n modelom. on je imel oba (sicer različnih letnikov). vprašaj ga! Jz sm že večkrat napisal, da je zame edina možnost naked opcija, ker imam uničena zapestja in na s-u nisem več kot 300km v eno zdržal. Mnogi pa vozijo marsikaj športnejšega kot je SV-s in delajo po 800km brez težav, tako da je to očitno subjektivna reč. Bolj ugodno bo, če boš napisal, kaj od mopeda želiš. Meni sta bila oba SV-ja (stari 2000 letnik s model in novejši 2003 letnik naked) super motorčka, naj pa dodam, da sta pač namenjena samo enemu, saj sva dva s polno prljage vsake tolko kar pošteno udarila vzmet do konca, vsake toliko je kaj preveč zanihalo (v "orenk" nagibu), zavore niso bile več dovršene... Za samega voznika pa je moped super, pelje se lepo, zamenjaš vzmetenje spredaj, naliješ gostejše olje, če te je volja daš še 100€ za izpopolnjeno zadnjo vzmet (pelješ k Amortizer d.o.o.) in imaš prekrasen moped. Navora več kot zadosti, dvovalen motor ti ponuja čudovito zabavo, na zadnjega ga s prvo in drugo tudi hitro spraviš, v ovinkih zanesljiv občutek, 1000km na dan ni nobena težava... Kar se kvalitete tiče menim, da je top! Kolega ma na mojem bivšem okoli 80.000km in ni zamenjal še popolnoma nič izrednega, jz sm moral samo en kontakt 1x prevezati (je opisano kakšnih 10 strani nazaj v tej temi), to je bilo pa to, pa je moped videl večkrat temperature pod ničlo, nalive da joj, naložen po 200kg prevozil kakšnih 30.000km, prejšnji lasntik je tu pa tam pobrusil kakšen Marof... Skratka za ta denar veliko motorja, za 200€ zraven pa skoraj bomba hehe. Jz 4-cilinder 600ccm motorjev pač ne maram, ker "ne grejo nikamor", na 10.000 + obrate non-stop se mi pa ne da tiščat in je zato v tem rangu V-2 motor precej primernejša izbira, prav tako pa na V-2 prevaga tehtnico tudi zvok iz izpuha. Pa LP ajd
stankolovski Objavljeno April 12, 2011 Opozori Objavljeno April 12, 2011 Najlepša vam hvala za razlago..:notworthy: Tudi meni se gre glede navora, saj 4-valjnikov ne mislim non stop tiscat pod obrati..Tudi ljubitelj visokih hitrosti nisem.. Mi je bolj važno da motor potegne z mesta kot treba.. No saj vem da to vsi v tem rangu, je pa razlika med 2 in 4-valji vsekakor.. Vprašal bi še, kako je glede tega vzmetenja sedaj..Namreč imam namen se voziti skoraj da vedno sam. Glede na to da imam kar nekaj kg, ( beri: 93 ), in pa 183cm, me zanima ce bi bilo OK da bi pustil vse tako kot je, brez kakrsne koli menjave, kot je omenil Suhi..Se enkrat omenjam, ne mislim se voziti nekaj sportno sedaj, pac lepo turisticno, za uzitek, za srce, po pameti.. Najlepsa hvala za odgovor, ter en lep motoristicni pozdrav.. Srečno!
suhi Objavljeno April 12, 2011 Opozori Objavljeno April 12, 2011 Če je bilo meni (na K3 modelu nisem nič spreminjal) zadovoljivo 30.000km, od tega večino z dekletom, precej tudi še s 60kg dodatnega tovora, potem bo tudi tebi čist super standard vzmetenje. Predlagal sem pač poceni nadgradnjo, ki naredi iz OK mopeda natančnejšo igračo, če se ti bo seveda dalo. Sicer pa pač menjaš moped čez dve leti pa je ajd
joshi Objavljeno Maj 5, 2011 Opozori Objavljeno Maj 5, 2011 Sem pred menjavo prednje gume. Odločil sem se za Dunlop Road Smart, ker sem jo vozil že na prejšnjih dveh motorjih in mi je popolnoma ustrezala. Zanima me pa sledeče: Je kdo od vas na SV-ju prednjo gumo predpisane dimenzije 120/60 menjal za 120/70? Ali to sploh lahko naredim in kako bi vplivalo na vozne lastnosti? Nekje mi je ostalo v spominu, da je varianta 120/60 bolj odzivna, vendar manj stabilna pri večji hitrosti naravnost. Kako je v resnici s tem?
suhi Objavljeno Maj 5, 2011 Opozori Objavljeno Maj 5, 2011 Sem pred menjavo prednje gume. Odločil sem se za Dunlop Road Smart, ker sem jo vozil že na prejšnjih dveh motorjih in mi je popolnoma ustrezala. Zanima me pa sledeče: Je kdo od vas na SV-ju prednjo gumo predpisane dimenzije 120/60 menjal za 120/70? Ali to sploh lahko naredim in kako bi vplivalo na vozne lastnosti? Nekje mi je ostalo v spominu, da je varianta 120/60 bolj odzivna, vendar manj stabilna pri večji hitrosti naravnost. Kako je v resnici s tem? Kar ostani na standardni dimenziji, sicer ti bo žal - razlaga je pa pravilna ja. Kakšno gumo pa imaš zadaj? Ker če ni že Roadsmart potem se ne hecaj in daj tudi spredaj kar imaš zadaj, ali pa menjaj obe na Roadsmart! To je osnovno pravilo, ki se ga moraš nujno držati, da ti ne bo kdaj v bolnišnici žal zaradi prišparanih 100€. Ajd
danci1973 Objavljeno Maj 5, 2011 Opozori Objavljeno Maj 5, 2011 Kar ostani na standardni dimenziji, sicer ti bo žal - razlaga je pa pravilna ja. Kakšno gumo pa imaš zadaj? Ker če ni že Roadsmart potem se ne hecaj in daj tudi spredaj kar imaš zadaj, ali pa menjaj obe na Roadsmart! To je osnovno pravilo, ki se ga moraš nujno držati, da ti ne bo kdaj v bolnišnici žal zaradi prišparanih 100€. Daj ti tole malce razloži? Načeloma se s tem ne strinjam, bi me pa vseeno zanimala razlaga... D.
colin Objavljeno Maj 5, 2011 Opozori Objavljeno Maj 5, 2011 Sem pred menjavo prednje gume. Odločil sem se za Dunlop Road Smart, ker sem jo vozil že na prejšnjih dveh motorjih in mi je popolnoma ustrezala. Zanima me pa sledeče: Je kdo od vas na SV-ju prednjo gumo predpisane dimenzije 120/60 menjal za 120/70? Ali to sploh lahko naredim in kako bi vplivalo na vozne lastnosti? Nekje mi je ostalo v spominu, da je varianta 120/60 bolj odzivna, vendar manj stabilna pri večji hitrosti naravnost. Kako je v resnici s tem? kako je z voznimi lastnosti zaradi dimenzije ne vem......poznam pa primer, ko se je policaj zaradi prijave nezgode in posledično koriščenja zavarovanja osebe na motorju ao+....kompliciral v božjo mater. Iz mojih izkušenj pa lahko povem, da je tudi meni policist ob prijavi nezgode popisal gume!!!!!!!
suhi Objavljeno Maj 5, 2011 Opozori Objavljeno Maj 5, 2011 Daj ti tole malce razloži? Načeloma se s tem ne strinjam, bi me pa vseeno zanimala razlaga... D. Razvoj gum gre v smer, da delajo prednje in zadnje istega modela tako, da le-ti "sodelujeta" med seboj, predvsem se to zazna pri vožnji po dežju. Tako se ne bi igral z različnimi profili, kvalitetami, trdotami...različnih znamk, ker niti slučajno različen par gum ne bo odigral na cesti tako dobre vloge kot isti par gum. Tu ne govorim o dirkanju na dirkališču, kjer različne zmesi prednje in zadnje gume še kako pridejo v upoštev (vendar tudi tam ostajamo na isti znamki in tipa para gum, samo zmes manjujemo). In to je osnovno pravilo, ki se ga moraš držati - kdor trdi drugače, se po mojem mnenju moti. Ajd
LooLekSLO Objavljeno Maj 5, 2011 Opozori Objavljeno Maj 5, 2011 kako je z voznimi lastnosti zaradi dimenzije ne vem......poznam pa primer, ko se je policaj zaradi prijave nezgode in posledično koriščenja zavarovanja osebe na motorju ao+....kompliciral v božjo mater. Iz mojih izkušenj pa lahko povem, da je tudi meni policist ob prijavi nezgode popisal gume!!!!!!! Kolegu so ob nesreči z avtom gledali celo letnice gum in komplicirali. Drugače pa je pomoje tudi boljše menjati obe gumi naenkrat!
joshi Objavljeno Maj 5, 2011 Opozori Objavljeno Maj 5, 2011 Razvoj gum gre v smer, da delajo prednje in zadnje istega modela tako, da le-ti "sodelujeta" med seboj, predvsem se to zazna pri vožnji po dežju. Tako se ne bi igral z različnimi profili, kvalitetami, trdotami...različnih znamk, ker niti slučajno različen par gum ne bo odigral na cesti tako dobre vloge kot isti par gum. Tu ne govorim o dirkanju na dirkališču, kjer različne zmesi prednje in zadnje gume še kako pridejo v upoštev (vendar tudi tam ostajamo na isti znamki in tipa para gum, samo zmes manjujemo). In to je osnovno pravilo, ki se ga moraš držati - kdor trdi drugače, se po mojem mnenju moti. Ajd Zadaj imam Dunlop Sportmax Q2, še 3/4 profila, medtem, ko je prednja enakega tipa na koncu. Sedaj se mi seveda pojavlja dilema ali menjati sočasno obe za Road Smart, ali menjati samo prednjo in upati, da se bosta le nekako ujeli. Grem pa definitivno na Road Smart, ker sem bil zelo zadovoljen z njo.
ironbeeper Objavljeno Maj 5, 2011 Opozori Objavljeno Maj 5, 2011 Ve kdo, kaj nadzoruje vžig motorja (vžig iskre na svečki)?
danci1973 Objavljeno Maj 5, 2011 Opozori Objavljeno Maj 5, 2011 Ve kdo, kaj nadzoruje vžig motorja (vžig iskre na svečki)? Pri obeh generacijah SV650 za vžig skrbi računalnik, le da pri novem računalnik skrbi tudi za vbrizg goriva. Tako je pri starem: Tako pa pri novem: D. ironbeeper in suzuki 2
Cartman Objavljeno Maj 6, 2011 Opozori Objavljeno Maj 6, 2011 Zadaj imam Dunlop Sportmax Q2, še 3/4 profila, medtem, ko je prednja enakega tipa na koncu. Sedaj se mi seveda pojavlja dilema ali menjati sočasno obe za Road Smart, ali menjati samo prednjo in upati, da se bosta le nekako ujeli. Grem pa definitivno na Road Smart, ker sem bil zelo zadovoljen z njo. najbrž nimaš Q2 ampak Qualifire 2. No, jez bi zadnjo mirno porabu do konca. v končni fazi, zadaj se na motorju ne bo spremenilo nič, spredaj bo pa z novo gumo bolš filing kot je bil zdaj z uničeno. Jaz kake bistvene razlike med Qualifire/qualifire in Qualifire/Roadsmart nism čutil. Trenutno se je kolobarjenje ujelo na qualifire, ampak čez 1000 km bo spet roadsmart zadaj in quali spredaj. . . ironbeeper 1
ironbeeper Objavljeno Maj 6, 2011 Opozori Objavljeno Maj 6, 2011 Pri obeh generacijah SV650 za vžig skrbi računalnik, le da pri novem računalnik skrbi tudi za vbrizg goriva. Tako je pri starem: Tako pa pri novem: D. Ali je pol možno, da je računalnik pokvarjen, ker mi motor noče več vžgat?
Tomyboy Objavljeno Maj 6, 2011 Opozori Objavljeno Maj 6, 2011 Ali je pol možno, da je računalnik pokvarjen, ker mi motor noče več vžgat? Najprej preveri stikalo za izklop v sili, stikalo pri stranskem stojalu, stikalo pri ročici sklopke in pa tipover senzor. Lahko da se je snel iz nosilčka. Se pa nahaja pod sedežem blizu akumulatorja, taka majhna črna škatlica. Predlagam da si potegneš dol service manual. ironbeeper 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se