skuterist Objavljeno Avgust 24, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2004 Ker je bilo 50 ccm premalo bom presedlal na 125 ccm skuter. V ožji izbor sta prišla spodaj omenjena.( zaradi cene) Yamaha je brez kilometrov letnik 2003 Odločam se med Aprillio leonardom 125 in Yamaho teos 125. Yamaha je brez kilometrov letnik 2003, Aprillia pa je letnik 2001 z 13.000km vendar za 270.000 SIT cenejša. Vaša mnenja izkušnje? Kaj pogledati pri rabljenem Leonardotu? LP in hvala za odgovore
Tomozuki Objavljeno Avgust 24, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2004 Vseeni nisi poročal, koliko želijo lastniki za en in za drugi skuter :? Ker, če je cena glavni faktor, bi ti še jaz pomagal pri izbiri (ki pa nevem koliko je). Vsekakor se bolj nagibam k Leonardu, ker so mi pač bolj všeč športne oblike, je pa tudi Yamaha vredu. Treba je vedet, da ko boš z Leonardom zružo po tleh ni vredno menjavat plastike, ker je ta silno draga, pri Yamahi pa so plastike za đabe ;) Poglej še za kakšnim 2-leti skladiščenim Malaguti Warrior F-18, Kymco Bet&Win, Honda Dylan...
skuterist Objavljeno Avgust 24, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 24, 2004 (popravljeno) SEm ugotovil da sem se pri razliki uštel. Aprillia je cca 360.000 SIT nepoškodovana, nova zadnja guma Yamaha je cca 570.000 SIT brez prevoženih km LP P.S kje imajo dve leti starega F-18 ali Kymco B&W? Popravljeno Avgust 24, 2004. Popravil skuterist
KING70 Objavljeno Avgust 24, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2004 z Yamaha teos 125 majo precej problemov zadnje čase,predvsem letnik 2003. (elektronka) :grim ,o leonardu pa nisem seznanjen; verjetn je soliden,saj se nič kaj preveč ne govori o njem (v dobrem smislu) :rolleyes:
M|t3k Objavljeno Avgust 24, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2004 Če si iz MB probaj v Maxi-vip (Cajger) tam ma malagutije, ki jih par let ne more prodat :)
pinjas Objavljeno Avgust 24, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2004 GLEDE 125 CCM SKUTERJE IN ČE SO TO 4t SE MORAŠ ZAVEDAT DA v prmerjavi z predelanim 70ccm skuterji ni velik erazlike razen navora sploh pa 4t seveda manj pijejo, manj se kvarijo, gredo pa malo končna je med 105 in 115kmh pospeški pa niso ne vem kako hudi. aprilia, teos yamaha in malaguti F18 pa imajo vsi trije enake yamaha motorje, toliko da veš. sam imam runnerja 125 2T predelanega celotno mhr. innikol mi ni žal za mojo odločitev. 4t skuterji , ki gredo kar solidno so od 200ccm naprej (runner 200ccm 4t)
Tomozuki Objavljeno Avgust 26, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2004 Malo poglej po salonih pa povprašaj, če majo kje v skladišču kaj. Včasih se splača. Meni recimo, so skuter spustli za 150.000sit, ker je tri leta stal v Stupitu. Prvo pa se na Cajgerja obrni, ker ti bo takoj kako F-18 najdo ;) Meni je hoto leto starega Dragsterja 50 prodat za 350.000sit pa je vbistvu bil nov, samo stal je eno leto v skladišču (novi je takrat prišo 490.000sit). 125ccm 4t resda ni nevem kako navita stvar, kot je rekel Pinjas, ampak gre pa čisto dovolj, sploh če nisi neki dirkač. Porabe so majhne, olja ne rabiš, trpežni so, nemamljivi tatovom (z izjemo Leonarda)... Performanse agregatov so nekje na stopnji 70ccm 2T skuterjev. En ded je mel na morju Piaggio Skipper 125 4T, gor pa Shackala in je skuter šou ko marija :kva2: Če bi pa rad nekaj bolj "špricig" pa je najboljša izbira Runner 125 2T ;)
skuterist Objavljeno Avgust 27, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 27, 2004 (popravljeno) Hvala za odgovore. Skuter bom rabil za "mestne" prevoze. 50 ccm Sfera mi je bila malo prepočasna na glavni cesti (tovornjaki) :( . Zanimajo me predvsem vozne lastnosti obeh skuterjev, kako je z rezervnimi deli pri Italjanih? Ima kdo mogoče omenjena skuterja? V MB pa trenutno nima nič takega kar iščem LP Popravljeno Avgust 27, 2004. Popravil skuterist
Tomozuki Objavljeno Avgust 27, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2004 Ja, po reviji Roller imata oba skuterja odlične vozne lastnosti ;) Z rezervnimi deli pri nobeni znamki ni težav, niti z dobavo, so pa Aprilijini deli precej dragi, medtem ko ima Yamaha najcenejše (pomoje cenejših ne dobiš za noben skuter). Za mestne prevoze sta oba popolnoma solidna pa tudi kam dlje po kaki medkrajevni cesti pomoje nimata težav. Karkoli boš izbral bo dovolj dobro ;)
Tomozuki Objavljeno Avgust 31, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2004 Skuterist, najdo sem v enem starem Motoristu test Teo`s-a, Leonarda pa žal nisem našo ;) Ti bom skeniral vse to pa poslal po mailu :)
Dylan Objavljeno November 16, 2004 Opozori Objavljeno November 16, 2004 Tomozuki je spomenuo Hondu Dylan. Dylana 150 vozim već dvije godine, napravio sam 24000 km sa samo jednim kvarom: prije mjesec dana u vožnji mi je puknuo remen s kojim sam napravio cca 8000 km. Potrošnja je cca 3,4 l/100 km, a 400 km na dan mu nije nikakav problem. I maksimalno opterećen, sa dvije osobe i skoro 200 kg težine na sebi ne gubi mnogo na performansama. Skuter koji mogu samo preporučiti. Ne znam da li se prodaje kod vas u Sloveniji, ali dosad ga niste spominjali na forumu.
Tomozuki Objavljeno November 18, 2004 Opozori Objavljeno November 18, 2004 Tomozuki je spomenuo Hondu Dylan. Dylana 150 vozim već dvije godine, napravio sam 24000 km sa samo jednim kvarom: prije mjesec dana u vožnji mi je puknuo remen s kojim sam napravio cca 8000 km. Potrošnja je cca 3,4 l/100 km, a 400 km na dan mu nije nikakav problem. I maksimalno opterećen, sa dvije osobe i skoro 200 kg težine na sebi ne gubi mnogo na performansama. Skuter koji mogu samo preporučiti. Ne znam da li se prodaje kod vas u Sloveniji, ali dosad ga niste spominjali na forumu. ← Ja, sem že v Motopulsu same superlative prebiral o njem. Sicer se mi zdi, da je bil 125ccm, ampak baje je zelo strupen, čeprav je zračno hlajen ;)
batzajla Objavljeno November 18, 2004 Opozori Objavljeno November 18, 2004 v avtomagazinu so že kšne par let nazaj proglasil leonarda 125 za najboljši (maksi?) skuter edin pograjal so da se sedež hit strga
Dylan Objavljeno November 20, 2004 Opozori Objavljeno November 20, 2004 Ja, sem že v Motopulsu same superlative prebiral o njem. Sicer se mi zdi, da je bil 125ccm, ampak baje je zelo strupen, čeprav je zračno hlajen ;) ← Tomozuki, u MotoPulsu je testiran model Dylan 150, a oba imaju vodeno hlađenje. Možda sam malo subjektivan, ali moje je mišljenje da je Dylan bolji, a pogotovo pouzdaniji skuter od Leonarda. Leonardo ga nadmašuje samo u dizajnu i ljepoti.
skuterist Objavljeno November 22, 2004 Avtor Opozori Objavljeno November 22, 2004 Sem komaj našel tole temo. Se je prestavila med motocikle, pa nič zato. Malo pozen odgovor pa vseeno. Tudi jaz sem pobrskal po Avtomagazinu, našel test teosa,leonarda ter mayestya ter razmišljal. Ko sem šel z denarjem na okoli se je izkazalo da leonardo ne deluje tako kot bi moral in je odpadel. Po testni vožnji (Teos in Mayesty) sem se odločil za Mayesty in mi ni žal. Se lepo pelje, dovolj močna, primerna vetrna zaščita itd.. Upam de se bomo naslednje leto kje srečali - vozniki maxi sesalcev. LP
jetman Objavljeno Januar 26, 2005 Opozori Objavljeno Januar 26, 2005 Ne vem zakaj pišeš Yamaha MaYesty... pravilno je MaJesty, vsaj tako imajo napisano na urradni strani Yamahe. Jaz sem pa poleti kupil Leonardo 125. Majesty 180 je res boljša, vendar je kar nekaj dražja kot Leonardo, ker je novejši model.
skuterist Objavljeno Januar 27, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Januar 27, 2005 Ne vem zakaj pišeš Yamaha MaYesty... pravilno je MaJesty, vsaj tako imajo napisano na urradni strani Yamahe. Jaz sem pa poleti kupil Leonardo 125. Majesty 180 je res boljša, vendar je kar nekaj dražja kot Leonardo, ker je novejši model. ← Se opravičujem za napako pri pisanju, nisem bil dovolj pozoren. Leonardo 125 je mi je bil zelo všeč, vendar tisiti ki sem ga gledal v Sl. Bistrici potem ni deloval tako kot bi moral. A si svojega slučajno kupil v Kranju?. Sem namreč enega klical in šel gledat v Kranj pa takrat nisva prišla skupaj s ceno. Tako da sem potem zapravil malo več in kupil novo Majesty 180. Razlika med 125 in 180 modelom pa je bila zaradi popustov samo 40 kSIT. Edina zamera do sedaj je "malo preveč" vetrnega piša v višini ramen in vratu.
jetman Objavljeno Januar 27, 2005 Opozori Objavljeno Januar 27, 2005 Nisem ga kupil v Kranju, sem pa dobil precej ugodno ponudbo. Pri 180cc skuterjih me moti to, da so v bistvu 176 kubični, ravno čez mejo za registracijo. En kolega ima Majestiy 250 letnik 1996 (starejši model) in si je šel v TC-motoshop kupit višje vetrobransko steklo od Givi-ja. Pravi, da je sedaj odlično zaščiten. Leonardo pa pač ni namenjen potovanjem. Res je, da se da zdržat (lani sem bil na morju), da bi se peljal pa kam dlje, pa bi bil verjetno preveč utrujajoč, ker nima sploh nobenega vetrobrana.
skuterist Objavljeno Januar 28, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Januar 28, 2005 Moram priznati da mi je trgovec šel na roko in je na račun napisal 175 namesto 175.6 ccm, tako da sem ujel še spodnji razred. Hvala za info o vetrobranskem steklu.
Priporočene objave