Thundercat Objavljeno Junij 12, 2005 Opozori Objavljeno Junij 12, 2005 sej možno je...sam smisel uporabnosti.... :doze:
MaraudeR Objavljeno Junij 12, 2005 Opozori Objavljeno Junij 12, 2005 turbina pa ne dela na 2T ane? dela...sicer je link že nekaj strani nazaj, pa zgleda da se vam ne da iskat: world-fastest turbo 125cc two-stroke
Stric Burek Objavljeno Junij 12, 2005 Opozori Objavljeno Junij 12, 2005 Pa ni možno anrest prave turbine na 2T, no ,to je kr neki, sploh ni nikjer na slikah videt turbače, tu je kr neki pomoje
tejcy Objavljeno Junij 12, 2005 Opozori Objavljeno Junij 12, 2005 sej možno je...sam smisel uporabnosti.... :doze: ← za moje pojme na motorju ne vem bl neuporabno kot pa, vseen je ce mas ti 4 kolesa al pa 2 kolesi pa ce dobis kr naenkrat en pospesk najbrz te tko razf....ne vem no :hmm:
Stric Burek Objavljeno Junij 12, 2005 Opozori Objavljeno Junij 12, 2005 Hmmmmm, Tejcy, Ghost rider ima turbo hayabuso pa ima 499 komjev, pa mislm da gre pr okol 330km/h po zadnjem ko čik..., zato je pa treba znat vozit tako beštijo
Enzo Objavljeno Junij 12, 2005 Opozori Objavljeno Junij 12, 2005 Hmmmmm, Tejcy, Ghost rider ima turbo hayabuso pa ima 499 komjev, pa mislm da gre pr okol 330km/h po zadnjem ko čik..., zato je pa treba znat vozit tako beštijo ← Pr tisti hayabusi ko mal takne gas jo da na zadnjo :blink: Za tisto stvar vozit morš bit res majstr...pa jajca morš met še večja :worship: Končna pa je okol 400 :wacko:
tejcy Objavljeno Junij 12, 2005 Opozori Objavljeno Junij 12, 2005 Hmmmmm, Tejcy, Ghost rider ima turbo hayabuso pa ima 499 komjev, pa mislm da gre pr okol 330km/h po zadnjem ko čik..., zato je pa treba znat vozit tako beštijo ← glede tega kar si povedu...ane najprej se uprasi kok je tezka hayabusa potem se pa prasi kok je en 125ccm...hmmm mal je velik razlike mors vse postudirat tezo sorazmerje k zna bit zajeban...No ja razmislate lahka ane, vi kr ce pogruntate kej pametnga svaka vm cast. :) papa
Stric Burek Objavljeno Junij 12, 2005 Opozori Objavljeno Junij 12, 2005 Busa ih ma recimo okol 180kg, ker ma pol stvari kevlar, karbon in tako lažje sranje, in 500Hp, 125ka ma pa 130kg pa HPjev kolkr pač ma....
gapi Objavljeno Junij 12, 2005 Opozori Objavljeno Junij 12, 2005 una busa ma pa kr krepko prek 200kg. Ker karbon na zmanjša tolk teže, turbo jo pa ful doda. Ampak pr 499 konjih se sploh ne čut tega :OK:
Tepko Objavljeno Junij 13, 2005 Opozori Objavljeno Junij 13, 2005 (popravljeno) glede tega kar si povedu...ane najprej se uprasi kok je tezka hayabusa potem se pa prasi kok je en 125ccm...hmmm mal je velik razlike mors vse postudirat tezo sorazmerje k zna bit zajeban...No ja razmislate lahka ane, vi kr ce pogruntate kej pametnga svaka vm cast. :) papa ← Težo pri busi bi lohka skoraj zanemaru, ampak pri motorjih se mislem da gleda razmerje koliko konjev ima na kg (KM/kg). Yamaha R1 ima mislem da to razmrje 1, velika večina serijskih motorjev pa pod 1. Tista busa ga ima čez 2. Sicer pa je s težo povezan le pospešek in ne končna hitrost in pri 500KM imaš kar dober pospešek... :whistle: O:-) Popravljeno Junij 13, 2005. Popravil Tepko
Tepko Objavljeno Junij 15, 2005 Opozori Objavljeno Junij 15, 2005 Aja pa da ne bom prazne slame mlatu: Ghostrider 2 Ghostrider Goes Wild Ghostrider returns for more incredible high speed riding on the streets and freeways of Stockholm Sweden, with police chases and even riding a snowmobile with no tracks on the street at high speed, Ghostrider truly does go wild. SUZUKI HAYABUSA TURBO SPECIAL ENGINE: 1298cc McXpress racing turbo kit with everything + much more & bigger Port & Gas Flow Cylinder Head JE low compression pistons Steel rods Johnson race crankshaft Kent cams, high performance camshafts Laminova watercooled oilcooler NBN hudraulic steel clutch line TTS gearbox with 15% higher speed on 6 gear Front sprocket, 17-19 Rear sprocket, 32-38 BODY: Fuel tank, GSX-R1000 K2 Race seat, GSX-R1000 K2 Rear light, GSX-R1000 K4 Front light, Derbi senda Carbon front Mudguard, vented Carbon heelplates CHASSI: Special made frame by Andersson turbo system hlins special made front forks hlins rear damper hlins steering damper ISR dual 6-piston radial-mount calipers in front ISR 6-piston caliper in rear ISR dual full floating 320mm discs in front ISR 240mm disc in rear ISR radial master cylinder and lever ISR clutch lever Race brake pads in front and rear NBM hydraulic steel brake lines in front and rear Harris adjustable yokes triple bolt bottom fixing Harris footrest kit with adjustable footpeg position Renthal handlebar PVM forged magnesium 10-spoke wheel in Y-spoke design, front and back PERFORMANCE: Power, 499bhp on the back wheel Topspeed, enough even on one wheel Performance, 0-300km/h 9.1 second :yea2:
T1cK0 Objavljeno Junij 15, 2005 Opozori Objavljeno Junij 15, 2005 hudoooooooooo 0-300km/h u 9,1s :eek: :OK: če pa to ni hitr ;) :D sm fora k pol stvari ne razumem kva ma gor :D sm sliši se hudo :OK:
Grilzz Objavljeno Junij 15, 2005 Opozori Objavljeno Junij 15, 2005 A ima ta tema sploh kakšen smisel?
mykind Objavljeno November 1, 2006 Opozori Objavljeno November 1, 2006 Mah to ni nic! Moj frco je bil veliko hitrejsi od tele base, pardon buse! Je sel 360km/h!.................v prepad! :kva2: :lol1:
mAc10 Objavljeno November 1, 2006 Opozori Objavljeno November 1, 2006 Mah to ni nic! Moj frco je bil veliko hitrejsi od tele base, pardon buse! Je sel 360km/h!.................v prepad! :kva2: :lol1: Butl
C4V4L13R Objavljeno November 1, 2006 Opozori Objavljeno November 1, 2006 am...nism brau prejšnih postov, pa vseen v tejle temi je tud govora o nitrotu in turbotu http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=260 pa če se komu ne da gledat, naj povzamem debato, kukrkol bol se splača mau počakat pa bulši motor kupt, če se pa že odločaš, nitro te pride okol 200€, turbo pa mislm d neb dubu spod 1000$ kar je mau mn k 200k SIT :)
FlamE#7 Objavljeno November 1, 2006 Opozori Objavljeno November 1, 2006 Busa ih ma recimo okol 180kg, ker ma pol stvari kevlar, karbon in tako lažje sranje, in 500Hp, 125ka ma pa 130kg pa HPjev kolkr pač ma.... ha! optimist... busa tehta krepko cez 200... tko k je gapi ( :worship: ) povedu te stvari nedajo 20+ kil dol... :grrr Težo pri busi bi lohka skoraj zanemaru, ampak pri motorjih se mislem da gleda razmerje koliko konjev ima na kg (KM/kg). Yamaha R1 ima mislem da to razmrje 1, velika večina serijskih motorjev pa pod 1. Tista busa ga ima čez 2. Sicer pa je s težo povezan le pospešek in ne končna hitrost in pri 500KM imaš kar dober pospešek... :whistle: O:-) R1 se userje z 1:1 razmerjem... ze res da ma 180+ konjev (NA GREDI!) vendar z prenosi zgubi 20+... zdej pa računi, Aristotel.. Če pa ne verjameš pojdi na uradno stran od Akrapoviča majo use meritve tm narjene... :doze:
GrCaR Objavljeno November 1, 2006 Opozori Objavljeno November 1, 2006 am...nism brau prejšnih postov, pa vseen v tejle temi je tud govora o nitrotu in turbotu http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=260 pa če se komu ne da gledat, naj povzamem debato, kukrkol bol se splača mau počakat pa bulši motor kupt, če se pa že odločaš, nitro te pride okol 200€, turbo pa mislm d neb dubu spod 1000$ kar je mau mn k 200k SIT :) Tvoja matematika je na višku :OK: 1000€ je okol 240k sit in NE mal manj kot 200k sit ;)
Čamac Objavljeno November 1, 2006 Opozori Objavljeno November 1, 2006 Tvoja matematika je na višku :OK: 1000€ je okol 240k sit in NE mal manj kot 200k sit ;) Napisano ma v DOLARJIH... tako da je izračun praviln .)
Maistr Objavljeno November 1, 2006 Opozori Objavljeno November 1, 2006 Plymouth Prowler , je govoril v dolarjih, tako, da ima kar prav, da je 1000$ okoli 200k sit :grim
GrCaR Objavljeno November 1, 2006 Opozori Objavljeno November 1, 2006 (popravljeno) Napisano ma v DOLARJIH... tako da je izračun praviln .) Plymouth Prowler , je govoril v dolarjih, tako, da ima kar prav, da je 1000$ okoli 200k sit :grim u pizda :rolleyes: sorry my mistake :) zmedl me je, k pr 200 ma pa eure O:-) Popravljeno November 1, 2006. Popravil GrCaR
C4V4L13R Objavljeno November 1, 2006 Opozori Objavljeno November 1, 2006 (popravljeno) http://www.mrturbo.com/ 200€ --> 48k SIT 1000$ --> mislm d 196k SIT (ne vem točno, okol 200 v glavnem) aja pa tu je seveda ameriška stran, gor so pa predelave večjih motorjev in ne 125, cene si lahku pogledate v njihovem katalogu, ki presegajo 1000$, sm za 125 cc se po moje tud neb dost cenej doblu, k v bistvu je tu isto sranje, sm kr je manjše, drugač pa turbina, še kšna elektronika, cevi bla bla bla pa vrjetn ne košta dost man... zdej kku bi blo s tem v evropi ne vem, treba bi blu na kšno nemško stran pogledat, v sloveniji se po moje ne dobi cenej oz. se sploh ne dobi, razen če poznaš koga k se ukvarja izrecno s temi zadevami nitro je lažje dobit, sm to je pa samo za trenutno pospeševanje, po je vrjetn treba še prenose prefukat, kr mislm d se na 17-20k obratov neb doug vrtel :OK: Popravljeno November 1, 2006. Popravil C4V4L13R
Ven0m Objavljeno Januar 20, 2007 Opozori Objavljeno Januar 20, 2007 Za moje pojme je to čis brez veze!!Škoda motorja no razn če maš preveč dnarja...!Drgač pa mamo mi u firmi velik s temi turbinami za avte!bom probu kj zvohat za motorje...
C4V4L13R Objavljeno Januar 20, 2007 Opozori Objavljeno Januar 20, 2007 vse se da če se hoče .) ...pa če so evri :P v večini pogledov je to res brezveze, sej maš dons na trgu precej zmoglivejše in zaneslivejše motorje v osnovi, sm gre se za to da maš nekej kar nima vsak tadrug :krneki:
Priporočene objave