Skoči na vsebino

XY. debata o zacetnikih in motorjih


Priporočene objave

Objavljeno
In kera vrsta motorjev je najpogostejša na naših ceatah? Kako se z njimi vozi? <_<

ne vem nisem štel....reku bi da športni motorji niso najpogostejši...čoperjev je ogromno.....šport turerjev je tud veliko...po moje da več kot športnih...uradno pa ne vem...mogoče kdo ve....

Objavljeno

Če že ni tovrstne statistike, se da vsaj iz podatkov o najbolje prodajanih(oz. v največjem številu registriranih) motorjih sklepati, kakšna je tovrstna populacija pri nas. Če je cestakov približno toliko kot chopperjev in je največ nesreč s cestaki(nimam statistike, le neposredne vire;vidimo in slišimo, malce dodamo .) , potem lahko z določeno gotovostjo trdimo, da slednji motorji najnevarnejši(oz. bolj nevarni kot ostali). Res je tudi(vsaj po mojih morda zmotnih izkušnjah), da cestake kupujejo tisti, ki si načeloma bolj želijo športnih užitkov(večje hitrosti, ipd.), tako da se potem spet postavi vprašanje, ali so res najbolj nevarni(motocikli) ravno ti?

Objavljeno
pri nas je drugače.. . v največ nesreč so vključeni športni motorji...

No pri nas pa ne pomnem, da bi se kdo z sportnim v zadnjih letih skantal, z ostalimi, chopperji, endurami je pa skoraj vsak teden slisat, da je nekdo na tleh. Predvsem zato, ker hitro osvojijo in gredo preko praga mopedovih zmoznosti! Pri mocnejsih motorjih pa imamo malce drugacen, spostljivejsi pristop.

Objavljeno

Kafka se je ubli z Suzukijem 1000 TL, ultrašportnim. :cry: Če nisi nič kriv, potem ti je čisto vseeno, s čim se ubiješ/poškoduješ, po drugi strani pa sem tudi možake videl, ki so prde od čoperjev gnali, kot bi meli R1.

lp

Rudi

Objavljeno

koncno na racunalniku...

wa, dobila sm kr neki odgovorov... sicer se mi res zdi kot je rekel Ice da so malo zašli s teme... ampak ok, je blo zanimivo branje... odgovorila bi na ful stvari, ampak sem prebrala zdej vse na enkrat, tko da povem kar se spomnem da mi je blo en tolko pomembno...

torej najbolj je moje bistvo nekako zadela... opravičujem se... punca na l... (opravičujem se, ker sem zdej vse prebrala in vse pozabla :)) torej... predvsem bi nakeda za začetek zaradi možnosti da se mi motor zvrne.. in ker bi nižji sedež kot ga ima CBR 900 RR B) ker če se im zvrne CBR 900 RR... nimam lih dnarja za vse... pa tud za ta motor prow iskreno nimam dnarja... če pa ni lih oklepov za popravljat, pol je pa drugo...

aja še neki neumesnega (ali pač) ker je nekdo vprašal... ja, izpit mam, pa omejitev tudi do oktobra 2005, ampak bom vseeno kupla neki nad omejitvijo (izpit sem namreč naredila pri 19 letih.. moram čakat 2 leti od delanja izpita, pa sej vsi to že veste). Glede izkušenj sem pa tudi omenla - izpit sem pač delala na Marauderju 250, drgač sm pa parkrat vozila CBR 600...

Pol pa še glede tiste "pospravljenosti podstrešja" oz. da moram bit previdna... pomoje pri meni ne bi bla razlika če si kupim ZZR 250 ali CBR 900 RR (glede vožnje).. ali pač, ampak predvsem v tej smeri, da bi se z ZZRjem verjetno kmalu počutila "domača" in probala nevemkajvsene... CBR 900 RR bi pa vozila kot po jajcih... ne bi pa začela noret... ker vem... sem veliki adrenalin junkie, ampak dokler ne poznam ceste in motorja in nisem sigurna v neke svoje normalne meje... potem se ne bi spuščala v neke hitrosti... kar sem že lepo dokazala s CBR 600, ker sem vozila celo po takih jajcih, da sem spustila en par avtov mimo...

ah zdej sm bla pa še jst dolga... ben za nasvete se vam vsem lepo zahvaljujem... point je to, da se predvsem bojim zvračanja motorja in stroškov in bi se rada navadila držat ravnotežje, ker Monster in Hornet mata vseeno malo nižje sedeže, tko da dam stopala dol, pri CBR pa sm skoraj na prstih..

Danes sem probala Monsterja in se mi niti drža ni zdela tko huda, kot so eni govorili da je - ko kaj kupim, vam javim :)

lp, devilish

Objavljeno

Ne vem zakaj mi nekaj notr govori, da bi ti crn Monster najbolj sedel :hmm:

Objavljeno
...poglej s čim vozijo v avtošolah---sigurno vedo zakaj (ekonomski in praktični razlogi) imajo take motorje kot jih imajo.

Sigurno da vedo....

Vendar po nekaterih izjavah lahko sklepamo, da so v avto šolah zelo butasiti, ker ne dajo začetnikom voziti R1 in podobne motorje..... :notworthy:

Mislim, da bi morali vsi počasi napredovati pri motorjih, človek si mora pridobiti izkušnje....

Objavljeno

Pocasi ... ja, vsekakor, z eno smiselno mero - ne 50-125-250-500-600-750-900-1000ccm, s kakim normalnim seststotakom se da cisto lepo zaceti (fazer ipd.). Takoj past na supersport masino je pa ce ne drugega nesmiselno. <_< To seveda ne pomeni da moras zacet s 600tko, ce ima kdo zelje po takem motorju se mi pac ne zdi prevec, ob pogoju zdrave pameti in "nezlobnega" motorja. Oz. da je pac predvidljiv.

Jaz se na svojem 400cc mopedu fino pocutim :D

Objavljeno

po mojem mnenju je ER5, npr., odličen motor za začetnike, ni pa čist začetniški motor... če se komu zdi, da obstaja razlika? :hmm:

Urbi

Objavljeno

Paunca pravi, da je začetnica!

In da bi si, če bi imela $$$$$$$$ kupila CBR 900 RR. Torej bo omenjeni motor le prehodni. Zato priporočam ER 5. Poceni registracija (do 500 ccm), zelo nizki stroški vzdrževanja, zastarela in zelo preizkušena mašina. Tudi, ko ga bo prodajala ne bo dosti zgubila. Po moči je enah monstru, kakšna CB 600 ima pa 90 KM in ni ravno primerna za začetnike.

Tadej

Objavljeno

@ kruse:

mogoce si je potrebno vse skupaj samo predstavljati v perspektivi: "starejsi - born again bikers - puni penez - kupi kar lahko - zge gar kolikor gre - ustaljene navade - jaz ze vse znam - POK!". torej niti ni tako presenetljivo to dejstvo, da se starejsi "radi poknejo". ;)

Objavljeno

OK zdej vam še jst neki povem. ;) Slučajno poznam devilish zelo dobro. O:-)

Vse punce, ki sem jih do zdaj videl peljat motor NITI ENA ni stiskala... no, odpirala gas do konca ker se punce in še posebi začetnice ne upajo stiskat do konca! Lahko niti ne tolko zaradi pospeškov ampak predvsem zarad tega ker katerikoli motor nad 8000 rpm začne že pošteno tulit in se tudi zaradi tega malo ustraši. Zato je prou vseeno al ima pod sabo 50KM al 100KM, vozila bo počasi ker, kar jo jst poznam, ni zaletava in bo raje vozila za busom 50km kot prehitela v škarje. Je pa tudi res, da bo s 50 konjskim motorjem prej prišla v škarje kot z enim 100KM zato je vseeno dobro imet neki "rezerve za hude čase". Spet, da ne boste mislili, da je punca za čoperje. Enkrat bi rada tudi pilila koleno po razgretem asfaltu Grobnika, samo za zdaj ima do motorjev večjih od Marauderja 250 (je tko, devilish? .) ) še veliko strahospoštovanje ---> which is good! :OK:

My f*ckin' opininon :yea2:

duhec

Objavljeno

mogoče pri začetnikih niti ne gre za to da takoj ko dobijo motor v roke pa gasa...po moje je to tako da se motorju privajaš kar traja par 1000 km...vendar ko imaš 5000 km pod sabo potem pa po moje lahko rataš prepogumen in narediš kako neumno...tako jaz mislim....zdej če ona ve da ne bo tiščala motor do konca...a ni stroškovno/ekonomično in racinalno boljše da kupi motor ki je lažje vzdržljiv ni tako drag in tudi tistih 50 konjiskih sil ki naj bi bile za rezervo je tudi brez veze imet pod sabo...kaj ti če Cbr 900 RR s svojo gromozansko močjo če pa potem uporabljaš samo 51 konjev....mislim sej nočem potencirat divjanja ampak tako pač je....da bom kupoval motor močan zato da bom imel rezervo če bom enkrat na mesec prehiteval avtobus in potreboval tistih dodatnih 100 konjev da me reši pa je nesmiselno...

torej vprašanje je če rabiš tak motor ko začenjaš vstopat v svet dvokolesnikov...

mogoče če poznamo deviliš in vemo, da motor ne bo stiskala do kraja dokler se ne navadi na vožnjo z motorjem(kar je kar dolgotrajen postopek) je zanjo čisto primeren 500 ccm motor....čemu kupovat neko 1000 ccm žival.....

čemu? :hmm:

Objavljeno
Vse punce, ki sem jih do zdaj videl peljat motor NITI ENA ni stiskala...

Nisi videl tistih pravih... :naughty:

Objavljeno

Malo si poglej še cene pooblaščenih servisov in dodatne opreme za določen tip/znamko motorja....sej ti nočem veselja do monstra vzet sam....vseen poglej.

Tega za koga je in ni primerna R1 ne bom več komentirala....ker nikakor se mi ne zdi to motor za začetnika tole o počasni vožnji ne glede na kubaturo----kakorkoli obrnem je težje peljat 50km/h enga 1000ccm cestaka kot er5.

In tole o prehitevanju avtobusa----v škarje nikdar ---al s kolesom al pa z raketo...to so buče, da večkrat prideš v škarje....NIKOL ne smete na mišjo dlako prehitevat in da je varnost odvisna od zmogljivosti motorja in pri tem nima kubatura nobene veze...večjemu fortuna.

Objavljeno

Evo da še mogoče jaz kot res poplni začetnik pristavim svoj lonček. Pred zelo kratkim kupil Kawaski z750. Kar močen motor za začetnika bi lahko kdo rekel. Po prvih nekaj 100 km ugotavljam da je motor odlično za vozit tudi za začetnika kot sem jaz. Seveda nikakor ne nameravam izkoristiti že takoj od začetka vseh konjev, ker imam rešpekt tako pred motorjem kot tudi pred svojim "nepoznavanjem" motrjev. Vsekakor pa sem kupil ta motor za to da ga bom dolgo vozil in dobro je vedeti da mi bo služil ob tem ko bom nabiral izkušnje. No v glavnem kar sem hotel povedati je da sem mi motor kot sem ga nabvil po prvih nekaj kilometrih ne zdi prezahteven tudi za začetnika.

Objavljeno

:)

Kakor koli obracam, vedno pridem do ze tolikokrat napisanega:

Motor ni nic kriv, kriv je tisti ki ga vozi.

Pa je cisto vseeno, ali je zacetnik ali pa izkusen...

@TC & kompanija o stroškovno/ekonomičnih vprasanjih; ljudje smo iracionalna bitja. Ce ti je nekaj vsec, bos pac placal in se ne bos toliko obremenjeval ali to res potrebujes.

Objavljeno (popravljeno)
Malo si poglej še cene pooblaščenih servisov in dodatne opreme za določen tip/znamko motorja....sej ti nočem veselja do monstra vzet sam....vseen poglej.

ali pa si poglej temo o monstru kjer so zapisane natančne cene servisnih posegov od 0 do 50000km za M750, ki veljajo tudi za M600.

Prosim ne na pamet trosit "pameti" !!

Popravljeno . Popravil hotschko
Objavljeno

Aja pa še nekaj. Če primerjam ER5 ki sem ga vozil v avtošoli in pa Z750 ki ga imam sedaj imam feeling da je slednjega veliko lažje voziti kljub nekaj kg in KM več ki jih ima z750.

Objavljeno

@TC & kompanija o stroškovno/ekonomičnih vprasanjih; ljudje smo iracionalna bitja. Ce ti je nekaj vsec, bos pac placal in se ne bos toliko obremenjeval ali to res potrebujes.

a ti se ne obremenjuješ s tem ali nekaj potrebuješ ali ne, ko vlagaš denar...ok...jst pa fajn preštudiram ali bom rabu nekaj ali ne...a nej kej kupim in potem nikoli ne rabim čeprav mi je všeč...vse to je lepo in prav če imaš denar....dvomim pa da imamo vsi tukaj na forumu denar za motorje ki so 2+ miljona...čeprav so nam všeč...komu je motor star par let bolj všeč kot pa glanc nov iz trgovine...tebi...meni ni....

če ti je nekaj všeč še ne pomeni da boš iracinalno zadevo nabavu in od nje imel nič....

Objavljeno (popravljeno)

Ce nekdo postavi vprasanje je prav, da izrazimo svoje prepricanje, na podlagi nekega vedenja, izkusenj, o neki stvari itd. Lahko smo objektivni, svetujemo ali pa kakorkoli drugace podamo informacijo. Posameznik se bo pa vsak sam, na podlagi tega odlocil kaj bo naredil. Pri tem nihce ne more trditi, da ima izkljucno on in edini prav.

Ps:Lina, kaksne se ti zdijo konkretno vozne lastnosti R1 napram R 5, ali Monstrom?

Popravljeno . Popravil Shargo
Objavljeno

Hočko oprosti ampak kar jest poznam ducati lastnikov---so kar precej na servisi---žal mogoče poznam same ,,smolarje,,.

R1---a lohk rečem za yzf 100 TR?, krasno se pele, hitro vzdiguje (seveda rabiš občutek---ki ga jest pač nimam nevemkok--sem začetnik, in se znaš vstrašit, ročko morš res počas in po mm obračat, ker ko cukne te še nazaj potegne in avtomatsko se držiš in s tem še bolj odpreš gas in te zna na hrbet vreč, To je zdej malce pretirano---sej če vse to veš, kaj se ti lohk nardi bolj paziš, na ovinku če ga polagaš daš mal preveč gasa in ti zna zaritat----seveda je tukaj spet začetniška neizkušenost, sploh pa če daš gor nov avspuh, ker malce drugače potegne te hitro strese) težko se ga obrača---rabiš kar precej prostora, je visok (jes nimam sicer s tem problemov, vendar če je mal klančka ga težko v rikverc porineš(ko odparkiravaš) s konicami prstov--ga ima en kolega, ki je bolj majhne postave in ga je treba porivat). Ekola na er5 sem delala izpit in je tak motor z bolj dolgo lajtungo....rabi da dobi brzino, prav vseeno je al daš gas za 1 cm več al manj--nobenih pretresljivih posledic, gibljivost, višina---hitro ga obrneš--ne rabiš dost prostora niti ne dogih nog, občutek, da ga obvladaš je večji--zaradi drže same....še kaj....če se peleš hitro ga slišiš---in ti gre mal naživce to njegovo trpljenje in ga zato ne teraš tok....še kaj?....no to so moje izkušnje, in jebat ga jest sem začetnik in mogoče se vam zdijo moji strahovi smešni...sam tko pač je.

PS Monstra še nisem pelala---se ga ne upam, ker nimam tok keša, da bi ga morala na popravilo peljat.

Objavljeno

če se peleš hitro ga slišiš---in ti gre mal naživce to njegovo trpljenje in ga zato ne teraš tok....še kaj?....

Pri koliko obratih začne po tvojem mnenju trpeti? (Nekako se mi zdi, da dobi prisiljen aka 4 celindrski zvok pri 6000+). No ja, kar je nad 7K rpm bi bilo za dolge ture morda res malce sitno. Si zamisliš kako je bilo, ko sem imel rabljenega DTja 125, že malce prejebanega, tako da sem max hitrost dosegel v 5 prestavi(v 6 je imel premalo moči). Da sem se vozil 90 km/h sem ga moral tako držati na 8000 rpm. To je bilo pa res trpljenje (zame in za motor).

Objavljeno
če ti je nekaj všeč še ne pomeni da boš iracinalno zadevo nabavu in od nje imel nič....

:topic: ampak vseeno samo se tole...

Dam rade volje 2M SITkov za stvar, ki mi je vsec in mi posledicno daje zadovoljstvo ob njeni uporabi (ceprav ne izkoristm vsega kar mi ponuja), kot pa da dam (recimo) 1.8M in s tistim nisem zadovoljen.

V drugem primeru sem vrgel stran 1.8M SITnih, v prvem pa sem za majhno doplacilo 200K SITkov kupil svoje zadovoljstvo.

Pa povej, kaj se ti bolj splaca.

Gost
Ta tema zaprta in dodajanje odgovorov ni več mogoče.
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!