elbarto Objavljeno Avgust 4, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2004 Trinitrotoluol je rešitev... :devil: El B.
Zok Objavljeno Avgust 4, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2004 iz obicajnih 30-34° na 14-17°, z tem pridobis precej vecji time area target in pretok.......... ...s tem pa izgubis pritisk za pogon turbine, masina se ne vrti, pa se vseen mas probleme ker ti svezo zmes zraka in goriva sopa direktno v auspuh. nitro gre. turbina ne gre. vsaj tako ne da bi bile prednosti vredne realizacije ideje.
Robtech Objavljeno Avgust 4, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2004 dajte no dečki in deklice malo se zresnite :BUA:
Tratnjak Damijan Objavljeno Avgust 4, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2004 Veseli me da je vsaj kak , ki si želi imeti motor malo drugačen. Tudi jaz sem vedno kaj šaril po motorjih. BRAVO, želim ti da bi ti ratalo. :)
Thundercat Objavljeno Avgust 4, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2004 šarit po motorju ali pa nitro inštalirat na 125-ko sta pa dva zelo pomembna in različna pojma...jst mu ne želim uspeha, ker smatram da je nitro prenevaren za njega....neuporaben za njega in njegov motor.....
CrashOver Objavljeno Avgust 4, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2004 ni lih za 125ke.. ampak je :) http://www.totalkaosperformance.com/velo/turbo/1300.html LP -matej
snakeyes Objavljeno Avgust 5, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2004 do not do this at home, dont be a jackass watch jackass
Zok Objavljeno Avgust 5, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2004 ni lih za 125ke.. ampak je :) http://www.totalkaosperformance.com/velo/turbo/1300.html LP -matej ...za 4T... :)
yamaham Objavljeno Avgust 9, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 9, 2004 Kaj pa start sprej ali kompresor? :grim ;) :OK: :kva2: ============================= Burn rubber not your soul
sven_x Objavljeno Avgust 9, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2004 Serbus! .) Mene zanima za kter motor bi to rabil??? 2t al 4t ??? Ideja CrashOver-ja je zanimiva :OK: No, poročaj če boš kaj ustvaril
SiR Objavljeno Avgust 9, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2004 Serbus! .) Mene zanima za kter motor bi to rabil??? 2t al 4t ??? je tolk težko prebrat celo temo? Ene parkrat je že povedal, za kako mašino to rabi ...
Zoolo Objavljeno Avgust 9, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2004 je tolk težko prebrat celo temo? Ene parkrat je že povedal, za kako mašino to rabi ... Aber Herr Sym?! :OK: A se vam to zdi kot odgovor na vprašanje ki ga je mladi gospodič postavil? :naughty: :lol1: Z.t.H.! :xx: P.S.: Statistično in praktično je dokazan rek, .... "Ima budala i posle Vietnamskog rata!" :blink: (pa da ne bo pomote ne leti na modela, ki je začel s temo, ...ideja je ideja pa tudi če je nora. Bolj leti na vse nas, ki smo se odzvali na temo v takšni ali drugačni obliki.)
Zok Objavljeno Avgust 9, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2004 Kaj pa start sprej ali kompresor? :grim ;) :OK: :kva2: start sprej ti ga zadusi, pr kompresorju je ista problematika k pr turbini + problemi s prenosi (jermen & stiff).. :doze:
Kosho Objavljeno September 1, 2004 Opozori Objavljeno September 1, 2004 (popravljeno) poglejte si film BIKER BOYZ, tam majo na motorjih nitro. Popravljeno September 1, 2004. Popravil psihoman
Zok Objavljeno September 1, 2004 Opozori Objavljeno September 1, 2004 sj nitro se da nastimat tako na 2T kot 4T, sam na prdalice se ga ne splaca. .) drugac pa - ne se zgledovat po filmih - biker boyz sicer se nism gledu, ampak ce gledas recimo Torque, mission impossible II, the fast and the furious, 2f2f pa take scene... :lol1: :lol1: :lol1: ...pravljice... :P
snow Objavljeno September 1, 2004 Opozori Objavljeno September 1, 2004 Pri turbo ali kompresor varianti bi bil problem, kot so že nekateri ugotovili zaradi zasnove 2T motorja, saj bi povišan tlak povzročal uhajanje mešanice v izpuh. Poleg tega bi z turbino v izpuhu uničil delovanje resonančnega izpuha, kar se po moje pozna več kot 10-15% kot je nekdo tu omenil. Nitro? Kak metan? Metan je metan. CH4. Tisto čemur pravijo nitro (v filmih itd.) je didušikov oksid N2O. Trik tega plina je pa da pri določeni temparaturi razpade na N2 (dušik) in proste kisikove radikale (O). Ti prosti kisikovi radikali pa so dosti bolj reaktivni kot molekula kisika (O2), poleg tega so tudi vir dodatnega kisika. Je pa še dodaten efekt nitra, ko razpade... volumsko gledano iz ene molekule nastaneta 'dve', s tem pa se tudi poveča tlak, kar doprinese k večji moči motorja. Nitro na 2T? Po moje da bi šlo...
Zok Objavljeno September 1, 2004 Opozori Objavljeno September 1, 2004 N2O razpade na dusik in kisik. lahko bi uporabljali cisti kisik, a bi zaradi temperature bat pa cilinder enostavno povedano zasvasalo skupaj. dusik ima funkcijo hlajenja. .) uporabljajo pa to nizozemci tud na skuterjih za drag race. pa tud na slovenski drag race sceni (avtomobili) je ze kar nekaj tega. .)
gujdek Objavljeno September 1, 2004 Opozori Objavljeno September 1, 2004 neki vmes je en napiso da so eni davali eter v tank. to res pomaga? samo 2T al 4T tut?! lp
Thundercat Objavljeno September 1, 2004 Opozori Objavljeno September 1, 2004 največ pomaga pri uničevanju mašine.....pa pri samozavesti....
gujdek Objavljeno September 1, 2004 Opozori Objavljeno September 1, 2004 mašina bo tak držala... 2 leti..kolko pač more :) :) . če je 125 pa 4T! lahko delaš z njo (skoro) kaj češ pa bo zdržalo..dolgo... <_< ni tak?
Zok Objavljeno September 2, 2004 Opozori Objavljeno September 2, 2004 največ pomaga pri uničevanju mašine..... tocno. eter zelo izboljsa izhlapevanje goriva, pa tudi drasticno poveca faktor razfukljivosti masine, ni vazno al gre za 2T al 4T, pa al 50 al 125 - cvajtaktarji so kolk sm bral delal z etrom celo do 1 kilometer voznje!! :notworthy:
snow Objavljeno September 2, 2004 Opozori Objavljeno September 2, 2004 Hm.. po moje bolj sam N2O hladi zadevo, ker v jeklenki je plin pod pritiskom, ko pa se razširja pa se ohlaja (to je ubistvu princip delovanja kompresorskih hladilnikov). Eter? Najbrž gre govora o dietil etru (C2H5-O-C2H5). Ta je dosti bolj hlapljiv, kot sam bencin, vrelišče ima pri 35°C :blink: Je pa še dodaten trik tu, dodajanje etra v bencin zvišuje oktansko število. Se pa razume, da razni ti posegi bistveno skrajšajo življensko dobo motorja... po moje kar na dolžino ene dirke.
Mr-Sale Objavljeno September 6, 2004 Opozori Objavljeno September 6, 2004 (popravljeno) Nitro razreciu v tank, bos letu k sneta sekira... Alpa pou kile TNTja pod zic s tem se pa ne more primerjat nit Boeing 747 edited by Zok: kids, don't try this at home!! :devil: Popravljeno September 6, 2004. Popravil Zok
Zok Objavljeno September 7, 2004 Opozori Objavljeno September 7, 2004 Hm.. po moje bolj sam N2O hladi zadevo, ker v jeklenki je plin pod pritiskom, ko pa se razširja pa se ohlaja (to je ubistvu princip delovanja kompresorskih hladilnikov). nope. hladi na tak nacin, da prispeva k masi plinov, ki jih je treba zagret, in tako da razreci kisik. .)
Priporočene objave