Skoči na vsebino

nitro ali turbo


yamaham

Priporočene objave

Aja da ne boste misleni da je to z nitrotom bedarija, jih majo na skuterjih, pa tud že NOS sm vidu na cagivi, seveda ne v slo ker ni noben tko fukjen da bi dav to gor.

Prilagam še dokaze ;) http://www.tuningvideo.com/Foto_Pagina_vie...House%20011.jpg

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je bedarija, ker so stroski veliki, uporabnost pa minimalna, da zanesljivosti masine ob uporabi ne omenjam. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi smo nekoč probavali z WD 40. Tisto slamico sem enostavno porinil skozi fergazar in pol je mašina znorela , ampak veselje je trajalo samo mogoče pol minute pol se je vse ustavlo (zaribalo). Šlo je za Tomos Colibri l.51 dve prestavi na balanci, bat 42.

p.s.: ker je taka mašina danes redkost, predlagam da poizkuse nadaljujete na kaki novi Cagivi mito ali podobno :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...delovno obmocje pa se (glede na obcutljivost dvotaktnikov na filter, nastavitve uplinjaca in izpuh) soza na vsega skup 1500 rpm.. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa folk a ni skoda masine??? kd da ne mors simpl tuninga narest kao ksn polini kit and stuff??? ampak kwa cs to je sam moj mnenje...

PEACE OUT

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

nitro na 2t motorju ti ne priporočam. učinek nirtota(raznorazni zelo gorljivi plini) je sicer naravnost nevrjeten vendar se pripravi na veliko stroskov ker zadeva trga in zvija ojnce, bate, sornike,... pač vse kar se tam najde. zadeva je sprobana in vsekakor ni vredna živcov in dnarja. raj ga pršpari in si kupi kaj močnejšega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če hočete met motor ki fejst gre si bote pač mogli omislit več kubikov, ker friziranje 70 kubičnih mašin ne vodi nikamor. zguba denarja. poleg tega pa še podvozje na (skuterjih) ne drži velikih hitrosti ker imaš pol jebo z vzmetenjem, bremzami, togostjo okvirja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če hočete met motor ki fejst gre si bote pač mogli omislit več kubikov, ker friziranje 70 kubičnih mašin ne vodi nikamor. zguba denarja. poleg tega pa še podvozje na (skuterjih) ne drži velikih hitrosti ker imaš pol jebo z vzmetenjem, bremzami, togostjo okvirja...

Zguba denarja kak za koga.Eni pac v to vlagamo ker nam je to hobi...Sej se okvir ojaca,vzmetenje se menja se dajo gor oversize diski itd...Res da gre dosti denarja samo se vseno ko se tisto prebudi tud kaksen motor nimas sans :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

N2O niso "razni vnetljivi plini". to je oksidant.

trga ojnice in bate - odvisno od konstrukcije masine in kak shot imas nastavljen. izguba denarja, truda in zivcev pa definitivno ni. vsaj za tistega, ki mu je tuning lifestyle.

podvozje ne zdrzi hitrosti - malo cudno se tole slisi... ...recimo raje da zavore, pnevmatike in geometrija podvozja niso prirejene za vecje hitrosti. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!