Skoči na vsebino

nitro ali turbo


Priporočene objave

Objavljeno

je bedarija, ker so stroski veliki, uporabnost pa minimalna, da zanesljivosti masine ob uporabi ne omenjam. .)

Objavljeno

Mi smo nekoč probavali z WD 40. Tisto slamico sem enostavno porinil skozi fergazar in pol je mašina znorela , ampak veselje je trajalo samo mogoče pol minute pol se je vse ustavlo (zaribalo). Šlo je za Tomos Colibri l.51 dve prestavi na balanci, bat 42.

p.s.: ker je taka mašina danes redkost, predlagam da poizkuse nadaljujete na kaki novi Cagivi mito ali podobno :kva2:

Objavljeno

...delovno obmocje pa se (glede na obcutljivost dvotaktnikov na filter, nastavitve uplinjaca in izpuh) soza na vsega skup 1500 rpm.. :P

Objavljeno

pa folk a ni skoda masine??? kd da ne mors simpl tuninga narest kao ksn polini kit and stuff??? ampak kwa cs to je sam moj mnenje...

PEACE OUT

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

pa naj še kdo reče da nitro ni možen :OK: na 2-taktni mašini

post-28-1096463639.jpg

Objavljeno

pa naj kdo reče, da se bo s takim motorjem z užitkom vozu..... <_<

Objavljeno

smo ze n-krat ugotovil, da je NOS mozen tudi na dvotaktnih masinah. <_<

Objavljeno

a lahko mal to razložite turbo in nos na dvotaktnih motorjih, ker jst mislm da je to nemogoče.

Objavljeno

malo si preberi temo. pise ze zelo veliko o tem. .)

Objavljeno
a lahko mal to razložite turbo in nos na dvotaktnih motorjih, ker jst mislm da je to nemogoče.

Nos nemogoc?Zakaj pa se potem prodaja za skuterje in jih eni sprinteri celo imajo gor?

project_pagina_sasprinter.jpg

project_pagina_koen.jpg

Pa se klik

Objavljeno

vse pise.

Objavljeno

nekateri so napisali da turbina na 2T ni možna poglejte si malo link ki ga je dal D.J.

Objavljeno

smo pogledali.

Objavljeno

mene pa zanima kje se da to dobitit? :? :hmm:

:OK: :OK: :OK: :OK: :OK: :grim

Objavljeno

zakaj mi bo ?

zato da mi bo ležalo doma vrženo nekje zato :grim

Objavljeno (popravljeno)

Da bo fuknu velik dnara stran da se bo pelu 200m k pol bo itak vse ribnlo :lol1:

Popravljeno . Popravil Crownless
Objavljeno

nitro na 2t motorju ti ne priporočam. učinek nirtota(raznorazni zelo gorljivi plini) je sicer naravnost nevrjeten vendar se pripravi na veliko stroskov ker zadeva trga in zvija ojnce, bate, sornike,... pač vse kar se tam najde. zadeva je sprobana in vsekakor ni vredna živcov in dnarja. raj ga pršpari in si kupi kaj močnejšega.

Objavljeno

če hočete met motor ki fejst gre si bote pač mogli omislit več kubikov, ker friziranje 70 kubičnih mašin ne vodi nikamor. zguba denarja. poleg tega pa še podvozje na (skuterjih) ne drži velikih hitrosti ker imaš pol jebo z vzmetenjem, bremzami, togostjo okvirja...

Objavljeno
če hočete met motor ki fejst gre si bote pač mogli omislit več kubikov, ker friziranje 70 kubičnih mašin ne vodi nikamor. zguba denarja. poleg tega pa še podvozje na (skuterjih) ne drži velikih hitrosti ker imaš pol jebo z vzmetenjem, bremzami, togostjo okvirja...

Zguba denarja kak za koga.Eni pac v to vlagamo ker nam je to hobi...Sej se okvir ojaca,vzmetenje se menja se dajo gor oversize diski itd...Res da gre dosti denarja samo se vseno ko se tisto prebudi tud kaksen motor nimas sans :D

Objavljeno

N2O niso "razni vnetljivi plini". to je oksidant.

trga ojnice in bate - odvisno od konstrukcije masine in kak shot imas nastavljen. izguba denarja, truda in zivcev pa definitivno ni. vsaj za tistega, ki mu je tuning lifestyle.

podvozje ne zdrzi hitrosti - malo cudno se tole slisi... ...recimo raje da zavore, pnevmatike in geometrija podvozja niso prirejene za vecje hitrosti. .)

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!