Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

pač spravu sm se menat valjčke. razdrem variomat in ...

na variomatu sm opazil zareze v kovino in sicer v vsakem kanalčku kjer so valjčki

zanima me ali je varimat zanič?

zakaj je do tega prišlo?

lp

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Lep pozdrav

Da ne bom odpiral nove teme.

Mam 1 manjši porblem.

Nikakor ne morem odšraufati variomata. Sem poskušal s kleščami za olnji filter ampak ne gre. Ko poizkušam odšraufati se kolo zavrti z variomatom.

Kako naj zdej odšraufam variomat?

Help me please.

PS: gre za Minarellijevo mašino

Popravljeno . Popravil Kontraband
Objavljeno

z ono pištolo probaj, če ma keri kolega .)

Objavljeno
Ma nima noben kolega tega :(

pomoje je v tvojem primeru najbolsa resitev -> serviser

Objavljeno

Ja sej verjetno res :(

Sam kaj ko sem pred..........emmm...........4 mesci 24k pustil...........mah mu ga bom odpelal pa kar bo pa bo.

Hvala.

Objavljeno (popravljeno)

naredi si ključ za odtegovanje variota :)

Popravljeno . Popravil [2fast4u]
Objavljeno

Jah.. najbol simpl in najbolj tvegana metoda (glede poškodb delov) je, da kr šraufnciger not porineš, da zobnik blokiraš, pol pa odtegneš..

Druga možnost je, da si narediš mobilno orodje ala-Roba (_Roba_ to moš slikat :) )

Sam boš drugač res bolj težko menjal valjčke.. Samo serviserji pri nas hočejo 2000 za to.. 4500 je pa ura dela. Če mene vprašaš, se bolj splača pelat, da ti valjčke skonfigurirajo... plačaš 1 uro in valjčke. Pa še nastavljene maš lepo.

LP

Objavljeno

ja sej res, ko si (vsaj pri ns) vsi tako radi uzamejo cajt...vrže ene notr in reče, to je to <_<

Objavljeno

Hvala za pomoč :)

Vglavenm sem že obupal da bom motor pelal na servis, pa sem nazaj deklc zašraufal vžgal in zdej dela tako kot mora :D

No vglavenm jermen je nekaj cvilo itd. pa sem zdej "popravu" oz se je popravlo. :D

Objavljeno
pač spravu sm se menat valjčke. razdrem variomat in ...

na variomatu sm opazil zareze v kovino in sicer v vsakem kanalčku kjer so valjčki

zanima me ali je varimat zanič?

zakaj je do tega prišlo?

lp

Vem kako zgledajo tev zareze k so ble tut pr men, to se nardi od valčkov, obrabln variomat maš tko d nejbol d zamenaš, no saj jest sm zamenou.

Objavljeno

Živjo mene pa zanima kaj bi pridobil ce bi zamenjal variomat( mensezdi da je od polinija) neki kao racing variomat. Zdej me pa zanima kje bi pridobil na koncni al na pospeskih. Aja mam pa malagutija f 12 ac brez blokad pa zx gor.

lp

Objavljeno

Načeloma na stock mašinah ne priporočamo, ker ni dovolj močen.

Sicer ne škodi nič, samo ne pride do izraza (vsaj pri meni ni prišel :D)

Pridobil bi bol enakomerne pospeške, večje pospeške (bolj strmi kanali), premer pa tut mislim da je za kak prst večji, samo se ne bo original mašina tolko zavrtela..

LP

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

mi variomat in sklopko odtegujemo z trakcem oz. ketno...kk to zgleda...hmmm tezko je opisat, men se zdi da se uporablja za cevi zagrabit potem pa kljuc in odtegnes, gre v izi, pa se pod zic gre tk da lahka menjas valjcke, jermen, fedrce kjerkoli in kadarkoli :) :yea2:

Objavljeno
mi variomat in sklopko odtegujemo z trakcem oz. ketno...kk to zgleda...hmmm tezko je opisat, men se zdi da se uporablja za cevi zagrabit potem pa kljuc in odtegnes, gre v izi, pa se pod zic gre tk da lahka menjas valjcke, jermen, fedrce kjerkoli in kadarkoli :) :yea2:

ključ za oljni filter

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!