aerox Objavljeno Junij 9, 2004 Deli Objavljeno Junij 9, 2004 kupiš omejevalec obratov pa je... pa stisneš gumbek in je... .) cena ? €€€ :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dj_runner Objavljeno Junij 10, 2004 Deli Objavljeno Junij 10, 2004 mislim da je 11k :D :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
atomaz12 Objavljeno Junij 10, 2004 Deli Objavljeno Junij 10, 2004 Pol se ti pa nardi tak ko pr mojmu frendu...Šlo mu je 50 pol pa ga sprav na valčke pa sam tuf nardi pa potegne na 70....in kaj je sledilo jah nič belo tablco(125) pa če se je hotu s skutko pelat je mogu nardit izpit za 125...pol je pa raj prodal...:) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Guest Sl@fKo^ Objavljeno Junij 10, 2004 Deli Objavljeno Junij 10, 2004 HeHe :) registracija sux :devil: cis bzw...prej je blo bolše ko si se pelala kam si hteu pa te ni noben fukal :D jas sem se tut srečal z tem problemom kako zablokirat skuter... jah..original auspuf,pa na vario še eno pušo pa je šel 40km/h... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dj_runner Objavljeno Junij 10, 2004 Deli Objavljeno Junij 10, 2004 se je vredi registracija. ti vsaj zavarovalnica stroške krije ?e narediš kako bedarijo to pa da ga moreš zablokirat pa je najmanjši problem B) B) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jebediah Objavljeno Junij 10, 2004 Deli Objavljeno Junij 10, 2004 Pol se ti pa nardi tak ko pr mojmu frendu...Šlo mu je 50 pol pa ga sprav na valčke pa sam tuf nardi pa potegne na 70....in kaj je sledilo jah nič belo tablco(125) pa če se je hotu s skutko pelat je mogu nardit izpit za 125...pol je pa raj prodal...:) khm, močno dvomim: -želja mnogih tukaj je, da bi lahk 50ccm skuter registrirali pod 125 kar tako! -k veš kolk papirjov rabiš oz nonegega od papirjev sploh dobil ne bi? (homologacije naprimer)?? kaj vse si eni zmišljate :doze: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
joza009 Objavljeno Julij 20, 2004 Avtor Deli Objavljeno Julij 20, 2004 Se enkrat.Se pravi spredaj odsraufam tisto matico verjetno 15 mm in dam tisto vetrnico brez vecjih tezav dol. Potem pa za vtrneco dam notri podlozko priblizno 2cm dolgo,kolk je pa premer notranji??? Kot je nekdo napisal za 70cmm3 je okol 18mm,sam jest nimam frgazerja tako da je vrjetno malenkost krajsa. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MAČKON Objavljeno Julij 20, 2004 Deli Objavljeno Julij 20, 2004 Se enkrat.Se pravi spredaj odsraufam tisto matico verjetno 15 mm in dam tisto vetrnico brez vecjih tezav dol. Samo tisto matico bo pa malo problem odšraufat če še tega nisi nikdar delal. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
joza009 Objavljeno Julij 21, 2004 Avtor Deli Objavljeno Julij 21, 2004 Zakaj pa?To je tista na variomati in ne na sklopki. A zato ker jo je treba zadrzat?,kako jo pa ostali zadrzijo in odsraufajo matico? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_Roba_ Objavljeno Julij 21, 2004 Deli Objavljeno Julij 21, 2004 Kot je nekdo napisal za 70cmm3 je okol 18mm,sam jest nimam frgazerja tako da je vrjetno malenkost krajsa. Ti nimas fergazerja?Torej mas cip tuning od moje bikice gor? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
M|t3k Objavljeno Julij 21, 2004 Deli Objavljeno Julij 21, 2004 Pneumatska pištola, šraufnciger med zobnike (osebno ne priporočam), usnjen ključ za oljne filtre... PS:al pa si kako orodje ala_Roba narediš :) :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_Roba_ Objavljeno Julij 21, 2004 Deli Objavljeno Julij 21, 2004 PS:al pa si kako orodje ala_Roba narediš :) :OK: Tisto je orodje za na teren .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
joza009 Objavljeno Julij 21, 2004 Avtor Deli Objavljeno Julij 21, 2004 Sej ta kljuc imam,in se dobro obnese na sklopki k je sirsi materijal in je lazje prjet,na variomatu je pa tista zadeva par mm debela ce se ne motim. Za podlozko pa potem velja,da ko to odsraufas da za to vetrnico das samo podlozko notri. Se vedno pa sprasujem kolk je notranji premer te podlozke in kolk mora bit priblizno siroka. Pa kje ste tako podlozko kupili?Bi bilo slabo ce dam vec navadni podlozk skupaj alu mora biti pusa?Pomoje da bi lahko dal tudi vec podlozk skupaj. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
cime Objavljeno Julij 21, 2004 Deli Objavljeno Julij 21, 2004 ma odšravfaš dol pa boš vidu točen notranji FI podložke - 5 minut dela Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jaka3545 Objavljeno Julij 15, 2005 Deli Objavljeno Julij 15, 2005 js mampa en zelo velik problem! mam aprilio 125 scooter pa morm it zdej na tehničnega! ko sm ga kupu je bil že reg. na 50 ccm. zdej pa ne vem kako naj ga zablokiram? dihtnga verjetno ne bo pomagala?? valčke sm že neki rihtu tko da mi gre zdej 110 - rabim pa 50 km/h :oops: :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Pimp3000 Objavljeno April 25, 2006 Deli Objavljeno April 25, 2006 Hey mam en vpraaanje... Sem prebrau ze celo temo in vse pa ker se ne spoznam tok na predelavo in sraufanje in morm isto zablokirat scooterja na 50km/h in ga morm registrirat. Pelu ga bom k enmu da mi on to nardi oz. zablokira scooter. Ampak on hoce za to 8 jurjev. Delo + da ti ga pele na tehnicnga in to zrihta sam papirje mu moras dt. Torej na konc placas tehnicnga + zavarovanje + delo 8k...a ni to mal velik 8 kosov zato bi rad vase mnenje... :? :? btw mam Piaggio Typhoon l.96 tnx za odgovore...ce bo kdo odgovoru... :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jumb0 NRG Objavljeno April 25, 2006 Deli Objavljeno April 25, 2006 lej pomoje ti je najbul preprosta vrjanta tka ku jest delam... odšraufi avspuh dol pa vzam en tenki pleh pa ga rpslon k avspuhi pa to sve skup obriš... kuk je avspuh vlki ku pride na celinder pol obriš še lukence ku pridejo šraufi not... ne pa obrisat lukne ku gre luft ven... pol pa tle ku bi ta lukna mogla bit vrti lukence.. pomoje najbolš da začneš z kake 8 al pa 10 svedrom in narediš tak vlko da gre pač okul 40 i to je to... praktično narediš podloško ki neprepušča preveč lufta vn in ga duši.. to je neki na simple ka jest delam in se odnese.. LP :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Red Arrow Objavljeno April 25, 2006 Deli Objavljeno April 25, 2006 Zanimiv način, mogoč ga bom začel kopirat :) :D :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Pimp3000 Objavljeno April 25, 2006 Deli Objavljeno April 25, 2006 lej pomoje ti je najbul preprosta vrjanta tka ku jest delam... odšraufi avspuh dol pa vzam en tenki pleh pa ga rpslon k avspuhi pa to sve skup obriš... kuk je avspuh vlki ku pride na celinder pol obriš še lukence ku pridejo šraufi not... ne pa obrisat lukne ku gre luft ven... pol pa tle ku bi ta lukna mogla bit vrti lukence.. pomoje najbolš da začneš z kake 8 al pa 10 svedrom in narediš tak vlko da gre pač okul 40 i to je to... praktično narediš podloško ki neprepušča preveč lufta vn in ga duši.. to je neki na simple ka jest delam in se odnese.. LP :OK: ja sej hudo pa vse sam sem napisu da se ne spoznam na predelavanje pa se mi tud ne da sraufat auspuha in enostavno spraaujem ce je velik 8k cena da ti to en nardi pa ae tehni nga zrihta... :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
blindek Objavljeno April 25, 2006 Deli Objavljeno April 25, 2006 ja je veliko...če si nek tip se malo znajdi in si to sam naredi izpuh od piaggio kolko vem je sestavljen z dveh delov,tak oda lahko samo tam nasredini 2 šraufa odšraufaš in narediš kot ti je oni prej rekel...vse skup 15min dela in prišparaš 8k Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Red Arrow Objavljeno April 25, 2006 Deli Objavljeno April 25, 2006 ja je veliko...če si nek tip se malo znajdi in si to sam naredi izpuh od piaggio kolko vem je sestavljen z dveh delov,tak oda lahko samo tam nasredini 2 šraufa odšraufaš in narediš kot ti je oni prej rekel...vse skup 15min dela in prišparaš 8k stari moj, nmorm verjetn, da bi človk dobesedno dou 8 jurjev, da bi mu majster zablokiru moped...no, tko je to...tko pa majstori služjo na vlko in vidm, da znajo izkoriščat oz. da znajo tako slepe ljudi dobit na dnar... jebenti...8 jurjev je kr dosti, veš... krneki ej... :blink: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
blindek Objavljeno April 25, 2006 Deli Objavljeno April 25, 2006 raje pelaj nekomu z foruma in ti bo naredil za 2-3k... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Red Arrow Objavljeno April 25, 2006 Deli Objavljeno April 25, 2006 raje pelaj nekomu z foruma in ti bo naredil za 2-3k... men daš za pivo pa nardim :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno April 25, 2006 Deli Objavljeno April 25, 2006 jst mam doma plastično pušo, dam jo na os variomata (tko ko je original) in gre točno 44,2km/h :P , dela je pa za 10 minut drugače pa kdor ma še blokade not naj vedno reče serviserju ko jih pobere ven da mu jih da, in jih potem ni treba doma delat Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Red Arrow Objavljeno April 25, 2006 Deli Objavljeno April 25, 2006 jst mam doma plastično pušo, dam jo na os variomata (tko ko je original) in gre točno 44,2km/h :P , dela je pa za 10 minut drugače pa kdor ma še blokade not naj vedno reče serviserju ko jih pobere ven da mu jih da, in jih potem ni treba doma delat eh...to so bla še rosna leta...kaj sm pa jst razmišlu, da bi jih obdržal... :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se