Skoči na vsebino

Tomos 4.8 troubleshooting


elbarto

Priporočene objave

Zadeva: ne dela kot bi morala

Simptomi: na suhem dela OK, ko daš v vodo, od 1/4 gasa dalje dela, kot da bi ga dušilo, zalivalo itd... "mojstri" so rekli da so hin batni obročki, kar pa močno dvomim, saj je kompresija OK, (daš prst namesto svečke na cilinder pa probaš)

Po prespani zimi je vkurblal v tretjem ( !!! ) poizkusu :o :o :o :o

Iščem: kakršnokoli UPORABNO informacijo IZ IZKUŠENJ (lepo prosim ne nabijat v 3 PM)

Kaki linki na stran z temo motorčki tudi nebi bili slabi, na www.tomos.si nema ništa

Sploh ne vem drugega o motorju razen tega:

" 80cc single cylinder two stroke, 5500 rpm, air cooled motor, water cooled exhaust, this motor had F-N-R gears and electronic ignition. Eats the original brass shear pins for breakfast - use stainless. 18kg." (predzadniji stavek smo spoznali že davno, zdaj je noter namesto varovalke custom made varovalka iz bivšega rostfraj žeblja :D )

Kolikor poznam tomos, bi mogoče pasali v končni fazi obročki od CTXa..kdo bi mi znal na to odgovoriti z Da ali NE, (mogoče ali probaj nočem slišat)

LP, El Barto

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nevem če ti bo kaj pomagalo, meni je na tomos 10 in na johnson 35 in yam 40 pomagalo da se vsako leto krepko podrl elektriko oziroma kablovje in vse konkretno spucal pa namazal. pred tem so imeli motorji 1001 sindrom, pa skoz nekaj zabavali pol pa je blo OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

CTX more met tako kompresijo, da ti noben prst ne pomaga.

Spucej fergazer :doze: zračni filter, benz filer, dize, nova sveča itd...

Boš pa že tomosa k življenju spravil, jao <_< :D

Pa če ma elek. vžig probi drugo cinšpulo, ker ene zmahane majo tako gnilo lastnost, da ko se segrejejo začne neki crkavat.

BTW obročki za cetlna so par jurjev. Mislim da 46mm

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za boga milega,ne dotikaj se elektrike.....najverjetneje imaš zamašen zračni filter,ali pa zasvinjan fergazer.......obstaja tudi možnost nepravilnega predvižga,vendar je ta možnost bore majhna.....

najverjetneje dobiva prerevno ali pa prebogato mešanico goriva, zato ti v prostem teku (beri brez obremenitve,ko je na suhem) dela brez problema, ko ga pa obremeniš, pa začenja krepavat......išči napako na zračnem filtru, ali pa v vplinjaču....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne pozabi preveriti bajonetnega priključka cevi za gorivo, da ne vleče poleg goriva tudi zrak. Preveri tudi "zračenje" na rezervoarju. .)

Podobne probleme sem imel z Yamaho zaradi vakuuma, ki je nastajal v rezervoarju (zamašen oddušek).

Svetujem ti, da elektriko pustiš zaenkrat pri miru.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spucan , spihan, fergazer, isto....ko dam v vodo, po 1/4 gasa duši...

Vžege pa pesjanar v prvem potegu... :? :? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj pa fergazer je OK? da ne zašteka plovec kje? pa kot je rekel SdP, dovod zraka je OK?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa pust revčka tomosovega neki cajta laufat, ene pol ure, da mal k seb pride. Včasih pomaga. Pa gas dej čist lepo počasi do konca, po milimetrih, pa boš že kaj več vedel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

probaj spucat glavno dizo s kakšnim hudoagresivnim sredstvom ali pa daj drugo dizo (enako ali večjo).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poglej ce je stik med uplinjacem in cilindrom 100% zrakotesen! je filter (oz celoten intake system) v originalnem stanju??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ne s takimi pri tomosu :lol1: :D :lol1:

cuj, vsaka masina ma intake system. to je sklop airboxa s filtrom, uplinjaca, in pa kolektorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ne s takimi pri tomosu :lol1: :D :lol1:

ti pa res nič ne veš :wacko: :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No da se nebote kregali, intake system zgleda tak:

ena plastična škatla, ena lukna za noter luft vlečt, druga da gre luft v fergo - airbox po domače. Filter je neviden oz mikroskopsko majhen...oz ga ni.

En mojster z izkušnjami mi je omenil, da bi lahko šobal propeler po peti motorja, ampak nena.

Obročki in bat zgledajo tak:

post-11-1088018122.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bat sicer ni nov, ampak proti temu kaj vse mi je delalo v mopedih, je ta čisto ok...btw, ni honda ampak tomos

post-11-1088018314.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cuj, vsaka masina ma intake system. to je sklop airboxa s filtrom, uplinjaca, in pa kolektorja.

Pri tomosu se izrazi airbox, intake system, kolektor etc. zdijo (vsaj men) smešni do amena :) Take izraze se ponavad uporablja pri mal bolj oreng mašincah B)

@Elbarto poglej še semeringe na glavni gredi, ker radi ratajo trdi pa spuščajo spodnjo kompresijo. Strošek enga prešerna pa pol, pa delo .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kak naj vem če so OK razen da menjam in sestavim na novo??? Baš mi nije da bi razkopal celo mašino... :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja pogledaš :rolleyes:

Čeprav moraš za pogledat tolk razkopat mašine, da od menjave nisi več daleč.

PS da se jih zamenat, brez da bi bloke narazen vlačil :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

daj ne šlataj semeringe.........če si fergazer res naštelal in spucal,imaš problem samo še v vžigu ali pa predvžigu.......pa slučajno poglej kapco in kabel svečke....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kup Mercury-a <_<

super, to je pameten in uporaben odgovor!! :D :D

iskra je normalna?? mislim, ko relativno pocasi potegnes za startno vrvico, mora bit normalna, modra iskra... ...seveda na pravem mestu... :)

obrocek je po sliki sodec v redu.

bat operi v bencinu, da malo spucas dol zazgane ostanke olja, pol ga pa po srajcki in po vrhu RAHLO potegni z zelo finim brusnim papirjem, da nardis povrsino malo bolj grobo (za boljse mazanje, k se olje bolj prime rahlo grobe povrsine, kot pa popolnoma gladke - predvidevam da ni nov. ce gledas nove bate za 2T motorje, lahko vidis da so vci bolj grobi, ce ne verjames ti pa lahk prnesem v torek k ML bat od aprilie. .) ).

uplinjac popolnoma razdri, ga operi v bencinu, dize spihaj s kompresorjem (bog ne daj s kakim drotom storat po njih al pa kaj podobnega!!), preveri delovanje plovca (pihaj v cevko za dovod bencina, pa premikaj plovec gor/dol, pa da vidis ce zapira kanal), nazaj sestavi, pa ce mas kako iglo za stelat (predvidevam d jo ma), jo zasraufaj do konca ven, pol pa 3/4 obrata nazaj ven, pa pusti tako (to je default nastavitev za motorke, lakserce in podobno).

spucaj airfilter.

spucaj izpusni kanal (mora bit brez saj).

menjaj svecko. priporocam NGK, tudi BOSNA SUPER ni tako slaba kot se slisi, izogibaj pa se CHAMPION (mam z njimi zlo slabe izkusnje).

ko ga sestavis nazaj, menjaj tesnila pod cilindrom, med cilindrom in glavo, in pa med kolenom za uplinjac in cilindrom. za izpuh pa po potrebi (ce kaj spusca). preden ga sestavis, bat rahlo namazi z dvotaktnim oljem, da ga ne bos na suho zalaufu.

preveri se semeringe, in po potrebi menjaj. ce je kaj mastno okrog njih, znajo bit hin.

upam, d sm kaj pomagal. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da povzamemo Zokovo nakladanje :P

Nared generalni servis :grim

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, no, nekako tako kot si reke... :P

jo zasraufaj do konca ven, pol pa 3/4 obrata nazaj ven, pa pusti tako (to je default nastavitev za motorke, lakserce in podobno).

tule se je not prikradu zokomanski skrat... :P ...iglo zasraufas do konca NOTER, pol pa 3/4 obrata nazaj ven! .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!