Skoči na vsebino

ACV - HoverCraft


hoverboy

Priporočene objave

no ja, ma isto balanco pa gas k motocikl, k voziš se morš lih tko nagibat k pr motroju al pa še bl, ...., kolega je pa na svojga od GPZ 500 moped gor obesu, tko da.... mamo kr dost skupnga :rolleyes:

Naslednjič naložim fotke OK

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolk js vem pr hovercraftu ni nikakrsnjega nagibanja. :doze: ...kaj si mislil z GPZjem mi pa ni cisto jasno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolk js vem pr hovercraftu ni nikakrsnjega nagibanja. :doze: ...kaj si mislil z GPZjem mi pa ni cisto jasno.

.....da si je njegov kolega od gpz-ja mašino dal na ta čoln ali kaj pač že to je :?

Popravljeno . Popravil YZFR1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolk js vem pr hovercraftu ni nikakrsnjega nagibanja. :doze: ...kaj si mislil z GPZjem mi pa ni cisto jasno.

kaj da ne...greš malo po kopnem...čez planinske ride se moraš ziher nagibavat...koleno ven obvezno..... :lol1: :hmm: :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolk js vem pr hovercraftu ni nikakrsnjega nagibanja.

na motorju tut ne če se peleš počasi ...

Si že pelu hoover-ja al' pa vsaj vodni skuter???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

skuter ja... ...hovercraft pa... ...ce gledas je to ravna platforma z zaveso, pod katero je zrak z visjim tlakom od atmosferskega... ...in kot tak v bistvu lebdi nad gladino... ...zakaj bi se potem moral nagibat?? :?

edited: s hoverjem se se nism vozu, sm pa vozu radijsko voden model tega cuda... ...slab meter dolga zadeva, okrog 20 km/h sla, nagibanja nic spljoh... :hmm:

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

skuter ja... ...hovercraft pa... ...ce gledas je to ravna platforma z zaveso, pod katero je zrak z visjim tlakom od atmosferskega... ...in kot tak v bistvu lebdi nad gladino... ...zakaj bi se potem moral nagibat??

mogoče zaradi centrifugalne sile :devil: ....

Sej Hooverja ni treba nagibat...morš sebe :afro1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

uf uf uf ....:wacko:

vabim vas da si ogledate mojo stran

My Webpage

pol pa na probo k bo dan voženj v jesen ZASTONJ

Pa še fotke k sm jih oblubu iz tega motorja

10996.jpg

nastane

10997.jpg

:grupni:

Pa še za informacijo pospešek iz 0-100km/h 4-5 sekund ob idealnih pogojih seveda in z izkušenim voznikom. :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pospešek iz 0-100km/h 4-5 sekund ob idealnih pogojih seveda

bullshit. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe ...

greš stavit.

Obesmo gor gps pa gas....

:devil: En bo zaprl gobec, hehehe sam to ne bom jest. :devil:

P.S.

Stava velja za moj rdeči hovercraft z avionskim rotax 503 motorjem ne za hovercraft z gpz motorjem, čeprav gre tudi zelen kot sneta skirca. hehe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hovercrafta v živo še videl nisem, samo sodeč po TV znajo prav nesramno dobro potegnit. Pa nagibat se je tut treba, če že drugega ne da ven ne padeš.

Tole mora bit pa fajna za vozit, a :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GPZ Hovercraft (tega sm mel js v mislih) nima niti teoreticnih moznosti za pod 5 sekund od nule do 100. masa je ziher vecja od GPZja + voznika, ima pa 60 HP + nima trdne podlage za eksploziven start, niti nima menjalnika s sklopom, povezanim s podlagom (ok, razen ce ima nastavljiv korak impelerja, ampak to je spet drugo), tud aerodinamika je slabsa (ne mislim Cx - za tega nisem preprican, ampak za celoten upor - Cx krat frontalni presek), itd. .)

kolk konjev pa ma tisti Rotax?

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem zakaj vas mora večina negativno nastopit, ko vam nekdo predstavi kaj novega??? Višek pa se mi zdi, da ste nekateri prepričani, da ste popolni vsevedi in da lahko greste nekoga učit o stvareh, ki jih ima verjetno v majhnem prstu. Kako bi se pa počutili, ko bi vas zaprisežene motoriste potapljači učili o oprijemu motorističnih gum???

Slikca hovercrafta mi je zanimiva in temo še bom nekaj časa spremljal. Vprašanje za Hoverboya: Zadnji propeler je za pogon, kako pa pride zrak pod vozilo?

lp DTW

Popravljeno . Popravil dave the wave
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GPZ Hovercraft (tega sm mel js v mislih) nima niti teoreticnih moznosti za pod 5 sekund od nule do 100. masa je ziher vecja od GPZja + voznika, ima pa 60 HP + nima trdne podlage za eksploziven start, niti nima menjalnika s sklopom, povezanim s podlagom (ok, razen ce ima nastavljiv korak impelerja, ampak to je spet drugo), tud aerodinamika je slabsa (ne mislim Cx - za tega nisem preprican, ampak za celoten upor - Cx krat frontalni presek), itd.

Glej s tabo se ne bom prerekal, o motorjih veš sigurno več kot jaz, o hoverjih pa ne veliko. Spregledal si dejstvo da je hovercraft ob idealnih pogojih skoraj brez trenja, med pospeševanjem se trenje zmanjšuje, in ga praktično ni, cel tehta cca 135-140 kg + voznik. Vozilo ima nastavljiv impeler, moj hovercraft ima trenutno cca 65-70 kg potiska mogoče več, vendar bi ga ob spremembi naklona in števila lopatic imelerja lahko še povečal, prav tako ob zamenjavi reduktorja, ta trenutek imam cca 2500 o/min na 90 fi impelerju, tekmovalni imajo krepko čez 3200 o/min (tako na pamet lahko ti pa tudi izračunam)

Rotax motor ima sedaj se boš samo nasmehnil 52KS z reduktorjem 2.64:4, za dirke uporabljajo reduktor 2:4 tako da imam še veliiiiiikooooo rezerve če želim, hehe. MAD je razreda F2, razred F1 pa ima motorje okoli 100 KS in več , ti hoverji pa pospešijo na sto v treh do štirih sekundah, kar si verjetno ne predstavljaš :)

Klikni za clipe dirk s hoverji v angliji

QUOTE (HHV @ 23 Aug 2004 @ 10:32)

Uauuu, kakšen dober motocikel!   

Pozim je pa snego cikel po terenu pa tereno cikel heheh

IMHO škoda gepezeja.

Škoda je umret

Zadnji propeler je za pogon, kako pa pride zrak pod vozilo?

lp DTW

Moj vpihuje zadej, lahko pa maš spredi dvižni motor sam je prec pol miljončka več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spregledal si dejstvo da je hovercraft ob idealnih pogojih skoraj brez trenja

F = m * a -=> a = F / m

P = F * v -=> F = P / v

-=> a = P / mv

:)

se pravi da v teoriji ni vazno ce je sploh kej trenja al ne (konc koncev tud motorji nimajo kej dost trenja - majo pa zato fiksno podlago glede pogona), preko njutnovga zakona ne mores. :)

ne vem, za 52 konjev 140 kil + voznika pospesit v stirih sekundah od nule do 100, se mi zdi v primerjavi z aprilio RS 250 s 70 konji in 140 kg + voznik 4,5 sekunde (ob dirkaskih prestavnih razmerjih) od nule do 100... ...rahlo za lase privleceno. :)

...sicer pa zelo zanimiva zadeva - se priporocam za kaki test drive/flight/float/whatever! :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest predlagam da ga damo na hoverja pa na cirkniško jezero, balanca naravnost pa gas do knca zaštekat pa motor užgat, pa bo vidu pospešek :lol1:

Kaj ti nej rečem zok prid se pelat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pridm jst takoj sam povej kdaj...ker v žilo še nisem vidu zadevo...sej sem blizu cerknice doma-postojna....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ke v postojno me je že mikal it enkat, tm zravn letališča sam na drugi strani, kva je tist polje k poplavla, tm bi pa res probu en dan... A poznaš lastnika mogoče tiste zemle? Če ga bi te prosu za kontakt.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!