premza Objavljeno Julij 8, 2004 Opozori Objavljeno Julij 8, 2004 Danes sem peljal svojega skoraj polnoletnega konjička na tehnični in glej ga zlomka namesto dovoljenih 3.5% CO je v izpuhu kar 9.66% tega strupenega plina :blink: Meritev je bila opravljena pri 820vrt/min. Motor je 1.3, prevoženih ima 150.000km in je drugače z njim vse OK. Prej sem se seveda oglasil pri mehaniku, da je nastavil vplinjač (na oko po občutku)! Ima kdo kake izkušnje z reševanjem tovrstnih problemov? Mehanik mi je svetoval menjavo vplinjača, a se bojim, da bom po menjavi spet na istem :? Na odpad ga še ne bi peljal B)
Zok Objavljeno Julij 8, 2004 Opozori Objavljeno Julij 8, 2004 menjaj svecke in zracni filter, uplinjac pa nastavi na bolj redko zmes goriva in zraka. ni hudic, da ga ne spravis pod 3,5%! .)
rr Objavljeno Julij 8, 2004 Opozori Objavljeno Julij 8, 2004 Možnosti... - izpušni sistem ima kje malo luknjico - ta že zadostuje za porušitev plinov...; preglej lonce, po potrebi zavari ali menjaj... - nastavitev vplinjača po občutku... težka bo - za uho je v redu. Pelji ga k mehaniku, ki ima merili tester - meritev je cca. 1000 do 1500 tolarjev... le tako ga lahko pravilno nastavi... Še nasvet: predno greš na tehničnega - dobro zagrej motor, to pomeni - odpelji nekaj km pod višjimi obrati. Izpušni sitem se pregreje in ponavadi potem ni težav na meritvah...
Ice Objavljeno Julij 8, 2004 Opozori Objavljeno Julij 8, 2004 "razpihaj" masino in izpuh; i.e. na kaksno obvoznico ali AC in nekaj km hitrejse voznje. dela cudeze ta metoda. :grim
easyrider Objavljeno Julij 8, 2004 Opozori Objavljeno Julij 8, 2004 ... ne ... pojdi h kakšnemu mehaniku, ki ti bo RES nastavil izgor ... pa ne "na oko", ampak z uporabo merilne sonde ... boš videl, kaj vse se da narediti ...
elektronik Objavljeno Julij 8, 2004 Opozori Objavljeno Julij 8, 2004 Za tako visok odstotek CO je skoraj gotovo kriv preveč hladen motor. Malo verjetno je, da imaš tako razštelan motor. Če pa je bil motor dovolj ogret in pripeljan na pregled pri visokih obratih, potem zamenjaj mehanika, skoraj nemogoče je, da je uplinjač zanič - razen, če ga je kdo "popravljal". Sam sem peljal na pregled avto, ki je cukal, pa so namerili ravno dovoljenih 3,5%. Če je netesen izpušni sistem, zavrnejo samo avtomobile s katalizatorjem, ker se spremeni faktor lambda. Pri avtomobilih z uplinjačem merijo samo CO.
premza Objavljeno Julij 8, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Julij 8, 2004 (popravljeno) Motor sem pred tehničnim dobro ogrel (15min teranja do rdečega v 1., 2. in 3. prestavi) in nič čakal (mogoče minutko ali dve) :yea2: Men je menjava vplinjača tudi sumljiva... :hmm:, mehanik je rekel, da se težko štela!?? :blink: :? Pozabil sem še napisat, da avto zelo malo vozi in večkrat stoji na parkirišču tudi po 14dni in več! A je mogoče lahko to krivo (se kje naberejo usedline, se kaj zamaši,... )? Vplinjača ni nihče "popravljal", le mehanik je danes vrtel en vijak (mogoče ni pravega, ali pa ne v pravo smer :D ) Popravljeno Julij 8, 2004. Popravil premza
Belford Objavljeno Julij 8, 2004 Opozori Objavljeno Julij 8, 2004 Meni na R5 se je zgodilo podobno. Pred meritvijo se tudi sam dobro "spihal" motor na AC, vendar sem na tehničnem vseeno padel. Nato sem šel v avtomehanično delavnico AMZS Celje, kjer je mehanik na vplinjaču zasukal vijak in nastavil več zraka in manj bencina (plačal 1300 SIT). Nato zopet na tehničnega, kjer je šel avto čez meritev plinov brez blema. Predlagam, da storiš podobno! .)
marem Objavljeno Julij 8, 2004 Opozori Objavljeno Julij 8, 2004 "razpihaj" masino in izpuh; i.e. na kaksno obvoznico ali AC in nekaj km hitrejse voznje. dela cudeze ta metoda. :grim en krog po lj-obvoznici na "full" pa boš videl razliko.... BTW: če se ne motim, je ponovno opravljanje tehničnega pregleda zastonj, če je le to v roku 3 delovnih dni od opravljanja prvega.
batzajla Objavljeno Julij 8, 2004 Opozori Objavljeno Julij 8, 2004 ...mehanik na vplinjaču zasukal vijak in nastavil več zraka in manj bencina kaj pa to pomeni za mašino??kaj če je potem mešanica prerevna :hmm:
Leteči Objavljeno Julij 8, 2004 Opozori Objavljeno Julij 8, 2004 kaj pa to pomeni za mašino??kaj če je potem mešanica prerevna :hmm: To je le začasna nastavitev toliko da prideš čez tehničnega, ptem pa spet do mehanika in ti stvari spravi nazaj. .) LP Leteči
Belford Objavljeno Julij 9, 2004 Opozori Objavljeno Julij 9, 2004 (popravljeno) BTW: če se ne motim, je ponovno opravljanje tehničnega pregleda zastonj, če je le to v roku 3 delovnih dni od opravljanja prvega. Jaz sem šel k mehaniku takoj, ko sem padel na tehničnem. Ko je mehanik napako odpravil pa ponovno na tehničnega, kjer so merili samo izpušne pline. Za ta ponovni tehnični pregled (merjenje izpušnih plinov) sem plačal nekaj čez 2.000 SIT. Sem se pa pogovarjal z ljudmi, ki so morali narediti isto in jim sedaj avto ne gre več tako kot prej (ne vleče, itd..). Jaz teh težav nimam. Avto gre isto kot pred nastavitvijo, zdi pa se mi, da se je poraba še zmanjšala :D Popravljeno Julij 9, 2004. Popravil Belford
Lucky Objavljeno Julij 9, 2004 Opozori Objavljeno Julij 9, 2004 A pa se da s temi nastavitvami doseči tudi čistejši izpuh, če imaš odslužen katalizator?
Zok Objavljeno Julij 9, 2004 Opozori Objavljeno Julij 9, 2004 ja, da se doseci cistejse pline, a pod pogojem, ce ima masina uplinjac (ne vbrizga - za tisto bi mogu nardit kao kontra-chiptuning). vseeno pa to ne bo dosti pomagalo, namrec, za vozila s katalizatorjem ne veljajo tisti trije in pol procenti, ampak je norma dosti nizja, mislim da 0,9 %, al kolk ze?? :hmm: enivejz, razni tunerji (pa tudi policija na providah!) dela tako, da ko avto frizirajo, odstranijo katalizator, namesto njega pa namestijo kar eno cev, ki povezuje cevi, ki naj bi bili priklopljeni na katalizator. pred tehnicnim pa se katalizator nazaj namesti na svoje mesto, pol se pa folk cudi, kako lahko provida (v konkretnem primeru alfa 2.5 V6, ki so jo skoz gonli do daske) nardi tehnicni brez najmanjsega problema, kljub temu da ji na stevcu kaze ze 283.000 km (pa to brez pretiravanja), in da ima se vedno prvi katalizator... :P
premza Objavljeno Julij 15, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Julij 15, 2004 Naj povem, kako se je stavar končala! Šel po mnenje k drugemu mehaniku. Ta je na daleč pogledal mašino, snel zračni filter, ga vrgel v smeti, malo pobrkljal po vplinjaču in test je pokazal 2.5%. :notworthy:
perobiker Objavljeno Julij 16, 2004 Opozori Objavljeno Julij 16, 2004 kako se lahko pogovarjate o upinjaču, če pa ga dizel motor spoloh nima. Z golf 2 sem mel isti probem, a sem ga rešil v 1min. Potrebn je pravilno nastaviti bosch pumpo
Shargo Objavljeno Julij 16, 2004 Opozori Objavljeno Julij 16, 2004 To je le začasna nastavitev toliko da prideš čez tehničnega, ptem pa spet do mehanika in ti stvari spravi nazaj. .) Nc nazaj ne, kaj pa ozon, moramo bit mal odgovorni tudi do nasih zanamcev .)
premza Objavljeno Julij 16, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Julij 16, 2004 kako se lahko pogovarjate o upinjaču, če pa ga dizel motor spoloh nima Niso vsi golfi dizli... :P
Jason Objavljeno Julij 16, 2004 Opozori Objavljeno Julij 16, 2004 (popravljeno) Niso vsi golfi dizli... :P Ej, tole je pa smešno za crknit!!! LOL! ahahahaha Popravljeno Julij 16, 2004. Popravil Jason
Mirmidej Objavljeno Julij 17, 2004 Opozori Objavljeno Julij 17, 2004 kako se lahko pogovarjate o upinjaču, če pa ga dizel motor spoloh nima. Z golf 2 sem mel isti probem, a sem ga rešil v 1min. Potrebn je pravilno nastaviti bosch pumpo Kje si mi ti našel dizla, če se govori o bencinarju in to tastaremu s fargazarjem (po domace) in brez katalizatorja!
kp-kp Objavljeno Julij 18, 2004 Opozori Objavljeno Julij 18, 2004 Kantico 97% alkohola zlij v prazen rezervoar in pelji avto na tehničnega. Pa naj meri model kar hoče. Avto dela bp, samo konji se mu spremenijo v ovce. In to v ekološke ovce :naughty:
Mirmidej Objavljeno Julij 19, 2004 Opozori Objavljeno Julij 19, 2004 Kantico 97% alkohola zlij v prazen rezervoar... Ha ho hahahahahaah ohohohoh!!!!!! :lol1: :lol1: :lol1:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se