Skoči na vsebino

nitro ali turbo


yamaham

Priporočene objave

Pa ni možno anrest prave turbine na 2T, no ,to je kr neki, sploh ni nikjer na slikah videt turbače, tu je kr neki pomoje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej možno je...sam smisel uporabnosti.... :doze:

za moje pojme na motorju ne vem bl neuporabno kot pa, vseen je ce mas ti 4 kolesa al pa 2 kolesi pa ce dobis kr naenkrat en pospesk najbrz te tko razf....ne vem no :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmmmm, Tejcy, Ghost rider ima turbo hayabuso pa ima 499 komjev, pa mislm da gre pr okol 330km/h po zadnjem ko čik..., zato je pa treba znat vozit tako beštijo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmmmm, Tejcy, Ghost rider ima turbo hayabuso pa ima 499 komjev, pa mislm da gre pr okol 330km/h po zadnjem ko čik..., zato je pa treba znat vozit tako beštijo

Pr tisti hayabusi ko mal takne gas jo da na zadnjo :blink: Za tisto stvar vozit morš bit res majstr...pa jajca morš met še večja :worship:

Končna pa je okol 400 :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmmmm, Tejcy, Ghost rider ima turbo hayabuso pa ima 499 komjev, pa mislm da gre pr okol 330km/h po zadnjem ko čik..., zato je pa treba znat vozit tako beštijo

glede tega kar si povedu...ane najprej se uprasi kok je tezka hayabusa potem se pa prasi kok je en 125ccm...hmmm mal je velik razlike mors vse postudirat tezo sorazmerje k zna bit zajeban...No ja razmislate lahka ane, vi kr ce pogruntate kej pametnga svaka vm cast. :)

papa

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Busa ih ma recimo okol 180kg, ker ma pol stvari kevlar, karbon in tako lažje sranje, in 500Hp, 125ka ma pa 130kg pa HPjev kolkr pač ma....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

una busa ma pa kr krepko prek 200kg. Ker karbon na zmanjša tolk teže, turbo jo pa ful doda. Ampak pr 499 konjih se sploh ne čut tega :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede tega kar si povedu...ane najprej se uprasi kok je tezka hayabusa potem se pa prasi kok je en 125ccm...hmmm mal je velik razlike mors vse postudirat tezo sorazmerje k zna bit zajeban...No ja razmislate lahka ane, vi kr ce pogruntate kej pametnga svaka vm cast. :)

papa

Težo pri busi bi lohka skoraj zanemaru, ampak pri motorjih se mislem da gleda razmerje koliko konjev ima na kg (KM/kg). Yamaha R1 ima mislem da to razmrje 1, velika večina serijskih motorjev pa pod 1. Tista busa ga ima čez 2. Sicer pa je s težo povezan le pospešek in ne končna hitrost in pri 500KM imaš kar dober pospešek... :whistle: O:-)

Popravljeno . Popravil Tepko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja pa da ne bom prazne slame mlatu:

Ghostrider 2 Ghostrider Goes Wild

Ghostrider returns for more incredible high speed riding on the streets and freeways of Stockholm Sweden,

with police chases and even riding a snowmobile with no tracks on the street at high speed, Ghostrider

truly does go wild.

SUZUKI HAYABUSA TURBO SPECIAL

ENGINE:

1298cc

McXpress racing turbo kit with everything + much more & bigger

Port & Gas Flow Cylinder Head

JE low compression pistons

Steel rods

Johnson race crankshaft

Kent cams, high performance camshafts

Laminova watercooled oilcooler

NBN hudraulic steel clutch line

TTS gearbox with 15% higher speed on 6 gear

Front sprocket, 17-19

Rear sprocket, 32-38

BODY:

Fuel tank, GSX-R1000 K2

Race seat, GSX-R1000 K2

Rear light, GSX-R1000 K4

Front light, Derbi senda

Carbon front Mudguard, vented

Carbon heelplates

CHASSI:

Special made frame by Andersson turbo system

hlins special made front forks

hlins rear damper

hlins steering damper

ISR dual 6-piston radial-mount calipers in front

ISR 6-piston caliper in rear

ISR dual full floating 320mm discs in front

ISR 240mm disc in rear

ISR radial master cylinder and lever

ISR clutch lever

Race brake pads in front and rear

NBM hydraulic steel brake lines in front and rear

Harris adjustable yokes triple bolt bottom fixing

Harris footrest kit with adjustable footpeg position

Renthal handlebar

PVM forged magnesium 10-spoke wheel in Y-spoke design, front and back

PERFORMANCE:

Power, 499bhp on the back wheel

Topspeed, enough even on one wheel

Performance, 0-300km/h 9.1 second

:yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hudoooooooooo 0-300km/h u 9,1s :eek: :OK: če pa to ni hitr ;) :D sm fora k pol stvari ne razumem kva ma gor :D sm sliši se hudo :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Mah to ni nic! Moj frco je bil veliko hitrejsi od tele base, pardon buse!

Je sel 360km/h!.................v prepad! :kva2: :lol1:

Butl

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

am...nism brau prejšnih postov, pa vseen v tejle temi je tud govora o nitrotu in turbotu http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=260

pa če se komu ne da gledat, naj povzamem debato, kukrkol bol se splača mau počakat pa bulši motor kupt, če se pa že odločaš, nitro te pride okol 200€, turbo pa mislm d neb dubu spod 1000$ kar je mau mn k 200k SIT :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Busa ih ma recimo okol 180kg, ker ma pol stvari kevlar, karbon in tako lažje sranje, in 500Hp, 125ka ma pa 130kg pa HPjev kolkr pač ma....

ha! optimist... busa tehta krepko cez 200... tko k je gapi ( :worship: ) povedu te stvari nedajo 20+ kil dol... :grrr

Težo pri busi bi lohka skoraj zanemaru, ampak pri motorjih se mislem da gleda razmerje koliko konjev ima na kg (KM/kg). Yamaha R1 ima mislem da to razmrje 1, velika večina serijskih motorjev pa pod 1. Tista busa ga ima čez 2. Sicer pa je s težo povezan le pospešek in ne končna hitrost in pri 500KM imaš kar dober pospešek... :whistle: O:-)

R1 se userje z 1:1 razmerjem... ze res da ma 180+ konjev (NA GREDI!) vendar z prenosi zgubi 20+... zdej pa računi, Aristotel.. Če pa ne verjameš pojdi na uradno stran od Akrapoviča majo use meritve tm narjene... :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

am...nism brau prejšnih postov, pa vseen v tejle temi je tud govora o nitrotu in turbotu http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=260

pa če se komu ne da gledat, naj povzamem debato, kukrkol bol se splača mau počakat pa bulši motor kupt, če se pa že odločaš, nitro te pride okol 200€, turbo pa mislm d neb dubu spod 1000$ kar je mau mn k 200k SIT :)

Tvoja matematika je na višku :OK: 1000€ je okol 240k sit in NE mal manj kot 200k sit ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Napisano ma v DOLARJIH... tako da je izračun praviln .)

Plymouth Prowler , je govoril v dolarjih, tako, da ima kar prav, da je 1000$ okoli 200k sit :grim

u pizda :rolleyes: sorry my mistake :)

zmedl me je, k pr 200 ma pa eure O:-)

Popravljeno . Popravil GrCaR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://www.mrturbo.com/

200€ --> 48k SIT

1000$ --> mislm d 196k SIT (ne vem točno, okol 200 v glavnem)

aja pa tu je seveda ameriška stran, gor so pa predelave večjih motorjev in ne 125, cene si lahku pogledate v njihovem katalogu, ki presegajo 1000$, sm za 125 cc se po moje tud neb dost cenej doblu, k v bistvu je tu isto sranje, sm kr je manjše, drugač pa turbina, še kšna elektronika, cevi bla bla bla pa vrjetn ne košta dost man...

zdej kku bi blo s tem v evropi ne vem, treba bi blu na kšno nemško stran pogledat, v sloveniji se po moje ne dobi cenej oz. se sploh ne dobi, razen če poznaš koga k se ukvarja izrecno s temi zadevami

nitro je lažje dobit, sm to je pa samo za trenutno pospeševanje, po je vrjetn treba še prenose prefukat, kr mislm d se na 17-20k obratov neb doug vrtel :OK:

Popravljeno . Popravil C4V4L13R
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Za moje pojme je to čis brez veze!!Škoda motorja no razn če maš preveč dnarja...!Drgač pa mamo mi u firmi velik s temi turbinami za avte!bom probu kj zvohat za motorje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vse se da če se hoče .) ...pa če so evri :P

v večini pogledov je to res brezveze, sej maš dons na trgu precej zmoglivejše in zaneslivejše motorje v osnovi, sm gre se za to da maš nekej kar nima vsak tadrug :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!