Skoči na vsebino

nitro ali turbo


yamaham

Priporočene objave

iz obicajnih 30-34° na 14-17°, z tem pridobis precej vecji time area target in pretok..........

...s tem pa izgubis pritisk za pogon turbine, masina se ne vrti, pa se vseen mas probleme ker ti svezo zmes zraka in goriva sopa direktno v auspuh.

nitro gre. turbina ne gre. vsaj tako ne da bi bile prednosti vredne realizacije ideje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veseli me da je vsaj kak , ki si želi imeti motor malo drugačen. Tudi jaz sem vedno kaj šaril po motorjih. BRAVO, želim ti da bi ti ratalo. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

šarit po motorju ali pa nitro inštalirat na 125-ko sta pa dva zelo pomembna in različna pojma...jst mu ne želim uspeha, ker smatram da je nitro prenevaren za njega....neuporaben za njega in njegov motor.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Serbus! .) Mene zanima za kter motor bi to rabil??? 2t al 4t ???

Ideja CrashOver-ja je zanimiva :OK: No, poročaj če boš kaj ustvaril

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Serbus! .) Mene zanima za kter motor bi to rabil??? 2t al 4t ???

je tolk težko prebrat celo temo? Ene parkrat je že povedal, za kako mašino to rabi ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je tolk težko prebrat celo temo? Ene parkrat je že povedal, za kako mašino to rabi ...

Aber Herr Sym?! :OK:

A se vam to zdi kot odgovor na vprašanje ki ga je mladi gospodič postavil? :naughty: :lol1:

Z.t.H.! :xx:

P.S.: Statistično in praktično je dokazan rek, .... "Ima budala i posle Vietnamskog rata!" :blink:

(pa da ne bo pomote ne leti na modela, ki je začel s temo, ...ideja je ideja pa tudi če je nora. Bolj leti na vse nas, ki smo se odzvali na temo v takšni ali drugačni obliki.)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa start sprej ali kompresor? :grim ;) :OK: :kva2:

start sprej ti ga zadusi, pr kompresorju je ista problematika k pr turbini + problemi s prenosi (jermen & stiff).. :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

sj nitro se da nastimat tako na 2T kot 4T, sam na prdalice se ga ne splaca. .)

drugac pa - ne se zgledovat po filmih - biker boyz sicer se nism gledu, ampak ce gledas recimo Torque, mission impossible II, the fast and the furious, 2f2f pa take scene... :lol1: :lol1: :lol1: ...pravljice... :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri turbo ali kompresor varianti bi bil problem, kot so že nekateri ugotovili zaradi zasnove 2T motorja, saj bi povišan tlak povzročal uhajanje mešanice v izpuh.

Poleg tega bi z turbino v izpuhu uničil delovanje resonančnega izpuha, kar se po moje pozna več kot 10-15% kot je nekdo tu omenil.

Nitro? Kak metan? Metan je metan. CH4.

Tisto čemur pravijo nitro (v filmih itd.) je didušikov oksid N2O.

Trik tega plina je pa da pri določeni temparaturi razpade na N2 (dušik) in proste kisikove radikale (O). Ti prosti kisikovi radikali pa so dosti bolj reaktivni kot molekula kisika (O2), poleg tega so tudi vir dodatnega kisika.

Je pa še dodaten efekt nitra, ko razpade... volumsko gledano iz ene molekule nastaneta 'dve', s tem pa se tudi poveča tlak, kar doprinese k večji moči motorja.

Nitro na 2T? Po moje da bi šlo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

N2O razpade na dusik in kisik. lahko bi uporabljali cisti kisik, a bi zaradi temperature bat pa cilinder enostavno povedano zasvasalo skupaj. dusik ima funkcijo hlajenja. .)

uporabljajo pa to nizozemci tud na skuterjih za drag race. pa tud na slovenski drag race sceni (avtomobili) je ze kar nekaj tega. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mašina bo tak držala... 2 leti..kolko pač more :) :) . če je 125 pa 4T! lahko delaš z njo (skoro) kaj češ pa bo zdržalo..dolgo... <_< ni tak?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

največ pomaga pri uničevanju mašine.....

tocno. eter zelo izboljsa izhlapevanje goriva, pa tudi drasticno poveca faktor razfukljivosti masine, ni vazno al gre za 2T al 4T, pa al 50 al 125 - cvajtaktarji so kolk sm bral delal z etrom celo do 1 kilometer voznje!! :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm.. po moje bolj sam N2O hladi zadevo, ker v jeklenki je plin pod pritiskom, ko pa se razširja pa se ohlaja (to je ubistvu princip delovanja kompresorskih hladilnikov).

Eter? Najbrž gre govora o dietil etru (C2H5-O-C2H5).

Ta je dosti bolj hlapljiv, kot sam bencin, vrelišče ima pri 35°C :blink:

Je pa še dodaten trik tu, dodajanje etra v bencin zvišuje oktansko število.

Se pa razume, da razni ti posegi bistveno skrajšajo življensko dobo motorja... po moje kar na dolžino ene dirke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nitro razreciu v tank, bos letu k sneta sekira... Alpa pou kile TNTja pod zic s tem se pa ne more primerjat nit Boeing 747

edited by Zok: kids, don't try this at home!! :devil:

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm.. po moje bolj sam N2O hladi zadevo, ker v jeklenki je plin pod pritiskom, ko pa se razširja pa se ohlaja (to je ubistvu princip delovanja kompresorskih hladilnikov).

nope. hladi na tak nacin, da prispeva k masi plinov, ki jih je treba zagret, in tako da razreci kisik. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!