slovenc46 Objavljeno Junij 17, 2004 Opozori Objavljeno Junij 17, 2004 Zanima me če ma kdo tule mogoče tale avtič? kok je kej zadovoln z njim
simonsi Objavljeno Junij 17, 2004 Opozori Objavljeno Junij 17, 2004 850 mela "premočno" mašino, pa je menjalnik crkaval, drugač pa tut kuhajo radi. Se ne peljem v fičaku, če mi daš miljone. Že v katrci je dost grozno :wacko:
mk-r Objavljeno Junij 17, 2004 Opozori Objavljeno Junij 17, 2004 Pri nas je že malo iz mode in ga je čas pošteno povozil. Ne vem če bi ga znal sploh peljat. Prvi dež bi bil v jarku :wacko: Sem se pa vozil prejšnji teden po Srbiji in Makedoniji, pa je to tam kar povprečen avto. Tam se vozijo z takimi avti, ko ne veš al bo razpadel v dveh kilometrih ali še prej :lol1:
Shargo Objavljeno Junij 17, 2004 Opozori Objavljeno Junij 17, 2004 Na nasih cestah ga ze zelo redko zasledimo, ce pa je sansa dobit lepega in ce ga malo porihtas, je pa ze skoraj legenda in bo prej ali slej vzbudil nemalo pozornosti. PS: So pa fantje tudi malo frizirali fizeljne, takoimenovani "Abarth" pa so dosegali tudi preko 180 km/h.
slovenc46 Objavljeno Junij 17, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Junij 17, 2004 ka se da pa kej pr masini porihtat?
simonsi Objavljeno Junij 17, 2004 Opozori Objavljeno Junij 17, 2004 ka se da pa kej pr masini porihtat? Nič :) Ko boš videl mašino od fičaka ti bo vse jasno. Paše pa od nekaterih Fiatov :devil: :naughty:
Tomozuki Objavljeno Junij 18, 2004 Opozori Objavljeno Junij 18, 2004 Tam v naši sosednji ulici je en mel Abartha 1000. Kaj je to delalo... Mislim, da je celo vodno hlajenje mel.
lojzi Objavljeno Junij 18, 2004 Opozori Objavljeno Junij 18, 2004 Tam v naši sosednji ulici je en mel Abartha 1000. Kaj je to delalo... Mislim, da je celo vodno hlajenje mel. ja, sej ostali fičaki so bli pa hlajeni s fižoučkovo pari in mešanico helija in argona :lol1: :yea2: Matr, kok od vas pametnjakovičev tle gor ga je imelo, svojga? Kolk bi vas ga znalo prestavt u prvo, brez škrtanja, kolk od vas bi peljalo svojo familijo z njim na taborjenje, kolk od vas bi vsak pol leta prepiksnalo sprednjo rpemo, ročno vsak teden nastavljalo predvžig....čistilo zavore vsak mesec? Dolivalo hladilno tekočino poleti pri tistih z odprtim hladilnim sistemom, brisalo lužce pod njim, ko si ga v vročini ugasnu? Fantje, bejžte, bejžte....pa kljub temu bi ga spet imel...enga lepga veterančka... tko, mal za nostalgijo...
Einherjar Objavljeno Junij 18, 2004 Opozori Objavljeno Junij 18, 2004 Lojzi - pozabil si omeniti menjanje jermena.... Moja stara je mela zamenjanega (ali pa nazaj nastavljenega) v minuti...
bOnZy Objavljeno Junij 18, 2004 Opozori Objavljeno Junij 18, 2004 Tam v naši sosednji ulici je en mel Abartha 1000. Kaj je to delalo... Mislim, da je celo vodno hlajenje mel. teli abarthi 1000 majo 115 konjev, sm pa vidu na italjanski strani od fičakov, da je mu končno 215km/h!!!! :naughty: :naughty: :kva2: :kva2: :kva2:
Gajo Objavljeno Junij 18, 2004 Opozori Objavljeno Junij 18, 2004 (popravljeno) Imel letnik 1977, za njim pa p-126. Neverjetni stroji; vsako nedeljo sem imel kaj za delat. Sosed ima še prav lepo ohranjenega. Če sem kaj črtil, je bilo "auspiksnanje" puš na "abšenklih" :rolleyes: . Popravljeno Junij 18, 2004. Popravil Gajo
ID Objavljeno Junij 18, 2004 Opozori Objavljeno Junij 18, 2004 Lojzi, počel skoraj vse kar si naštel, pa še kaj drugega zraven. In pred tremi desetletji sem ga vsako poletje peljal na izlet po Evropi. Je bil zelo zadovoljen, ker je toliko videl.
HHV Objavljeno Junij 18, 2004 Opozori Objavljeno Junij 18, 2004 Tisti, ki smo se s Fičeki pa Bolhcami igral, znamo še danes kaj pošravfat, kajne? Prima šola mehankarije, kleparstva, ličarstva in avtoštromarije. Pa so na teh koretah tud gume na ovivnkih škripale! :D :D Torej, kdor ima voljo in čas, ter kolikortoliko spodobno osnovo za predelavo ali restavracijo Fičeka, kar veselo na delo. Ni pretežko in sploh ne komplicirano. Le za rezervne dele bi se bilo dobro pozanimati, kaj in po koliko se še dobijo.
bOnZy Objavljeno Junij 18, 2004 Opozori Objavljeno Junij 18, 2004 <--- se en dokaz, da čes mu kramparce na ficotu si prsu delc delč :) :) <--- to je pa ta abartova mašina :) <--- tole če se pe ne motm so pa filtri + fergazrji :) :devil: :devil: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: DAMN JE LEP!!! ;) vec si pa lahko ogledate na TEJ STRANI
bOnZy Objavljeno Junij 18, 2004 Opozori Objavljeno Junij 18, 2004 OD TUKEJ NAPREJ JE PA RESSS LEPOTEC!!!! :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :devil: :devil: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: DAMN JE LEP!!! ;)
WR Objavljeno Junij 18, 2004 Opozori Objavljeno Junij 18, 2004 če ma kdo mogoče abarth-ovo mašino ali kakšne druge dele za ta avto sem interisent-PM.
bOnZy Objavljeno Junij 18, 2004 Opozori Objavljeno Junij 18, 2004 če ma kdo mogoče abarth-ovo mašino ali kakšne druge dele za ta avto sem interisent-PM. enako!! :) :)
Tomozuki Objavljeno Junij 19, 2004 Opozori Objavljeno Junij 19, 2004 ja, sej ostali fičaki so bli pa hlajeni s fižoučkovo pari in mešanico helija in argona :lol1: :yea2: Matr, kok od vas pametnjakovičev tle gor ga je imelo, svojga? Kolk bi vas ga znalo prestavt u prvo, brez škrtanja, kolk od vas bi peljalo svojo familijo z njim na taborjenje, kolk od vas bi vsak pol leta prepiksnalo sprednjo rpemo, ročno vsak teden nastavljalo predvžig....čistilo zavore vsak mesec? Dolivalo hladilno tekočino poleti pri tistih z odprtim hladilnim sistemom, brisalo lužce pod njim, ko si ga v vročini ugasnu? Fantje, bejžte, bejžte....pa kljub temu bi ga spet imel...enga lepga veterančka... tko, mal za nostalgijo... Heh, samo je razlika, če maš navadno vodo noter vlito v radiator al pa VODNO HLAJENJE ;)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se