MrOizo Objavljeno Avgust 26, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2004 pač spravu sm se menat valjčke. razdrem variomat in ... na variomatu sm opazil zareze v kovino in sicer v vsakem kanalčku kjer so valjčki zanima me ali je varimat zanič? zakaj je do tega prišlo? lp
Kontraband Objavljeno September 11, 2004 Opozori Objavljeno September 11, 2004 (popravljeno) Lep pozdrav Da ne bom odpiral nove teme. Mam 1 manjši porblem. Nikakor ne morem odšraufati variomata. Sem poskušal s kleščami za olnji filter ampak ne gre. Ko poizkušam odšraufati se kolo zavrti z variomatom. Kako naj zdej odšraufam variomat? Help me please. PS: gre za Minarellijevo mašino Popravljeno September 11, 2004. Popravil Kontraband
PoŽiG Objavljeno September 11, 2004 Opozori Objavljeno September 11, 2004 z ono pištolo probaj, če ma keri kolega .)
Kontraband Objavljeno September 11, 2004 Opozori Objavljeno September 11, 2004 Ma nima noben kolega tega :(
beno Objavljeno September 11, 2004 Opozori Objavljeno September 11, 2004 Ma nima noben kolega tega :( pomoje je v tvojem primeru najbolsa resitev -> serviser
Kontraband Objavljeno September 11, 2004 Opozori Objavljeno September 11, 2004 Ja sej verjetno res :( Sam kaj ko sem pred..........emmm...........4 mesci 24k pustil...........mah mu ga bom odpelal pa kar bo pa bo. Hvala.
[2fast4u] Objavljeno September 11, 2004 Opozori Objavljeno September 11, 2004 (popravljeno) naredi si ključ za odtegovanje variota :) Popravljeno September 11, 2004. Popravil [2fast4u]
M|t3k Objavljeno September 11, 2004 Opozori Objavljeno September 11, 2004 Jah.. najbol simpl in najbolj tvegana metoda (glede poškodb delov) je, da kr šraufnciger not porineš, da zobnik blokiraš, pol pa odtegneš.. Druga možnost je, da si narediš mobilno orodje ala-Roba (_Roba_ to moš slikat :) ) Sam boš drugač res bolj težko menjal valjčke.. Samo serviserji pri nas hočejo 2000 za to.. 4500 je pa ura dela. Če mene vprašaš, se bolj splača pelat, da ti valjčke skonfigurirajo... plačaš 1 uro in valjčke. Pa še nastavljene maš lepo. LP
Jebediah Objavljeno September 12, 2004 Opozori Objavljeno September 12, 2004 ja sej res, ko si (vsaj pri ns) vsi tako radi uzamejo cajt...vrže ene notr in reče, to je to <_<
Kontraband Objavljeno September 12, 2004 Opozori Objavljeno September 12, 2004 Hvala za pomoč :) Vglavenm sem že obupal da bom motor pelal na servis, pa sem nazaj deklc zašraufal vžgal in zdej dela tako kot mora :D No vglavenm jermen je nekaj cvilo itd. pa sem zdej "popravu" oz se je popravlo. :D
thrustmaster Objavljeno September 17, 2004 Opozori Objavljeno September 17, 2004 pač spravu sm se menat valjčke. razdrem variomat in ... na variomatu sm opazil zareze v kovino in sicer v vsakem kanalčku kjer so valjčki zanima me ali je varimat zanič? zakaj je do tega prišlo? lp Vem kako zgledajo tev zareze k so ble tut pr men, to se nardi od valčkov, obrabln variomat maš tko d nejbol d zamenaš, no saj jest sm zamenou.
slo-man Objavljeno September 17, 2004 Opozori Objavljeno September 17, 2004 Živjo mene pa zanima kaj bi pridobil ce bi zamenjal variomat( mensezdi da je od polinija) neki kao racing variomat. Zdej me pa zanima kje bi pridobil na koncni al na pospeskih. Aja mam pa malagutija f 12 ac brez blokad pa zx gor. lp
M|t3k Objavljeno September 17, 2004 Opozori Objavljeno September 17, 2004 Načeloma na stock mašinah ne priporočamo, ker ni dovolj močen. Sicer ne škodi nič, samo ne pride do izraza (vsaj pri meni ni prišel :D) Pridobil bi bol enakomerne pospeške, večje pospeške (bolj strmi kanali), premer pa tut mislim da je za kak prst večji, samo se ne bo original mašina tolko zavrtela.. LP
TiCkO Objavljeno September 27, 2004 Opozori Objavljeno September 27, 2004 mi variomat in sklopko odtegujemo z trakcem oz. ketno...kk to zgleda...hmmm tezko je opisat, men se zdi da se uporablja za cevi zagrabit potem pa kljuc in odtegnes, gre v izi, pa se pod zic gre tk da lahka menjas valjcke, jermen, fedrce kjerkoli in kadarkoli :) :yea2:
_OKI_ Objavljeno September 30, 2004 Opozori Objavljeno September 30, 2004 mi variomat in sklopko odtegujemo z trakcem oz. ketno...kk to zgleda...hmmm tezko je opisat, men se zdi da se uporablja za cevi zagrabit potem pa kljuc in odtegnes, gre v izi, pa se pod zic gre tk da lahka menjas valjcke, jermen, fedrce kjerkoli in kadarkoli :) :yea2: ključ za oljni filter
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se