Skoči na vsebino

Ducati 748 z 125ccm


Priporočene objave

Objavljeno

Kot sem že nekje na forumu omenil zaradi zdravstvenih težav lahko "nekako" vozim motorje do 125ccm (A1), vendar mi srce ne da mira in bi rado sedelo na malo večji motor (vsaj na pogled), sem se odločil, da si predelam Ducatija 748 na 125 ccm. Vem, da je izdeja nora, ampak na žalost mi finančno stanje to omogoča in jaz sem se preveč zaljubil v ta prokleti motor, da stvar nebi izpeljal.

Moje vprašanje je ali je podvig tehnično izvedljiv in pa če ima kdo kakšne informacije kateri mehanik bi bilo pripravljen narediti kaj takega in pa kje bi se dalo dobiti potrebne stvari oz. dele?

Hvala

Lep pozdrav,

Igor

Objavljeno

Emmm......lahko ga zablokiraš na določene kojne. Pomoje je to izvedlivo in tud najbolj poceni ter preprosto.

Objavljeno

Če ima izpit A1, potem mu sama zadušitev konjev nič ne pomaga, mora zmanjšati tudi prostornino, ker velja omejitev do 125 ccm in do 11 kW.

Ker sem globoko prepričan, da ga ni na forumu junaka, ki bi kaj takega že storil, predlagam moderatorju Icetu, da vse skupaj zaklene in po potrebi zopet odklene, da bo lahko Ihudol notri popisal vse postopke predelave in registracije. Seveda, ko bo to opravil.

Ker za denar je možno vse, velike neumnosti pa še posebej. :lol:

Objavljeno

torej, to je malo neumno, kaj ti bo ducati s 30ks??, boš vedno na sprednjem kolesu bil z močjo ki jo majo diski, hehe, če maš že dnar pejdi h kakemu majstru, da ti naredi kakega stritfajterja :yea2:

Objavljeno

1. izvedljivo je.

2. koliko je smiselno...... ne vem.

3. ce bi rad samo optiko 748 je ceneje in verjetno bolj smiselno zamenjati samo masino za eno z 125 ccm. ker tudi ce ti rata zmanjsati prostornino z 748 na 125 ccm zvoka vsekako ne bos ohranil.

4. pojdi obratno pot: nabavi 748 kateremu je riknila masina in implantiraj 125 ccm agregat.

5. ne pozabi na homologacijo.

srecno.

temo bom zaenkrat pustil odprto, da se lahko ideja premetava, vendar bi prosil vse, naj se vzdrzijo "duhovitih" komentarjev. lepo bi tudi bilo, da se drzite teme (duc 748 in 125 ccm) brez komentarjev a la prejsnji, ki ne dojame bistva stvari.

Objavljeno

mito.jpg

Kup si rajš kađivo Mito, sej češ da sam zgleda k ducati, ne? .)

Objavljeno
Vem, da je izdeja nora, ampak na žalost mi finančno stanje to omogoča in jaz sem se preveč zaljubil v ta prokleti motor, da stvar nebi izpeljal.

Če maš dost velik proračun pol bi ti lahko izponili želje kar v Ducatiju.

Če je tvoj proračun manjši potem maš gor napisanih že par variant

Objavljeno

Po moje ni kake hude muke s tem.

V Italiji kupi enega zaribanega Duceja in en agregat od razsutega Mitota al pa RS-ke. Ne bo težko, saj so vsi motorji dostikrat predmet "obdelave" še posebej po tujih forumih jamrajo, da je za RS-ko na voljo skoraj več motorjev v delih, kot pa je celih :hmm: vsaj tko v VB pravijo.

No v glavnem, ko imaš oboje je zadeva dokaj preprosta, dobiš modela ki obvlada varjenje, po možnosti pa še malo oblikovanja kovin, da ti naredi nov nosilec, pol se pa še z verigo in verižniki poigraš, originalna najbrž ne bo pasala ker bo v vsakem primeru prekratka, sam tukaj samo ugibam. V glavnem, mislim, da je tole ležje narediti, kot pa kako hudo čoper predelavo. Ročke so pa tko al tko iste za 125 ccm al pa za 1000 ccm.

Ko boš zadevo naredil, dej slikice gor, če se da tudi brez oklepa kakšno. :yea2:

lp

Rudi

Objavljeno

Tole je pa zelo zakomplicirana stvar.

Po moje je tud boljš,če kupiš Cagivo MITO .)

Zakaj? Zato,ker je Cagiva vsaj 50 kg lažja od Ducati-ja in bo s 125 ccm veliko bolje šla,kot pa Ducati s 125 ccm .) ,optično je zelo podobna,manj denarja bo treba dat,auspuhe ti pa lahko naredijo,da jih boš imel pod zicom :D

Premisli kaj se ti splača :)

Objavljeno

Moja ideja je podobna kot Cagivina, kupi si Cagivo mito. Se mi zdi da letnik 97 najbolj grejo. In če nimaš problema z denarjem pokliči gospoda akrapoviča naj ti naredi take avspuhe kot jih ima ducati, res da ne bo poceni a če imaš dnar... Potem motor prebarvaj na pač karkoli ti je všeč, in ga polepi z ducati nalepkami. Edina razlika ti bojo potem še feltne kar sicer ni tako nujno samo če hočeš imeti detalje ;) Potem pe še nekaj manjših dodatkov mašini, kej velizga ni treba ker grejo cagive že same posebi dost in motor bo šel sigurno preko 200 km/h, kar pa niti ni tako malo.

Objavljeno (popravljeno)

...je reku "sigurno preko 200"... :lol1: :lol1: :lol1:

200 ne bo vidla nobena serijska 125ka brez konkretne predelave (kar vkljucuje tud povecavo kubature). zvok bo kot pri dvotaktniku (ker pac je dvotaktnik), stroski pa enaki kot pri 748ki. pssssst, tole samo prisepnem, ampak na tvojem mestu bi se raje vozu brez izpita naokol, sej ce mas enkrat nad 500 ccm ga tak ne rabis... :P

kaj pa sploh je vzrok, da ne gres delat za neomejeno?? :hmm:

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno

Sej ne da je pomembno sam cagiva že sama gre okol 180-190 po števcu. Pa reč da z akrapovičem, pa kaki drug filter pa forgazar ne bi šlo čez 200km/h!

Objavljeno

Dolenc, akrapovič ma 4T program, cagiva gre pa lahko po števcu 190, kolko gre pa realno je druga stvar. Pa s temi cagivami so itak sami problemi

Objavljeno

No pa smo spet tam :angry: Spet je Cagiva jajc,in to govorijo tisti,ki jo najbrž nikol niso imel.

Glede končne hitrosti in ostalih stvari okrog Cagive MITO pa že obstaja tema,tko da se oproščam za :topic: sam take izjave me pa razpizdijo :BUA:

P.S. končna čez 200 km/h -> :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

Objavljeno

Ja za dober dnar ti naredijo kar češ, se pa zdej tud jst mal za :topic: opravičujem.

Objavljeno

Ali pa daš na geštel od Duceta od Suzukija DR 350 mašino. Niti ni tolk večja od 125 motorjev, pa če poznaš kakega strica pri LPP, se da vse zrihtat :)

Objavljeno

jaz mislim: se ne splača (pride pretežko, prepočasno, čudn zvok bi meu,...)

kupit 125 motor! alpa mal mimi zakona

Objavljeno
...Vem, da je izdeja nora, ampak na žalost mi finančno stanje to omogoča in jaz sem se preveč zaljubil v ta prokleti motor, da stvar nebi izpeljal...

...res je... :wacko:

...alpa mal mimi zakona

...tole je pa mal manj noro, če maš $ da boš skor 2.5 miljona vreden motor predelu za vsaj dodatn miljon tako da ga za tabo nihce vec ne bo hotel kupit oz dat zanj vec kot 20% cene, se ti ta varjanta bolj splaca pa se vec od tega bos imel... sm pa ke kaka kazn pa je... ;)

  • 9 mesecev pozneje...
Objavljeno

Verjetno je bilo lažje mitota kupit.

Objavljeno (popravljeno)

En tip iz naše šole že eno leto fura 600+ ccm motorje z izpitom za A. Pa še nima A neomejeno. Neki časa je vozu zx10-r (letnik 04) zdj ma pa gsx600-r (letnik 04). Uglavnm kr dobr se ma.

Pa tud s kapsi nima problemov. Reku je da če po pamet vozš da je ql... Sej je itak logično da te ne bojo ustavl če kokr tolk normalno vozš.

Popravljeno . Popravil mjemec
Objavljeno
En tip iz naše šole že eno leto fura 600+ ccm motorje z izpitom za A. Pa še nima A neomejeno. Neki časa je vozu zx10-r (letnik 04) zdj ma pa gsx600-r (letnik 04). Uglavnm kr dobr se ma.

Pa tud s kapsi nima problemov. Reku je da če po pamet vozš da je ql... Sej je itak logično da te ne bojo ustavl če kokr tolk normalno vozš.

Mah, sploh ne vem kaj bi napisal.

Objavljeno

Jst bi tud rad mel take motorje oz tolko dnara da si ga lahk kupim pa da ne bi mel problemov s kapsi :( Drugac pa NO COMMENT!!!

Objavljeno

glej tkole naredi če maš keš:

kupi si dukatija pa se z njem furi pa pač kazni plačuj in policaje podkupuj!!!

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!