Skoči na vsebino

Polo 1.6


Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni!

Imam polo 1.6 letnik 1996. Pred časom se mi je pojavila težava, da mi avto v prostem teku začne navijati obrate tudi do 2000. Potem začnejo padati in končno mi avto crkne (ne glede na to, a je mašina topla ali hladna). Potem avto po enih dvajsetih poskusih vžge. Zgodi pa se tudi, da mi naenkrat obrati padejo na nič in avto obstane oz. čez nekaj trenutkov zagrabi (če pritisnem na plin). Avto sem peljala dvakrat k mehaniku, pa niso kaj pametnega ugotovili. Pustim ga pri njih, se z njim vozijo, pa takrat kot zakleto ne pokaže nič. Kaj mi svetujete? Hvala in lep pozdrav,

Objavljeno

Naj za foro zamenjajo regulator prostega teka!

Lahko pa, da ti na sesalni cevi - od lopute za zračnim filtrom in einspricom ne tesni vse tako kot bi bilo potrebno. Poglej tudi tesnenje ostalih podtlačnih cevi na vbrizgu.

Tadej

Objavljeno

Al pa zamenjaj serviserja, dans za odkrivanje napak ne uporabljajo več une metode kr mal se okol zapeljat.... V današnjih motorjih (tudi tvoj ni tako star, da ga ne bi zajel v "današnje") je priključek, na katerega se priključi tester, in voila.... velikokrat izpiše napako. Čeprav, tudi testerji niso vsemogočni, oz. so odvisni od vrst tipal, vgrajene programske opreme ipd.... Torej, če tester ne pokaže napake, potem se lahko kunštvamo naprej, a ne? B)

Objavljeno
Naj za foro zamenjajo regulator prostega teka!

Če pa ni to krivo, pol pa zamenjaj še senzor pretoka zraka, pa senzor temp. vode, pol dej še senzor položaja motorne gredi, pol dej še računalnik, pa še... :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA:

Me prow zanima kako bi ti kr tako "za foro pa za žepe praznt" menjaval stvari, dokler ne prideš do taprave.

In ko boš zapravu ene pol miljona, boš pogruntal, da ti je fouš zrak nekje vleklo.

Od vedno je bilo najlažje hodit po kostanj v žerjavico s tujo roko!!!

P.S.: Bibamica ti pa bejž na vw servis pa bodo sigurno zrihtali.

Objavljeno
Če pa ni to krivo, pol pa zamenjaj še senzor pretoka zraka, pa senzor temp. vode, pol dej še senzor položaja motorne gredi, pol dej še računalnik, pa še... :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA:

Me prow zanima kako bi ti kr tako "za foro pa za žepe praznt" menjaval stvari, dokler ne prideš do taprave.

In ko boš zapravu ene pol miljona, boš pogruntal, da ti je fouš zrak nekje vleklo.

Od vedno je bilo najlažje hodit po kostanj v žerjavico s tujo roko!!!

P.S.: Bibamica ti pa bejž na vw servis pa bodo sigurno zrihtali.

To si me narobe razumel. Mislil sem tko, da naj da kakega rabljenega za probat in ugotovi, če je to to in ne da ji kar vse menja in kasira.

DSrugače pa naj posluša Lojzija.

Tadej

Objavljeno
Če pa ni to krivo, pol pa zamenjaj še senzor pretoka zraka, pa senzor temp. vode, pol dej še senzor položaja motorne gredi, pol dej še računalnik, pa še... :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA:

Ima Tadej kar prav. Skoraj sigurno je regulator prostega teka, ker ful radi crkujejo vsaj na golfih, simptome, ki jih je opisala pa kažejo v piko na regulator.

Je pa tist kos črne plastike kar drag, poskusi najti rabljenega, mogoče paše od golfa. Moj brat je dla za rabljenega, če se prav spomnin cca 20 k SIT, nov pa je bil čez 40 k SIT (al pa več).

PS: zamenjaj mehanika, ker če je kdaj servisiral VWje, bi moral to posumit takoj.

Objavljeno

Ko sem imel jaz podobne simptome je bila samo umazana loputa od gasa. Vzami dol škatlo od filtra zraka in poglej, če je kaj črno po robu lopute. Po čiščenju z čistilnim bencinom je motor deloval kot nov.

Objavljeno
Ko sem imel jaz podobne simptome je bila samo umazana loputa od gasa. Vzami dol škatlo od filtra zraka in poglej, če je kaj črno po robu lopute. Po čiščenju z čistilnim bencinom je motor deloval kot nov.

Isto je bilo pri moji mašini, loputa za dovod zraka je bila zamaščena..... Mehanik posprejal, počistil, opravil kratko kontrolno vožnjo, vse zrihtano.

LP Bajsi

Objavljeno

Bratu na astri gas skakal od 500-3000 rpm. Zanič servomotor prostega teka.

Objavljeno

Sicer je že mimo, pa vendarle morda še tale kost za forum:

P partner 2,0 HDi. Postanek na bencinski črpalki in 40 l novega dizla. Potem sem se vozil dve uri skozi peščeni vihar s polnim plinom (upor vetra takšen, da ni šlo čez 125 kmh), nakar se je prosti tek z običajnih 850 rpm dvignil, na 1100, pa 1200, pa poskočil na 1400. Ugasnil motor, prosti tek ok. Naredil nekaj sto metrov, ob prestavljanju v 3. ali najkasneje v 4., obrati naraščajo. Večkrat ponovil ves postopek, ista zgodba.

Potem sem vozil počasneje, veter se je umiril, zlil noter 50 l novega dizla in anomalije so se končale. Po tistem K&N filtra še nisem očistil, zadeva dela normalno.

Kot že rečeno, stvar je mimo, pa me vseeno zanima, če se komu kaj posveti. Jaz sem sumil nizkokalorično gorivo. Upravičeno? Kaj bi lahko bil vzrok?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!