Dolenc™ Objavljeno September 9, 2004 Opozori Objavljeno September 9, 2004 (popravljeno) Aja da ne boste misleni da je to z nitrotom bedarija, jih majo na skuterjih, pa tud že NOS sm vidu na cagivi, seveda ne v slo ker ni noben tko fukjen da bi dav to gor. Prilagam še dokaze ;) http://www.tuningvideo.com/Foto_Pagina_vie...House%20011.jpg Popravljeno September 9, 2004. Popravil Dolenc™
Zok Objavljeno September 10, 2004 Opozori Objavljeno September 10, 2004 je bedarija, ker so stroski veliki, uporabnost pa minimalna, da zanesljivosti masine ob uporabi ne omenjam. .)
lampa Objavljeno September 11, 2004 Opozori Objavljeno September 11, 2004 Mi smo nekoč probavali z WD 40. Tisto slamico sem enostavno porinil skozi fergazar in pol je mašina znorela , ampak veselje je trajalo samo mogoče pol minute pol se je vse ustavlo (zaribalo). Šlo je za Tomos Colibri l.51 dve prestavi na balanci, bat 42. p.s.: ker je taka mašina danes redkost, predlagam da poizkuse nadaljujete na kaki novi Cagivi mito ali podobno :kva2:
D.J. Objavljeno September 13, 2004 Opozori Objavljeno September 13, 2004 očitno da je turbo pri 2T možen, samo zgleda drago http://www.dirtrider.com/news/141_0408_boneville/
Zok Objavljeno September 13, 2004 Opozori Objavljeno September 13, 2004 ...delovno obmocje pa se (glede na obcutljivost dvotaktnikov na filter, nastavitve uplinjaca in izpuh) soza na vsega skup 1500 rpm.. :P
Mte :) Objavljeno September 13, 2004 Opozori Objavljeno September 13, 2004 pa folk a ni skoda masine??? kd da ne mors simpl tuninga narest kao ksn polini kit and stuff??? ampak kwa cs to je sam moj mnenje... PEACE OUT
maher Objavljeno September 29, 2004 Opozori Objavljeno September 29, 2004 pa naj še kdo reče da nitro ni možen :OK: na 2-taktni mašini
Thundercat Objavljeno September 29, 2004 Opozori Objavljeno September 29, 2004 pa naj kdo reče, da se bo s takim motorjem z užitkom vozu..... <_<
Zok Objavljeno September 29, 2004 Opozori Objavljeno September 29, 2004 smo ze n-krat ugotovil, da je NOS mozen tudi na dvotaktnih masinah. <_<
Mopedist Objavljeno September 29, 2004 Opozori Objavljeno September 29, 2004 a lahko mal to razložite turbo in nos na dvotaktnih motorjih, ker jst mislm da je to nemogoče.
Zok Objavljeno September 29, 2004 Opozori Objavljeno September 29, 2004 malo si preberi temo. pise ze zelo veliko o tem. .)
_Roba_ Objavljeno September 29, 2004 Opozori Objavljeno September 29, 2004 a lahko mal to razložite turbo in nos na dvotaktnih motorjih, ker jst mislm da je to nemogoče. Nos nemogoc?Zakaj pa se potem prodaja za skuterje in jih eni sprinteri celo imajo gor? Pa se klik
maher Objavljeno September 30, 2004 Opozori Objavljeno September 30, 2004 nekateri so napisali da turbina na 2T ni možna poglejte si malo link ki ga je dal D.J.
maher Objavljeno September 30, 2004 Opozori Objavljeno September 30, 2004 mene pa zanima kje se da to dobitit? :? :hmm: :OK: :OK: :OK: :OK: :OK: :grim
maher Objavljeno September 30, 2004 Opozori Objavljeno September 30, 2004 zakaj mi bo ? zato da mi bo ležalo doma vrženo nekje zato :grim
Crownless Objavljeno September 30, 2004 Opozori Objavljeno September 30, 2004 (popravljeno) Da bo fuknu velik dnara stran da se bo pelu 200m k pol bo itak vse ribnlo :lol1: Popravljeno September 30, 2004. Popravil Crownless
sime77 Objavljeno Oktober 6, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2004 nitro na 2t motorju ti ne priporočam. učinek nirtota(raznorazni zelo gorljivi plini) je sicer naravnost nevrjeten vendar se pripravi na veliko stroskov ker zadeva trga in zvija ojnce, bate, sornike,... pač vse kar se tam najde. zadeva je sprobana in vsekakor ni vredna živcov in dnarja. raj ga pršpari in si kupi kaj močnejšega.
Robtech Objavljeno Oktober 9, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2004 če hočete met motor ki fejst gre si bote pač mogli omislit več kubikov, ker friziranje 70 kubičnih mašin ne vodi nikamor. zguba denarja. poleg tega pa še podvozje na (skuterjih) ne drži velikih hitrosti ker imaš pol jebo z vzmetenjem, bremzami, togostjo okvirja...
_Roba_ Objavljeno Oktober 9, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2004 če hočete met motor ki fejst gre si bote pač mogli omislit več kubikov, ker friziranje 70 kubičnih mašin ne vodi nikamor. zguba denarja. poleg tega pa še podvozje na (skuterjih) ne drži velikih hitrosti ker imaš pol jebo z vzmetenjem, bremzami, togostjo okvirja... ← Zguba denarja kak za koga.Eni pac v to vlagamo ker nam je to hobi...Sej se okvir ojaca,vzmetenje se menja se dajo gor oversize diski itd...Res da gre dosti denarja samo se vseno ko se tisto prebudi tud kaksen motor nimas sans :D
Zok Objavljeno Oktober 9, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2004 N2O niso "razni vnetljivi plini". to je oksidant. trga ojnice in bate - odvisno od konstrukcije masine in kak shot imas nastavljen. izguba denarja, truda in zivcev pa definitivno ni. vsaj za tistega, ki mu je tuning lifestyle. podvozje ne zdrzi hitrosti - malo cudno se tole slisi... ...recimo raje da zavore, pnevmatike in geometrija podvozja niso prirejene za vecje hitrosti. .)
Priporočene objave