Ciko Objavljeno Junij 20, 2004 Deli Objavljeno Junij 20, 2004 jebemti ej, to pa so rekordni posti do zdaj v kat scooterji če gledamo po brezveznosti ipd, kaj ste vsi pili danes preveč al kaj?!?!?! :angry: :fight2: :topic: :kva2: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno Junij 20, 2004 Deli Objavljeno Junij 20, 2004 ciko, zgleda d ne zastopis. :P sicer pa mislim d ze res pretiravamo... :wacko: sicer pa - Derbi mae no masino, ki ima na papirju 9 konjev... :hmm: ...mislim, d je to kr ena izmed mocnejsih, ce ne celo najmocnejsa. .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
..::NRG::.. Objavljeno Junij 20, 2004 Deli Objavljeno Junij 20, 2004 Pomoje največ leti kaki Runner Hyper 2, ostalo pa je vse bolj al manj enako. To pa nebo čist držal :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
[rain] Objavljeno Junij 20, 2004 Deli Objavljeno Junij 20, 2004 sicer pa - Derbi mae no masino, ki ima na papirju 9 konjev... 9 konjev ja. gotov ma ze v originalu 70ccm not :wacko: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dule3 Objavljeno Junij 20, 2004 Deli Objavljeno Junij 20, 2004 Tudi če jih je kdaj imel, zdaj teh motorjev ni več ker je Piaggio kupil Derbi in so novi z Piaggio motorji. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno Junij 20, 2004 Deli Objavljeno Junij 20, 2004 ' date='20 Jun 2004 @ 12:08'] 9 konjev ja. gotov ma ze v originalu 70ccm not :wacko: ne, 50 ccm je bil. skuter. .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dule3 Objavljeno Junij 20, 2004 Deli Objavljeno Junij 20, 2004 Splošni trend je v povečevanju moči motorjev ki se vgrajujejo v skuterje, če primerjamo skuter izpred nekaj let in sodobne Piaggio motorje, bi za starega potrebovali precej tuning delov za povečanje moči na rang odblokiranega Piaggio motorja. Moči sodobnih motorjev različnih proizvajalcev se ne razlikujejo pretirano med sabo, ker konkurenca dela svoje. Je pa vprašanje kako dolgo bo to trajalo, ker morajo izpolnjevati vse bolj zahtevne pogoje emisij izpušnih plinov, na njih pa pritiskajo tudi proizvajalci tuning delov saj jim z močnimi serijskimi motorji krčijo tržišče. Nekaj je bilo celo govora o zaostritvi EU uredb glede možnosti nadaljnega omejevanja deblokade serijskih, ker je to zaradi enostavnosti dostopno res skoraj vsakomur. Za primer se lahko pogleda Ditech, za katerega so modri in oranžni že napovedali, da ne bodo razvijali močnejših delov oziroma podpirali nadaljnega razvoja. Takšen tuning-invalidni skuter se prodaja slabše, kar sili proizvajalca v nižanje moči motorjev naslednje generacije, da ima kaj zaslužka od tuning delov tudi "spremljajoča industrija". Sama cena novega skuterja priča, da skuter že zdavnaj ni več "ljudsko" vozilo, ampak le industrijski produkt katerega namen je čim višja cena in maksimalen možni profit zato je dobro te stvari gledati iz konteksta želje po profitu, sem pa spada tudi maksimalna moč in stvari ki jih potegne za sabo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ciko Objavljeno Junij 20, 2004 Deli Objavljeno Junij 20, 2004 zok, zastopim, sem si prevedo tisti binarni zapis, ampak je pol ta post sprožo 10 nekih brezveznih ,vglavnem .) :doze: :) zaj pa gremo nazaj na temo vsi bo najbolše :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tomozuki Objavljeno Junij 20, 2004 Deli Objavljeno Junij 20, 2004 To pa nebo čist držal :? Okej, pozabo sem na DNA-je in NRG-je... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se