Skoči na vsebino

Kako zablokirat Scooter na 50km/h


joza009

Priporočene objave

Ker bom registriral Typhoona,moram se prej zablokirat motor na 50km/h.

Zanima me predvsem blokada na variomatu,ker se mi neda rezati podložke itd za izpuh.

Zanima me,variomat je tam pri typhoonu kjer je tista vetrnica gor,vzadi je pa sklopka,se pravi ta vetrnica ima na sredi šrauf 15mm se mi zdi in kaj potem ko ta šrauf odšraufaš,kaj ti ostane v rokah,variomat?

Kaj ko to odšraufaš iz motorja,kje se podstavi podložka in kolk debela in kaksnega premera in seveda kje to podložko dobiti.Ali mora biti železna ,plastična,okrogla ali 6 kotna kot matica?

Motor ima 70ccm3 cilinder in športn auspuh gre pa 92km/h

Ni mi jasno kaj ta variomat dela,da je treba dati podloško vmes tam in ne recimo vzadi k je sklopka,kajti glih tm se rasteza in krči jermen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

Debato sem pogledal ze prej,ampak nisem najdel nic o variatorju razen tega da se pač da pri variatorju zablokirat,kar mi pa pove totalno nič.

Zato sprašujem se enkrat,kolk debelo podložko iz kakšnega materijala in kakšen premer mora bit.Seveda če ima pa še kdo kaksen slikovni materijal bi bilo pa še najboljše.

OKI ti imas typhoona in 70ccm3,kako si ti zrihtal variomat?

Popravljeno . Popravil joza009
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Debato sem pogledal ze prej,ampak nisem najdel nic o variatorju razen tega da se pač da pri variatorju zablokirat,kar mi pa pove totalno nič.

Zato sprašujem se enkrat,kolk debelo podložko iz kakšnega materijala in kakšen premer mora bit.Seveda če ima pa še kdo kaksen slikovni materijal bi bilo pa še najboljše.

OKI ti imas typhoona in 70ccm3,kako si ti zrihtal variomat?

kaj pa ce bi v tisto temo dal to vprašanje o variomatih? a mislis, da ti potem ne bi odgovoril?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Debato sem pogledal ze prej,ampak nisem najdel nic o variatorju razen tega da se pač da pri variatorju zablokirat,kar mi pa pove totalno nič.

Zato sprašujem se enkrat,kolk debelo podložko iz kakšnega materijala in kakšen premer mora bit.Seveda če ima pa še kdo kaksen slikovni materijal bi bilo pa še najboljše.

OKI ti imas typhoona in 70ccm3,kako si ti zrihtal variomat?

Jaz sem eno leto nardil tehničanga malo :ph34r: , drugič pa sem zaprl tolkiko zrak, da je skuter trokiral

Podložko pa vstaviš med matico in med veternico&jermenico sprednjo če se ne motim. S tem omejih gibanje variomata in skuter ostane v "prvi prestavi"

Kako dolga pa je pa ne vem zdaj točno. Enih par cm je že. Naredi pa se takšen svornik v bistvu. Če se motm me popravte...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

Se pravi da vstavim podložko par cm,med matico in vetrnico?Potem to sploh ni nobenega šraufanja ampak samo odvijes matico in vmes podstaviš podložko?Malo se preveč na lahko sliši.

Kolk cm pa naj bi bila ta podložka in kje se jo dobi?Ker verjetno ne najdeš take podložke za vsakim vogalom.

Popravljeno . Popravil joza009
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Običajne podložke, ki jih dobiš v vsaki železnini, z luknjo 15 mm so debele okoli 2 mm. Kupi jih več in jih postopno vstavljaj pod matico, dokler skupna debelina podložk ne bo dovolj zbila končne hitrosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:zzz: Eh ja.... variomat.... milijonkrat prežvečena tema. Dajmo si ga zamisliti kot prestave pri kolesu. Spredaj ena piramida zobnikov, zadaj druga. Ker zadaj ne moremo omejiti gibanja jermena navznoter (proti osi), ga moramo spredaj, da ne gre proti robu oboda. To naredimo tako, da variomatu preprečimo, da bi se povsem zaprl. Med obe polovici jermenice, v predel, kjer teče jermen, damo podložko. Začni s 5 mm. Lahko se ti zgodi, da boš moral podložiti več in da ti bo postal prekratek svornik variomata. To je odvisno od tega, katero dolžino jermena uporabljaš. V tem primeru boš moral vzeti daljši svornik variomata.

Lahko vzameš celo daljši jermen, ali pa kakšnega zeloooooo izrabljenega, ki je krepko ožji od originala. Zadaj bo šel do roba, spredaj pa na polovico. Pazi samo, da ti zadaj ven ne zleze.

A bo šlo?

lp

duke

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej 5 mm je ful premjhna luknja za u auspuh.Jest sm imel not 13 mm,pa se 70 ccm,pa mi je su tocn 42 km/h.Prej sm imu pa 5 mm pa se motor tud premaknu ni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pravi tukaj na sliki med matico in plastično vetrnico naj dam podložke in bo zablokirano,to pomeni tudi da vetrnice sploh dol ne dajem ampak samo matico podložim.

16536vari.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pravi tukaj na sliki med matico in plastično vetrnico naj dam podložke in bo zablokirano,to pomeni tudi da vetrnice sploh dol ne dajem ampak samo matico podložim.

16536vari.jpg

Kaj te izvajas ti neke akrobacije jaoooo.....Ti grem jaz slikat kam mores dat not puso

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moj kolega je to zlo enostavno rešu ....... spužvo je zatouku v filter in pollini 70 ccm je šel na valjih sam 35km/h .....

Problem rešen :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej 5 mm je ful premjhna luknja za u auspuh.Jest sm imel not 13 mm,pa se 70 ccm,pa mi je su tocn 42 km/h.Prej sm imu pa 5 mm pa se motor tud premaknu ni.

Ok ziher se vam tole zdi ful čudn an ampak verjemte MEN SE TUD ZDI! Tega sploh nism jst napisu ampak se je pomoje edn prjavu z mojmu uporabniškemu imenom!! :huh: Možn da je kdo iz naše šole zato k sm ponavad med informatiko zmeri na netu pa sm zadč ponesreč tam dau "shrani geslo" :wacko: !! Jao a bo zdj treba geslo spremenit al kva? Aja pa sori za :topic: !!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

Aha zdej vidim da je to za zobnikom,se pravi da je treba odvit matico,sneti dol vetrnico z zobnikom in vzadi podložiš podložke.To vse skupaj mi ni bilo jasno zato ker nisem nikoli tega snemal,verjetno tudi nebom in nisem videl kaj je vzadaj.

Popravljeno . Popravil joza009
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem na RS-ki 50ccm ko sem mel fajn predelano, naredu tko da sem med izpuh in dusilec izpuha oz ono piksno dau podlozko s ful ful malo lukno. Pred tehnicnim sem notr vrgu naredu tehnicnega pa takoj vn pa je palilo. RS-ka pa je sla se hujs k original 50(počasneje) ;) :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri meni je pixna prišvasana,tako da je nemorem ločit se mi zdi,jest bi tudi vstavil podložko samo se mi ne da rezati in vrtati,ok ce bi bilo treba samo zvrtati ni problema in če bi lahko dal vmes samo nek prevrtan kovanec,bom malo pogledal kaksni so spoji vmes.

Kajti ce bi jo dal pri cilindru bi mogu obliko te podložke delat + vtor da cev od auspuha sede notri da nebi pusčalo.

Zato mi je tudi bila vsec ideja da bi na auspuhu pri pixni kej vmes vstavil,bom se malo pogledal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst bom snel dol dusilc, pa dal vmes kos aluja z mejhno luknco.. Pomoje ne bo slo nkamor:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej sploh ne vem kva tok komplicirate z enimi variomati no... snemš dol dušilec, v uno cev k je pr avspuhu daš eno stvarco z mal manjšo lukno, daš dušilc gor, pa gre 50... men je šlo točno al še clo mal manj :D sam itak na tehničnmu vejo za kva se gre, k se skuter na mestu komi kam premakne :P je pa to za 2 min dela... sam da bi se pa prov dolg furu tkole, pa pomoje ni glih zdrav za mašino...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ti lepo daj tam blokado zmes med dušilcem pa bo vse vredu, pa ne kompliciraj več....

evo, tud jst tko pravm... za tistih 5 min k te bojo tam čekiral, se ti ne splača ne vem kok zajebavat s tem...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kupiš omejevalec obratov pa je... pa stisneš gumbek in je... .)

Popravljeno . Popravil cime
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!