Skoči na vsebino

rabljeno ali novo, runner ali nrg?


kiros

Priporočene objave

najprej sm hotel kupit rabljen skuter, potem pa ko sm videl da cene niso nizke(še posebej za novejse modele) vedno bolj razmisljm za nov motor. KAJ PRAVITE?

Sigurno bom kupil ali runner ali nrg. Gledal sm po oglasih in videl da je nrg mc3 nekoliko cenejsi. (D/B je 399.000sit, PurJet D/D pa 550.000) Kateri model se splaca kupit? (ali se splaca dat 150.000vec)

Ali rajsi gilero??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gilera piaggio je ena in isto

glede puer jetov je pa tko da če ti je dost hitr samo odblokiran scooter potem je to to če pa mislš kj predelvat se ti bol splača navadno mašino ker so kiti in to cenejši in več jih je

izbor med nrg pa runerjem pa je men se zdi v največji miri izbor me videzom scooota na udzani kr mašina je več al mn zlo podobna

če sm kj zaj*** nej pa kdo poprav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tist nrg d/b za 400k je zračno hlajen. moj nasvet, kup rablenga skutrja, nekje 2002 letnik, pa se boš solidno pelu z njim an

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja jst bi rajs kupu rabljenga, k če se boš mal potrudu bos dobiv skutr k bo kot nov in še prhranu bos neki dnarja.

Kup pa vodnohlajenga ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej, ce se bos mal potrudu pa mal pobrsku na okol bos dobiv tak skutr pri katermu nebo razlike med novmu. Mal pogledaš kdo ga je vozu, kolk ma km in to. Če ga bos uzev od enga starija k se je pelu vsako nedelo k maš ti garantiram da neboš razočaran.

Pri motorjih je pa isto k pr vseh avtomobilih, pri novmu se zgubi daleč največ :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede tistih tvojih treh let takle poglej: če kupiš nouga za 550k, ga boš prodau za 300k (tam nekje)-(zgubiš 250k sit), če pa kupiš rablenga boš pa na njem zgubu 150k približn an

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem lani kupo runnerco letnik 98 od neke mrzle sestricne al kaj mi je. Ka te vem. No kupo sem jo za 120k pa je bla cela razbita pa sem priso neki na 160k da sem jo porihto, da je ko novi model. Zaj ko pa sem take pickarijo poleg kupoval kot so carbonrocke pa plavi blinkeri pa hauba pa filter pa ono levo desno pa sem prišo pomoje že čet 200k. Takoj ko sem jo kupo sem enega frenda ko je mehanik poklico pa mi je vseskup narazn vzel pa pregledo pa je reko da je masina ko nova. Tak da sem vrei kupo runnera. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej bi kupu rabljenega ampak ne poznam nikogar od frendov da bi prodajal skuter.

Bojim se kupit od neznancev, ker je lahko bil motor udarjen in bom imeu ceu cas tezave s servisiranjem.... samo to me muci :angry: :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pure jet je narejen tako, da sama konstrukcija brez velikih predelav ne dopusca doseganja vecjih hitrosti (do nekje 65 km/h se, naprej pa je treba kar konkretno se k stvari spravt - elektroniko menjat, itd.), tako je pisalo v nekem clanku.

ce mene vprasas, bi raje izbral Runnerja. izgleda boljse, bremze na pogled bolj brutalno delujejo (vlivajo vec zaupanja), itd, pa se v promet gre zlahka, zal pa gre zlahka v promet tudi pri chipchapih, ki ti v sekundi 20 odprejo plastiko, zvezejo kable, in pufff, skute ni vec. :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pure jet je narejen tako, da sama konstrukcija brez velikih predelav ne dopusca doseganja vecjih hitrosti (do nekje 65 km/h se, naprej pa je treba kar konkretno se k stvari spravt - elektroniko menjat, itd.), tako je pisalo v nekem clanku.

ce mene vprasas, bi raje izbral Runnerja. izgleda boljse, bremze na pogled bolj brutalno delujejo (vlivajo vec zaupanja), itd, pa se v promet gre zlahka, zal pa gre zlahka v promet tudi pri chipchapih, ki ti v sekundi 20 odprejo plastiko, zvezejo kable, in pufff, skute ni vec. :(

Zok s tem se pa nebi mogu cist strinjat.

tako NRG kot Runner mata enake bremze(premer diskov enak), mislm da je razlika sam v barvi celjusti. pa se oblika nrg-ja je bolj aerodinamicna zato tud gre mau bol-

tko da ti jst priporocam da se odlocš za nrg-ja, pa rablenga, k drgac bos prevec zgubu.

mau pocekeri (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) pa bo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne vem, ne vem, ce tehnicni podatki tako kazejo, pol ze, sam men se zdi runnerjev disk toooolk bol masivn... :hmm: ...drugace glede aerodinamike - NRG ma manjsi frontalni presek, zato teoreticno (predpostavljam d mata podobn Cx) tud manj upora, so pa razlike majhne, sploh pri takih hitrostih. .)

kolk colska kolesa pa ma NRG?? Runner ma se mi zdi 13 - vec je boljse za stabilnost pri vecjih hitrostih. .)

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pure jet je narejen tako, da sama konstrukcija brez velikih predelav ne dopusca doseganja vecjih hitrosti (do nekje 65 km/h se, naprej pa je treba kar konkretno se k stvari spravt - elektroniko menjat, itd.), tako je pisalo v nekem clanku.

ce mene vprasas, bi raje izbral Runnerja. izgleda boljse, bremze na pogled bolj brutalno delujejo (vlivajo vec zaupanja), itd, pa se v promet gre zlahka, zal pa gre zlahka v promet tudi pri chipchapih, ki ti v sekundi 20 odprejo plastiko, zvezejo kable, in pufff, skute ni vec. :(

jaz se tudi ne bi strinjal :)

ni treba nič žice vezat, samo obrneš stikalo .)

p.s.: da ne bo kdo mislu da imam izkučnje! imam doma runerja in vem kako je...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Runner ma 12 col NRG pa 13!

Zato je tak občutek pri masivnosti diksa, ker pri manjši feltni disk zgleda masivnejši :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem tut lul, da runnerce kr hitro grejo v južne kraje :D

Drgač pa majo še nadležn tank spredaj... morš probat kiri ti bo bol pasat za pelat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanima me ce je pomembno koliko km ima skuter prvozenih?? ( ali skodi ce jih ima dosti(vec kot 10.000, tudi ce je samo 3 leta star).

KAj pa ko menjas kit? se to steje kot prevozeni kilometri od zacetka?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

seveda je, in to zelo! se bolj kot pri avtimobilih! recimo ce je pa skuta se kaj sfrizirana, pol je pa izredno pomembno kolk kilometrov ma termicna skupina (bat in cilinder), ker je v takem primeru bat potrosni material, ki pa ni ravno poceni, da o ceni motorne gredi sploh ne govorimo! .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja moj kolega že ve kak je to ko ti glavno gred zlomi zdej pa joka pa si naroči športno gred.Baje je res da na runnerjih rada gre gred pri levem lagerju to je tam ko se da varijator gor.A je to res al je to mogoče kaka tovarniška napaka. :xx: :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa so ne dolgo nazaj eni govorili de so gredi na runnerjih dost močne še za kit. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj kurac ludi niso normalni. :fight2: Veš kaj so mi naredli. Mam runnera ne. Pa so mi ga pred solo razsraufali (haubo pa to ne) PA mi spredno luč vin spizdli. Celi fokus pa vse. Pol pa je bil taka legenda ded, da mi je haubo nazaj gor dal. Pa še znakec so mi zlamali. :cry: :cry:

Veš kaka žalost je to bla, ko sem vun priso pa vio lukno srei skutera. Melo me je da bi popizdo pa jooojjj..... :angry:

P.S. vem da je malo -----> :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ehm, meni pa naslednji dan čelado izpod zica tui med poukom, da bi onega vido bi ga z nožom na mestu zrihto :ph34r:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!