Skoči na vsebino

Ste športno ambicionirani vozniki?


YZFgeorge

Priporočene objave

Zanima me, koiko od vas tukaj na forumu vozi športake, pri tem pa jih ne uporabljajo le za pot v službo, temveč se kdaj radi tudi hitro čez ovinke zapodijo. Za takšno početje je namreč potrebno imeti pravilno nastavljeno vzmetenje. Na to temo sem pripravljen, recimo vsak dan, opisati en problem obnašanja motorja pri vožnji, njegove vzroke in kako simptome odpraviti. Da tega nebi zastonj pisal, me zanima, koliko vas je takšnih, ki bi to z interesom prebrali in morebiti tudi realizirali v praksi.

Počakal bom kak teden, ter nato glede na odziv pričel pisati, ali pa stvar opustil.

Accelerate 'till you see God, then brake.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Piši piši, zanima zanima. Sicer vozim Monstra ampak malo športno-dirkaških nasvetov pa nikoli ne manjka. Vec glav vec ve.

hotschko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj cakas.........hebote.....PISI ........pa da se skregamo spet

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekako se poslavljam od cestaka počasi in čakam na močnejšega. Pa glede na to, da bo starejši, nima za nastavljat nič, razen preload na zadnih fedrih.

Vseeno napiši, fedre bom itak najbrž menjal... če bom dobil kje kaj ki bi zdržalo pol tone.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem že mislil da se ne bo noben spomnil te teme.Morm rečt da je to področje najbolj pomembno,pa nekako ne dost pojasnjeno.Mislim da bi tuki lohk eno ornk debato vžgal.Sam se že leta zajbavam z nastavitvami pa se mi zdi da včasih nimam pojma kaj bi.Res bi prov prišla ena tema o nastavitvah vzmetenja popolnoma od začetka pa do dirkališča!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote: Sorazmerno zelo dobro poznam slovenski moto šport ,pa zelo malo ljudi ,ki se v praksi spoznajo na vzmetenje - da vidimo!!

Huh....da nebo nesporazumov. Jaz sem si vzmetenje res uspel nastaviti na svoj stil vožnje in moram reči, da motor nič več ne "jajca", niti ni pretrd. To kar sem vam pa ob zadostnem interesu pripravljen o vzmetenju napisati, je predvsem krajši povzetek iz, lahko rečem "visoko strokovne" nemške literature na temo vzmetenje. Tako da bi to temeljilo predvsem na tujih, in ne toliko mojih osebnih izkušnjah. Če bi vse v knigi opisano lahko iz lastnih izkušenj razložil, bi bil hitrejši od Jermana.

Accelerate 'till you see God, then brake.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yo, YZFgeorge! Še javno hvala, da si me opozoril na naš, slovenski forum.

Hja, v našem klubu so večinoma "cestaki" pa veliko srečo imamo, da se kar nekaj ex. državnih prvakov vozi z nami. Eni bolj pogosto, drugi pa kar redno. Še najbolj redno Dolanc Igor, ki nam kar vsem vzmetenje nastavlja.

Po kakšne pol ure svojega motorja na Grobniku nisem več poznal. Pa tudi za cesto mu ga je uspelo tako dobro nastaviti (malo sva eksperimentirala), da gre kot po tirnicah. Pa se da pri moji mali frčafeli vse nastavit. Spredaj in zadaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:quote:

--------------------------------------------------------------------------------

Sorazmerno zelo dobro poznam slovenski moto šport ,pa zelo malo ljudi ,ki se v praksi spoznajo na vzmetenje - da vidimo!!

--------------------------------------------------------------------------------

Huh....da nebo nesporazumov. Jaz sem si vzmetenje res uspel nastaviti na svoj stil vožnje in moram reči, da motor nič več ne "jajca", niti ni pretrd. To kar sem vam pa ob zadostnem interesu pripravljen o vzmetenju napisati, je predvsem krajši povzetek iz, lahko rečem "visoko strokovne" nemške literature na temo vzmetenje. Tako da bi to temeljilo predvsem na tujih, in ne toliko mojih osebnih izkušnjah. Če bi vse v knigi opisano lahko iz lastnih izkušenj razložil, bi bil hitrejši od Jermana.

Accelerate 'till you see God, then brake.

Saj nisem mislil nič slabega ,čeprav sem pa vesel ,da pri Afriki T lahko nastavim samo trdoto zadnje vzmeti ,pa ga ne morem prav veliko usrat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Furioso, bilo mi je v veselje. Lepo da si tu. Ne boš verjel, malo sem po tvojih slikah šaril in ugotovil, da imava iste kombinizone. T3, a ne?

Doma si menda za desnim ovinkom. Hmmmm... A bi se lahko kdaj tam dogovorili in bi morda še kdo, ki si vzmetenja ne nastavlja po navodilih iz literature, moj motor malo v roke vzel?

Accelerate 'till you see God, then brake.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vi kar nastavljate in nastavljate, jaz pa o skrivnosti dobre nastavitve vzmetenja še vedno nič ne vem.

A to sledi v nadaljevanju in bo prišlo kot božje razodetje?

lp RAN

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prakticno naj se nastavi vzmetenje tako,da je toliko trdo,kot je potrebno in toliko mehko kot je mogoce.tako se omogoca kolesu,da se drzi ceste in ne poskakuje.

nacin preverjanja pravilne nastavitve je pa relativno enostaven: neobtezen motor postavljen vodoravno na kolesa se v priblizni vertikalni osi (tezisce motorja) potisne navzdol.sprednji in zadnji del naj bi se priblizno enako komprimirala.

za zacetek se to lahko izvede tudi,ce se vsede na motor.

pot vzmetenja pri zgoraj opisanem testu naj bi ne bila sunkovita ali pretoga in vzmetenje ne sme oscilirati potem ko se spusti; kako do "pravilne" nastavitve priti je druga stvar.

malo vec online pod www.technoflex.de ratgeber

ne bi to temo prenesli v drugi forum?

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Uredil - Ice on 14/12/2001 08:04:17

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

ne bi to temo prenesli v drugi forum?

Po moje je ta trenutek tema v pravilnem forumu, ker George šele zbira možne zainteresirane čitatelje za svoj prispevek o federaciji. Ko bo pa začel resno pisati o nastavljanju in nastavitvah, ga pa prosim in mu priporočam, da odpre novo temo v smislu Nastavljanje vzmetenja v forumu Motocikli.

Brali jo bomo itak vsi, tako tisti, ki brez malo drugače nastavljenih vzmeti in amortizerjev ne morejo več živeti, do tistih, ki imamo federacijo na motorjih zato, ker so jo pač v tovarni nanje vgradili.

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Brali jo bomo itak vsi, tako tisti, ki brez malo drugače nastavljenih vzmeti in amortizerjev ne morejo več živeti, do tistih, ki imamo federacijo na motorjih zato, ker so jo pač v tovarni nanje vgradili.

Brrrm

Lojzi ma vas rad

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Furioso, bilo mi je v veselje. Lepo da si tu. Ne boš verjel, malo sem po tvojih slikah šaril in ugotovil, da imava iste kombinizone. T3, a ne?

Doma si menda za desnim ovinkom. Hmmmm... A bi se lahko kdaj tam dogovorili in bi morda še kdo, ki si vzmetenja ne nastavlja po navodilih iz literature, moj motor malo v roke vzel?

Accelerate 'till you see God, then brake.

Furioso & YZFgeorge a sta oba iz okolice Maribora

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Furioso & YZFgeorge a sta oba iz okolice Maribora

Menda res. Motoristi Moto cluba AMD TAM se dobivamo vsak ponedeljek po osmi uri zvečer v restavraciji Mlada lipa pod Pohorjem (Radvanje), vsak četrtek večer se dobimo v baru Večerko na križišču Kardeljeve in ulice Proleterskih brigad.

Pridita kaj pogledat!

Sex is not the answer. Sex is the question. "YES" is the answer!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

quote:

Furioso & YZFgeorge a sta oba iz okolice Maribora

Menda res. Motoristi Moto cluba AMD TAM se dobivamo vsak ponedeljek po osmi uri zvečer v restavraciji Mlada lipa pod Pohorjem (Radvanje), vsak četrtek večer se dobimo v baru Večerko na križišču Kardeljeve in ulice Proleterskih brigad.

Pridita kaj pogledat!

Sex is not the answer. Sex is the question. "YES" is the answer!

Ja sem čist blizu Radvanje blizu drevesnice drugače pa iz Ptuja ko bo topleje se bomo kje dobili a ne (upam da se bo zakon spremenil)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

quote:

ne bi to temo prenesli v drugi forum?

Po moje je ta trenutek tema v pravilnem forumu, ker George šele zbira možne zainteresirane čitatelje za svoj prispevek o federaciji. Ko bo pa začel resno pisati o nastavljanju in nastavitvah, ga pa prosim in mu priporočam, da odpre novo temo v smislu Nastavljanje vzmetenja v forumu Motocikli.

Brali jo bomo itak vsi, tako tisti, ki brez malo drugače nastavljenih vzmeti in amortizerjev ne morejo več živeti, do tistih, ki imamo federacijo na motorjih zato, ker so jo pač v tovarni nanje vgradili.

Brrrm

še en interesent se prijavlja..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

George, ti samo piši. Čeprav sem čoperist me takšne stvari vseeno zanimajo. Je pa to tema, ki je v bistvu dokaj preprosta pa kljub temu precej široka.

FURIOSO, ta tvoja slika je res iz tistega zloglasnega DESNEGA ovinka, poznanega slovenski populaciji s POP TV-ja, na MB obvoznici. Vem pa kdo ga je najhitreje do sedaj prepeljal. A veš morda tudi ti? Pri nas v Zg.Radvanju pa vas je bolj malo videt. V Večerku pa vas je res videt skoraj vsak dan. Predvsem poleti. Pa vse dobro Jožetu!!!

Zimski pozdrav izpod belega Pohorja, ROCKY!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

YZF a se samo na cestake spoznaš kaj se tiče vzmetenja ker je pri kroskah vzmetenje full pomembno in če veš kaj al pa če maš kake nasvete PIŠI- ker sam o vzmetenju pojma nimam (hvala bogu da ma foter) mam se to srečo da sem tako mlad(on samo nastavi jaz vozim potem ga pa kurcam)!!!

speed man

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

ker sam o vzmetenju pojma nimam (hvala bogu da ma foter) mam se to srečo da sem tako mlad(on samo nastavi jaz vozim potem ga pa kurcam)!!!

speed man

Zanimivo, kurcat pa prec znaš.

lp RAN

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!