yamaham Objavljeno Avgust 3, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2004 Jaz si hočem vgraditi na motor nitro ali turbino in ne vem kaj je boljše vgraditit! zanima pa me tudi cena obeh nitroja in turbine in kje se da to nabaviti! :lol1: :) :D .) :P :angry: :afro1: O:-) :OK:
gizmOkak Objavljeno Avgust 3, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2004 zakaj ne bi kar oboje :? sej če je usklajeno dela perfektno :D če pa že nimaš kej druzga delat si predelaj turbonator...je v avtomobilizem že precej povedanega okul tega :lol1:
Damian Objavljeno Avgust 3, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2004 Motor je dvotakten ;) Potem pa poizkusi za prvi takt nitro, za drugega pa turbo. :yea2:
yamaham Objavljeno Avgust 3, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 3, 2004 (popravljeno) :grim :naughty: Kje pa se da dobit komresor ali turbina ali nitro in koliko stane vsako od naštetega? :kva2: :OK: ;) :D ;) :004 ================================== Burn rubber not your soul Popravljeno Avgust 3, 2004. Popravil yamaham
Thundercat Objavljeno Avgust 3, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2004 ne vem kako je z nitrom pri motorjih...sam pri avtih priporočajo vgradnjo pri 2000 ali več kubičnih agregatih.....
Damian Objavljeno Avgust 3, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2004 :grim :naughty: Kje pa se da dobit komresor ali turbina ali nitro in koliko stane vsako od naštetega? :kva2: :OK: ;) :D ;) :004 ================================== Burn rubber not your soul Turbine so včasih v Litostroju delali, nitro delajo pa v Heliosu, ali pa Colorju. Za kompresor pa, žal, ne bi točno vedel, saj je kompresorjev več vrst. :hmm:
a Objavljeno Avgust 3, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2004 Motor je dvotakten ;) hehehe na dvotakten motor bi kej dal. :lol1: Kup kej druzga pa bo cenej ko pa nitro al turbo. Za cvajtakterje pa se bi mogoč obnesu edin nitro pa je res brezveze devat v motor kej tazga
HAWKey Objavljeno Avgust 3, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2004 če že delaš, naredi ornk. tto mašino mej sam za kruzat, zravn si pa nared raketn pogon za tedaj ko ti zmanjka konjičkov :lol1: :lol1: :lol1:
Zok Objavljeno Avgust 3, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2004 Motor je dvotakten ;) bravo, stari, car si!! :OK: :OK: :lol1: ce ti uspe, pa da mas kej vec moci, ti dam za gajbo pira! <_<
Thundercat Objavljeno Avgust 3, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2004 :D ja zok lahko fantu priznaš da je ideja dobra..mislm...enkratna...edina...neponovljiva....ker ponavadi se fantje kregamo ali nam gre 125-ka 130 ali 143 km/h...on pa pošteno prešalta na nitro in to je to..... :rolleyes: da si ne bo kdo kaj naredu....
Zok Objavljeno Avgust 3, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2004 ja pa nuben ne presalta na turbino na cvajtaktarju... :wacko: ...kjer turbina... ...ehm... ...NE DELA?!?! :?
Robtech Objavljeno Avgust 3, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2004 yamaham nič nitro al pa turbo zdravit se pojdi :wacko:
Avatar Objavljeno Avgust 3, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2004 Pod nitro je mišljen metan(v plinastem stanju), če se ne motim? Vglavnem, za pridobivanje slednjega bo prašičja farma kar vredu. Majke mi, kot Mad Max boš. Max Yamaham .) Daj raje v rezervoar eter ali kaj so že razni mladeniči z 125kam vlivali. Življenjska doba bo krjša, moč pa večja. Najcenejša in najenostavnejša opcija za instantno pridobivanje nekaj moči. Za vtis turbine obstaja tudi cenejša rešitev, ki pa žal ne bo dala željenega učinka. Vsaj glede moči. A ljudje bodo obračali glave. Poišči kakšno vozilo, ki ima turbino. Še celo to ni potrebno. Na internetu najdi kakšen sound clip z tovrstnim zvokom. Potem vtakni nekam v motor manjši zvočnik(in ga zakamufliraj), nato ga priključi na predvajalnik in ko boš na kakšen križiču ali pred lokali, enostavno pritisni gump play. :lol1: :grim P.S. Sporoči rezultate(in odziv publike)
IKE Objavljeno Avgust 3, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2004 :hmm: ... mogoče je pa yamaham dobil idejo po oznaki " twin turbo " pa vse skupaj malo poenostavil ... twin kot cvajtakt in turbo na nitro ... :o
_Roba_ Objavljeno Avgust 3, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2004 bravo, stari, car si!! :OK: :OK: :lol1: ce ti uspe, pa da mas kej vec moci, ti dam za gajbo pira! <_< Bos ze mel dve gajbi se jaz dam za eno .)
PSI_Hunter Objavljeno Avgust 4, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2004 (popravljeno) za vse not knowing kide, in tiste ki mislite da ste prevec pametni: (kucaj na linke spodaj :grim ) da link: >>KLIK<< pa se ene par slikc: (beri tudi pripadajoci tekst, pac jebiga ene bo treba mal povecat) prva druga tretja pi es: vse tri slikce so vredne dolgega metanja okic gor.............. pi es2: glede na firme v prvem linku si bos verjetno znal priskrbet podatke ki te zanimajo za vse entuzijaste pa priporocam se naslov www.macdizzy.com, zal pa je po novem zadeva placljiva, ampak hej............... :yea2: Popravljeno Avgust 4, 2004. Popravil PSI_Hunter
strom Objavljeno Avgust 4, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2004 za vse not knowing kide, in tiste ki mislite da ste prevec pametni: ...... To mi deli! :P :P :P :P :P :P :P LP
Zok Objavljeno Avgust 4, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2004 tiste ki mislite da ste prevec pametni ahhhh, se en ki verjame vsemu kar vidi... :lol1: ...cuj, poglej si mal slike: ko je bat v spodnji mrtvi legi, so vsi kanali (sesalni, pretocni in izpusni) odprti. ves kaj to pomeni?? da pri nadtlaku v sesalnem sistemu gre VSE DIREKTNO V AUSPUH!! zdaj ves ka sm hotu povedat ko sm reku d mu dam za pir ce mu uspe?? aja, pa ce mas turbino se mors se odpovedat resonancnem izpusnem sistemu (minus 10-15% moci), ne mors nastelat uplinjaca da bi masina delala po celotnem obmocju (zalivanje, dusenje + neenakomerno delovanje - masina mora delat od 1.500 do 13.000 rpm!!), poleg tega pa pomisli zakaj se turbo motocikli niso obnesli - zadeva je izredno neprijetna za vozit, malo da ne neobvladljiva - v nizkem in srednjem rezimu delovanja mas turbo luknjo, pod visokimi obrati se mu pa sfuka (to ne velja za turbobuso, ker tam je ze sam agregat tako mocan, da turbo luknje ni obcutiti do te mere, da bi motila voznjo), zdej pa probi zgodaj pospesit iz ovinka, ce upas! aja, pa dejte prej preverit ce turbo dvotaktnik sploh obstaja!
Shargo Objavljeno Avgust 4, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2004 Jaz si hočem vgraditi na motor nitro ali turbino in ne vem kaj je boljše vgraditit! zanima pa me tudi cena obeh nitroja in turbine in kje se da to nabaviti! :lol1: :) :D .) :P :angry: :afro1: O:-) :OK: Predvidevam, da si ze slisal, ali celo gledal film Ghostrider. No, kot si lahko videl ima Turbino na Husabusazukitu. Mopi premore cca 400 PS, kar je nedvomno dovolj, uporabneje, varneje in lazje izvedljivo, v primerjavi z nitrom! Lahko pa tipcka poklices in vprasas in izves iz prve roke, kateri mehanik mu je to zmontiral in za kolk soldov .) ...Aja za tel st. kar poglej malo v imenik Stokholma...ime mu je Mika...za priimek ne vem...se bos ze znasel .) Namig tukaj!
PSI_Hunter Objavljeno Avgust 4, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2004 ahhhh, se en ki verjame vsemu kar vidi... :lol1: ...cuj, poglej si mal slike: ko je bat v spodnji mrtvi legi, so vsi kanali (sesalni, pretocni in izpusni) odprti. ves kaj to pomeni?? da pri nadtlaku v sesalnem sistemu gre VSE DIREKTNO V AUSPUH!! zdaj ves ka sm hotu povedat ko sm reku d mu dam za pir ce mu uspe?? aja, pa ce mas turbino se mors se odpovedat resonancnem izpusnem sistemu (minus 10-15% moci), ne mors nastelat uplinjaca da bi masina delala po celotnem obmocju (zalivanje, dusenje + neenakomerno delovanje - masina mora delat od 1.500 do 13.000 rpm!!), poleg tega pa pomisli zakaj se turbo motocikli niso obnesli - zadeva je izredno neprijetna za vozit, malo da ne neobvladljiva - v nizkem in srednjem rezimu delovanja mas turbo luknjo, pod visokimi obrati se mu pa sfuka (to ne velja za turbobuso, ker tam je ze sam agregat tako mocan, da turbo luknje ni obcutiti do te mere, da bi motila voznjo), zdej pa probi zgodaj pospesit iz ovinka, ce upas! aja, pa dejte prej preverit ce turbo dvotaktnik sploh obstaja! problem ki si ga omenil, je precej kompleksna stvar, vendar vsaj po raznoraznih mišljenjih na precej forumih, je precej podobna stvar tudi pri 4 taktnih motorjih, pri dvotaktnih naj bi se jo pa resilo z zmanjsanjem blowdown-a in sicer iz obicajnih 30-34° na 14-17°, z tem pridobis precej vecji time area target in pretok.......... sicer pa nism reku da je simple, nism niti reku da znam, sam ne pa ti meni da se ne da......... raje napisi da se po tvoji teoriji&logiki ne da, kar pa se ne pomeni defakto odgovora. preberi si marsikaj na to temo (tko kt jst) pa bos mogoce spremenu svoje mnenje pi es: slike zaenkrat nism se nobene zbrsku, ker tut nimam tolk cajta se z tem ubadat, obstaja pa karnekaj zapisov o tem da je folk to ze pocel z dobrimi rezultati, zdej pa odvisno od tebe al to vzames kot babaculababareklapress, al pa............. pi es2: z tem sm to razpravo zakljucu, ker ce hoces nekaj razumet in znat bos drugace pa ne, po pravic povedano mi je pa dokaj vseeno kaj si mislte, sam da mate na vse skupaj kdajpakdaj opcijo pogledat iz drugega zornega kota............ pi es3: ignorance is a bless (lazje je nerazmisljat in rect da se to ne da, kot se poglobit v to) za zakljucek ti dam lohka se nekaj idej: (razmisljam v textovni obliki) -lohka mas turbino kot neke vrste ajnšpric, vič mins fergi do x rpm, po x rpm pa turbinca -lohka dvotaktn motor krmilis podobno kot 4 taktarja z ventili -lohka nerdis ventil ki preprecuje da ta mešanica uhaja dalje -lohka speljes se eno cev iz turbine v izpuh ki nasprotuje širjenju mešanice po izpuhu kot to naredi v resonanci kontra konus -vprasanje je tudi kaksen upor nudi lopatica pogonskega dela turbine (v povezavi z kompresijskim delom) in koliko to vpliva na upocasnjevanje izpusnih plinov in vse kar je z tem posledicno v povezavi -itd, se mi ne da naprej razmisljat ker boli glava kaj pa recimo un peugeot z kompresorjem, v principu je to ista stvar, kajti turbocharger je deljen na pogonski del in kompresijski del (op.i.) samo da je izvedba drugacna da je verjetno pogonski del sestavljen verjetno iz jermenice, pri turbochargerju pa iz lopatic torej zdej mal hipoteziram; recimo da se to da narest, se pa takoj pojavi vprasanje o smotrnosti uporabe in izdelave, ter z tem stroskov in to je bil en izmed tvojih zadnjih argumentov. to je pa zal vprasanje na katerega si more vsak sam odgovorit. imejte se radi, uzivajte se naprej, peljte se v soncen zahod z lubco pa ne pisat neumnosti............
gizmOkak Objavljeno Avgust 4, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2004 danes vidu na skritem kanalu na satelitsko-kabelski povezavi k dela na sobno anteno, reklamo za turbonitror za cvajtaktarje :lol1: enostavna montaža, samo priklopiš na baterijo in namestiš na ventil pnevmatik in že se znatno poveča moč in navor motorja. Hitrosti so neverjetne, celo tako visoke da imate probleme z "ta plavimi". Vse to za samo 8459564785 obrokov po 4378567 SIT. Če pokličete na skrito številko ******* v 15minutah dobite zraven še blokator hitrosti :xx: :lol1: ma kaj se ljudje vse ne spomnejo :rolleyes: yamahaman pejd rajš delat čez počitnice in šparej pa kupi kej konkretnega čez čas :)
Ice Objavljeno Avgust 4, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2004 turbo ali kompresor na 2T -> no go (AFAIK). ker je vsaj enkrat kompleten pretok (in-out) plinov odprt. za nitro ne bom govoril, ker nisem preprican, a kolikor se mi blenda ostaja enak problem -> nadtlaka se prakticno ne da izvesti v taksnih intervalih, kot jih potrebuje sistem za delovanje. IMHO bi nekje sigurno ze kaj slilsal o tem, ce bi bilo kaj uporabnega narejeno. kupi 4T in potem sanjaj o tem (am doing exactly that for the past 6 years :) ).
Saint Objavljeno Avgust 4, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2004 SAm eno stvar bi povedal, ubogi tisti, ki bo za tole mašno na semaforju stal, še posebej ko bo tip turiral. :xx: lp Rudi
Priporočene objave